Έκθεση HXOS EIKONA SHOW 2024

Ρωτάω ξανά γιατί να πάω στο εξωτερικο να δω προτζεκτορες και να μη τους δω στην Ελλάδα μήπως υπάρχει ανικανότητα των εταιρειών στην Ελλάδα να προσφέρουν το προϊόν αυτό
 
Ρωτάω ξανά γιατί να πάω στο εξωτερικο να δω προτζεκτορες και να μη τους δω στην Ελλάδα μήπως υπάρχει ανικανότητα των εταιρειών στην Ελλάδα να προσφέρουν το προϊόν αυτό

Βασικά πρέπει να κατασκευάσεις σκοτεινό χώρο μέσα σε εκθεσιακό χώρο, συνεπώς και με γνώμονα την εντελώς niche αγορά που ήταν πάντα οι βιντεοπροβολείς Home Cinema, δεν υπάρχει ενδιαφέρον. Δεν είναι θέμα ικανότητας.

Καλώς ή κακώς στον ήχο με λίγο treatment μειώνεις τα προβλήματα του χώρου, όπως κάναμε εμείς μειώνοντας το RT της σουίτας και με προσεκτική τοποθέτηση των ηχείων το αποτέλεσμα ήταν μαγεία και μιλούσε όλη η έκθεση γι' αυτό.

Για να βάλεις προβολέα όμως θα πρέπει να συσκοτίσεις τον χώρο επαρκώς, πράγμα δύσκολο σε δωμάτια και αίθουσες ξενοδοχείου. Σε αίθουσα θα πρέπει να κάνεις ειδική κατασκευή και στο δωμάτιο να έχεις blackout κουρτίνες παντού, καθώς οι τοίχοι είναι ανοιχτόχρωμοι. Και ούτε στο ταβάνι μπορείς να βάλεις κάτι σε δωμάτιο, άρα θα φωτίζει το σύμπαν από τις ανακλάσεις και μόνο από εκεί. Ισχύει και για τους γκατζετοπροβολείς αυτό.

Εκθεσιακοί χώροι στην Ελλάδα κατάλληλοι για τέτοια πράγματα δεν υπάρχουν, κι αν υπάρχουν το κόστος συμμετοχής θα εκτοξευόταν στ' άστρα. Δεν είναι εποχές που ο άλλος μπορεί να κατασκευάσει περίπτερο σε κάποιο συνεδριακό κέντρο για παράδειγμα. Αυτά πριν το 2009 γίνονταν και πάλι όχι με μεγάλη επιτυχία σε εκθέσεις.

Νομίζω ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο κομμάτι, δηλαδή τους προβολείς HC. Ποτέ δεν υπήρξε στην πραγματικότητα.
 
Last edited:
Ενδιαφέρον υπάρχει (εκτός και αν αυτά που εγκαθιστώ συχνά δεν είναι προβολείς :D ), αλλά οι περισσότεροι που βάζουν τέτοιους, είτε έχουν τα λεφτά να πάνε να πάρουν κατευθείαν τον καλό, ή να πάνε σε μαγαζί να τον δούνε live, ή δεν τους νοιάζουν οι εκθέσεις, ούτε να το δούν, ρωτάνε έναν ειδικό, του δίνουν το project, καθορίζουν budget και αυτός τους κάνει τις αγορές-πωλήσεις.

Προφανώς δεν πουλάνε Projectors = TV sales.
Ούτε το μισό.
Αλλά, τι κέρδος έχει ένας πωλητής από έναν ακριβό PJ (Epson, JVC, Sony) και τι κέρδος έχει από μια αντίστοιχη TV ? (αντιπροσωπείας, όχι gray market import).

Δωμάτιο σκοτεινό δεν είναι κάτι το τρομερό να το κάνεις.
Σιγά τα ωα (έξω βάζουν Atmos ηχεία σε τράσες). Θέληση δεν υπάρχει.

