Εαρινή Σύναξη 2026

Ωραία ητονε και η μπύρα 🍺 φανταστική.
Τα υπόλοιπα....ας ερχοσαστε να τα μαθαίνατε από κοντά 😝😁

Πρέπει στο τσακ να γλίτωσα αλκοτέστ.. οι κοπέλες της τροχαίας τα μάζευαν την ώρα που πέρασα από το σημείο.

Πιθανόν και να το πέρναγα άνετα με τόσο φαΐ , αλλά μακριά και αλάργα που λένε...
 
Άλλη μια συνάντηση, πολυχρωμία στο γκρίζο της καθημερινότητας...
...με τους συνοδοιπόρους στο μουσικό ταξίδι!
...με τους συμπολεμιστές στο πεδίο του χρόνου!
Τι κι αν στοιβάζονται μερόνυχτα στην πλάτη μας, η Μουσική είναι δίπλα μας, παρηγοριά και γέλιο!

Για να παραφράσω τον ποιητή...

Η Μουσική είναι ανάπτυξι στίλβοντος ποδηλάτου.
Μέσα της όλοι μεγαλώνουμε. Οι δρόμοι είναι λευκοί.
Η εκδρομή αυτή δεν έχει τέλος.
 
To Metro πιστεύω ότι βοηθάει σε τέτοιες συνάξεις.

Εδώ πηγαίνοντας προς τη σύναξη:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Και επιστρέφοντας πάλι καθόταν κάποιος στο πιάνο (1:15 τη νύχτα)
 
Ε ναι, είχε περάσει πολύς καιρός, τόσος που τρομάξαμε όταν τον συνειδητοποιήσαμε, μέσα στη συζήτηση.
Χάρηκα που είδα ξανά παλιούς αγαπημένους φίλους και που γνώρισα καινούργιους.

Πολλά ευχαριστώ σε όλους για την υπέροχη παρέα σας, τα καλαμπούρια, τις αναμνήσεις, τα νέα μας, τις παθιασμένες συζητήσεις για τη μουσική , τους δίσκους, το streaming, το δικάναλο, την καλή σας διάθεση και το το γέλιο.

Η "τροφοδοσία" κυμάνθηκε σε υψηλά επίπεδα, οι παγωμένες ήταν καλές, τις βοήθησαν και οι ωραίες γεύσεις.
Τιμήσαμε με δυό λόγια τον πανάρχαιο ελληνικό θεσμό του Συμποσίου.
Εντάξει, σχεδόν.
Λείπαν τα ανάκλιντρα και οι αυλητρίδες...

Και εις άλλα με υγεία, παίδες!
 
Πρέπει στο τσακ να γλίτωσα αλκοτέστ.. οι κοπέλες της τροχαίας τα μάζευαν την ώρα που πέρασα από το σημείο.

Πιθανόν και να το πέρναγα άνετα με τόσο φαΐ , αλλά μακριά και αλάργα που λένε...
Το αλκοτέστ μπορεί και να το πέρναγες, το φαγο-τεστ όμως με τίποτα!!! 😄
 
Το αλκοτέστ μπορεί και να το πέρναγες, το φαγο-τεστ όμως με τίποτα!!! 😄

Το φαγητό είναι να το τρως και όχι να το κοιτάς... ;)

Και το καλύτερο κρέας είναι αυτό δίπλα στο κόκκαλο :LOL:
 
Εγώ έπεσα και σε αλκοτέστ φεύγοντας, στην Λ.Αθηνών.
Με μια μπύρα μετά από τόσες ώρες έγραψε 0.


Εισαι βεβαιος οτι δεν πηρες μπυρα ανευ ? :p

υγ

παντως οσες φορες επινα κατι και μετα ετρωγα μετα απο αρκετη ωρα οντως δεν το ενιωθα. Βεβαια δεν πινω και πολυ.
 
Εγώ έπεσα και σε αλκοτέστ φεύγοντας, στην Λ.Αθηνών.
Με μια μπύρα μετά από τόσες ώρες έγραψε 0.

Εγώ είχα πιεί 2 μπύρες και 2,5 σφηνάκια ρακόμελο ( + μία μικρή κόκα κόλα και πολύ νερό γιατί ζεστάθηκα )

Πιθανολογώ όμως ότι έφαγα περισσότερο φαγητό από σένα
( όπου δεις φαΐ κάτσε, όπου δεις ξύλο φύγε...)
 
  • Haha
Reactions: #@george@#
Παρελθόντος του τριημέρου και των εκδρομών, να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιώργο που οργάνωσε τη συνάντηση και
σε όλα τα μέλη που παραβρέθηκαν. Η παρέα εξαιρετική, η ατμόσφαιρα μαγική, οι συζητήσεις διασταυρωνόταν αριστερά-δεξιά.
Μεγάλη η χαρά που συναντήθηκα ξανά με παλιά μέλη και γνώρισα νέα - Καλά να 'μαστε να το ξανακάνουμε!
 
Νότη σε τόνωσε η σύναξη ;;;

Να την/τις κάνουμε πιο συχνά να κάνεις περισσότερες παρουσιάσεις δίσκων ;)

Κάποιο βραδάκι σύντομα για πίτσες ας πούμε ;;

Διαγωνισμός: ποιος μπορεί να φάει μια ολόκληρη special μόνος του ;;; :LOL:
 
  • Like
Reactions: #@george@#
Κάποιο βραδάκι σύντομα για πίτσες ας πούμε ;;
Χωρίς πλάκα, μια συνάντηση στο κοντινό μέλλον, έστω για ένα καφεδάκι, δεν είναι άσχημη ιδέα.
Να δούμε και τους φίλους που δεν μπόρεσαν να έρθουν την Παρασκευή, και ίσως και κάποιους ακόμη.
 
Αντέγραψα τα δύο post, επειδή εδώ είναι η θέση τους.
Κανονίστε εσείς που έχετε ήδη κάνει (y), να απέχετε ξανά! 🤨
 
  • Haha
Reactions: #@george@#
Χωρίς πλάκα, μια συνάντηση στο κοντινό μέλλον, έστω για ένα καφεδάκι, δεν είναι άσχημη ιδέα.
Να δούμε και τους φίλους που δεν μπόρεσαν να έρθουν την Παρασκευή, και ίσως και κάποιους ακόμη.
Δηλώνω παρών ως συνήθως, σε ότι αφορά τα αλκοτεστ, που διάβασα παραπάνω, με 2 "κανονικές" και μια άνευ, επέλεξα να χωθώ σε στενάκια, δεν τόλμησα να περάσω από την Πειραιώς.