Eιναι οι λαμπες ΜΟΝΟ μοδα?

… και να σας πω! Όσο περισσότερα γνωρίζει κάποιος (δυνάμει πελάτης σας) για το χόμπυ του, τόσο πιο ενοχλητικό (και φαιδρό, θα μου επιτρέψετε) γίνεται αυτό το στυλ και το ύφος που έχετε ορισμένοι έμποροι hi-fi, με το να εξυψώνετε στα ουράνια τους κατασκευαστές που αντιπροσωπεύετε, στην προσπάθειά σας να πείσετε τον πελάτη, πιπιλίζοντάς του το μυαλό για το πόσο μικρός και ασήμαντος είναι, έναντι της Αυτού Εξοχότητος, του κατασκευαστού, τον οποίον έχετε –και καλά- το ύψιστο προνόμιο να αντιπροσωπεύετε, λες και τους κάνει χάρη που τους πουλάει τα δημιουργήματά του έναντι χρηματικού τιμήματος, ενώ κανονικά θα έπρεπε να εισπράττει κάτι σαν κεφαλικό φόρο. Όμως, να έχετε υπ’ όψη σας πως αυτή η μπογιά έχει πάψει να περνάει σε εμένα εδώ και τουλάχιστον 20 χρόνια, και ως εκ τούτου, αυτό το υπερφύαλο ύφος και η «καραμέλα» περί ισοπέδωσης των πάντων με ενοχλούν, και με ενοχλούν πολύ.

Το κλείνω εδώ, μιας και το μόνο που ήθελα ήταν να βοηθήσω το παιδί που άνοιξε το θέμα να αποκτήσει πιο κοφτερή ματιά, όντας στο ψάξιμο για προενισχυτή.
Κύριε Coyias όταν σας τελειώνουν τα "επιχειρήματα" τότε θυμάστε ότι είμαι έμπορος, γιατί δεν έχετε ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΙ ΟΥΣΙΩΔΕΣ να αναφέρετε!!! Λ.Σ.
 
Γενικά θα ήθελα να τονίσω το να μην εμπιστεύεστε και πολύ τον Κύριο Fremer.Τον έχω ελέγξει στο να λέει αρλούμπες. Κανένα μην 'θεοποιείτε'. Δεν αποκλείω το να μην είχε δίκιο με το αντίγραφο του cd. Όμως υπάρχουν αρκετά 'αλλά'. Λ.Σ.
 
Κατανοώ πλήρως ότι τίθεται και θέμα υψηλού κόστους όταν αναφερόμαστε σε πολύ καλά ενισχυτικά. Ηχο σωστής λάμπας δεν αγοράζεις με το χαρτζιλίκι από τα κάλαντα.. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τα κορυφαία τρανσιστοράτα ενισχυτικά.

Σε κάθε περίπτωση με 500 ή 1000 ευρώ θα έλεγα ότι είναι άτοπο να συζητάμε για διαφορές μεταξύ λάμπας και τρανσίστορ. Σε αυτή τη χαμηλή κατηγορία τιμής απλώς περιμένουμε να βγει κάτι που μοιάζει με μουσική από τα ηχεία μας.
 
Κατανοώ πλήρως ότι τίθεται και θέμα υψηλού κόστους όταν αναφερόμαστε σε πολύ καλά ενισχυτικά. Ηχο σωστής λάμπας δεν αγοράζεις με το χαρτζιλίκι από τα κάλαντα.. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τα κορυφαία τρανσιστοράτα ενισχυτικά.

Σε κάθε περίπτωση με 500 ή 1000 ευρώ θα έλεγα ότι είναι άτοπο να συζητάμε για διαφορές μεταξύ λάμπας και τρανσίστορ. Σε αυτή τη χαμηλή κατηγορία τιμής απλώς περιμένουμε να βγει κάτι που μοιάζει με μουσική από τα ηχεία μας.

Πάλι το θέμα του κόστους;;;;
Και στην hifi;;;
Δλδ ο,τιδήποτε κάτω από τα 1000 ευρώ είναι καταδικασμένο να μην παίξει
μουσική;;;
Ενώ ο,τιδήποτε πάνω από 3000 πχ. παίζει... :flipout::flipout::flipout:

[Αμ δε σφάξανε! Τίποτα δεν παίζει μουσική έτσι όπως την εννοείτε εσείς (όσο
κι αν κοστίζει). Δυο νότες από ένα αληθινό όργανο μες στο δωμάτιο αρκούν.]

