Κατανοώ πλήρως ότι τίθεται και θέμα υψηλού κόστους όταν αναφερόμαστε σε πολύ καλά ενισχυτικά. Ηχο σωστής λάμπας δεν αγοράζεις με το χαρτζιλίκι από τα κάλαντα.. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τα κορυφαία τρανσιστοράτα ενισχυτικά.
Σε κάθε περίπτωση με 500 ή 1000 ευρώ θα έλεγα ότι είναι άτοπο να συζητάμε για διαφορές μεταξύ λάμπας και τρανσίστορ. Σε αυτή τη χαμηλή κατηγορία τιμής απλώς περιμένουμε να βγει κάτι που μοιάζει με μουσική από τα ηχεία μας.
Πάλι το θέμα του κόστους;;;;
Και στην hifi;;;
Δλδ ο,τιδήποτε κάτω από τα 1000 ευρώ είναι καταδικασμένο να μην παίξει
μουσική;;;
Ενώ ο,τιδήποτε πάνω από 3000 πχ. παίζει...


[Αμ δε σφάξανε! Τίποτα δεν παίζει μουσική έτσι όπως την εννοείτε εσείς (όσο
κι αν κοστίζει). Δυο νότες από ένα αληθινό όργανο μες στο δωμάτιο αρκούν.]
Εδώ έγινε ο χαμός με ένα πλέυερ των 30 ευρώ, πλάκα κάνουμε;
Το ίδιο και με τους Κινέζους.
Το ίδιο ισχύει και για diy κατασκευές;;; Δλδ πόσο θα κόστιζε μια συσκευή που
έχει ΥΛΙΚΑ (και μόνο υλικά) των 1000 ευρώ. Μάλλον πολλλλλά. Και ειδικά
όταν μιλάμε για καθαρά ηλεκτρονικές συσκευές χωρίς μηχανικά μέρη (άντε
ένα ποτ κι ένας επιλογέας να γυρίζουν).
Και πόσες και πόσες περιπτώσεις υπάρχουν που συσσκευές με υλικά των 100 ευρώ
(άντε και λίγο χώμα

) πωλούνται 15 φορές πάνω;
Αν το μόνο κριτήριο είναι το κόστος τότε όλες οι porche θα πρέπει να είναι
γρηγορότερες από κάθε super7, τα χοντρά σταφύλια πρέπει να είναι πιο
νόστιμα από τα καμπανάρια, το αγορασμένο πιο νόστιμο από το σπιτικό, οι
χολιγουντιανές παραγωγές να έχουν μεγαλύτερη καλλιτεχνική αξία από τις
ανεξάρτητες παραγωγές κοκ.
Φυσικά υπάρχουν και πράγματα για τα οποία ισχύει το ό,τι πληρώνεις παίρνεις
αλλα συνήθως αφορούν διαδεδομένα αγαθά ή προϊόντα μαζικότατης παραγωγής.
Όσο για τις συσκευές αναπαραγωγής μουσικής η σχέση ποιότητας
αναπαραγωγής και κόστους είναι στην καλύτερη περίπτωση λογαριθμική.
Υπάρχουν δε και περιπτώσεις που νομίζεις πως σε κλέβουν...