Ελαστικά Χιονιού.

Άν θέλεις να πάρεις τα μέγιστα σε κρατήματα πρέπει να κάνεις συνδυασμό .

Οπωσδήποτε χιονολάστιχα , τα οποία προσφέρουν σε οδόστρωμα με έως και 4mm χιόνι η αλλιώς γλίτσα , σχεδόν αντίστοιχο φρενάρισμα από ότι τα κανονικά σε βρεγμένο .
Στον πάγο επίσης , με προσοχή και όχι απότομες κινήσεις έχουν αποτέλεσμα .

Σε παχύ στρώμα πάγου , η χιόνι σε σημείο που να ασπρίζει ο δρόμος , δηλαδή εκεί που χάνει το ελαστικό επαφή με την άσφαλτο , οπωσδήποτε αλυσίδες .

Προσωπικά έχω ανέβει σε ανηφόρα με κλίση 30% περίπου και χιόνι 20mm σχεδόν χωρίς αλυσίδες , αλλά ένιωθα πως είχα οριακό έλεγχο.


Όσο για ελαστικά , γνώμη μου πως σε κατάσταση γλίτσας η χιονιού bridgestone , τα οποία μπορούν να πάρουν και καρφιά (δεν θυμάμαι τύπο), ενώ σε πάγο michelin alpin τα οποία μου φάνηκαν πιο μαλακά ..
 
Τα καρφιά στην Ελλάδα απαγορεύονται δια ροπάλου και δεν πιστεύω ότι υπάρχει συνεργείο που θα σου προτείνει τέτοια.

Εδώ στη Φλώρινα είναι σχεδόν υποχρεωτικά από την τροχαία. Δηλ. πριν 2 χρόνια τσίμπησα 40 ευρώ πρόστιμο για έλλειψη χειμερινών ελαστικών. "Παιδιά δεν είμαι από εδώ, περαστικός, και οι πινακίδες μου το δείχνουν". Αφήστε τα αυτά κύριε μένετε εδώ και 2 χρόνια στο πανεπιστήμιο" η απάντηση να και το μπιλιετάκι.

Λοιπόν φορώ σταθερά Pirelli Kalvi που ταιριάζουν περισσότερο σε μεγάλα και βαριά οχήματα και είναι φθηνά. Άλλοι, ειδικά με πισωκίνητα φορούν Gislaved.

Μου στοίχισαν 400 ευρώ (195/65Χ15 σε πενταμπούλη ζάντα). Δυστυχώς οι ανταλλακτικές ζάντες για OPEL σε αυτή τη διάσταση είναι εξαιρετικά σπάνιες, άρα αλλάζω.

Η συμπεριφορά σε συνθήκες χειμώνα είναι παρόμοιες με τα απλά, αλλά ζεσταίνονται πολύ νωρίτερα. Στα χιόνια το αυτοκίνητο βελτιώνεται πολύ ειδικά στις ανηφόρες. Επίσης έχει καλύτερο τιμόνι έως πολύ καλύτερο. Στα φρένα είναι το ίδιο σε στεγνό, βροχή, στο χιόνι πολύ καλύτερα και στον πάγο δεν συγκρίνονται καν.

Μέχρι στιγμής έχω βγάλει 30.000 χλμ με το συγκεκριμένο σετ και θα το πάω μέχρι το Μάρτιο. Μετά πέταμα.

Πολύ σημαντικό είναι η φύλαξή τους. Αν τα βάλετε στο μπαλκόνι, αποθήκη κλπ. απλώς τα σκοτώσατε. Πρέπει να αποθηκεύονται στις συνθήκες που χρειάζονται και τα φρέσκα λάστιχα. Εδώ στη Θεσσαλονίκη και σε όλες τις πόλεις της δυτικής Μακεδονίας οι λαστιχάδες έχουν αποθήκες με ελεγχόμενες συνθήκες. Το καλοκαίρι κρατούν τα χειμερινά και το χειμώνα τα καλοκαιρινά. Δίνω 40 ευρώ για κάθε αλλαγή με σταύρωμα και ζυγοστάθμιση.