Τελευταία έκθεση με προβολέα σε σκοτεινό δωμάτιο και καλές συμμετοχές (Epson, JVC) θυμάμαι... νομίζω στο Intercontinental ήταν ή το Electra (?) που είχαμε δωμάτιο σκοτεινό με JVC D-ILA, και υπήρχε και ένα... ημιφώτεινο Epson room.
 
  • Like
Reactions: ln()
Ρωτάω ξανά γιατί να πάω στο εξωτερικο να δω προτζεκτορες και να μη τους δω στην Ελλάδα μήπως υπάρχει ανικανότητα των εταιρειών στην Ελλάδα να προσφέρουν το προϊόν αυτό

Γιατι εχει μειωθει πολυ η αγορα πλεον και δεν επενδυει κανεις σε αυτο το κομματι της .
 
Αλλά, τι κέρδος έχει ένας πωλητής από έναν ακριβό PJ (Epson, JVC, Sony) και τι κέρδος έχει από μια αντίστοιχη TV ? (αντιπροσωπείας, όχι gray market import).

Το ίδιο, δηλαδή δεν αξίζει καν τον κόπο. Μόνο περιφερειακά σε κάποιο project-έργο. Για σκέτο, το ξεχνάς εκτός κι αν δεν έχεις κάτι άλλο να κάνεις και το προτιμάς από το πασατέμπο εκείνη τη στιγμή.

Άσε που οι πιο πολλοί φαντασιώνονται πράγματα που δεν γίνονται με κλασικό προβολέα. Ξέρεις, να τον βάλω σε ράφι πίσω (και ο προβολέας να έχει offset) να τον βάλω στα 8 μέτρα να βλέπω 80 ίντσες, έχει έναν... πολυέλαιο στη μέση πειράζει; Θα βάλω την οθόνη ανάμεσα σε κολώνες, windsurfing φάση κλπ κλπ κλπ. Οπότε απογοητεύονται και τσάμπα ο κόπος να τον δείξεις.

Με VIP προβολή μπορεί στους ακριβούς προβολείς μόνο. Πάλι σε έκθεση αυτό είναι αταίριαστο. Για κανένα gaming πολύ φωτεινό σε τίποτε 140 ίντσες σε δωμάτιο που δεν σε νοιάζει και πολύ η ποιότητα της εικόνας ίσως. Και πάλι για παιχνίδια μιλάμε.
 
Μεταφέρω και ένα αρνητικό της Έκθεσης στο συγκεκριμένο Ξενοδοχείο που θυμάμαι και στην παλιότερη είχε σχολιαστεί.
Η κατάργηση της πρόσβασης με σκάλα απ τον πρώτο στον δεύτερο ,αλλά μόνο με ασανσέρ,
Οι ουρές ήταν μεγάλες στα ασανσέρ ,λόγω και της μεγάλης προσέλευσης το Σάββατο σκεφτείτε την Κυριακή .έψαχναν όλοι εναλλακτικό τρόπο ανάβασης ή κατάβασης αλλά δεν εύρισκαν παρόλο που υπήρχε αλλά δεν ήταν προσβάσιμος απ ότι άκουσα. (μήπως όχι σωστή σήμανση)
Όλοι ρωτούσαν πως πάμε πάνω ,ή πως να πάμε απ τον τρίτο στον δεύτερο.

Πάντα έχεις υπόψη σου την κακιά στιγμή ,μια φωτιά, ένα σεισμό, ένα ατύχημα μία έκρηξη στο εξωτερικό περιβάλλον.

Το παράπονο εκφράστηκε από γνώστη μουσικόφιλο που γνώρισα εκεί και τον καταλαβαίνω μιας και στους μετασεισμούς των 6,7 είχε χαλάσει το ένα και κάποιος βλάκας έκλεισε τις εξόδους κινδύνου οπότε υπήρξαν τραυματισμοί, επειδή έγιναν όχι τις μικρές ώρες..
Την επόμενη πρέπει να υπάρχει σήμανση για τις εξόδους κινδύνου κατά την γνώμη μου,επειδή οι περισσότεροι συντελεστές λόγω προσοχής στο πρόγραμμα της έντασης της μουσικής κ.λ.π.

