Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Status
Not open for further replies.
Πολλά είναι τα 180.

http://www.interattica.gr/info_lists/Interattica Price List 2007 - v110.pdf

Είσαι στην σελίδα 18. Είναι ο τιμοκατάλογος της Interattica, η Αγγλική DPD που στέλνει και το Audioaffair. Η Αγγλία είναι Zone 1 και στο Classic Service για 20 κιλά είσαι στα 67,40 για να πάει (και άλλα τόσα πιστεύω για να γυσίσει).

Είναι 14 κιλά το μηχάνημα, με το κουτί πες 15-16. Δεν την ήξερα αυτήν την εταιρία. Σ' ευχαριστώ πολύ
 
Κανε και μια επικοινωνια με το audioaffair και ζητησε τους να σου καλυψουν μερος η ολο το κοστος των μεταφορικων.Νομιζω οτι και το καταστημα ειναι υπευθυνο για το προιον. Αυτος ο "αντιπροσωπος" ειναι μαλλον απαραδεκτος και πρεπει να μπει στην προς αποφυγη λιστα εκτος αν αλλαξει σταση και συμπεριφορα.
 
Να ρωτήσω κάτι για το οποίο κάποιοι που έγραψαν παραπάνω εμφανίζονται ως απολύτως βέβαιοι, ενώ εγώ, καίτοι νομικός, δεν το γνωρίζω. Υπάρχει νομοθεσία που υποχρεώνει τον εισαγωγέα προϊόντων κάποιου κατασκευαστή (φαντάζομαι το αποκλειστικό της εισαγωγής αφορά αποκλειστικώς στη σχέση του με του με τον κατασκευαστή) να καλύπτει από άποψη εγγύησης όλα τα προϊόντα του ανωτέρω κατασκευαστή τα οποία υπάρχουν στη χώρα όπου και ο εισαγωγέας; Δεν ομιλώ για τα περί ευθύνης του πωλητή και περί 2ετούς πανευρωπαϊκής εγγυήσεως που παρέχουν οι κατασκευαστές, αυτά τα γνωρίζω.
Υπάρχει εν ολίγοις νομοθεσία η οποία δημιουργεί ευθέως νομικό δεσμό μεταξύ του τρίτου αγοραστή και του, μη έχοντος συμβατική σχέση με αυτόν, εισαγωγέα; Πολύ θα ήθελα να με διαφωτίσει κάποιος, εάν το γνωρίζει με θετικό και βέβαιο τρόπο. Εννοώ να μου αναφέρει τον σχετικό κανόνα δικαίου, όχι κάτι που άκουσε.

Εξ όσων έχω υπόψη μου, η ιδέα της 2ετούς πανευρωπαϊκής εγγυήσεως, είναι ότι ο κατασκευαστής υποχρεούται να καλύπτει τα προϊόντα του στην έκταση ολόκληρης της ΕΕ, ασχέτως της χώρας από όπου αγοράστηκαν ή της χώρας όπου βρίσκεται ο καταναλωτής-αγοραστής τους.
Το δίκτυο αντιπροσώπων είναι ένας τρόπος κάλυψης της ευθύνης αυτής του κατασκευαστή, ότι δηλαδή οι καταναλωτές θα εξυπηρετούνται από τους κατά τόπους "αντιπροσώπους" του κατασκευαστή. Αυτό όμως, η "υποχρεώση" των αντιπροσώπων να εξυπηρετούν κάθε καταναλωτή από όπου και εάν έχει αγοράσει το προϊόν του σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης του κατασκευαστή, εξ όσων αντιλαμβάνομαι δεν ανάγεται στη σχέση καταναλωτή-εμπόρου (αντιπροσώπου), αλλά στη σχέση αντιπροσώπου-κατασκευαστή. Δηλαδή ενδεχομένως να παραβιάζονται οι συμβατικοί όροι μεταξύ των δύο τελευταίων, όταν ο αντιπρόσωπος αρνείται να "τιμήσει" την πανευρωπαϊκή εγγύηση του κατασκευαστή τον οποίο αντιπροσωπεύει. Εάν ισχύει το τελευταίο, κακώς φωνάζει όποιος φωνάζει, το μόνο το οποίο θα δικαιούτο να πράξει, θα ήταν επιστολή διαμαρτυρίας στον κατασκευαστή, για τους αντιπροσώπους που επιλέγει.