Για περισσότερες πληροφορίες εδώ είμαστε....
 
α ρε εμπειρία οι βορειοι... εμεις εδω κατω αλυσιδες βλεπουμε και νομιζουμε ότι ειναι σεξουαλικα βοηθήματα :flipout:

τα spikes πανακριβα δεν ειναι ρε γαμωτο? Εμενα μου ειχαν πει 500 για την alfa. Αγοραζεις αλυσίδες και καινουργια καλοκαιρινα λαστιχα με τα ιδια χρήματα..
 
Απάντηση: Re: Ελαστικά Χιονιού.

. "Παιδιά δεν είμαι από εδώ, περαστικός, και οι πινακίδες μου το δείχνουν". Αφήστε τα αυτά κύριε μένετε εδώ και 2 χρόνια στο πανεπιστήμιο" η απάντηση να και το μπιλιετάκι.....




Η μικρή κοινωνία Κύριε Βλασίδη αυτά έχει , οι αστυνομικοί ξέρουν αρκετά περισσότερα από ότι νομίζουμε , αν πάλι αναπτύξεις καλές σχέσεις με κάποιον από αυτούς , το τι μπορείς να μάθεις δεν θα το πιστεύεις .


Τώρα όσο για την φύλαξη ........πρέπει να δεις για να δεχτείς , γιατί άλλα λένε και άλλα κάνουν πολλοί .
 
Οι λαστιχάδες που αναλαμβάνουν φύλαξη ελαστικών είναι πολύ καλά οργανωμένοι. Υπόγειος χώρος με εξαερισμό και σκοτάδι, ειδικά stands (φυσικά), καρτέλα πελάτη στον ΗΥ και φυσικά κάθε 2-3 μήνες γυρνούν τα ελαστικά (πάνω κάτω και μπρος πίσω, ώστε να μην παραμορφωθούν από τη στάση σε συγκεκριμένη θέση.

Αυτά δεν αποτελούν επιστημονική φαντασία, αλλά πραγματικότητα για τους περισσότερους. Έχω επισκεφθεί 4-5 καταστήματα στη Θεσσαλονίκη (όχι μπουτίκ) και όλα στη Φλώρινα και όλοι δουλεύουν με τον ίδιο τρόπο (ίσως το γύρισμα να μην το κάνουν όλοι).

Τα spikes πάντως είναι μεγάλη μανούρα μέσα στο πορτ μπαγκάζ. Παίρνεις τη βαλίτσα αγκαλιά. Το καλό είναι βέβαια ότι τα χρησιμοποιείς και με 50άρι λάστιχο, ενώ με αλυσίδες δεν.... Πάντως από αλυσίδες έχω νούμερα 30, 70, 80, 90 (συχνές αλλαγές αυτοκινήτων βλέπετε).

Επίσης εξαιρετικά χρήσιμα εξαρτήματα στο αυτοκίνητο είναι ένας φακός (που να δουλεύει) διότι αν πρόκειται να βάλεις αλυσίδες ή spikes τη νύχτα, τότε θα περιμένεις τη μέρα, μια λινατσούλα, διότι αλλιώς θα αποκτήσεις ένα ωραιότητα λασπωμένο πανωφόρι, και ένα ξύλο σκληρούτσικο για να σπας το παγωμένο χιόνι πίσω από τους τροχούς ή μέσα στους θόλους. Α, και γάντια.... you know αυτά που βάζουμε στα χέρια για να μην κρυώνουμε :afro::afro::afro:
 
α ρε εμπειρία οι βορειοι... εμεις εδω κατω αλυσιδες βλεπουμε και νομιζουμε ότι ειναι σεξουαλικα βοηθήματα :flipout:

τα spikes πανακριβα δεν ειναι ρε γαμωτο? Εμενα μου ειχαν πει 500 για την alfa. Αγοραζεις αλυσίδες και καινουργια καλοκαιρινα λαστιχα με τα ιδια χρήματα..

