Η ανακοίνωση λέει δυο διαφορετικά πράγματα.
Στην πρώτη παράγραφο μας λέει τι θα κάνουν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (και μάλιστα κάνουν επιλεκτική αναφορά οτι θα συνεχίσουν να μην επιβάλλουν το ποσό των 15 αλλά μόνο σε αυτά που έχουν το πράσινο σηματάκι χωρίς να κάνουν καμία αναφορά σε αυτά που θα περάσουν έκτακτο έλεγχο για διασάφηση)
ενω στην δεύτερη παράγραφο μας αναφέρει την οδηγία της ΑΑΔΕ όπου για πρώτη φορά γίνεται αναφορά στην ορολογία <εισέρχονται για έλεγχο> δηλ. αναφέρεται σε ολα τα πακέτα κάτω των 22 (και όχι μόνο) και είναι σαφές οτι η οδηγία εννοεί οτι σε ολα τα πακέτα (αυτά που ελέγχονται και αυτά που δεν ελέγχονται περαιτέρω) επικολλείται το πράσινο σηματάκι του ελεύθερου.
Η ορολογία περαιτέρω έλεγχος για διασάφηση δεν υπάρχει πουθενά στην οδηγία της ΑΑΔΕ και δημιουργείται ως όρος από τα ΕΛΤΑ μόνο στο τιμολόγιο ενω δεν τον ακυρώνει ούτε η πρώτη παράγραφος της ανακοίνωσης.
Ρωτάω γιατί δεν το ξέρω, τα δέματα κάτω των 22 που πάνε για έξτρα διασάφηση στο τελωνείο και παραμένουν και μετά από τον περαιτέρω έλεγχο με CIF <22 είναι υποχρεωμένοι οι τελωνειακοί να τους βάλουν το πράσινο σηματάκι ή όχι ? Τους βάζουν κάποια άλλη ένδειξη ? ή απλά λείπει το πράσινο ετικετάκι ?
Αν μπαίνει το ετικετάκι δεν υπάρχει κανενα θέμα (1η και 2η παράγραφος συμπίπτουν), αν όχι θα συνεχιστούν τα 15 να μπαίνουν σε όσα πάνε για έξτρα έλεγχο που δεν έχει καμία λογική.
Εχθες παρέλαβα δέμα του υιου μου από Σιγκαπούρη με CIF<22 που είχε το πράσινο ετικετάκι κολλημένο, καμία έξτρα χρέωση.
Στην πρώτη παράγραφο μας λέει τι θα κάνουν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (και μάλιστα κάνουν επιλεκτική αναφορά οτι θα συνεχίσουν να μην επιβάλλουν το ποσό των 15 αλλά μόνο σε αυτά που έχουν το πράσινο σηματάκι χωρίς να κάνουν καμία αναφορά σε αυτά που θα περάσουν έκτακτο έλεγχο για διασάφηση)
ενω στην δεύτερη παράγραφο μας αναφέρει την οδηγία της ΑΑΔΕ όπου για πρώτη φορά γίνεται αναφορά στην ορολογία <εισέρχονται για έλεγχο> δηλ. αναφέρεται σε ολα τα πακέτα κάτω των 22 (και όχι μόνο) και είναι σαφές οτι η οδηγία εννοεί οτι σε ολα τα πακέτα (αυτά που ελέγχονται και αυτά που δεν ελέγχονται περαιτέρω) επικολλείται το πράσινο σηματάκι του ελεύθερου.
Η ορολογία περαιτέρω έλεγχος για διασάφηση δεν υπάρχει πουθενά στην οδηγία της ΑΑΔΕ και δημιουργείται ως όρος από τα ΕΛΤΑ μόνο στο τιμολόγιο ενω δεν τον ακυρώνει ούτε η πρώτη παράγραφος της ανακοίνωσης.
Ρωτάω γιατί δεν το ξέρω, τα δέματα κάτω των 22 που πάνε για έξτρα διασάφηση στο τελωνείο και παραμένουν και μετά από τον περαιτέρω έλεγχο με CIF <22 είναι υποχρεωμένοι οι τελωνειακοί να τους βάλουν το πράσινο σηματάκι ή όχι ? Τους βάζουν κάποια άλλη ένδειξη ? ή απλά λείπει το πράσινο ετικετάκι ?
Αν μπαίνει το ετικετάκι δεν υπάρχει κανενα θέμα (1η και 2η παράγραφος συμπίπτουν), αν όχι θα συνεχιστούν τα 15 να μπαίνουν σε όσα πάνε για έξτρα έλεγχο που δεν έχει καμία λογική.
Εχθες παρέλαβα δέμα του υιου μου από Σιγκαπούρη με CIF<22 που είχε το πράσινο ετικετάκι κολλημένο, καμία έξτρα χρέωση.