Εδώ έγινε ο χαμός με ένα πλέυερ των 30 ευρώ, πλάκα κάνουμε;
Το ίδιο και με τους Κινέζους.
Το ίδιο ισχύει και για diy κατασκευές;;; Δλδ πόσο θα κόστιζε μια συσκευή που
έχει ΥΛΙΚΑ (και μόνο υλικά) των 1000 ευρώ. Μάλλον πολλλλλά. Και ειδικά
όταν μιλάμε για καθαρά ηλεκτρονικές συσκευές χωρίς μηχανικά μέρη (άντε
ένα ποτ κι ένας επιλογέας να γυρίζουν).
Και πόσες και πόσες περιπτώσεις υπάρχουν που συσσκευές με υλικά των 100 ευρώ
(άντε και λίγο χώμα:flipout:) πωλούνται 15 φορές πάνω;
Αν το μόνο κριτήριο είναι το κόστος τότε όλες οι porche θα πρέπει να είναι
γρηγορότερες από κάθε super7, τα χοντρά σταφύλια πρέπει να είναι πιο
νόστιμα από τα καμπανάρια, το αγορασμένο πιο νόστιμο από το σπιτικό, οι
χολιγουντιανές παραγωγές να έχουν μεγαλύτερη καλλιτεχνική αξία από τις
ανεξάρτητες παραγωγές κοκ.
Φυσικά υπάρχουν και πράγματα για τα οποία ισχύει το ό,τι πληρώνεις παίρνεις
αλλα συνήθως αφορούν διαδεδομένα αγαθά ή προϊόντα μαζικότατης παραγωγής.
Όσο για τις συσκευές αναπαραγωγής μουσικής η σχέση ποιότητας
αναπαραγωγής και κόστους είναι στην καλύτερη περίπτωση λογαριθμική.
Υπάρχουν δε και περιπτώσεις που νομίζεις πως σε κλέβουν...
 
Συμφωνώ απόλυτα με τις απόψεις σου αν ο στόχος του εκάστοτε είναι
η απόλυτη προσέγγιση στον αυθεντικό ηχο, αλλά αν λάβεις υπόψιν τα
ηλεκτρονικά και τον εξοπλίσμο που παρεμβάλλεται ανάμεσα απο την
ορχήστρα μέχρι την πρωτογενή μήτρα του δίσκου ή του CD, τότε χάνεται
εξ'αρχής το παιχνίδι. Έχεις κάποιο σχόλιο επ'αυτού?
 
Τώρα σχετικά με το αν οι λυχνίες είναι μόδα, ε αυτό εξαρτάται απο το πως
το βλέπει κανείς. Είναι πάντος γεγονός οτι σε κάποια πράγματα αποδίδουν
με μονάδικο τρόπο!!
 
Συμφωνώ απόλυτα με τις απόψεις σου αν ο στόχος του εκάστοτε είναι
η απόλυτη προσέγγιση στον αυθεντικό ηχο, αλλά αν λάβεις υπόψιν τα
ηλεκτρονικά και τον εξοπλίσμο που παρεμβάλλεται ανάμεσα απο την
ορχήστρα μέχρι την πρωτογενή μήτρα του δίσκου ή του CD, τότε χάνεται
εξ'αρχής το παιχνίδι. Έχεις κάποιο σχόλιο επ'αυτού?
Κανένα.
 
Το ζωντανό πρόγραμμα δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάμε εδώ για τις λάμπες και τα τρανσίστορς.
Κι εγώ όταν παίζω κλασική κιθάρα, ο ήχος της κιθάρας μου δεν συγκρίνεται με το αναπαραγόμενο ηλεκτρονικώς πρόγραμμα.

Ομοίως δεν συγκρίνεται o ήχος της Joze Ramirez μου με την Κινέζικη των 50 ευρώ που πάιρνω μαζί μου στην παραλία.

Αλλά επαναλαμβάνω, το θέμα μας εδώ είναι άλλο.

Εξετάζουμε αν η λάμπα είναι μόδα ή όχι.