159 με χειμερινά λάστιχα = θεός το χειμώνα.
 
Θα ήθελα όμως να σημειώσω τα εξής για όσους θέλουν χειμερινά λάστιχα:

1. Τα αγοράζουμε Σεπτέμβριο. Στην Ελλάδα οι εταιρείες κάνουν 1-2 εισαγωγές και μετά τέλος, διότι μετά απορροφά την παραγωγή η βόρεια και ανατολική Ευρώπη. Συνήθως τα φρέσκα λάστιχα κανονικής εισαγωγής εξαντλούνται μέχρι τις 20 Οκτωβρίου. Αν βρούμε μετά ή θα βρούμε σπάνια διάσταση, ή θα είναι παραεισαγωγή και μάλλον μπαγιάτικο λάστιχο.

2. Τα χειμερινά λάστιχα έχουν διαβαθμίσεις. Αλλα είναι για άσφαλτο αποκλειστικά, άλλα για χιόνι και λάσπη και άλλα για SUV. Προσέξτε τί θα βάλετε στο αυτοκίνητο. Τα πρώτα π.χ. δεν κάνουν καθόλου θόρυβο, τα άλλα.... Επίσης άλλες σειρές είναι για επιβατικά και άλλες για φορτηγάκια. Τα δεύτερα ΔΕΝ κρατούν στο δρόμο με το αυτοκίνητο άδειο (με λιγότερα από 200 κιλά) κι αυτό είναι πολύ σημαντικό στις στροφές και στο φρενάρισμα.
 
Παιδιά είνα καλύτερα να έχετε χειμερινά λάστιχα παντού παρά αλυσίδες στον κινητήριο άξονα.
Διότι ναι μεν ο άξονας με τις αλυσίδες είναι σχετικά "σίγουρος", ο άλλος όμως κάνει πάααρα πολλές φορές τα δικά του...
Έτσι δεν είναι σπάνια τα τετακέ σε αμάξια που φορούν αλυσίδες...
Το καλύτερο βέβαια είναι και χειμερινά τετράδα και αλυσίδες... επι του κινητηρίου άξονα.
Αυτό όμως αν φοράμε χειμερινά τετράδα σπάνια θα χρειαστεί.

Στον πάγο πάντως (ειδικά σε κατωφέρεια με στροφιλίκι...), με εξέχον... τον καλογυαλισμένο, δεν σώζει τίποτα την κατάσταση.
Ούτε η τετρακίνηση.
Ειδικά αν είναι η πολυφορεμένη... γιαλαντζί...
Άρα ότι και να φοράμε, ότι και να καβαλάμε, σύνεση και ήρεμες αρμονικές κινήσεις.
Δυστυχώς έχουν δει πολλά τα ματάκια μου από μερικούς που νομίζουν πως τρέχουν στο ράλλυ των χιλίων λιμνών...

Λαστιχάρα έχει αποδειχτεί το TOYO PROXY SNOW 195-50-15 που έβαλα στο φιεστάκι.
Λίγο "φαρμακείο" αλλά, διαβήτης!
 
τα "παντός καιρού" δεν τα πάνω -έστω και στα σημεία- καλύτερα στο χιόνι σε σχέση με τα θερινά;
Το ρωτώ γιατί είμαι σε διαδικασία αλλαγής ελαστικών, αλλά 2ο σετ δεν παίρνω (δεν βγαίνω από τον δρόμο και έχω πάντα το χειμώνα αλυσίδες μαζί). Πάντως την προηγούμενη εβδομάδα με -6 στο Μέτσοβο δεν μου χρειάστηκε στην επιστροφή για Θεσσαλονίκη. Έκατσα για λίγο παραπίσω από την αλατιέρα και αυτό ήταν!
 