Και έχουν δει πολλά τα μάτια μου, που η τύχη και η ψυχραιμία βοήθησαν να μην υπάρχουν θύματα.

Μεταφέρω ένα περιστατικό που έγινε λίγο πιο πάνω σε 4άστερο.
Ήρθα για τον Μαραθώνιο και την Έκθεση και βρίσκω μια Αρχηγό ξεναγό Ουγγρικού γραφείου στο Νησί.
Λόγω της μεγάλης προσέλευσης αθλητών από όλες της χώρες ,βρήκε σε ένα κωλοχανείο Ομόνοια και της έκλεισα δίπλα στο δωμάτιο μου .
Ήπιαμε ένα δύο το βράδυ και πήγαμε τελικά το δεκάρι...
Κατά την άφιξη στο Ξενοδοχείο το βραδάκι ήταν έξω στους διαδρόμους πολλοί ξένοι ,πιστεύω πάνω από 150 και φώναζαν, έβριζαν. .είχε γίνει ρεσάλτο και αφαίρεσαν τσάντες, κινητά, διαβατήρια,κάρτες και λεφτά ενώ απ την ρεσεψιόν δεν πήραν είδηση.
Ένας χαμός που όμως δεν δημοσιεύθηκε πουθενά. Όλοι έτρεχαν να πάρουν τηλ για σφράγισμα των καρτών, ενώ επικρατούσε χάος.
Την λυπήθηκα την κακομοίρα επειδή έτρεχε στις πρεσβείες για να βρει τρόπο να φύγει, φαντάζομαι όπως και οι υπόλοιποι από Ευρώπη,Ασία,Αμερική κ.λ.π.
Λίγο πιο πάνω ...Νομίζω 2009 ή 10.
 
