Drive

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    77
Απάντηση: Re: Απάντηση: Drive (2011)

η αληθεια ειναι οτι αυτο το ματσο στυλ δεν του πηγαινε πολυ!
 
Re: Drive (2011)

Ήμουν μεταξύ Καλής και Πολύ καλής, τελικά "το έριξα" στην πρώτη επιλογή.
Ο λόγος, μάλλον, είναι ότι εκτός του Gosling, οι υπόλοιποι χαρακτήρες είναι τουλάχιστον επιφανειακοί, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει το απαραίτητο για μένα σε τέτοιες ταινίες, δίπολο που θα δημιουργούσε ένας περισσότερο τονισμένος, σκηνοθετικά και σεναριακά, "αντίπαλος". Γιατί, από τη στιγμή που επιλέγεις να μην κάνεις άλλη μια ταινία fast & furious, αλλά κάτι πιο σοβαρό, οφείλεις να ασχοληθείς και με τους άλλους χαρακτήρες σου - αλλιώς καταλήγεις να κάνεις ΑΛΛΗ μια ταινία που εγώ κατατάσσω στις επαγγελματικά αβανταδόρικες για τον πρωταγωνιστή (κάτι σαν book φωτομοντέλου).
Κατά τα άλλα, όπως ήδη γράφτηκε, πιστεύω κι εγώ ότι η αντίθεση της αθώας φάτσας (υποκριτικό φάουλ, βέβαια, το και-καλά-αινιγματικό χαμόγελο) και των βίαιων εξάρσεων είναι αυτή που έδωσε (το όποιο) ενδιαφέρον στον πρωταγωνιστικό χαρακτήρα.
 
Re: Drive (2011)

...εγω παλι νομιζω οτι ηταν η καλυτερη ταινια που ειδα το 2011.
καταπληκτικη ατμοσφαιρα....kalo soundtrack...επιτελους μια ταινια για κινηματογραφο
ενταξει ειχε και λιγο βια
 
icon1.png









.
 
By far (και ακόμα παραπέρα) η καλύτερη ταινία που'χω δει φέτος!
Σκηνοθεσία, φωτογραφία, μουσική, ερμηνείες (ο Gosling θα μπορούσε να'ναι καλύτερος)!
Σύγχρονη αλλά συνάμα με μιά παλιά, 80'ς, αισθητική!
 
Απο τις αμφιλεγόμενες ταινίες. Σε πολλούς γνωστούς μου άρεσε σε πολλούς δεν αρέσε.
Και δω πάνω κάτω τα ίδια βλέπω. To 8άρι στο imdb ,ίσως υπερβολικό.
Για μένα σίγουρα είναι από τις καλές ταινίες.
Αξίζει σίγουρα.
Και η Mulligan κι ο Gosling μου άρεσαν πολύ.
Η εικόνα από άλλο πλανήτη.
Ο ήχος για τέτοια ταινία μπορούσε να δώσει πολλά περισσότερα.
Και η πλάκα είναι οτι η μόνη υποψηφιότητα στα οσκαρ ήταν για τον ήχο.
 
Μια απλα καλη ταινια.Φτωχο story,αψογη η ερμηνεια σε ακομη ενα αλλο ειδους ρολο του πρωταγωνιστη,τελεια σκηνοθεσια και πλοκη για την υποθεση της..
 
Μια ταινία που αν τη βάλεις κάτω και την αναλύσεις διαπιστώνεις πως πρόκειται για ένα άρτιο κινηματογραφικό αποτέλεσμα που εσωκλείνει αρμονικά την αίγλη των κλασικών φιλμ νουάρ , την αγωνία του Χιτσκοκικού θρίλερ , μια πινελιές από fast and furious , μια μαύρη γυαλιστερή Mustang, άλλα και την άγρια αλλά νωχελική βια που που συναντάμε στις δημιουργίες του Martin Scorsese και αν θέλω να γίνω πιο τολμηρός και του Guy Ritchie.



http://www.youtube.com/watch?v=nK30uyEvRGo

Οποιος κριτικός έγραψε τις παραπάνω γραμμές πρέπει να του απαγορέψουν να γράφει.

Αν εχει δει ένα φιλμ νουάρ, θα ξέρει ότι ο άντρας συνήθως είναι δυναμικός, αινιγματικός και ομιλητικός, όχι σαν τον έχει πιάσει κόψιμο. Και ο Μπογκαρτ δεν ήταν όμορφος, ούτε είχε οδοντογλυφίδες.

Θα ξέρει επίσης, ότι η γυναίκα είναι συνήθως ματαιοδόξη, εκαθμβωτική αλλά και αυτοκαταστροφική και όχι χαμηλής αυτοτεποιθησης λες και βγήκε πρόσφατα από την φυλακή.

Προτιμώ να μη μιλήσω για το Χίτσκοκ και να το συγκρινω με αυτό το ανοσιούργημα, αλλά ο πιο 'γηινος' Σκορσέζε κατορθώνει με τη σκηνοθεσία του να υποβοηθήσει και το σενάριο (από τους σύγχρονους, μονο ο Στόουν και ο νόλαν το κάνουν). Πάντως θα συμφωνήσω, ότι μόνο Ο Ρίτσι μπορούσε να κάνει τέτοια φάβα. Η αργή περιστροφή της κάμερας και η μιση ώρα που βλέπουμε το Γκοσλινγκ στο αμάξι να οδηγάει δεν δίνουν κάτι παραπάνω.

Η πλοκή είναι καλή για καρτούν, ενώ η συγκριση Γκοσλινγκ με ΜακΚουίν, είναι ιεροσυλία. Ο Μπουλιτ ήθελε διακαώς να ξεφύγει από τη ζωή του που ήταν μέσα στη βία. Ο Γκοσλινγκ το αντίθετο.

Τέλος, η προσπάθεια να την κάνει την ταινία B-movie, αλά Ταραντίνο αποτυγχάνει παταγωδώς, διότι αφενός μεν, οι διάλογοι στις ταινίες του Ταραντινο προωθούν τη δράση (η συγκεκριμενη ταινία δεν είχε διαλόγους), αφετέρου η βία στις ταινίες του Ταραντίνο είναι δικαιολογημένη. Εδώ οι χαρακτήρες και οι πράξεις τους δεν τη δικαιολογούν.