Don't Stop...

Σωστά Νίκο,

Παρακαλώ, ζητώ την άμεση παρέμβαση σας προκειμένου ο Burdon να μετεξελιχθεί σε ραμολί μετά το 71.:grandpa:

άντε για σας μετά το 71....
Αν και αν δεν ήταν οι war να του μεταγγίσουν λίγο μαύρο αίμα...-bye-
 
Απάντηση: Re: Don't Stop...

ο Δαβίδ έχει βγάλει και τελευταία δισκάρες .... ακούστε το hours ....

τάχουμε μεγάλε και το Hours και το Heathen και το Reality. Καλοί δίσκοι , χωρίς να φτάνουν στο ύψος των μεγάλων παρελθουσών δουλειών του ...αλλά όποιος μετά από 35 χρόνια καρριέρας βγάζει τέτοιους δίσκους είναι τρισμέγιστος . Για σκεφτείτε το λίγο
 
εσύ, κατά πώς φαίνεται, με τίποτα δεν έχεις και κανά νταλκά εκτός από τον Bowie και το ...αδελφάτο.
Να σε φωνάξουν να αστυνομεύεις πως τη βρίσκει ο καθένας και τι κάνει στο κρεβάτι του. Ή στα επόμενα πογκρόμ.
"What's the ugliest part of your body?
Some say your nose...some say your toes
But I think it's your mind" (F.Z.)

btw το Gasoline μιά χαρά κομμάτι το βρίσκω.
οι Deep Purple θα πούλαγαν και τη μάνα τους για να το γράψουν ή να το πούν.

Νταλκά όπως το θέτεις έχω ακόμα πιο μεγάλο και με τους Floyd, ελπίζω να μην τα χαλάσουμε και εκεί καλέ φίλε.

Τώρα, το τι κάνει ο κάθε ένας στο κρεβάτι του είναι απολύτως δικιά του δουλειά, και μακριά από όλους μας αστυνομεύσεις ή προγκρόμ ή ότι άλλο τέτοιο αρρωστημένο μπορεί να κατεβάσει ο νους του ανθρώπου ή καλύτερα ή έλλειψη νου.

O Μπρεχτ νομίζω είχε πει : ´´όταν θα έρθουν να χτυπήσουν τη δική σου πόρτα δεν θα σε βοηθήσει κανείς γιατί όταν χτυπούσαν την πόρτα του διπλανού σου εσύ δεν έκανες τίποτα για αυτό.´´ (ή κάπως έτσι δεν το θυμάμαι ακριβώς ) και με βρίσκει σύμφωνο οπότε σε αφήνω να υποθέσεις τη στάση μου.

Όμως δεν θα φροντίσω ώστε να αποδεχθώ την όποια στάση Bowie απέναντι στο θέμα με εργαλείο τη σεξουαλική πρόκληση για την πρόκληση και μόνο, με σκοπό τη διασημότητα, μόνο και μόνο για να μην θεωρηθώ ρατσιστής ή κάτι άλλο.

Εμένα με αφορά αυτό που μου θέτει ως καλλιτεχνική πρόταση, εκτός αλλά και επί σκηνής δηλαδή και στα live. Και τουλάχιστον για το σημαντικότερο ίσως μέρος της πορείας του αυτό ήταν απλά ευτελισμός και κάθε άλλο παρά προσέθετε κάτι στην αξιοπρέπεια των ανθρώπων με ομοφυλόφιλο ή αμφίφυλο προσανατολισμό.

Οι ιστορικές παραστάσεις του Bowie να αναπαριστά επί σκηνής πράξη στοματικού έρωτα πάνω στη κιθάρα του Mick Ronson, εν είδει φαλλού νομίζω ότι απέχει από το να θεωρηθεί Rock n Roll ή Rock ή και κάτι άλλο. Νομίζω (δεν είμαι και σίγουρος) ότι αυτά είναι εξεφτελισμός για τους ανθρώπους με ομοφυλόφιλες σεξουαλικές προτιμήσεις.


Bowie's later Ziggy shows, which included songs from both Ziggy Stardust and Aladdin Sane, as well as a few earlier tracks like "Changes" and "The Width of a Circle", were ultra-theatrical affairs filled with shocking stage moments, such as Bowie stripping down to a sumo wrestling loincloth or simulating oral sex with Ronson's guitar.