Καλημέρα και από μένα. Για μια ακόμη φορά είχα την τύχη και τη χαρά να απολαύσω μια ακόμη έκθεση, που πιστεύω ήταν η καλύτερη τών τελευταίων 3 ετών. Καταρχάς, μπράβο για την επιλογή τού ξενοδοχείου, που είναι καλύτερο, πιστεύω, από τα προηγούμενα για τη φιλοξενεία μιας τέτοιας έκθεσης. Σε κεντρικότατο σημείο, εύκολα προσβάσιμο με το μετρό αλλά δυστυχώς σε άτομα, που έρχονται με δικό τους αυτοκίνητο, δύσκολη η προσέγγιση. Εγώ ήρθα με μετρό και νομίζω ότι αν συνεχιστεί η έκθεση στο ίδιο σημείο, ίσως είναι καλύτερο να μην έρθετε με τα δικά σας αυτοκίνητα στην εν λόγω περιοχή αλλά χρησιμοποιείστε μετρό.
Η συμμετοχή τού κόσμου, πολύ μεγάλη, χθες που πήγα. Μετά λύπης μου βέβαια διαπιστώνω ότι χρόνο με το χρόνο οι συμμετοχές μειώνονται και η έκθεση νιώθω ότι "μικραίνει" μιας και ποσοτικά οι χώροι ακρόασης εντός αυτής είναι περί τους 30-35 όταν παλιότερα μπορεί να ήταν και πάνω από 50. Λάμψαν και φέτος δια τής απουσίας τους μεγάλα ονόματα π.χ. στις οθόνες δεν υπήρχαν LG (οι οθόνες LG στα δωμάτια ήταν τού ξενοδοχείου και τις είχαν αφήσει) και Hisense και κρίμα, που απουσίαζαν αυτές οι 2 μεγάλες ετιαιρίες ενώ και στον ήχο απουσίαζαν επίσης μεγάλα και γνωστά ονόματα. Ωστόσο, παραδοσιακές εταιρίες τού χώρου, έδωσαν δυναμικό παρόν για μια ακόμη φορά. Πιο προσεκτικά στημένα συστήματα αυτή τη φορά, σε γενικές γραμμές, από τους αντιπρόσωπους, ευγένεια και καλές ευκαιρίες για αγορά εντός τής έκθεσης. Φίλος μου έφυγε από την έκθεση χθες με ένα fiio r2r k11, desktop DAC και ενισχυτή ακουστικών, ανά χείρας, από τον ευγενέστατο αντιπρόσωπο τής Fiio στην τιμή τών 160 ευρώ όταν η τιμή του ξεκινάει από τα 180 ευρώ στο εξωτερικό! Μια αγορά κελεπούρι, που αξίζει να το πάρει κάποιος με κλειστά μάτια και επί την ευκαιρία να τονίσω για μια ακόμη φορά ότι πλέον, μπορεί ο καθένας να απολαύσει υπέροχο ήχο και εικόνα χωρίς να βάλει βαθιά το χέρι του στην τσέπη. Ένα hobby, κάποτε ακριβό και για ελάχιστους, με οικονομική επιφάνεια, τώρα προσιτό, πλέον, στον καθένα, χάρη στα νέα μηχανήματα, ενισχυτικά, dsp, ηχεία κτλ. με χαμηλό κόστος! Βέβαια στην έκθεση για μια ακόμη φορά υπήρχαν και λύσεις με αστρνομικό κόστος για λίγους, που οι "κοινοί" θνητοί, μπορούν να δουν και να ακούσουν από κοντά μόνο σε εκθέσεις ή αντιπρόσωπους
Ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου για την υπέροχη, αυτή, έκθεση και το avclub, που για 18η, συνεχόμενη φορά μάς ενώνει αλλά και την ενεργό συμμετοχή τών ανθρώπων, πίσω από το forum με την υποδειγματική τους υποδοχή για μια ακόμη φορά. Δυστυχώς αρκετά άτομα, που γνωρίζω, θες λόγω κρυολογήματος τής τελευταιας στιγμής, θες λόγω δουλειάς, απόστασης κτλ. δε μπόρεσαν να έρθουν και προνόησα και για αυτόυς, στα μέτρα τού δυνατού:
Εδώ θα βρείτε το βίντεο από την έκθεση, που έβγαλα χθες με φθηνή, ερασιτεχνική κάμερα και συγνώμη εκ των προτέρων για την κάκιστη ποιότητα εικόνας και ήχου:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Το φωτογραφικό υλικό από κινητό τηλέφωνο, Samsung S24 Ultra, (σύνολο 578 φωτογραφίες), θα το βρείτε εδώ σε συμπιεσμένο αρχείο, που κατεβάζετε και αποσυμπιέζετε στον υπολογιστή σας:

https://mega.nz/file/rVMWXSJT#a880kJYQ9I2gYex5fKoA5dRZeNgYsb_XLcwF2hyB_ng

Καλή απόλαυση!!!
Όλοι εμείς που δεν μπορούσαμε να πάμε στη Έκθεση, αν και θα θέλαμε, πρέπει να σας ευχαριστήσουμε θερμά για την ξενάγηση. Ο καλύτερος τρόπος! :)

Ο ήχος στα σχόλια δυσκολεύει κάπως, διότι αναμιγνύεται με τον εξωτερικό θόρυβο και τις μουσικές από τα δωμάτια, αλλά με λίγη προσοχή γίνεται δουλειά.
Κανονικά θα χρειαζόταν κάποιο ειδικό μικρόφωνο φωνής, αλλά μην είμαστε πλεονέκτες! Και πάλι ευχαριστούμε... 🥰

Το συμπιεσμένο αρχείο .zip με τις φωτογραφίες μεγέθους 1,9 Gb είναι αρκετά μεγάλο για κατέβασμα, προπάντων για πολλούς που δουλεύουμε περισσότερο με κινητά.

