"Ένα μεγάλο μπράβο στην nova"

Εντελώς άστοχος ο παραλληλισμός , αγαπητέ μου φίλε….

Το σωστότερο είναι το κάτωθι:

- Το μπαρ στο Κολωνάκι (ή στο Λονδίνο) προϋποθέτει λειτουργικά έξοδα άνω των 5.000 ή 6.000 ευρώ μηνιαίως (επιεικώς) για το ενοίκιο και μόνο, ΟΠΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ τα 100 ευρώ της NOVA είναι … αμελητέα ποσότητα (γιατί απλά είναι πρόσθετο.. αξεσουάρ)…

- Για το καφενείο στο χωριό του Έβρου με λειτουργικά έξοδα (ενοικίου εν πάση περιπτώσει ) κάτω των 100 ευρώ (είναι απόλυτα ρεαλιστικό αυτό που αναφέρω) είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ το κόστος των 100 ευρώ της NOVA (αφού είναι.. μεγαλύτερο από αυτό του .. ενοικίου)…

Ο παραλληλισμός ήταν για το σχόλιο περί άδικης τιμολόγησης. Δεν είναι άδικη, είναι δίκαιη, γιατί και τα υπόλοιπα λειτουργικά έξοδα (ο καφές, η ζάχαρη, η ΔΕΗ κτλ) κοστίζουν πάνω κάτω το ίδιο. Γιατί λοιπόν να διαφέρει η nova;
 
Απάντηση: Re: "Ένα μεγάλο μπράβο στην nova"

Ο παραλληλισμός ήταν για το σχόλιο περί άδικης τιμολόγησης. Δεν είναι άδικη, είναι δίκαιη, γιατί και τα υπόλοιπα λειτουργικά έξοδα (ο καφές, η ζάχαρη, η ΔΕΗ κτλ) κοστίζουν πάνω κάτω το ίδιο. Γιατί λοιπόν να διαφέρει η nova;
κατσε βρε εσυ,με εμας εισαι ή με τους αλλους!!!!!!
 
Γκουχ γκουχ.... στο χωριό όμως έχουν πολύ μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους.... ακόμα και από τα "πράσινα" τραπέζια !!! :D
 
Ο παραλληλισμός ήταν για το σχόλιο περί άδικης τιμολόγησης. Δεν είναι άδικη, είναι δίκαιη, γιατί και τα υπόλοιπα λειτουργικά έξοδα (ο καφές, η ζάχαρη, η ΔΕΗ κτλ) κοστίζουν πάνω κάτω το ίδιο. Γιατί λοιπόν να διαφέρει η nova;

Έχω την ισχυρή εντύπωση ότι η κάθε εταιρία (η NOVA εν προκειμένω) θα προτιμούσε - προφανέστατα- να χρεώνει τις υπηρεσίες της αναλόγως του αυτοτελούς "τζίρου" που προσφέρουν, οι υπηρεσίες αυτές, σε κάθε πελάτη της...

.. όμως αυτό είναι προφανές ότι είναι (τελικά) εντελώς αδύνατον ( ούτε η εφορία το έχει.. καταφέρει.. με πολλούς υπαλλήλους να ασχολούναται με το "άθλημα" ..)

ΟΠΟΤΕ χρεώνει το ίδιο όλους αφού και να επιθυμεί να κάνει το "σωστό" είναι πραγματικά "εκτός πραγματικότητας"....

Τα λοιπά (περί καφέ & ζάχαρης) έχουν εγκυκλοπαιδική άποψη και μόνο (αφού είναι προφανές ότι δεν υπολογίζονται καν στο λειτουργικό κόστος μιας επιχείρησης)...
 
Φίλε "kokolino" δεν μας είπες τελικά τί θα κάνεις.....