Ο Zappa τώρα έχει επίσης και το ´´We're Only in It For the Money´´
Και έχω την εντύπωση ότι ειδικά ο Bowie έκανε κυρίως αυτό και τίποτα άλλο και ούτε ήταν και ποτέ συνεπής στη στάση του απέναντι στο θέμα του σεξουαλικού προσδιορισμού αν και έπαίξε και προέβαλε όχι μόνο πολύ αλλά και έπλασε καριέρα πάνω σε αυτό (ένα κόλπο να υποθέσω ; )


Χαρακτηριστικό και τα ομόλογα του τα Bowie Bonds που ανέφερα πιο πάνω αλλά και μια σειρά από αντιφατικές δηλώσεις του για τη στάση του στο θέμα του σεξουαλικού προσδιορισμού, αλλά και της πολιτικής τοποθέτησης. Αυτά ενημερωτικά .
Bowie outed himself in an interview with Melody Maker in January 1972, a move coinciding with the first shots in his campaign for stardom as Ziggy Stardust.[31] In a 1976 interview with Playboy, Bowie said: "It's true - I am a bisexual. But I can't deny that I've used that fact very well. I suppose it's the best thing that ever happened to me." He distanced himself from that in a 1983 interview with Rolling Stone, saying his earlier declaration of bisexuality was "the biggest mistake I ever made".[75]

In 1993, he made the claim that he had always been a "closet heterosexual", and that his interest in homosexual and bisexual culture was more a product of the times and situation than his own feelings. Bowie stated, "It wasn't something I was comfortable with at all."[76]

Bowie expressed a different view in a 2002 interview with Blender; where he was posed with this question: "You once said that saying you were bisexual was 'the biggest mistake I ever made'. Do you still believe that?" His response:
Interesting. [Long pause] I don’t think it was a mistake in Europe, but it was a lot tougher in America. I had no problem with people knowing I was bisexual. But I had no inclination to hold any banners or be a representative of any group of people. I knew what I wanted to be, which was a songwriter and a performer, and I felt that [bisexuality] became my headline over here for so long. America is a very puritanical place, and I think it stood in the way of so much I wanted to do.[77]
http://en.wikipedia.org/wiki/David_Bowie#Sexual_orientation
 

Attachments

  • J4P7A8P_large.jpg
    J4P7A8P_large.jpg
    68.3 KB · Views: 69
Μάλιστα, μια χαρά το κόλπο για την Ευρώπη αλλά στην Αμερική δεν έπιανε το κόλπο γιατί εκεί είναι πουριτανοί και έπρεπε να το αλλάξω γιατί τελικά έχανα από εκεί πολύ κονόμα.

Πολιτικές απόψεις κλπ ;;

Further support for RAR came after David Bowie made statements that expressed support for fascism and admiration for Adolf Hitler in interviews with Playboy, NME and a Swedish publication. Bowie was quoted as saying: "Britain is ready for a fascist leader... I think Britain could benefit from a fascist leader. After all, fascism is really nationalism... I believe very strongly in fascism, people have always responded with greater efficiency under a regimental leadership." He was also quoted as saying: "Adolf Hitler was one of the first rock stars" and "You've got to have an extreme right front come up and sweep everything off its feet and tidy everything up."[5] Bowie caused further controversy by allegedly making a Hitler salute while riding in a convertible, although Bowie has always strongly denied that he did this, claiming that a photographer caught him in the middle of waving.[citation needed]

However, Bowie later retracted and apologised for his statements, blaming them on a combination of an obsession with occultism, the Thule society and Nietzsche, and excessive drug use. He said: "I have made my two or three glib, theatrical observations on English society and the only thing I can now counter with is to state that I am NOT a facist."[6]
http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_Against_Racism

We are not too Mr Bowie αλλά δε λέμε τέτοιες φρικαλέες αηδίες..