Θα ήταν δυνατόν οι φωτογραφίες να ανέβουν κάπου, όπου να τις βλέπουμε εύκολα μέσω του browser;
Ίσως θα μπορούσε να το κάνει η Τ.Υ. του φόρουμ και προς αυτήν απευθύνομαι...
 
Οι Αγγλαρες,που είναι τσίπιδες σαν και του λόγου μου,τοποθετούν το προϊόν στην σωστή του διάσταση.
Και φυσικά στο τέλος αναφέρουν, ότι έχουν εξαιρετικό ήχο.
Εγω αυτο που κραταω ειναι οτι το ηχειο εχει πολυ χαμηλες παραμορφωσεις - ακομα και στα 100hz εχει 1% thd, και παρολο που τσιμπαει ψηλα στα πριμα και το port tuning ειναι επισης ψηλα, αν του κανεις καλο cross fire και ειναι πολυ κοντα στον τοιχο απο πισω του και καθεσαι μεταξυ 1.5-18μ απο το ηχειο ενισχυεις το μπασο λογω boundary reinforcement και λυνεις το θεμα των τονισμενων πριμων με το μεγαλο toe in /cross fire οποτε μπορει να εχεις in room ενα μπασο εως τα 48-50hz σε ωφελιμες σταθμες απο κοντινη αποσταση.

Βεβαια τα elac carina που εχω θεωρω οτι ειναι ανωτερα για το σεναριο χρησης μου αλλα γενικως επειδη ειναι γουστα αυτα στο τελος πιστευω με μια καλη εκπτωση αν τα εβρισκες γυρω στα 700 θα ηταν μια καλη περιπτωση για συγκεκριμενα σεναρια.
 
  • Like
Reactions: mdvq
Χαιρετίζω την ωραία σας παρέα!
Αποφάσισα να τοποθετηθώ κι εγώ πάνω στο θέμα έκθεση HI END κλπ ωραία συμπληρωματικά.
Εισέρχεται ένας μουσικόφιλος - διότι για αυτούς παρουσιάζονται τα καλούδια - σε μια αίθουσα με τεράστια ηχεία, ενεργοβόρα ενισχυτικά, καλώδια σαν ρίζες ευκαλύπτου, πικαπ 257 κιλών και κάθεται να ακούσει μουσική. Όλα είναι αναμμένα και δεν γνωρίζει την πηγή, αλλά ακούει τα κεντρικά ευρωβόρα ηχεία να αναπαράγουν από κάποιο τάμπλετ, μια άγνωστη γυναικεία φωνή συνοδευόμενη από έναν βόμβο που θεωρείται ορχήστρα! Μεταβολή και στην επόμενη αίθουσα, όπου απλώς «τραγουδάει» διαφορετική γυναίκα - πάλι από τάμπλετ αλλά χωρίς ορχήστρα αυτή τη φορά, για να ακούγονται οι ανάσες της...
Γιατί φοβούνται να βάλουν τα πανάκριβα πικάπ τους ή τα SACD να αναπαραγάγουν την ηχογράφηση;
Γιατί δεν υπάρχει τζαζ, μπλούζ, ροκ, σόουλ, λάτιν, φανκ; Το πιθανότερο είναι πως θα ξεμπροστιαστούν τα πανάκριβα συστήματά τους στα έμπειρα αυτιά των ακροατών τους. Ευχαριστώ δεν θα πάρω, θα μείνω στο αγνό HI-FI και θ' ακούω τα ταμπούρα να σκάνε και τα μπάσα να μου χτυπάνε το στομάχι και τα ρέστα από την σύνταξή μου...παγωτά!
Αυτή βεβαίως είναι η δική μου θεώρηση των πραγμάτων και είμαι ανοιχτός σε κάθε διαφορετική αιτίαση.
Φιλάκια και υγεία στα μέλη του AV Club.
Νομίζω ότι σε όλα τα συστήματα μπορείς να βάλεις να ακούσεις ό,τι θέλεις. Και πιο εύκολα αν δεν υπάρχει πολύς κόσμος στο δωμάτιο. Οπότε βγάζεις κάποια συμπεράσματα ακούγοντας γνώριμα κομμάτια.
 