Για να είμαστε δίκαιοι οφείλουμε να συγκρίνουμε δύο καλά δείγματα που αντιπροσωπεύουν επάξια τις δύο σχολές κι όχι να συγκρίνουμε ενισχυτές των 500 ευρώ.

Αυτή είναι η δική μου η άποψη. Αν θέλετε να μιλήσουμε για φοιτητικά συστήματα ας ανοίξει κάποιος ένα άλλο thread.
 
Last edited:
Το ζωντανό πρόγραμμα δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάμε εδώ για τις λάμπες και τα τρανσίστορς.
Κι εγώ όταν παίζω κλασική κιθάρα, ο ήχος της κιθάρας μου δεν συγκρίνεται με το αναπαραγόμενο ηλεκτρονικώς πρόγραμμα.

Ομοίως δεν συγκρίνεται o ήχος της Joze Ramirez μου με την Κινέζικη των 50 ευρώ που πάιρνω μαζί μου στην παραλία.

Συμφωνώ απόλυτα. Θα πρέπει όμως και εσείς να παραδεχτείτε πως
δηλώσεις που έγιναν του στιλ μόνο η λάμπα και το βινύλιο λένε την αλήθεια
δεν στέκουν.


Αλλά επαναλαμβάνω, το θέμα μας εδώ είναι άλλο.

Εξετάζουμε αν η λάμπα είναι μόδα ή όχι.

Όχι δεν είναι μόδα, πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν
(τουλάχιστον για όσο καιρό υπάρχουν εργοστάσια που τις κατασκευάζουν).
Μ'αυτή την έννοια η λάμπα είναι κλασική. Επίσης από τη στιγμή που δεν
έχουμε και καμία εξέλιξη κυρίως σε τοπολογίες και υλικά και για τις λάμπες
και για τα τρανζίστορ μιλάμε πάλι για κλασικές σχεδιάσεις.


Για να είμαστε δίκαιοι οφείλουμε να συγκρίνουμε δύο καλά δείγματα που αντιπροσωπεύουν επάξια τις δύο σχολές κι όχι να συγκρίνουμε ενισχυτές των 500 ευρώ.

Αυτό έχετε καταλάβει; Το κόστος είναι σχετικό. Φυσικά και δε
μιλώ για έτοιμες συσκευές σε τέτοια κατηγορία τιμής. Εγώ μίλησα για την
περίπτωση diy. Φέρτε μου έναν ενισχυτή με υλικά των 500 ευρώ και πείτε
μου πόσο τον πουλάνε. Αλλά δεν θέλετε να το καταλάβετε. Τι να κάνω;
Πήρα τον κακό το δρόμο το κακό το μονοπάτι. Αλήθεια για περιπτώσεις
συσκευών που έχουν υλικά των 100 ευρώ και πωλούνται 15 φορές πάνω
(ήμουν σχεδόν...συγκεκριμένος) τι έχετε να πείτε;


Αυτή είναι η δική μου η άποψη. Αν θέλετε να μιλήσουμε για φοιτητικά συστήματα ας ανοίξει κάποιος ένα άλλο thread.

Ποιος μίλησε για φοιτητικά συστήματα;
Και στο κάτω κάτω ποιος φοιτητής θα κάτσει να ασχοληθεί με την αγορά
ενός hifi όταν θα βρίσκονται πάντα κάποιοι να του πουν πως για να
ακούσει και καλά μουσική πρέπει να σκάσει τουλάχιστον 10000 ευρώ. O
φοιτητής στην καλύτερη θα πάρει το ipod του, θα βάλει και ένα ζευγάρι ηχεία
στο desktop του και τελείωσε το ζήτημα. Και θα χαίρεται τη μουσική του
περισσότερο από τον χαϊεντά που τρώγεται με τα ρούχα του αν το καλώδιο
του ηχείου τονίζει τα πρίμα ή πλαδαρεύει το χαμηλό...

ΥΓ: Θα ήταν πάντως πολύ ενδιαφέρον να υπήρχε ένα θέμα που να γράφαμε
για "φτηνιάρικες" συσκευές που μας συνόδευσαν/συνοδεύουν στα πρώτα μας βήματα
και στις πρώτες μας ακροάσεις της αγαπημένης μας μουσικής.
 