Τώρα για την αξία των τραγουδιών του έχω να πω ότι σίγουρα υπάρχουν και καλά πράγματα ή και πολύ καλά πράγματα ή ακόμα και τρομερά πράματα αλλά.... σχεδόν πάντα το Project με το όνομα Bowie είχε δίπλα του συν δημιουργούς όπως ο Mick Ronson ή ο Brian Eno και πιθανά και άλλους μέχρι και το Stevie Ray Vaughan είχε στρατολογήσει μια εποχή όταν ακόμα ήταν σχεδόν άσημος και αν το ψάξουμε θα βρούμε και πολλούς άλλους, των οποίων τη δουλειά έχουμε απόδοση στο Bowie αλλά τελικά δεν είναι και έτσι.
Σε αυτό ναι, είχε φοβερό ταλέντο στο να βρίσκει μουσικούς ή και παραγωγούς αξίας για τον κάνουν Superstar. Όταν δεν τους είχε έβγαζε Lets Dance και Γκαζολίν, που το θεωρώ ένα χάλι, αυτό ναι είναι ένα σημείο που έχουμε διαφορά φίλε Κώστα Λυμπερόπουλε. Είναι μεγαλύτερος ξεπεσμός ειδικά για κάποιον που έχει παρουσιάσει τόσα άλλα πράγματα. Αλλά είπαμε το Super Star λίκι δεν κοιτά πάντα τέτοια, μπορεί και να τραβάει και κατά που φυσά ο άνεμος. Το Dance θα φέρει το Hit και τη κονόμα ; Βουρ.

Το Γκαζολίν ήταν αυτό που έκραξα και και ακόμα θυμάμαι το τι κράξιμο έριχναν όλοι ακόμα και μη ροκάδες , οι δε φίλοι του New Wave ; Αυτοί το έκραζαν χειρότερα από όλους. Αυτό δεν έχει να κάνει με το σεξουαλικό θέμα του κου Bowie, τον έκραξα αναμνηστικά όπως τον κράζαμε τότε, πάνω στη κόντρα ροκάδες vs καρεκλάδες όπως λέγαμε τότε.

Γενικά αν είναι να προτιμήσω μια πρόκληση στη μουσική ή μια κάποια πρωτοπορία ευχαριστώ ναι, θα πάρω Zappa.

http://www.youtube.com/watch?v=8ISil7IHzxc
 

Attachments

  • Original_We%27re_Only_in_It_for_the_Money_front_cover.jpg
    Original_We%27re_Only_in_It_for_the_Money_front_cover.jpg
    79.4 KB · Views: 12
Νομίζω φίλε Κώστα Λυμπερόπουλε ότι με παρεξήγησες.

Απλά εξέφρασα μια διαφορά μου που είναι περισσότερο θέμα γούστου πάνω σε μια καλλιτεχνική προτάση και αν θες και συνέπειας πανω σε αυτή παρά κάτι άλλο. :ernaehrung004:
 
Ο Βowie είναι 35 χρόνια στο κουρμπέτι και έχει κερδίσει το δικαίωμα να βγάζει κακούς δίσκους.
Καλά έκανε και έπαιξε και με τη σεξουαλικότητά του και με τις πολιτικές του πεποιθήσεις και με το image του.
Το Let's Dance είναι παραγωγή Nile Rodgers και μου αρέσει αρκετά: όπου έχει βάλει το χεράκι του κατά καιρούς ο Nile, εγώ στέκομαι προσοχή και ακούω. Είμαι fan.
Το κομάτι του Giorgio Moroder...με είχε μαγέψει τότε το Cat People και ο τρόπος που μπαίνει η μουσική και χρωματίζει/υπογραμμιζει τις εικόνες του Paul Schrader. Δεν δίνω φράγκο αν το ...αγκάλιασαν οι disco fans. Eμένα, ο τρόπος που το κομάτι επένδυσε την ταινία, με τσάκισε.
Ο Moroder μου αρέσει πολύ. Και σε κάποια απ τα δικά του αλλά και στις παραγωγές που έκανε για τους Sparks. Γενικά τον θεωρώ παρεξηγημένο και καθόλου αμελητέο. Αυτό το dancing cyborg που κατασκεύασε μαζί με τον Bellotte, αυτή η Τευτονική βασίλισσα του χιονιού με τη μηχανική καρδιά που στέναζε και βογγούσε περιτριγυρισμένη από ρυθμοκούτια και υπνωτικά συνθετικά beats συμπύκνωνε όλη την autobahn αισθητική και της έδινε φτερά. Αλλαξε τον χαρακτήρα της μουσικής μιά για πάντα.:grinning-smiley-043
 
Ο Bowie καλά έκανε ό,τι έκανε. Δικαίωμά του. Εδώ τα κάνει η Βανδή και γουστάρει ο λαός. Γιατί όχι ο Bowie και μάλιστα 35 χρόνια πριν....