Το δεύτερο σετ είναι καλή δουλειά.
Βασικά σου δίνει μιά σιγουριά.
Καλό είναι και οι 4 τροχοί σου να έχουν την ίδια (αν όχι πρόσφυση την έλλειψη) πρόσφυση.
Το ότι τα φοράς μερικές φορές μέχρι και Απρίλη ή και Μάη, δεν έγινε τίποτα, αρκεί να μην αφήνεις το μισό λάστιχο στην άσφαλτο σε κάθε εκκίνηση.
Αν είσαι ήρεμος μπορείς να βγάλεις 3 σαιζόν και να είσαι έξτρα σίγουρος.
Φυσικά σας είπα παρα πάνω περί σύνεσης.
Ούτε μιά ούτε δυό μου έχει φύγει το αυτοκίνητο σε ζορίσματα και ακραία πράγματα κι ας είναι 4χ4 κι ας έχει χιονολάστιχα κι ας έχει ηλεκτρονικά βοηθήματα.
Όταν χαθεί η πρόσφυση δεν σε σώνει ΤΙΠΟΤΑ...
 
Κάτι ακόμα:
απομυθοποιείστε τα χειμωνιάτικά.
Λάστιχα του θεού είναι.
Δεν είναι χαζοί οι Ευρωπαίοι που τα φοράνε μονίμως ή οι ταξιτζήδες.
Απλά εμείς τα θέλουμε 1ή 2 μήνες λιγότερο.
 
Δηλαδή δεν θα πάθουν τίποτα εάν τα φοράμε Ιούλιο με 42 βαθμούς υπό σκιάν και τις οίδε πόσους στην άσφαλτο; Όσο συνετοί και να είμαστε.
 
Δηλαδή δεν θα πάθουν τίποτα εάν τα φοράμε Ιούλιο με 42 βαθμούς υπό σκιάν και τις οίδε πόσους στην άσφαλτο; Όσο συνετοί και να είμαστε.

Θα πάθουν. Εγώ φέτος τα κράτησα μέχρι τις 20 Μαίου. Θυμάστε κάποιες πρώιμες ζέστες. Μετά από κατάβαση βουνού με φορτίο τα λάστιχα ήταν ζεσταμένα αφύσικα και η επιφάνειά τους εύκολα χαράζονταν.
 
Tα χειμερινά αν ζεσταθούν πολύ το καλοκαίρι, γίνονται και επικίνδυνα.
Τότε άλλα έχουν συμπεριφορά "σαπουνιού" και άλλα χάνουν την πρόσφυσή τους εντελώς απροειδοποίητα...
Έτσι την έπαθε ένα φιλαράκι μου στον "Καύσωνα 2007" μέσα στην πόλη... με τετρακίνητο Οκτάβια!
Πλαγιολήσθησε γλυκά και κοπάνισε ελαφρά τον αντιθέτως κινούμενο...
 
Τα "τσουβάλια" έχουν ένα μειονέκτημα σε άσφαλτο που δεν είναι ολόκληρη καλυμμένη με χιόνι, δηλαδή "ημικαθαρισμένη" ή ανα διαστήματα παγωμένη, ή μισολιωμένο χιόνι.
Σκίζονται!
 