Λοιπόν; Υπάρχει κανείς να με διαφωτίσει; Ομολογώ ότι δεν έχω ασχοληθεί με το λεπτό αυτό θέμα.
 
Last edited:
Εξ όσων έχω υπόψη μου, η ιδέα της 2ετούς πανευρωπαϊκής εγγυήσεως, είναι ότι ο κατασκευαστής υποχρεούται να καλύπτει τα προϊόντα του στην έκταση ολόκληρης της ΕΕ, ασχέτως της χώρας από όπου αγοράστηκαν ή της χώρας όπου βρίσκεται ο καταναλωτής-αγοραστής τους.
Το δίκτυο αντιπροσώπων είναι ένας τρόπος κάλυψης της ευθύνης αυτής του κατασκευαστή, ότι δηλαδή οι καταναλωτές θα εξυπηρετούνται από τους κατά τόπους "αντιπροσώπους" του κατασκευαστή. Αυτό όμως, η "υποχρεώση" των αντιπροσώπων να εξυπηρετούν κάθε καταναλωτή από όπου και εάν έχει αγοράσει το προϊόν του σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης του κατασκευαστή, εξ όσων αντιλαμβάνομαι δεν ανάγεται στη σχέση καταναλωτή-εμπόρου (αντιπροσώπου), αλλά στη σχέση αντιπροσώπου-κατασκευαστή. Δηλαδή ενδεχομένως να παραβιάζονται οι συμβατικοί όροι μεταξύ των δύο τελευταίων, όταν ο αντιπρόσωπος αρνείται να "τιμήσει" την πανευρωπαϊκή εγγύηση του κατασκευαστή τον οποίο αντιπροσωπεύει. Εάν ισχύει το τελευταίο, κακώς φωνάζει όποιος φωνάζει, το μόνο το οποίο θα δικαιούτο να πράξει, θα ήταν επιστολή διαμαρτυρίας στον κατασκευαστή, για τους αντιπροσώπους που επιλέγει.

Άρα, ακόμη και στην περίπτωση που δεν σου διαφεύγει κάτι, ορθώς έπραξε ο φίλος.

Ενημέρωσε τον κατασκευαστή για την στάση του αντιπροσώπου και θα καταφύγει (ελπίζω) σε όλους τους φορείς προστασίας καταναλωτή για να καταγγείλει την εκδικητική στάση του καταστήματος που επιλέγει να γράψει στα παπούτσια του την πανευρωπαϊκή εγγύηση του κατασκευαστή που αντιπροσωπεύει (κάνοντας ζημιά στο όνομα της εταιρείας που θα έπρεπε να διαφημίζει και προφανώς παραβιάζοντας τους όρους της συνεργασίας τους) για να πουλήσει ολίγη από τσάμπα ελληνική μαγκιά.

Αν τελικά το κατάστημα δεν έχει κάνει κάτι λάθος και είναι νομικά ΟΚ δε βλέπω λόγω να ενοχληθεί από τις καταγγελίες στους αρμόδιους φορείς. -bye-
 
Εξαρτάται βέβαια και από το περιεχόμενο της καταγγελίας. Και εδώ που τα λέμε, καταγγελία γίνεται για παραβίαση κάποιου κανόνα, σωστά; Δεν γίνεται να προβαίνει κάποιος σε διάβημα με ενδεχόμενες δυσμενείς επιπτώσεις σε εκείνον στον οποίο αφορά, εάν ο τελευταίος δεν έχει κάνει κάτι λάθος. Εάν εγώ σου κάνω πχ μια μύνηση, εσύ, παρόλου που έχεις το κούτελο καθαρό που λέμε, δεν θα ενοχληθείς και δικαίως; (για να μην πιάσω το νομικό σκέλος που έπεται)
Αλλά εγώ αναφερόμουν όχι στον αρχικό συντάκτη, αλλά περισσότερο σε διατυπώσεις άλλων μελών, πχ "Οι εγγυησεις αποσο γνωριζω ειναι πανευρωπαικες με νομο της ΕΟΚ. Εχουν υποχρεωση να σε υποστηριξουν με σερβις απο οποιαδηποτε ευρωπαικη χωρα κιαν εχεις αγορασει το προιον. Ηταν διπλο ατοπημα τους που δεν το εκαναν ενω προσφερθηκες να πληρωσεις τα εργατικα."
Κι εγώ ρωτώ. Ποιοι έχουν υποχρέωση να τον υποστηρίξουν.
 