(και σίγουρα ξέχασα το let's dance μετά το alladin).


πάντως.....

Francis Vincent Zappa....RIP
να αγιάσει το στοματάκι σου....
 
Απάντηση: Re: Don't Stop...

......με είχε μαγέψει τότε το Cat People και ο τρόπος που μπαίνει η μουσική και χρωματίζει/υπογραμμιζει τις εικόνες του Paul Schrader. ....... Eμένα, ο τρόπος που το κομάτι επένδυσε την ταινία, με τσάκισε.

+1
και ήταν για μένα μεγάλη έκπληξη, γιατί την ταινία την είδα αρκετά αργότερα, αφού είχε προηγηθεί δηλαδή η "πλύση" με το κομμάτι να παίζει παντού.
 
Απάντηση: Re: Don't Stop...

+1
και ήταν για μένα μεγάλη έκπληξη, γιατί την ταινία την είδα αρκετά αργότερα, αφού είχε προηγηθεί δηλαδή η "πλύση" με το κομμάτι να παίζει παντού.

Το ίδιο και εγώ.

Στην αρχή ξεκίνησα τα πρώτα μου βήματα στον χορό με το cat People και χρόοονια μετά ειδα την ταινία.!

Αφήστε που ο Moroder έγραψε μουσικάρες στην εποχή του.
Και ας μην ήταν rock...
 
Vas sili καλά όλα αυτά που λες , στα οποία δεν κάνω quote διότι είναι όντως πολλά , αλλά είναι αδιάφορα για την καλλιτεχνική σπουδαιότητα του Bowie . Η ουσία παραμένει . Το στριφνό pitchforkmedia πχ έχει το Low ως καλύτερο δίσκο της δεκαετίας του 70 .

Εγώ που δεν είμαι και τόσο στριφνός :flipout: έχω τουλάχιστον 8 δίσκους του , που δεν θα αποχωριστώ ποτέ . Τον θεωρώ μεγάλο καλλιτέχνη κι εμένα μου λέει πολύ περισσότερα πράγματα σε μουσικό επίπεδο από τον Λουρίδη πχ
 
Απάντηση: Re: Don't Stop...

+1
και ήταν για μένα μεγάλη έκπληξη, γιατί την ταινία την είδα αρκετά αργότερα, αφού είχε προηγηθεί δηλαδή η "πλύση" με το κομμάτι να παίζει παντού.

Μ'αρέσει που την θυμάστε , τέρατα μνήμης . Το μόνο που μου έχει μείνει είναι η αίσθηση "τι χαζομάρα κι αυτή " . Το Gasoline τώρα το ακούω ακόμα παντως .
 
"Γενικά αν είναι να προτιμήσω μια πρόκληση στη μουσική ή μια κάποια πρωτοπορία ευχαριστώ ναι, θα πάρω Zappa."

τα κολοσσιαία φέσια του Ζάππα είναι πολύ χειρότερα από αυτά του Bowie όμως . Οπως επίσης κι οι μετριότητες του ...κατά πολύ περισσότερες
 
Re: Απάντηση: Don't Stop...

"Γενικά αν είναι να προτιμήσω μια πρόκληση στη μουσική ή μια κάποια πρωτοπορία ευχαριστώ ναι, θα πάρω Zappa."

τα κολοσσιαία φέσια του Ζάππα είναι πολύ χειρότερα από αυτά του Bowie όμως . Οπως επίσης κι οι μετριότητες του ...κατά πολύ περισσότερες

τα καλύτερά του όμως, πολύ καλύτερα....

γενικά ο Β ήταν μιά προσποίηση, ενώ τουλάχιστον ο μακαρίτης αποδείχτηκε ότι πάντα έπαιζε τον εαυτό του...