Τώρα που το συμβόλαιό σου έχει τέτοια αύξηση προς τα επάνω , θα διακόψεις ή θα συνεχίσεις ; :rolleyes:

Εάν συνεχίσεις πάει να πει πως ...σε συμφέρει ! $$$
 
Έχω την ισχυρή εντύπωση ότι η κάθε εταιρία (η NOVA εν προκειμένω) θα προτιμούσε - προφανέστατα- να χρεώνει τις υπηρεσίες της αναλόγως του αυτοτελούς "τζίρου" που προσφέρουν, οι υπηρεσίες αυτές, σε κάθε πελάτη της...

.. όμως αυτό είναι προφανές ότι είναι (τελικά) εντελώς αδύνατον ( ούτε η εφορία το έχει.. καταφέρει.. με πολλούς υπαλλήλους να ασχολούναται με το "άθλημα" ..)

ΟΠΟΤΕ χρεώνει το ίδιο όλους αφού και να επιθυμεί να κάνει το "σωστό" είναι πραγματικά "εκτός πραγματικότητας"....

Τα λοιπά (περί καφέ & ζάχαρης) έχουν εγκυκλοπαιδική άποψη και μόνο (αφού είναι προφανές ότι δεν υπολογίζονται καν στο λειτουργικό κόστος μιας επιχείρησης)...

Με την ίδια λογική, ο ταξιτζής που πέρνει κάποιον από την Εκάλη πρέπει να χρεώνει παραπάνω.

Οι υπηρεσίες πρέπει να χρεώνονται το ίδιο. Δε μπορείς να χρεώνεις διαφορετικά ανάλογα με το πόσο μπορεί να πληρώσει ο άλλος.
 
Εντάξει κ. malakudi, το βγάλατε το μεροκάματο...

Δεν βαρεθήκατε να είστε ο δικηγόρος της Νόβα σε ό,τι ποστ ανοίγει και αναφέρει το όνομά της; Σε λίγο αν γράψει κάποιος ότι δεν του αρέσουν οι τσόντες στο Spice θα μας κάνετε ανάλυση επί των στάσεων......
 
Εντάξει κ. malakudi, το βγάλατε το μεροκάματο...

Δεν βαρεθήκατε να είστε ο δικηγόρος της Νόβα σε ό,τι ποστ ανοίγει και αναφέρει το όνομά της; Σε λίγο αν γράψει κάποιος ότι δεν του αρέσουν οι τσόντες στο Spice θα μας κάνετε ανάλυση επί των στάσεων......

Όποιος διαφωνεί με τις άνευ επιχειρημάτων κραυγές ορισμένων, είναι αυτόματα και δικηγόρος της nova;

Πολλά αρνητικά μπορεί να πει κανείς για τη nova και έχω γράψει και εγώ αρκετά. Αλλά δε μπορώ να δεχτώ την κραυγή του καθενός χωρίς να τη σχολιάζω.

Τις υπηρεσίες πρέπει να τις χρεώνεις ίδια σε όλους. Δε χρεώνεις ανάλογα με την οικονομική επιφάνεια αυτού που αγοράζει την υπηρεσία σου. Όταν αυτό το καταλάβετε στο μυαλό σας, τότε ίσως κάνουμε μία σοβαρή συζήτηση.

Αν έχεις κάτι χρήσιμο να αναφέρεις επί του θέματος, ανάφερέ το. Διαφορετικά κράτα τα σχόλιά σου για το άτομο μου για τον εαυτό σου, γιατί πραγματικά δεν ενδιαφέρουν κανένα.

ΥΓ: να πάω να κοιτάξω το web banking μου, αν μπήκε ο μισθός της nova.
 
Δε χρειάζονται ειρωνείες και συναφή σχόλια.

Mr underdog, δεν είναι a priori δικηγόρος ή υπάλληλος της Νοβα όποιος συμφωνεί με τις μεθόδους της.
 
Ε καλά αλλά κάπου καταντάει κουραστικό το φαινόμενο ανώνυμων υπερασπιστών εταιριών....

