Ενα ακόμη High End Show για εφέτος!!

copying from hifirace :

" ήχος, με πλούσια ματ υφή"
" Το τίμπρο ελαφρώς αυστηρό μεν, απίστευτα πυκνό δε."
" ακούστηκε πιο γεμάτο, πολύχρωμο"
" μια αίσθηση ελευθερίας μαζί με τονική συγκρότηση"
" το μέγεθος του ρευστού ήχου ιδανικό για παραισθήσεις"

!!!!!

Am I stupid (since I don't understand) or what ???? :ADFADF1:
Σε είδε γιατρός τελευταία(!!!;;;)Λ.Σ.
 
Απάντηση: Re: Ενα ακόμη High End Show για εφέτος!!

copying from hifirace :

" ήχος, με πλούσια ματ υφή"
" Το τίμπρο ελαφρώς αυστηρό μεν, απίστευτα πυκνό δε."
" ακούστηκε πιο γεμάτο, πολύχρωμο"
" μια αίσθηση ελευθερίας μαζί με τονική συγκρότηση"
" το μέγεθος του ρευστού ήχου ιδανικό για παραισθήσεις"

!!!!!

Am I stupid (since I don't understand) or what ???? :ADFADF1:

Αν αρχίσει να βλέπει ήχους και να ακούει χρώματα,μάλλον πρέπει να κόψει ότι πίνει.(Τουλάχιστον κατά το review.)
 
I find him quite perigraphical, safi, with clear view of what sound reproduction is and quite metriofron.

I don' t understand you guys.
 
copying from hifirace :

" ήχος, με πλούσια ματ υφή"
" Το τίμπρο ελαφρώς αυστηρό μεν, απίστευτα πυκνό δε."
" ακούστηκε πιο γεμάτο, πολύχρωμο"
" μια αίσθηση ελευθερίας μαζί με τονική συγκρότηση"
" το μέγεθος του ρευστού ήχου ιδανικό για παραισθήσεις"

!!!!!

Am I stupid (since I don't understand) or what ???? :ADFADF1:

Μα, αφού το λέει και ο ίδιος.. " το μέγεθος του ρευστού ήχου ιδανικό για παραισθήσεις" (my bold :p)

Πάρις Κωτσής. Γνωστός από τα παλιά.. Πρέπει να είναι και μέλος μας.
 
Παιδιά, ξέρω ότι μπορεί και να είμαι μόνος μου σε αυτό, αλλά εμένα το στυλ του Κωτσή μου αρέσει. Μπορεί να μην είναι επιστημονικός ο λόγος του, σύμφωνοι, αλλά εδώ το θέμα είναι να περάσει μια αίσθηση στον αναγνώστη -μουσική ακούμε διάολε, τέχνη!

Και, όντως, απομονωμένες αυτές οι φράσεις είναι έως και αστείες, αλλά το κείμενό του συνολικά δεν με χαλάει -αντιθέτως. Διαβάστε ας πούμε τα συγκριτικά του στο High Fidelity: είναι, θεωρώ, πολύ επιτυχημένα γιατί καταφέρνουν να μεταφέρουν κάτι από την "ψυχή" των μηχανημάτων, την ιδιαίτερη ταυτότητά τους. Δεν είναι τα πάντα "χαμηλές -μεσαίες -ψηλές -δυναμικά -σκηνή" και τελειώσαμε.

Δηλαδή σόρυ κιόλας, αλλά όσο κι αν εκτιμώ τον Σταματάκο π.χ. για τις γνώσεις του, την κατάρτισή του, τις φοβερές μετρήσεις που κάνει κ.λπ., τις περιγραφές των ακροάσεων τις βαριέμαι πάντα! Δεν σου μεταδίδουν σχεδόν ποτέ (εκτός από τις σπάνιες φορές που έχει ενθουσιαστεί κι αυτό "περνάει" στο κείμενο) τις διαφορές μεταξύ των μηχανημάτων, ούτε καν το πόσο περίπου κάνουν δεν καταλαβαίνεις!

Ξαναλέω: ακούμε μουσική, όχι συχνότητες.
 