Εγω αγορασα απο Γερμανια ενα προιον και ο Νακας που ειναι αντιπροσωπος στην Ελλαδα με καλυψε πληρως. Κοροιδο ειναι αυτος και ο αλλος εξυπνος ? Απλα ειναι απαραδεκτος.
Η μηπως αυτος που αρνειται να καλυψει δεν εχει καν setvice?
 
Last edited:
Μα δεν είπα ότι δεν συμβαίνει ή ότι κακώς σε κάλυψε ο Νάκας. Είπα ότι -εφόσον δεν ισχύει κάτι άλλο το οποίο μου διαφεύγει- αυτό που έκανε ο Νάκας ανάγεται στη σχέση του με τον κατασκευαστή που αντιπροσωπεύει, και όχι με εσένα, που δεν συνδέεστε με κάποιον τρόπο.
 
Ο καταναλωτης δεν μπορει να γνωριζει τις συμβασεις κατασκευαστων -εμπορων.Ο ορος πανευρωπαικη εγγυηση ειναι ξεκαθαρος. ΑΠλως υπαρχουν εταιριες και ΕΤΑΙΡΙΕΣ.
 
Είναι ξεκάθαρος, όντως. Ο κατασκευαστής παρέχει 2ετή εγγύηση. Μήπως γαυγίζουμε στο λάθος δέντρο επομένως;
 
Απάντηση: Re: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Ο καταναλωτης δεν μπορει να γνωριζει τις συμβασεις κατασκευαστων -εμπορων.Ο ορος πανευρωπαικη εγγυηση ειναι ξεκαθαρος.

αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο είναι αν η απλή αγορά του προϊόντος αρκεί για να έχεις αυτήν την εγγύηση ή αν πρέπει να κάνεις και κάτι άλλο ώστε να καλύπτεσαι πανευρωπαϊκά

ΑΠλως υπαρχουν εταιριες και ΕΤΑΙΡΙΕΣ.

Και οπως σωστά έγραψε ο send, αν δεν κάνω λάθος, δεν υπάρχει ένα σταθερό πρότυπο σύμβασης αντιπροσώπευσης.
 
Δεν γίνεται να προβαίνει κάποιος σε διάβημα με ενδεχόμενες δυσμενείς επιπτώσεις σε εκείνον στον οποίο αφορά, εάν ο τελευταίος δεν έχει κάνει κάτι λάθος

Eάν δεν έχει κάνει κάτι λάθος γιατί να υπάρξουν δυσμενείς επιπτώσεις;
 
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Χρήσιμες πληροφορίες εδώ


http://ec.europa.eu/consumers/citizen/index_el.htm

Αυτά τα γνωρίζω πολύ καλά. Και αναφέρονται στην εγγύηση ως ευθύνη του πωλητή (/και του κατασκευαστή).

Εδώ μιλάμε για (τυχόν) ευθεία ευθύνη και τρίτου τινός.
 
Απο ελληνικής πλευράς υπάρχει μόνο ο νόμος του 2001 κι ότι προβλέπει σχετικά ο αστικός κώδικας...
 
Καλα ρε παιδια ενα πραγμα δεν καταλαβαινω, γιατι το Αγγλικο καταστημα δεν λεει στον αγαπητο Kanekati να στειλει τον ενισχυτη σ' αυτους τους ιδιους που τον αγορασε, να τον επισκευασουν και να ληξη η υποθεση;
Αφου ειναι οι υπευθυνοι της πωλησης.
ΧΩΡΙΣ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ.
Οταν πωλουν σ' αλλες χωρες δεν γνωριζουν οτι μπορει να ειναι και καποιο μηχανημα ελατωματικο;
 
Κατ'εμέ, ο αντιπρόσωπος κάθε χώρας είναι υποχρεωμένος να επισκευάζει οποιοδήποτε προϊόν αντιπροσωπεύει ο ίδιος στην χώρα που πωλεί, εφόσον φυσικά η αγορά έχει γίνει εντός της Ε.Ε.

