οχι δεν επρεπε να πληρωσεις τπτ....
Από ότι ξέρω το μόνο που μπορεί να κάνει κάποιος είναι να ζητήσει πριν παραλάβει από τον κισε αναδασμολογιση, πληρώνοντας 10 (το καλοκαίρι ήταν για ένα διάστημα δωρεάν) , τώρα δεν ξέρω. Δηλαδή επιστρέφει και παρουσιάζεις παραστατικά, για να το υπολογίζουν σωστά. Σε μικρές διαφορές δεν ξέρω αν αξίζει π.χ θα κερδιζες 11 αλλά θα περίμενες καιρό να έρθει πίσω.Σε εμενα ηρθαν πριν απο λιγο να μου παραδοσουν μια yeelight απο Ελτα και μου ζητησαν 21 ευρω για τελωνειο. Με postnl apo gearbest . Δηλαδη πληρωσα για τη λαμπα 6,74 και τα 3πλασια για τελωνειο. Επρεπε να πληρωσω τοσα πολλα για τοσο μικρη αξια. Απο ποιο ποσο και κατω υποτιθεται δεν πληρωνεις τελωνειο;
Δηλαδη πληρωσα για τη λαμπα 6,74 και τα 3πλασια για τελωνειο.
Κι εγω παρελαβα μεσω bpost το beelink χωρις προβλημαΑλλες τρια δέματα παρελήφθησαν σημερα με Belgium post.
Το ενα κιολας ηταν και αρκετά μεγάλο σε μέγεθος. Ολα καλά.
EU countries packet customs compensation policy:
Dear Customers,
Due to the temporary closure of DPD Logistics, Gearbest decided to provide a full customs compensation
policy to customers who have generated customs fee using ‛Registered Air Mail’ logistic .
please contact Gearbest customer service, and provide your proof of customs fee payment, verified by
the support department to deal with the compensation matters.
For more details, please feel free to contact our Support Team
Yours Sincerely
Gearbest team
Που υπάρχει αυτή η ανακοίνωση? Εννοώ κάπου στο σάιτ του gearbest επίσημα. Επειδή αν γίνει καμιά στραβή και το GB αρνηθεί να δώσει τα χρήματα τι θα πούμε, ότι το διαβάσαμε στο fb του unboxing specialist?
Επειδή έκλεισαν προσωρινά την DPD για ψιλοπράγματα αποφάσισαν να καλύψουν όλο το τελωνείο σε παραγγελίες που θα
γίνονται από εδώ και πέρα με τις Registered AirMail επιλογές τους.
Δηλαδή αν εσύ παραγγείλεις κάτι από το Gearbest με Registered Air Mail όπως.. Belgium Registered, Postnl, Sweden Post..
Θα σου πληρώσουν το τελωνείο!
Η διαδικασία είναι:
Παραγγέλνεις.. Αν δεν σταματήσει τελωνείο δεν έχεις θέμα.
Αν όμως σου σταματήσει το πληρώνεις, στέλνεις την απόδειξη πληρωμής στο Gearbest και σου κάνουν το Refund.
Είναι μια έξτρα ταλαιπωρία επειδή θα πρέπει να δώσεις τα λεφτά μπροστά και αν και με το email στο ΓΕΤΑ έγινε πιο
γρήγορη η διαδικασία θα υπάρχει καθυστέρηση σε σχέση με Priority Direct Mail κλπ.
Τώρα για τις υπάρχουσες παραγγελίες μπορείτε να κάνετε μια προσπάθεια αλλά δεν είναι στάνταρ.
Και το original κείμενο:
[via]
Που υπάρχει αυτή η ανακοίνωση? Εννοώ κάπου στο σάιτ του gearbest επίσημα. Επειδή αν γίνει καμιά στραβή και το GB αρνηθεί να δώσει τα χρήματα τι θα πούμε, ότι το διαβάσαμε στο fb του unboxing specialist?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.