ναι, αυτά τα είχα δει όταν ήταν να πάρω αλυσίδες όταν άλλαξα αυτοκίνητο. Υπήρχαν τα spikes τα οποία έβγαιναν ακριβά για το ενδεχόμενο χρήσης τους (3 χειμώνες τώρα δεν χρειάστηκα να φορέσω), αυτά τα τσουβαλάκια τα οποία απέρριψα ακριβώς για τον παραπάνω λόγω και οι κλασικές αλυσιδίτσες τις οποίες προτίμησα τελικώς (Κoenig)
 
Το δεύτερο σετ είναι καλή δουλειά.
Βασικά σου δίνει μιά σιγουριά.
Καλό είναι και οι 4 τροχοί σου να έχουν την ίδια (αν όχι πρόσφυση την έλλειψη) πρόσφυση.
Το ότι τα φοράς μερικές φορές μέχρι και Απρίλη ή και Μάη, δεν έγινε τίποτα, αρκεί να μην αφήνεις το μισό λάστιχο στην άσφαλτο σε κάθε εκκίνηση.
Αν είσαι ήρεμος μπορείς να βγάλεις 3 σαιζόν και να είσαι έξτρα σίγουρος.
Φυσικά σας είπα παρα πάνω περί σύνεσης.
Ούτε μιά ούτε δυό μου έχει φύγει το αυτοκίνητο σε ζορίσματα και ακραία πράγματα κι ας είναι 4χ4 κι ας έχει χιονολάστιχα κι ας έχει ηλεκτρονικά βοηθήματα.
Όταν χαθεί η πρόσφυση δεν σε σώνει ΤΙΠΟΤΑ...

Συμφωνω απολυτα .
Βεβαια αν καποιος θελει χειμερινα γιατι πηγε 2 φορες αραχωβα και εκανε "κακα" του πανω του σε κανα δυο σημεια οπου ηταν παγος σε κανα ανηλιαγο μερος ............. :nounder:
Σε καθε κακοκαιρια τα δελτια ειναι γεματα απο μ@λ@κες που εμειναν στην εθνικη οδο η διασκορπιστηκαν στα δεξια και αριστερα στου χαντακ , γιατι βαριοντουσαν να βαλουν αλυσιδες η ακομα χειροτερα ....................δεν ειχαν καν μαζι τους .

Αναλογα με τη χρηση που θες το μερος που μενεις ( τι να τα κανεις τα χειμερινα στην κρητη ? π.χ.) και την προτεραιοτητα που δινεις στην ασφαλη μετακινηση σου πρατεις .

Σε χρηση μια στο τοσο , χωσε ενα ζευγαρι αλυσιδες μεσα και ωρα σου καλη , το να βαλεις χειμερινο λαστιχο και να το κρατησεις πανω ολο το χρονο και να το ζορισεις και σε τιποτα 40ρια+ καλοκαιριατικα σε καταταση εκ των πραγματων υποψηφιο για ενταξη σε νοσοκομειο .

Το οτι σε μερικους η γ@μημενη τυχη δινετε απλετα ............δεν σημαινει οτι εχουμε ολοι τα ιδια ποσοστα .
 
Ας φέρω πάλι αυτό το θέμα στην επιφάνεια. Όπως ειχα γράψει πριν χρόνια φορώ σταθερά χιονολάστιχα. Στο Opel Zafira είχα Pirelli Calvi και μετά έβαλα τα Michelin Pilot.

Τώρα στο SMAX μετά από προτροπή του αδελφού που ασχολείται με μετατροπές κυρίως σε 4Χ4 έβαλα τα Gislaved Nord Frost 5 http://www.gislaved-tires.com/gener...yres/winter/nord_frost_5/overview_nf5_en.html όχι στην κανονική διάσταση 225/50/17 γιατί δεν τη βρίσκεις πουθενά, αλλά σε 215/60/16 σε άλλες ζάντες αλουμινίου RONAL (μτχ.). Έχω ήδη κάνει με τα λάστιχα αυτά περισσότερα από 10.000 χλμ. άρα δεν είναι πλέον απάτητα και επίσης έχουν αποθηκευτεί για ένα καλοκαίρι, άρα πρόκειται για λάστιχο στη μέση της ζωής του.

