Ωραία ητονε και η μπύρα
φανταστική.
Τα υπόλοιπα....ας ερχοσαστε να τα μαθαίνατε από κοντά

Τα υπόλοιπα....ας ερχοσαστε να τα μαθαίνατε από κοντά
Ωραία ητονε και η μπύραφανταστική.
Τα υπόλοιπα....ας ερχοσαστε να τα μαθαίνατε από κοντά![]()
Το αλκοτέστ μπορεί και να το πέρναγες, το φαγο-τεστ όμως με τίποτα!!!Πρέπει στο τσακ να γλίτωσα αλκοτέστ.. οι κοπέλες της τροχαίας τα μάζευαν την ώρα που πέρασα από το σημείο.
Πιθανόν και να το πέρναγα άνετα με τόσο φαΐ , αλλά μακριά και αλάργα που λένε...
Το αλκοτέστ μπορεί και να το πέρναγες, το φαγο-τεστ όμως με τίποτα!!!![]()
Εγώ έπεσα και σε αλκοτέστ φεύγοντας, στην Λ.Αθηνών.
Με μια μπύρα μετά από τόσες ώρες έγραψε 0.
Εγώ έπεσα και σε αλκοτέστ φεύγοντας, στην Λ.Αθηνών.
Με μια μπύρα μετά από τόσες ώρες έγραψε 0.
Χωρίς πλάκα, μια συνάντηση στο κοντινό μέλλον, έστω για ένα καφεδάκι, δεν είναι άσχημη ιδέα.Κάποιο βραδάκι σύντομαγια πίτσεςας πούμε ;;
Δηλώνω παρών ως συνήθως, σε ότι αφορά τα αλκοτεστ, που διάβασα παραπάνω, με 2 "κανονικές" και μια άνευ, επέλεξα να χωθώ σε στενάκια, δεν τόλμησα να περάσω από την Πειραιώς.Χωρίς πλάκα, μια συνάντηση στο κοντινό μέλλον, έστω για ένα καφεδάκι, δεν είναι άσχημη ιδέα.
Να δούμε και τους φίλους που δεν μπόρεσαν να έρθουν την Παρασκευή, και ίσως και κάποιους ακόμη.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.