Last edited:
Χμμ.. επειδή σχεδόν τελείωσα το φοιτητικό μου και σκέφτομαι(μετα και το στρατιωτικό) για αγορά σωστού hi-fi συστήματος, πόσα θα πρέπει περίπου να σκάσω?
Πείτε μου αν είναι ν'αρχίσω από τώρα τις λιτότητες..

σορρυ και για το οφτοπικ.
 
Απάντηση: Re: Eιναι οι λαμπες ΜΟΝΟ μοδα?

Χμμ.. επειδή σχεδόν τελείωσα το φοιτητικό μου και σκέφτομαι(μετα και το στρατιωτικό) για αγορά σωστού hi-fi συστήματος, πόσα θα πρέπει περίπου να σκάσω?
Πείτε μου αν είναι ν'αρχίσω από τώρα τις λιτότητες..

σορρυ και για το οφτοπικ.

Ειναι σα να ρωτας ποσο κοστιζει ενα καλο αμαξι. Αλλος θα σου πει 20000, αλλος 60000 και αλλος 150000. Η ερωτηση σου ειναι πολυ γενικη. Καλυτερα να ανοιξεις νεο θεμα γραφοντας λιγες περισσοτερες λεπτομερειες σχετικα με το που προσανατολιζεσαι.
 
Re: Απάντηση: Re: Eιναι οι λαμπες ΜΟΝΟ μοδα?

Ειναι σα να ρωτας ποσο κοστιζει ενα καλο αμαξι. Αλλος θα σου πει 20000, αλλος 60000 και αλλος 150000. Η ερωτηση σου ειναι πολυ γενικη. Καλυτερα να ανοιξεις νεο θεμα γραφοντας λιγες περισσοτερες λεπτομερειες σχετικα με το που προσανατολιζεσαι.

Έχεις δίκιο καλύτερα να περιμένω μερικούς μήνες, απλώς μια σχετική τιμή για να πέρνω ιδέα απο τώρα ήθελα.
 
Ποιος μίλησε για φοιτητικά συστήματα;
Και στο κάτω κάτω ποιος φοιτητής θα κάτσει να ασχοληθεί με την αγορά
ενός hifi όταν θα βρίσκονται πάντα κάποιοι να του πουν πως για να
ακούσει και καλά μουσική πρέπει να σκάσει τουλάχιστον 10000 ευρώ. O
φοιτητής στην καλύτερη θα πάρει το ipod του, θα βάλει και ένα ζευγάρι ηχεία
στο desktop του και τελείωσε το ζήτημα. Και θα χαίρεται τη μουσική του
περισσότερο από τον χαϊεντά που τρώγεται με τα ρούχα του αν το καλώδιο
του ηχείου τονίζει τα πρίμα ή πλαδαρεύει το χαμηλό...

ΥΓ: Θα ήταν πάντως πολύ ενδιαφέρον να υπήρχε ένα θέμα που να γράφαμε
για "φτηνιάρικες" συσκευές που μας συνόδευσαν/συνοδεύουν στα πρώτα μας βήματα
και στις πρώτες μας ακροάσεις της αγαπημένης μας μουσικής.

To θέμα μας εδώ, επαναλαμβάνω, είναι άλλο. Φαίνεται και από τον τίτλο.

Επίσης δεν συγκρίνουμε DIY με έτοιμα προϊόντα.

Ούτε θέτουμε όρια κόστους όταν συγκρίνουμε δύο εντελώς διαφορετικές προσεγγίσεις υλοποίησης ενισχυτή, με λάμπες ή τρανσίστορ.

Για να καταλάβεις τι εννοώ, θα σου δώσω ένα παράδειγμα :

Αν διαθέτεις 1.500 ευρώ για αγορά ενισχυτή και προβληματίζεσαι αν θα πάρεις λαμπάτο ή τρανσιστοράτο, θα σου πρότεινα να αγοράσεις τρανσιστοράτο. Εχει περισσότερες πιθανότητες να παίξει καλύτερα ο τρανσιστοράτος από τον λαμπάτο σε αυτή την κατηγορία τιμής.

Διαφορετικά, αν μπορείς να κατασκευάσεις μόνο σου έναν ενισχυτή τα πράγματα αλλάζουν αλλά θα είμαστε εκτός θέματος αν συνεχίσουμε να μιλάμε εδώ για DIY.