Έτσι κ αλλιώς, τα έξοδα επισκευής (ανταλλακτικά+εργατικά) θα καλυφθούν από την 'μαμά' εταιρεία, ή τέλος πάντων, θα πρέπει να καλύπτονται.
 
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Καλα ρε παιδια ενα πραγμα δεν καταλαβαινω, γιατι το Αγγλικο καταστημα δεν λεει στον αγαπητο Kanekati να στειλει τον ενισχυτη σ' αυτους τους ιδιους που τον αγορασε, να τον επισκευασουν και να ληξη η υποθεση;

Γιατί για τον Α ή Β λόγο ο Kanekati θέλει ο ενισχυτής να επισκευαστεί εδώ.
Εφόσον διαθέτει Πανευρωπαϊκή εγγύηση δε νομίζω να πρέπει να απολογηθεί στον οποιονδήποτε για την επιλογή του.
 
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Γιατί για τον Α ή Β λόγο ο Kanekati θέλει ο ενισχυτής να επισκευαστεί εδώ.
Εφόσον διαθέτει Πανευρωπαϊκή εγγύηση δε νομίζω να πρέπει να απολογηθεί στον οποιονδήποτε για την επιλογή του.

Ο λόγος είναι απλός: περί τα 150 πάνε-έλα και τουλάχιστον 3 βδομάδες χωρίς ενισχυτή...
 
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Καλα ρε παιδια ενα πραγμα δεν καταλαβαινω, γιατι το Αγγλικο καταστημα δεν λεει στον αγαπητο Kanekati να στειλει τον ενισχυτη σ' αυτους τους ιδιους που τον αγορασε, να τον επισκευασουν και να ληξη η υποθεση;
Αφου ειναι οι υπευθυνοι της πωλησης.
ΧΩΡΙΣ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ.
Οταν πωλουν σ' αλλες χωρες δεν γνωριζουν οτι μπορει να ειναι και καποιο μηχανημα ελατωματικο;

Σ'αυτό δεν μπορώ να κάνω κάτι, γιατί νομίζω αναφέρεται στους όρους αγοράς προϊόντων του συγκεκριμένου site, αλλά και των περοσσοτέρων πως: "το αλλάζουμε ή το επιδιορθώνουμε, αλλά θα το στείλετε με έξοδα δικά σας"
 
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Γιατί για τον Α ή Β λόγο ο Kanekati θέλει ο ενισχυτής να επισκευαστεί εδώ.
Εφόσον διαθέτει Πανευρωπαϊκή εγγύηση δε νομίζω να πρέπει να απολογηθεί στον οποιονδήποτε για την επιλογή του.

Στους όρους μιας πανευρωπαϊκής εγγύησης δεν είναι η επισκευή του προϊόντος "στον τόπο σου". Μπορεί να μην υπάρχει καν αντιπρόσωπος στον τόπο σου μάλιστα. Η "πανευρωπαϊκή εγγύηση" διασφαλίζει, πχ, ότι ο άγγλος πωλητής είναι υποχρεωμένος να σε καλύψει, ακόμη και εάν ζεις στη Βουλγαρία.

DIPIE said:
Απο ελληνικής πλευράς υπάρχει μόνο ο νόμος του 2001 κι ότι προβλέπει σχετικά ο αστικός κώδικας...

Αυτά τα γνωρίζω και εγώ. Ρώτησα μήπως γνωρίζει κανείς να υπάρχει κάτι παραπάνω, που να δημιουργεί νομική υποχρέωση στον τοπικό αντιπρόσωπο απέναντι στον μη συμβληθέντα μαζί του αγοραστή του προϊόντος, που αποτελεί και την ουσία του παρόντος νήματος. Γιατί με αυτά που ξέρω -και εφ' όσον δεν αναιρούνται- τέτοια υποχρέωση δεν υπάρχει, οπότε ενδεχομένως γαυγίζουμε στο λάθος δέντρο.
 
Status
Not open for further replies.