Προφανώς δεν παίζουν "από το tablet" αλλά χρησιμοποιούν το tablet για το tidal connect, που σημαίνει ότι παίζει το streamer και όχι το tablet.

Αυτό επιτρέπει και πρόσβαση πρακτικά σε όποιο μουσικό κομμάτι θέλεις, το οποίο επίσης σημαίνει ότι αν ζητήσεις να ακούσεις κάτι, το πιο πιθανό είναι να το βάλουν να το ακούσεις.
Εξαίρεση εδώ φυσικά είναι οι κακές ηχογραφήσεις, και η άγνοια πολλές φορές του ακροατή ο οποίος προερχόμενος από σύστημα στο οποίο η κακή ηχογράφηση στο σπίτι του ακούγεται ευχάριστα. Επειδή τα συστήματα στην έκθεση είναι αποκαλυπτικά, τα σκουπίδια θα τα φτύσουν αμέσως (garbage in - garbage out) και αυτό σε μια έκθεση που θέλεις να δείξεις τι μπορεί να κάνει το μηχάνημα, δεν θα το υποβάλλεις στη διαδικασία αυτή.

Αλλιώς, πρακτικά και με τις δυνατότητες του streaming, είναι πιο εύκολο από παλιότερα να ζητήσεις να ακούσεις κάτι.
 
@mordor56
Έκανα τον κόπο να τα ακούσω όλα χρησιμοποιώντας ένα ζευγάρι καλά ακουστικά IEM's.

Πολύ καλή δουλειά. Όσο κι' αν φανεί παράξενο, οι διαφορές ανάμεσα στους τρεις χώρους ακούγονται. Ο πρώτος χώρος (ATC SCM100 SL + Gryphon) ήταν ο πιο ισορροπημένος.
Ο δεύτερος χώρος (Magico M3 + 2 Pillium Cronos) ακουγόταν με φανερή λαμπρότητα.
Ο τρίτος (Epos ES 28N + Burmester 032 MK 2) βρισκόταν στο ενδιάμεσο.
Στοιχηματίζω ότι έτσι συνέβαινε στην πραγματικότητα κι' ας μην ήμουν εκεί.

Χρησιμοποίησες απλά κάποιο κινητό ή μήπως κάποια κάμερα με δικό της μικρόφωνο; Ότι κι' αν χρησιμοποίησες, στη λήψη πέρασαν αρκετά στοιχεία από τον ήχο, όχι μόνο από την εικόνα. Η στερεοφωνική εικόνα του κάθε συστήματος είναι εμφανέστατη και μάλιστα με πλάτος και βάθος!
Και οι λήψεις σε όλη τη διάρκεια τους είναι εξαιρετικά σταθερές, σαν να χρησιμοποίησες τρίποδο, ή κάτι παρόμοιο.

Άξιος συγχαρητηρίων! :)


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ο συνδυασμός ATC SCM100 SL και Gryphon δείχνουν "τα δόντια" τους! Ο πιο ισορροπημένος ήχος. Και το καλύτερο χαμηλό! Και όλα αυτά περασμένα στην ηχογράφηση του Youtube!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ακούγονται όλα τα όργανα και οι ομάδες των οργάνων χωριστά. Η στερεοφωνική εικόνα απλώνεται σε πάτος και βάθος. Εντυπωσιακό!