Κουραστική καταντάει η χωρίς ουσία γκρίνια. Η στείρα γκρίνια, χωρίς επιχειρήματα, χωρίς εναλλακτικές προτάσεις.
 
Απάντηση: Re: "Ένα μεγάλο μπράβο στην nova"

Ο malakudi δικηγόρος της Νοβα ???????????? :flipout::flipout:

ωραίο ανέκδοτο....
Αμαν τι παθαμε:BDGBGDB55:ερε γελια τωρα,το λοιπον αν ο καθενας που ερχετε εδω μεσα και βγαζει απο το κεφαλι του το τη ειναι ο καθενας μας,τοτε αστα να πανε.
Ο malakudi και ο καθε malakudi δεν μας πειραΖΕΙ και αν ειναι δικηγορος της μεγαλης κυριας,απεναντιας θελουμε να εχουμε δικηγορους της κυριας για να διαβαζουν τα προβληματα που εχει ο καθε συνδρομητης
 
Και να πω και εγω μια αποψη επι του θεματος και να αφησουμε την πλακα που κανουμε καμια φορα.
Το λοιπον η νοβα εχει δικιο προς την τιμη,διοτι μαγαζι καφετερια την ωρα που προβαλει μπαλα η νοβα ο τζιρος ειναι παρα πολλη,οποτε ας αφησουμε την γκρινια και να δουμε μια φορα κατι θετικο.
Και ο αξα μου εχει καφετερια και οταν εχει μπαλα βγαζει τα εσοδα ενος μηνα,οποτε καλα κανει η νοβα.
Τωρα μην βγει κανεις και πει οτι και εγω ειμαι της νοβας!!!!!!
 
Last edited:
Πάντως η Nova μας χρέωσε για το SMS που λάβαμε απ'το 54546 σχετικά με την ενεργοποίηση της κάρτας kappa. (Η αντικατάσταση είναι επιτυχής! Μην αφαιρέσετε τη κάρτα απ' τον δέκτη... κλπ)
Ασήμαντο το ποσό, 0,3 ευρώ, αλλά δεν το ζητήσαμε εμείς...
 
Ατομικά ασήμαντο ποσό, όμως αν πολλαπλασιαστεί επί 30.000 ή 50.000 συνδρομητές, τότε είναι ένα σεβαστό νούμερο και σε κάθε περίπτωση είναι ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ. (αν συμβαίνει χωρίς τη συναίνεση του συνδρομητή)
 
Το SMS δεν ήταν υποχρεωτικό, μπορούσατε να πάρετε τηλέφωνο στην υποστήριξη πελατών.
 
Φίλε μου, αν δε σε συμφέρει, κόψε τη συνδρομή.

Πόσους καφέδες πουλάς επειδή έρχονται να δούνε τους αγώνες στο Novasport; Πόσες μπύρες; Πόσους μεζέδες;

Έλα ντε...και πόσα βγάζεις τον χρόνο συνολικά από αυτά? Να κόψεις μερίδιο στην νοβα.
Πλάκα κάνουμε τώρα? Ο άνθρωπος παραπονιέται για την αύξηση και αυτή θεωρείται σοβαρή απάντηση-παρότρυνση? Για ποιον λόγο? Για να κοναμάνε οι μανατζαραίοι της νοβα (και της κάθε πολυεθνικής) τα μπόνους τους και τα εταιρικά τους αμάξια και πιστωτικές κάρτες? Μήπως μπήκε μέσα ο κολοσσός και πρέπει να αυξάνουν όσο τους καπνίσει?
Και στο φινάλε καταναλωτές που διεκδικούν καλύτερες και ΦΘΗΝΟΤΕΡΕΣ υπηρεσίες πρέπει να τους υποστηρίζουμε. Όχι να τους κράζουμε και από πάνω γιατί πουλάνε... παραπάνω καφέδες! Έλεος!!!