Διάβασα το άρθρο του και τα 10 σεταπ που ξεχώρισε, κι' όμως δεν μου ήταν διακριτές οι διαφορές μεταξύ τους αλλά και πώς το καθένα έπαιζε.
 
copying from hifirace :

" ήχος, με πλούσια ματ υφή"
" Το τίμπρο ελαφρώς αυστηρό μεν, απίστευτα πυκνό δε."
" ακούστηκε πιο γεμάτο, πολύχρωμο"
" μια αίσθηση ελευθερίας μαζί με τονική συγκρότηση"
" το μέγεθος του ρευστού ήχου ιδανικό για παραισθήσεις"

!!!!!

Am I stupid (since I don't understand) or what ???? :ADFADF1:

Κορυφαίος ο Πάρης!

:bandit::stoned:
 
Με τον κινδυνο να βγουμε εκτος θεματος o Πάρης Θεος ,,,, μετα απο το κείμενο για τον mactone ''...δεν προκειται να να αισθανθειτε οτι κανετε ... ερωτα μαζι του,,,,,,, '' ΘΕΟΣ!!!
 
Μια χαρά είναι ο Πάρης ... υπάρχουν πράγματα που δεν περιγράφονται, όμως τα αισθάνεσαι .... αποπειράται να τα βάλει στο χαρτί .... άλλοτε επιτυχημένα, άλλοτε όχι .... όπως και σε πολλά άλλα πράγματα, το να γράφεις πχ. για μαγειρική, σινεμά, μουσική, κλπ. είναι από μόνο του κάποιο είδος τέχνης ... πχ. τα κείμενα του Λυμπερόπουλου που συνηθέστατα ήταν ανώτερα -ως τέχνη- από τους δίσκους καθ' εαυτούς ...
 
Δηλ. δεν καταλαβαίνουμε την έκφραση ''ακούσθηκε πιο πολύχρωμο'' ;;;

Εγώ προσωπικά, ακούγοντας συστήματα δικά μου ή φίλων μου, πολλές φορές ένοιωσα ακριβώς έτσι ... ότι πχ. ένα ηχείο είχε δυναμικά, αβυσσαλέο χαμηλό, χτύπημα, αλλά ήταν τελείως άχρωμο, ήτοι μου έλειπαν πράγματα, [κυρίως στις μεσαίες] όπως χροιές, διαβαθμίσεις και πλουραλισμός αυτών, κλπ., ...
 
Μπορεί να αστειεύομαι,αλλά θα συμφωνήσω.
Μερικές φορές θέλεις να φύγεις από τα τετριμένα.
Άλλες φορές δεν σου φτάνουν οι συνηθισμένες λέξεις και εκφράσεις.
Είναι όμως υπαρκτός ο κίνδυνος το πάθος να βγει ως επιτήδευση.Θέλει λεπτό χειρισμό.
 
Παίδες, προτείνω να μείνουμε στις προσωπικές μας εντυπώσεις
για τα της Εκθεσης..

Το να κρίνουμε ενα μέλος ή μη μέλος που έγραψε με τον δικό του τρόπο
και όπως εκείνος αντιλαμβάνεται την αναπαραγωγή των συστημάτων, είναι λιγάκι εκτός,
για να μην πω και άδικο αφού δεν συμμετέχει στην κουβέντα μας..
 
@Δημοκηδής,

Πολύ καλό το παράδειγμα του Λυμπερόπουλου --αυτόν είχα στο μυαλό κι εγώ στα περί μουσικής και τέχνης!

Και φυσικά συμφωνώ πως αυτά τα πράγματα δεν είναι εύκολα και γι' αυτό δεν βγαίνουν και πάντα. Έτσι και με τον Κωτσή --αλλά προτιμώ το στυλ του από τον στεγνό τεχνοκρατισμό.
 
Αν και αργα θα ηθελα να πω οτι οι φωτος ειναι αψογες, τα δε μηχανακια πολυπληθη και με πολυ ωραιους σχεδιασμους σε πολλες περιπτωσεις. Τι να πρωτοδιαλεξεις; Παντως υπαρχουν προτασεις για ολα τα βαλαντια (και για πολλα). Παντα τετοια!
 
Του χρόνου πρώτα ο θεός Σταύρο σε περιμένω να την δούμε απο κοντά και φυσικά να περάσουμε υπέροχα με την υπόλοιπη παρέα.. Τώρα που γνωριστήκαμε έχεις κίνητρο να περάσεις!..