Υ.Γ Καλή η ιδέα σου για τα budget συστήματα. Ομώς η αγορά συσκευών "best buy" δεν αποδίδει πάντα.
Θέλει πολύ ψάξιμο το θέμα του ταιριάσματος προσιτών συσκευών μεταξύ τους.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Eιναι οι λαμπες ΜΟΝΟ μοδα?

Χμμ.. επειδή σχεδόν τελείωσα το φοιτητικό μου και σκέφτομαι(μετα και το στρατιωτικό) για αγορά σωστού hi-fi συστήματος, πόσα θα πρέπει περίπου να σκάσω?
Πείτε μου αν είναι ν'αρχίσω από τώρα τις λιτότητες..

σορρυ και για το οφτοπικ.

3.000 ευρώ για ένα σύστημα αποτελούμενο από CD player , ολοκληρωμένο ενισχυτή και ένα ζεύγος ηχείων. Σε αυτή την κατηγορία τιμής όχι λάμπες.
 
Last edited:
Εχτες εκανα επιτελους το πειραμα που περιμενα εδω και καιρο, μιας και αρκετοι ισχυριζονται πως οι προενισχυτες δε χρειαζονται πλεον.

Για CD player εχω το Cary 306/200 που διαθετει volume control και συνεπως μπορει να συνδεθει απ'ευθειας σε τελικο. Δοκιμα λοιπον τα εξης δυο set up, περιμενοντας το δευτερο να παιξει καλυτερα.

1) Cary 306/200
Audio Research LS7
Aragon 3005

2) Cary 306/200
Aragon 3005

Αμ δε! Με εξαιρεση ισως την αναλυση στις μεσαιες, το πρωτο set up επαιξε καλυτερα, ιδιαιτερα οσον αφορα τη σκηνη και τον αερα αναμεσα στα οργανα. Σημειωτεων, οικονομικα θα με συνεφερε να επαιζε καλυτερα το 2ο, μιας και δε θα εψαχνα για προενισχυτη πλεον!!!

Καμια γνωμη? Νομιζω ο κ. Κογιας ειναι απο εκεινουν που ισχυριζονται πως χωρις προενισχυτη ειναι καλυτερα...
 
Δηλαδή Internet King, μπορείς να γίνεις πιό συγκεκριμένος?
ποιά θεωρείς δύο καλά δείγματα? (ανεξαρτήτως κατηγορίας τιμής).
Ποιό θα είναι το μέτρο σύγκρισης, αυτό που αρέσει καλύτερα στο αυτί ή
αυτό που προσεγγίζει περισότερο τον αυθεντικό ήχο?
Γιατί ξέρεις, αυτά τα δύο πράγματα δεν είναι ανάγκη να συμπίπτουν!
 
To σίγουρο είναι οτι χωρίς προενισχυτή έχουμε μικρότερο path ως τα ηχεία, αρα μικρότερη συνολική παραμόρφωση του σήματος από την πηγή. Αυτό δεν ακούγεται απαραίτητα πιο καλό. Κι εγω έχω κάνει το τεστ "πηγη-τελικός" vs. "πηγή-προ-τελικός" και αποφάσισα οτι, επι του παρόντος, μου αρεσει το δευτερο.
 
Σύμφωνα και με την δική μου εμπειρία η ύπαρξη προενισχυτή στο σύστημα κρίνεται απαραίτητη και αναπόφευκτη. Το αποτέλεσμα είναι σωστό. Λ.Σ.
 
Απάντηση: Re: Eιναι οι λαμπες ΜΟΝΟ μοδα?

Σύμφωνα και με την δική μου εμπειρία η ύπαρξη προενισχυτή στο σύστημα κρίνεται απαραίτητη και αναπόφευκτη. Το αποτέλεσμα είναι σωστό. Λ.Σ.

Μπορεις να μου το εξηγησεις λιγο αυτο? Τι κανει ο προενισχυτης στη δικη μου περιπτωση, που δεν κανει το player? Οταν το player στελνει ενα ηδη προενισχυμενο σημα στον προενισχυτη, αυτος πως μπορει και του προσδιδει χαρακτηριστικα οπως η "εικονα" και ο αερας αναμεσα στα οργανα?

Και μονο που μπαινει αναμεσα τους κατι, δεν ειναι κακο? Θεωρητικα, το player μου δε θα επρεπε να συνδεθει με 2 ενεργα ηχεια και να ημουν ΟΚ?