Ρωτάω ξανά γιατί να πάω στο εξωτερικο να δω προτζεκτορες και να μη τους δω στην Ελλάδα μήπως υπάρχει ανικανότητα των εταιρειών στην Ελλάδα να προσφέρουν το προϊόν αυτό
Ρωτάω ξανά γιατί να πάω στο εξωτερικο να δω προτζεκτορες και να μη τους δω στην Ελλάδα μήπως υπάρχει ανικανότητα των εταιρειών στην Ελλάδα να προσφέρουν το προϊόν αυτό
Αλλά, τι κέρδος έχει ένας πωλητής από έναν ακριβό PJ (Epson, JVC, Sony) και τι κέρδος έχει από μια αντίστοιχη TV ? (αντιπροσωπείας, όχι gray market import).
Όλοι εμείς που δεν μπορούσαμε να πάμε στη Έκθεση, αν και θα θέλαμε, πρέπει να σας ευχαριστήσουμε θερμά για την ξενάγηση. Ο καλύτερος τρόπος!Καλημέρα και από μένα. Για μια ακόμη φορά είχα την τύχη και τη χαρά να απολαύσω μια ακόμη έκθεση, που πιστεύω ήταν η καλύτερη τών τελευταίων 3 ετών. Καταρχάς, μπράβο για την επιλογή τού ξενοδοχείου, που είναι καλύτερο, πιστεύω, από τα προηγούμενα για τη φιλοξενεία μιας τέτοιας έκθεσης. Σε κεντρικότατο σημείο, εύκολα προσβάσιμο με το μετρό αλλά δυστυχώς σε άτομα, που έρχονται με δικό τους αυτοκίνητο, δύσκολη η προσέγγιση. Εγώ ήρθα με μετρό και νομίζω ότι αν συνεχιστεί η έκθεση στο ίδιο σημείο, ίσως είναι καλύτερο να μην έρθετε με τα δικά σας αυτοκίνητα στην εν λόγω περιοχή αλλά χρησιμοποιείστε μετρό.
Η συμμετοχή τού κόσμου, πολύ μεγάλη, χθες που πήγα. Μετά λύπης μου βέβαια διαπιστώνω ότι χρόνο με το χρόνο οι συμμετοχές μειώνονται και η έκθεση νιώθω ότι "μικραίνει" μιας και ποσοτικά οι χώροι ακρόασης εντός αυτής είναι περί τους 30-35 όταν παλιότερα μπορεί να ήταν και πάνω από 50. Λάμψαν και φέτος δια τής απουσίας τους μεγάλα ονόματα π.χ. στις οθόνες δεν υπήρχαν LG (οι οθόνες LG στα δωμάτια ήταν τού ξενοδοχείου και τις είχαν αφήσει) και Hisense και κρίμα, που απουσίαζαν αυτές οι 2 μεγάλες ετιαιρίες ενώ και στον ήχο απουσίαζαν επίσης μεγάλα και γνωστά ονόματα. Ωστόσο, παραδοσιακές εταιρίες τού χώρου, έδωσαν δυναμικό παρόν για μια ακόμη φορά. Πιο προσεκτικά στημένα συστήματα αυτή τη φορά, σε γενικές γραμμές, από τους αντιπρόσωπους, ευγένεια και καλές ευκαιρίες για αγορά εντός τής έκθεσης. Φίλος μου έφυγε από την έκθεση χθες με ένα fiio r2r k11, desktop DAC και ενισχυτή ακουστικών, ανά χείρας, από τον ευγενέστατο αντιπρόσωπο τής Fiio στην τιμή τών 160 ευρώ όταν η τιμή του ξεκινάει από τα 180 ευρώ στο εξωτερικό! Μια αγορά κελεπούρι, που αξίζει να το πάρει κάποιος με κλειστά μάτια και επί την ευκαιρία να τονίσω για μια ακόμη φορά ότι πλέον, μπορεί ο καθένας να απολαύσει υπέροχο ήχο και εικόνα χωρίς να βάλει βαθιά το χέρι του στην τσέπη. Ένα hobby, κάποτε ακριβό και για ελάχιστους, με οικονομική επιφάνεια, τώρα προσιτό, πλέον, στον καθένα, χάρη στα νέα μηχανήματα, ενισχυτικά, dsp, ηχεία κτλ. με χαμηλό κόστος! Βέβαια στην έκθεση για μια ακόμη φορά υπήρχαν και λύσεις με αστρνομικό κόστος για λίγους, που οι "κοινοί" θνητοί, μπορούν να δουν και να ακούσουν από κοντά μόνο σε εκθέσεις ή αντιπρόσωπους
Ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου για την υπέροχη, αυτή, έκθεση και το avclub, που για 18η, συνεχόμενη φορά μάς ενώνει αλλά και την ενεργό συμμετοχή τών ανθρώπων, πίσω από το forum με την υποδειγματική τους υποδοχή για μια ακόμη φορά. Δυστυχώς αρκετά άτομα, που γνωρίζω, θες λόγω κρυολογήματος τής τελευταιας στιγμής, θες λόγω δουλειάς, απόστασης κτλ. δε μπόρεσαν να έρθουν και προνόησα και για αυτόυς, στα μέτρα τού δυνατού:
Εδώ θα βρείτε το βίντεο από την έκθεση, που έβγαλα χθες με φθηνή, ερασιτεχνική κάμερα και συγνώμη εκ των προτέρων για την κάκιστη ποιότητα εικόνας και ήχου:
Το φωτογραφικό υλικό από κινητό τηλέφωνο, Samsung S24 Ultra, (σύνολο 578 φωτογραφίες), θα το βρείτε εδώ σε συμπιεσμένο αρχείο, που κατεβάζετε και αποσυμπιέζετε στον υπολογιστή σας:
https://mega.nz/file/rVMWXSJT#a880kJYQ9I2gYex5fKoA5dRZeNgYsb_XLcwF2hyB_ng
Καλή απόλαυση!!!
Εγω αυτο που κραταω ειναι οτι το ηχειο εχει πολυ χαμηλες παραμορφωσεις - ακομα και στα 100hz εχει 1% thd, και παρολο που τσιμπαει ψηλα στα πριμα και το port tuning ειναι επισης ψηλα, αν του κανεις καλο cross fire και ειναι πολυ κοντα στον τοιχο απο πισω του και καθεσαι μεταξυ 1.5-18μ απο το ηχειο ενισχυεις το μπασο λογω boundary reinforcement και λυνεις το θεμα των τονισμενων πριμων με το μεγαλο toe in /cross fire οποτε μπορει να εχεις in room ενα μπασο εως τα 48-50hz σε ωφελιμες σταθμες απο κοντινη αποσταση.Οι Αγγλαρες,που είναι τσίπιδες σαν και του λόγου μου,τοποθετούν το προϊόν στην σωστή του διάσταση.
Και φυσικά στο τέλος αναφέρουν, ότι έχουν εξαιρετικό ήχο.
Νομίζω ότι σε όλα τα συστήματα μπορείς να βάλεις να ακούσεις ό,τι θέλεις. Και πιο εύκολα αν δεν υπάρχει πολύς κόσμος στο δωμάτιο. Οπότε βγάζεις κάποια συμπεράσματα ακούγοντας γνώριμα κομμάτια.Χαιρετίζω την ωραία σας παρέα!
Αποφάσισα να τοποθετηθώ κι εγώ πάνω στο θέμα έκθεση HI END κλπ ωραία συμπληρωματικά.
Εισέρχεται ένας μουσικόφιλος - διότι για αυτούς παρουσιάζονται τα καλούδια - σε μια αίθουσα με τεράστια ηχεία, ενεργοβόρα ενισχυτικά, καλώδια σαν ρίζες ευκαλύπτου, πικαπ 257 κιλών και κάθεται να ακούσει μουσική. Όλα είναι αναμμένα και δεν γνωρίζει την πηγή, αλλά ακούει τα κεντρικά ευρωβόρα ηχεία να αναπαράγουν από κάποιο τάμπλετ, μια άγνωστη γυναικεία φωνή συνοδευόμενη από έναν βόμβο που θεωρείται ορχήστρα! Μεταβολή και στην επόμενη αίθουσα, όπου απλώς «τραγουδάει» διαφορετική γυναίκα - πάλι από τάμπλετ αλλά χωρίς ορχήστρα αυτή τη φορά, για να ακούγονται οι ανάσες της...
Γιατί φοβούνται να βάλουν τα πανάκριβα πικάπ τους ή τα SACD να αναπαραγάγουν την ηχογράφηση;
Γιατί δεν υπάρχει τζαζ, μπλούζ, ροκ, σόουλ, λάτιν, φανκ; Το πιθανότερο είναι πως θα ξεμπροστιαστούν τα πανάκριβα συστήματά τους στα έμπειρα αυτιά των ακροατών τους. Ευχαριστώ δεν θα πάρω, θα μείνω στο αγνό HI-FI και θ' ακούω τα ταμπούρα να σκάνε και τα μπάσα να μου χτυπάνε το στομάχι και τα ρέστα από την σύνταξή μου...παγωτά!
Αυτή βεβαίως είναι η δική μου θεώρηση των πραγμάτων και είμαι ανοιχτός σε κάθε διαφορετική αιτίαση.
Φιλάκια και υγεία στα μέλη του AV Club.
Ο συνδυασμός ATC SCM100 SL και Gryphon δείχνουν "τα δόντια" τους! Ο πιο ισορροπημένος ήχος. Και το καλύτερο χαμηλό! Και όλα αυτά περασμένα στην ηχογράφηση του Youtube!
Ακούγονται όλα τα όργανα και οι ομάδες των οργάνων χωριστά. Η στερεοφωνική εικόνα απλώνεται σε πάτος και βάθος. Εντυπωσιακό!
Ο διαχωρισμός οργάνων και ομάδων οργάνων και εδώ εξαιρετικός. Γίνονται αισθητά κάποια ξυσίματα, αλλά λιγότερα. Η Σεχραζάτ πάντως του Ρίμσκι Κόρσακοφ ακούγεται και παρακολουθιέται άνετα.
Προφανώς δεν παίζουν "από το tablet" αλλά χρησιμοποιούν το tablet για το tidal connect, που σημαίνει ότι παίζει το streamer και όχι το tablet.
Αυτό επιτρέπει και πρόσβαση πρακτικά σε όποιο μουσικό κομμάτι θέλεις, το οποίο επίσης σημαίνει ότι αν ζητήσεις να ακούσεις κάτι, το πιο πιθανό είναι να το βάλουν να το ακούσεις.
Εξαίρεση εδώ φυσικά είναι οι κακές ηχογραφήσεις, και η άγνοια πολλές φορές του ακροατή ο οποίος προερχόμενος από σύστημα στο οποίο η κακή ηχογράφηση στο σπίτι του ακούγεται ευχάριστα. Επειδή τα συστήματα στην έκθεση είναι αποκαλυπτικά, τα σκουπίδια θα τα φτύσουν αμέσως (garbage in - garbage out) και αυτό σε μια έκθεση που θέλεις να δείξεις τι μπορεί να κάνει το μηχάνημα, δεν θα το υποβάλλεις στη διαδικασία αυτή.
Αλλιώς, πρακτικά και με τις δυνατότητες του streaming, είναι πιο εύκολο από παλιότερα να ζητήσεις να ακούσεις κάτι.
Μόνο εγώ σου έβαλα δύσκολα με το cd που σου έφερααλλά τα bella Donna ανταποκρίθηκαν χωρίς δύσκολια
Sent from my iPhone using Tapatalk
και πολυ φροντισμενο το δωματιο σε σχεση με αλλους εκθετεςΚαι σε άλλες εκθέσεις έχω παρατηρήσει ότι chameleon έχει καλό ήχο σε σχέση με το κόστος.
Μετά τις επισκευές του πύργου στην Μάνη σκέπτομαι τα μεγάλα Tanoy.![]()
Ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια, απλα χρησιμοποιηθηκε ενα Poco κινητο με την καμερα που διαθετει ...ομολογω δεν το περιμενα να περασουν ολα αυτα που περιγραψατε απο το μικροφωνο του κ χαιρομαι πολυ που καταφερατε να βγαλετε συμπερασματα για τα συστηματα αυτα μεσα απο τα βιντεο ...ολα οσα περιγραψατε ισχυουν@mordor56
Έκανα τον κόπο να τα ακούσω όλα χρησιμοποιώντας ένα ζευγάρι καλά ακουστικά IEM's.
Πολύ καλή δουλειά. Όσο κι' αν φανεί παράξενο, οι διαφορές ανάμεσα στους τρεις χώρους ακούγονται. Ο πρώτος χώρος (ATC SCM100 SL + Gryphon) ήταν ο πιο ισορροπημένος.
Ο δεύτερος χώρος (Magico M3 + 2 Pillium Cronos) ακουγόταν με φανερή λαμπρότητα.
Ο τρίτος (Epos ES 28N + Burmester 032 MK 2) βρισκόταν στο ενδιάμεσο.
Στοιχηματίζω ότι έτσι συνέβαινε στην πραγματικότητα κι' ας μην ήμουν εκεί.
Χρησιμοποίησες απλά κάποιο κινητό ή μήπως κάποια κάμερα με δικό της μικρόφωνο; Ότι κι' αν χρησιμοποίησες, στη λήψη πέρασαν αρκετά στοιχεία από τον ήχο, όχι μόνο από την εικόνα. Η στερεοφωνική εικόνα του κάθε συστήματος είναι εμφανέστατη και μάλιστα με πλάτος και βάθος!
Και οι λήψεις σε όλη τη διάρκεια τους είναι εξαιρετικά σταθερές, σαν να χρησιμοποίησες τρίποδο, ή κάτι παρόμοιο.
Άξιος συγχαρητηρίων!
Ο συνδυασμός ATC SCM100 SL και Gryphon δείχνουν "τα δόντια" τους! Ο πιο ισορροπημένος ήχος. Και το καλύτερο χαμηλό! Και όλα αυτά περασμένα στην ηχογράφηση του Youtube!
Ακούγονται όλα τα όργανα και οι ομάδες των οργάνων χωριστά. Η στερεοφωνική εικόνα απλώνεται σε πάτος και βάθος. Εντυπωσιακό!
Ακούγονται όμως και κάποια ξυσίματα στα έγχορδα. Ο χώρος σαφώς δίνει λαμπρότητα, αλλά πιθανότατα συμβάλλει σ' αυτό και η ηχογράφηση. Και μάλλον έτσι είναι.
Εντυπωσιακοί οι Pillium. Οι τυχεροί ιδιοκτήτες θα χρειαστεί να φτιάξουν χωριστή ηλεκτρική εγκατάσταση για αυτά τα θηρία!
Ο διαχωρισμός οργάνων και ομάδων οργάνων και εδώ εξαιρετικός. Γίνονται αισθητά κάποια ξυσίματα, αλλά λιγότερα. Η Σεχραζάτ πάντως του Ρίμσκι Κόρσακοφ ακούγεται και παρακολουθιέται άνετα.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.