Ακούγονται όμως και κάποια ξυσίματα στα έγχορδα. Ο χώρος σαφώς δίνει λαμπρότητα, αλλά πιθανότατα συμβάλλει σ' αυτό και η ηχογράφηση. Και μάλλον έτσι είναι.

Εντυπωσιακοί οι Pillium. Οι τυχεροί ιδιοκτήτες θα χρειαστεί να φτιάξουν χωριστή ηλεκτρική εγκατάσταση για αυτά τα θηρία!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ο διαχωρισμός οργάνων και ομάδων οργάνων και εδώ εξαιρετικός. Γίνονται αισθητά κάποια ξυσίματα, αλλά λιγότερα. Η Σεχραζάτ πάντως του Ρίμσκι Κόρσακοφ ακούγεται και παρακολουθιέται άνετα.
 
Προφανώς δεν παίζουν "από το tablet" αλλά χρησιμοποιούν το tablet για το tidal connect, που σημαίνει ότι παίζει το streamer και όχι το tablet.

Αυτό επιτρέπει και πρόσβαση πρακτικά σε όποιο μουσικό κομμάτι θέλεις, το οποίο επίσης σημαίνει ότι αν ζητήσεις να ακούσεις κάτι, το πιο πιθανό είναι να το βάλουν να το ακούσεις.
Εξαίρεση εδώ φυσικά είναι οι κακές ηχογραφήσεις, και η άγνοια πολλές φορές του ακροατή ο οποίος προερχόμενος από σύστημα στο οποίο η κακή ηχογράφηση στο σπίτι του ακούγεται ευχάριστα. Επειδή τα συστήματα στην έκθεση είναι αποκαλυπτικά, τα σκουπίδια θα τα φτύσουν αμέσως (garbage in - garbage out) και αυτό σε μια έκθεση που θέλεις να δείξεις τι μπορεί να κάνει το μηχάνημα, δεν θα το υποβάλλεις στη διαδικασία αυτή.

Αλλιώς, πρακτικά και με τις δυνατότητες του streaming, είναι πιο εύκολο από παλιότερα να ζητήσεις να ακούσεις κάτι.

Μόνο εγώ σου έβαλα δύσκολα με το cd που σου έφερα αλλά τα bella Donna ανταποκρίθηκαν χωρίς δύσκολια


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Pleo
Μόνο εγώ σου έβαλα δύσκολα με το cd που σου έφερα αλλά τα bella Donna ανταποκρίθηκαν χωρίς δύσκολια


Sent from my iPhone using Tapatalk

Σωστά. Το CD player το φέραμε την δεύτερη ημέρα κι αυτό απλώς για να καλυφθούν κάποιες στιγμές που το δίκτυο έπεφτε. Δεν ήταν μέρος του συστήματος.

Το συγκεκριμένο θα ήθελα να το ακούσω κι από το δικό μου δίσκο, εάν ήξερα ότι θα έφερνες τα κανόνια θα το είχα μαζί μου. :)
 
ισορροπημένο με την ορολογία που συνήθως επικρατεί ίσως ελάχιστα χωρίς να ευθύνονται αυτά ή αυτός που επέλεξε τα επί μέρους.
Προσωπική γνώμη ή μπορεί και κόλλημα.
 
Αυτό το οποίο διαπιστώνω εκ των υστέρων από δημοσιεύματα βίντεο και φωτογραφίες σε αρκετά περίπτερα διέφερε το set-up του Σάββατου από της κυριακής.
όπως ανέφερα και στον Ορφέα που είχε πολλά συστήματα προς παρουσίαση καλό θα ήτανε για τις επόμενες εκθέσεις οι έμποροι να βάζουν και ένα πρόγραμμα ημέρες και ώρες με το τι θα παρουσιαστεί και τι θα ακουστεί για να μπορούμε να δρομολογήσουμε την προσέλευσή μας στην έκθεση.
Για παράδειγμα το Σάββατο στην chameleon audio είδα τα revival audio τα 4 αλλά μετα λύπης μου διαπίστωσα ότι την επόμενη μέρα είχανε τα πέντε τα οποία είχα μεγάλη περιέργεια να ακούσω.
 
Και σε άλλες εκθέσεις έχω παρατηρήσει ότι chameleon έχει καλό ήχο σε σχέση με το κόστος.
Μετά τις επισκευές του πύργου στην Μάνη σκέπτομαι τα μεγάλα Tanoy.:)
και πολυ φροντισμενο το δωματιο σε σχεση με αλλους εκθετες
 
@mordor56
Έκανα τον κόπο να τα ακούσω όλα χρησιμοποιώντας ένα ζευγάρι καλά ακουστικά IEM's.

Πολύ καλή δουλειά. Όσο κι' αν φανεί παράξενο, οι διαφορές ανάμεσα στους τρεις χώρους ακούγονται. Ο πρώτος χώρος (ATC SCM100 SL + Gryphon) ήταν ο πιο ισορροπημένος.
Ο δεύτερος χώρος (Magico M3 + 2 Pillium Cronos) ακουγόταν με φανερή λαμπρότητα.
Ο τρίτος (Epos ES 28N + Burmester 032 MK 2) βρισκόταν στο ενδιάμεσο.
Στοιχηματίζω ότι έτσι συνέβαινε στην πραγματικότητα κι' ας μην ήμουν εκεί.

Χρησιμοποίησες απλά κάποιο κινητό ή μήπως κάποια κάμερα με δικό της μικρόφωνο; Ότι κι' αν χρησιμοποίησες, στη λήψη πέρασαν αρκετά στοιχεία από τον ήχο, όχι μόνο από την εικόνα. Η στερεοφωνική εικόνα του κάθε συστήματος είναι εμφανέστατη και μάλιστα με πλάτος και βάθος!
Και οι λήψεις σε όλη τη διάρκεια τους είναι εξαιρετικά σταθερές, σαν να χρησιμοποίησες τρίποδο, ή κάτι παρόμοιο.

Άξιος συγχαρητηρίων! :)




Ο συνδυασμός ATC SCM100 SL και Gryphon δείχνουν "τα δόντια" τους! Ο πιο ισορροπημένος ήχος. Και το καλύτερο χαμηλό! Και όλα αυτά περασμένα στην ηχογράφηση του Youtube!


Ακούγονται όλα τα όργανα και οι ομάδες των οργάνων χωριστά. Η στερεοφωνική εικόνα απλώνεται σε πάτος και βάθος. Εντυπωσιακό!

Ακούγονται όμως και κάποια ξυσίματα στα έγχορδα. Ο χώρος σαφώς δίνει λαμπρότητα, αλλά πιθανότατα συμβάλλει σ' αυτό και η ηχογράφηση. Και μάλλον έτσι είναι.

Εντυπωσιακοί οι Pillium. Οι τυχεροί ιδιοκτήτες θα χρειαστεί να φτιάξουν χωριστή ηλεκτρική εγκατάσταση για αυτά τα θηρία!


Ο διαχωρισμός οργάνων και ομάδων οργάνων και εδώ εξαιρετικός. Γίνονται αισθητά κάποια ξυσίματα, αλλά λιγότερα. Η Σεχραζάτ πάντως του Ρίμσκι Κόρσακοφ ακούγεται και παρακολουθιέται άνετα.
Ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια, απλα χρησιμοποιηθηκε ενα Poco κινητο με την καμερα που διαθετει ...ομολογω δεν το περιμενα να περασουν ολα αυτα που περιγραψατε απο το μικροφωνο του κ χαιρομαι πολυ που καταφερατε να βγαλετε συμπερασματα για τα συστηματα αυτα μεσα απο τα βιντεο ...ολα οσα περιγραψατε ισχυουν :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: Sonus Naturalis