Λοιπόν όλη την προηγούμενη χρονιά που είχαμε χιόνια και πάγους στη Φλώρινα χωρίς διακοπή μέχρι τις 15 Μαρτίου δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα, αλλά δεν μπορώ να πω ότι βρέθηκα σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Εκείνο που μου έμεινε πάντως ως αίσθηση κι ως αποτέλεσμα είναι ότι το συγκεκριμένο λάστιχο στον πάγο, είτε τον άσπρο, δηλ. αυτόν που σχηματίζεται πάνω στο χιόνι είτε κάτω από το χιόνι, είτε στον μαύρο πάγο, δηλ. αυτόν που πιάνει τη νύχτα πάνω στην άσφαλτο, ειδικά πάνω σε γέφυρες, είναι ότι κρατά το αυτοκίνητο στην ευθεία και δεν το αφήνει να γυρίσει, κι επίσης ότι έχεις τιμόνι. Δηλ. μπορείς να το χρησιμοποιήσεις κκαι δεν φεύγεις με τη μούρη. Αναφέρω και περιστατικό, επιστροφή μια ώρα μετά τα μεσάνυχτα, και πάνω στη γέφυρα του Αλιάκμονα στη Νέα Χαλκηδόνα έχει ατύχημα καραμπόλα στο δικό μου ρεύμα. Αναγκαστικά έπρεπε να αλλάξω ρεύμα. Άφησα το γκάζι ελαφρά (είπαμε νύχτα κι ομίχλη δεν φαινόταν από μακριά) και προοδευτικά με 80 χλμ. όχι περισσότερο άρχισα να στρίβω. Το αυτοκίνητο έδειξε ότι θέλει να φύγει, αλλά έμεινε στην πορεία του. Πέρασα.... οι επόμενοι δυο στούκαραν πάνω στον προηγούμενο. Μόλις πέρασα τη γέφυρα έκανα στην άκρη και πήγα με τα πόδια να δω μήπως πρέπει να δώσω βοήθεια. Λοιπόν μόλις ανέβηκα στο κατάστρωμα της γέφυρας γλύστρησα κι έπεσα. Τόσο χάλια (γυαλί) ήταν ο πάγος).

Επίσης την προηγούμενη Δευτέρα (4/12). Φεύγω από Θεσσαλονίκη απομεσήμερο για να πάω με το αυτοκίνητο στα Τίρανα. 5χλμ. πριν την Κορυτσά αρχίζει να χιονίζει (πατσαβούρες). Σκέφτομαι ότι μόλις περάσω το Πόγραδετς και πιάσω τη λίμνη της Αχρίδας θα το γυρίσει σε νερό, άρα συνεχίζω. Για τα επόμενα χλμ. το χιόνι ήταν ίδιο. Περνώ τη λίμνη και η κατάσταση γίνεται χειρότερη. Σκέφτομαι ότι 20 χλμ. πριν το Ελμπασάν έχει κατηφόρες 700-1000 μ. ευθεία και μετά στροφή 90 μοιρών. Άρα ή δεν θα τις κατεβώ είτε θα μου έλθει κάποια νταλίκα στο πρόσωπο και θα με στείλει στον άλλο κόσμο. Απόφαση για επιστροφή και διανυκτέρευση στη Φλώρινα. Μέχρι εδώ όλα καλά. Αλλά με το που περνώ τη διασταύρωση για Πρέσπες άλλος θεός. Χιόνι, χιονοθύελλα!!! Βγαίνω από το αυτοκίνητο για να βάλω χιονοκουβέρτες... Βλέπω ότι υπάρχουν αρκετά φρέσκιες ροδιές από αγροτικό 4Χ4. Μέχρι να βάλω τις χιονοκουβέρτες ίσως σκεπαστούν. Απόφαση στη στιγμή, πετώ τις χιονοκουβέρτες μέσα στο αυτοκίνητο και ακολουθώ τις ροδιές με τα λάστιχα. Μετά το χιονοδρομικό της Βίγλας η κατάσταση ήταν ακόμη χειρότερη, αφού είχα τον καιρό μπροστά μου (ΝΑ). Παίρνω τηλ. της Αστυνομία να εμποδίσει κάθε άνοδο προς Πρέσπες-Κρυσταλλοπηγή. Τελικά έφθασα μετά από 1 ώρα και 20 λπτ. στη Φλώρινα. Το αυτοκίνητο δεν σπίναρε πουθενά (προσθιοκίνητο θυμίζω, αλλά μακρύ μεταξόνιο, και μεγάλη ροπή από το ντίζελ) , δεν γύρισε, δεν έφυγε. Δεν κατάλαβε τον πάγο κάτω από το χιόνι, δεν κατάλαβε τον αέρα που σε κάποιες στιγμές ήταν πολύ έντονος ειδικά σε δεξιές στροφές (7 μπωφόρ εκείνη την ώρα). Έφθασα με απόλυτη ασφάλεια στην πόλη (σχετικός ο όρος δεδομένων των συνθηκών).

Επειδή έχω κάνει αρκετές χιλιάδες χλμ. πάνω σε χιόνι και μερικές εκατοντάδες χλμ. πάνω σε πάγο (όχι πολλές πάντως, είμαι φοβητσιάρης) μπορώ να πω ότι για τέτοιες πολύ άσχημες συνθήκες αυτό είναι το απολύτως καλύτερο λάστιχο που έχω φορέσει και με διαφορά.

Το ίδιο λάστιχο σε βρεγμένο δρόμο είναι πολύ καλό αλλά όχι άριστο. Όμως όταν περνάς πλημμυρισμένους δρόμους ή ρυάκια πάνω στην εθνική δείχνει να τα αντιμετωπίζει πολύ καλύτερα από τα άλλα λάστιχα, χιονολάστιχα κι απλά (π.χ. Conti 3 που δείχνουν να τα χάνουν). Σε κανονική άσφαλτο το λάστιχο έρχεται σε θερμοκρασία εργασίας πιο εύκολα. Δεν έχει το ίδιο κράτημα στις κλειστές στροφές με τα κανονικά λάστιχα, αλλά εκείνα ήταν 50άρια ή 45άρια ενώ αυτό 60άρι, χώρια που εκείνα είχαν και τα σκληρά πλαινά για να μη σέρνεται το αυτοκίνητο προς το εξωτερικό της στροφής. Σε ανοιχτές στροφές είναι το ίδιο καλό όταν οδηγείς με γραμμές και χειρότερο όταν οδηγείς με το γκάζι (αυτό το είδαμε σε Golf Turbo συναδέλφου σε σχέση με τα Conti 5). Επιπλέον θόρυβο δεν έχω παρατηρήσει, αλλά αυτό μην το λάβετε υπόψη σας, διότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει πολύ καλή ηχομόνωση από το δρόμο και την αεροδυναμική αντίσταση.

Σε γενικές γραμμές ένα λάστιχο που σίγουρα δεν είναι για Αθηναίους (μάλλον είναι καλύτερη επιλογή το demi season Pirelli Sota zerro) κι άλλους νοτιοελλαδίτες. Αλλά για φίλους που το χειμώνα κινούνται σε δύσκολους δρόμους και πρέπει να είναι στο δρόμο κάθε μέρα, τότε συστήνεται ανυπερθέτως...

disclaimer. Όπως πάντα, ό,τι χρησιμοποιώ και σας περιγράφω το έχω πληρώσει και αποπληρώσει με δικά μου χρήματα. Δεν έχω καμιά σχέση ούυτε με αντιπρόσωπο ούτε με κάαποιο κατάστημα εμπορίας ελαστικών. Την Gislaved την ήξερα ως εταιρεία, αλλά αμφιβάλλω αν θα χρησιμοποιούσα τα προιόντα της, αν δεν δεχόμουν τα σχετικά μπινελίκια από τον αδελφό μου.


αυτά...
 
Last edited: