Ενεργά ηχεία

Νομίζω οτι το ερώτημα Ενεργά (δηλαδή με ξεχωριστούς ενισχυτές ) ή παθητικά
δέν μπορεί να απαντηθεί μονολεκτικά ή μονοσήμαντα
Ο χρήστης/χομπίστας θα πρέπει πρώτ´ απ ´ολα να αναγνωρίσει τα κρίσιμα σημεία αναπαραγωγής και για τα γούστα του και για τον χώρο του

1)Τα περισσότερα απο τα ενεργά έχουν χαρακτηρισμό near field monitor , το οποίο σημαίνει οτι ο σχεδιαστής τους τα σχεδίασε και τα προορίζει για "κοντινή" ακρόαση (ακρόαση εγγύς πεδίου )
2)Επίσης , συμβαίνει ταυτόχρονα και κάτι άλλο : Ξέροντας τήν χρήση τους ,υπάρχει και μιά άλλη δεδομένη (σιωπηρή) συνθήκη σχετικά με τήν τοποθέτηση αυτών τών near fielad monitors που έχει να κάνει με τήν ΜΗ υπάρξη πλαϊνών ανακλαστικών επιφανειών (πχ τοίχοι ) , οι οποίοι εύκολα θα μπορούσαν να αλλοιώσουν σε μεγάλο βαθμό μιά (on axis -στον άξονα) επίπεδη (flat) απόκριση.
Βασικά ΑΥΤΟ είναι το μεγάλο θέμα τής τονικότητας :
Δηλαδή με ποιο τρόπο έχει χειριστεί ο σχεδιαστής ΤΗΝ συνολική απόκριση που είναι συνισταμένη τής on και τής off axis . Ουσιαστικά η εκτός άξονα ακτινοβολία και το πεδίο αντήχησης θα καθορίσουν σε μείζονα βαθμό τήν τονικότητα (το κακό είναι οτι και αυτή θα αλλάζει ανάλογα με τον ογκο αναπαραγωγής - αλλά αυτό είναι παραπέρα θέμα )
Ετσι καλό θα είναι αν τελικά επιλεγεί κάποιο near field να έχει οπωσδήποτε ρύθμιση τής εντασης του κλάδου τών υψηλών / μεσο-υψηλών συχνοτήτων , έτσι ώστε να μπορεί ο χρήστης να ρυθμίσει τήν οξύτητα/τονικότητα
Στον αντίποδα , μπορεί να βρεί κανείς και κάποια παθητικά monitors που έχουν τον χαρακτηρισμό domestic monitors και που έχουν ώς επι το πλείστον σχεδιαστεί με γνώμονα τήν συνολική ακτινοβολία ενός "στενού" ανακλαστικού χώρου
Ενα άλλο θέμα είναι η χρήση 2 ή παραπάνω δρόμων :Σε αυτή τήν περίπτωση ο χρήστης θα πρεπει να έχει στο μυαλό του οτι αν έχει να κάνει με τρείς η παραπάνω δρόμους (και ειδικά να υπάρχει ένα 8'' ή ένα 10" ) οτι η ακτινοβολία
θα στρώσει μετά απο τα 2/2.5 μέτρα απόστασης , δηλαδή η απόσταση εδώ είναι σημαντικότατη.

Το θέμα ,τώρα , τής αγωγιμότητας επαφών/γραμμής μεταφοράς απο ενισχυτή/ες πρός μονάδες , είναι μέν πολύ σοβαρό , αλλά αν η ακουστική προτεραιότητα έχει επιτάξει παθητική λύση τότε με τήν κατάλληλη διατομή /απόσταση μπορεί ο χρήστης να εχει πολύ παρόμοια αποτελεσματα (σε σχεση με). Αν και σε μερικές περιπτώσεις η εμπέδηση τής γραμμής μεταφοράς θα παίξει πιο σημαντικό ρόλο ή ομοια σοβαρό με τήν συνολική αγωγιμότητα (εδώ θα μου επιτρέψετε να επαναλάβω τή σπουδαιότητα τής οδήγησης )

Πάντως αν τελικά κάποιος θέλει να το παλέψει σάν περφεξιονιστής , τότε η Λύση ΕΝΕΡΓΗΣ πολυενισχυσης με εξωτερικούς ενισχυτές και εξωτερικό ηλεκτρονικό Χ-over (το οποίο θα εχει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ρύθμιση ολίσθησης φάσης ανα κλάδο ), προσφέρει ευελιξία σε σημείο που θα μπορεσει κάποιος μέσος/προχωρημένος χομπίστας να φτιάξει ένα παρα πολύ καλό αποτέλεσμα , μαθαίνοντας και αρκετά πράγματα και για το πώς ακούει αλλά και για τον χωρο του (αρκεί φυσικά να μπορεί να ελέγξει τήν ακτινοβολία τής μπάφλας ...)

Μήν ξεχνάμε (όπως νομίζω είπαν κάποιοι φίλοι ) οτι η αρτιότητα μιά σχεδίασης κρίνεται απο αρκετούς παραγοντες (που αρκετοί είναι κοινοί σε αμφότερες τίς προσσεγγίσεις ) και ουσιαστικά απο το αποτέλεσμα
 
Και να προσθέσω πως στο studio χρησιμοποιούμε συνήθως τα monitors για τον ηχητικό έλεγχο μεμονωμένων οργάνων-φωνών και σπανιότερα για την αναπαραγωγή του μουσικού συνόλου.
 
Νομίζω οτι το ερώτημα Ενεργά (δηλαδή με ξεχωριστούς ενισχυτές ) ή παθητικά
δέν μπορεί να απαντηθεί μονολεκτικά ή μονοσήμαντα
Ο χρήστης/χομπίστας θα πρέπει πρώτ´ απ ´ολα να αναγνωρίσει τα κρίσιμα σημεία αναπαραγωγής και για τα γούστα του και για τον χώρο του

1)Τα περισσότερα απο τα ενεργά έχουν χαρακτηρισμό near field monitor , το οποίο σημαίνει οτι ο σχεδιαστής τους τα σχεδίασε και τα προορίζει για "κοντινή" ακρόαση (ακρόαση εγγύς πεδίου )
2)Επίσης , συμβαίνει ταυτόχρονα και κάτι άλλο : Ξέροντας τήν χρήση τους ,υπάρχει και μιά άλλη δεδομένη (σιωπηρή) συνθήκη σχετικά με τήν τοποθέτηση αυτών τών near fielad monitors που έχει να κάνει με τήν ΜΗ υπάρξη πλαϊνών ανακλαστικών επιφανειών (πχ τοίχοι ) , οι οποίοι εύκολα θα μπορούσαν να αλλοιώσουν σε μεγάλο βαθμό μιά (on axis -στον άξονα) επίπεδη (flat) απόκριση.
Βασικά ΑΥΤΟ είναι το μεγάλο θέμα τής τονικότητας :
Δηλαδή με ποιο τρόπο έχει χειριστεί ο σχεδιαστής ΤΗΝ συνολική απόκριση που είναι συνισταμένη τής on και τής off axis . Ουσιαστικά η εκτός άξονα ακτινοβολία και το πεδίο αντήχησης θα καθορίσουν σε μείζονα βαθμό τήν τονικότητα (το κακό είναι οτι και αυτή θα αλλάζει ανάλογα με τον ογκο αναπαραγωγής - αλλά αυτό είναι παραπέρα θέμα )
Ετσι καλό θα είναι αν τελικά επιλεγεί κάποιο near field να έχει οπωσδήποτε ρύθμιση τής εντασης του κλάδου τών υψηλών / μεσο-υψηλών συχνοτήτων , έτσι ώστε να μπορεί ο χρήστης να ρυθμίσει τήν οξύτητα/τονικότητα
Στον αντίποδα , μπορεί να βρεί κανείς και κάποια παθητικά monitors που έχουν τον χαρακτηρισμό domestic monitors και που έχουν ώς επι το πλείστον σχεδιαστεί με γνώμονα τήν συνολική ακτινοβολία ενός "στενού" ανακλαστικού χώρου
Ενα άλλο θέμα είναι η χρήση 2 ή παραπάνω δρόμων :Σε αυτή τήν περίπτωση ο χρήστης θα πρεπει να έχει στο μυαλό του οτι αν έχει να κάνει με τρείς η παραπάνω δρόμους (και ειδικά να υπάρχει ένα 8'' ή ένα 10" ) οτι η ακτινοβολία
θα στρώσει μετά απο τα 2/2.5 μέτρα απόστασης , δηλαδή η απόσταση εδώ είναι σημαντικότατη.

Το θέμα ,τώρα , τής αγωγιμότητας επαφών/γραμμής μεταφοράς απο ενισχυτή/ες πρός μονάδες , είναι μέν πολύ σοβαρό , αλλά αν η ακουστική προτεραιότητα έχει επιτάξει παθητική λύση τότε με τήν κατάλληλη διατομή /απόσταση μπορεί ο χρήστης να εχει πολύ παρόμοια αποτελεσματα (σε σχεση με). Αν και σε μερικές περιπτώσεις η εμπέδηση τής γραμμής μεταφοράς θα παίξει πιο σημαντικό ρόλο ή ομοια σοβαρό με τήν συνολική αγωγιμότητα (εδώ θα μου επιτρέψετε να επαναλάβω τή σπουδαιότητα τής οδήγησης )

Πάντως αν τελικά κάποιος θέλει να το παλέψει σάν περφεξιονιστής , τότε η Λύση ΕΝΕΡΓΗΣ πολυενισχυσης με εξωτερικούς ενισχυτές και εξωτερικό ηλεκτρονικό Χ-over (το οποίο θα εχει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ρύθμιση ολίσθησης φάσης ανα κλάδο ), προσφέρει ευελιξία σε σημείο που θα μπορεσει κάποιος μέσος/προχωρημένος χομπίστας να φτιάξει ένα παρα πολύ καλό αποτέλεσμα , μαθαίνοντας και αρκετά πράγματα και για το πώς ακούει αλλά και για τον χωρο του (αρκεί φυσικά να μπορεί να ελέγξει τήν ακτινοβολία τής μπάφλας ...)

Μήν ξεχνάμε (όπως νομίζω είπαν κάποιοι φίλοι ) οτι η αρτιότητα μιά σχεδίασης κρίνεται απο αρκετούς παραγοντες (που αρκετοί είναι κοινοί σε αμφότερες τίς προσσεγγίσεις ) και ουσιαστικά απο το αποτέλεσμα

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσες απορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των ηχείων στο χώρο μου έλυσες μόλις τώρα..

Χαίρε Μανώλη ! :SFGSFGSF:
 
Re: Απάντηση: Ενεργά ηχεία

Και να προσθέσω πως στο studio χρησιμοποιούμε συνήθως τα monitors για τον ηχητικό έλεγχο μεμονωμένων οργάνων-φωνών και σπανιότερα για την αναπαραγωγή του μουσικού συνόλου.
Δεν το καταλαβαίνω αυτό...
Είτε πρόκειται για ηχογράφηση ακουστικής είτε ηλεκτρικής μουσικής είτε πρόκειται για διαδικασία ηχογράφησης είτε mastering τα monitors παίζουν τα πάντα...
 
Re: Απάντηση: Ενεργά ηχεία

Δεν το καταλαβαίνω αυτό...
Είτε πρόκειται για ηχογράφηση ακουστικής είτε ηλεκτρικής μουσικής είτε πρόκειται για διαδικασία ηχογράφησης είτε mastering τα monitors παίζουν τα πάντα...

Συνήθως όχι τα ίδια monitors όμως.
 
Δεν το καταλαβαίνω αυτό...
Είτε πρόκειται για ηχογράφηση ακουστικής είτε ηλεκτρικής μουσικής είτε πρόκειται για διαδικασία ηχογράφησης είτε mastering τα monitors παίζουν τα πάντα...

Όχι κατ'εμέ, αλλά γούστα είναι αυτά. Και ούτε πιστεύω πως ακούω καλύτερα από τους άλλους. Απλά με τα near field monitors (...και'γώ με τα NS10 δουλεύω), προέχει η άψογη εκτέλεση και όχι η ακουστότητα -bye-
 
Νομίζω οτι το ερώτημα Ενεργά (δηλαδή με ξεχωριστούς ενισχυτές ) ή παθητικά
δέν μπορεί να απαντηθεί μονολεκτικά ή μονοσήμαντα
Ο χρήστης/χομπίστας θα πρέπει πρώτ´ απ ´ολα να αναγνωρίσει τα κρίσιμα σημεία αναπαραγωγής και για τα γούστα του και για τον χώρο του

1)Τα περισσότερα απο τα ενεργά έχουν χαρακτηρισμό near field monitor , το οποίο σημαίνει οτι ο σχεδιαστής τους τα σχεδίασε και τα προορίζει για "κοντινή" ακρόαση (ακρόαση εγγύς πεδίου )
2)Επίσης , συμβαίνει ταυτόχρονα και κάτι άλλο : Ξέροντας τήν χρήση τους ,υπάρχει και μιά άλλη δεδομένη (σιωπηρή) συνθήκη σχετικά με τήν τοποθέτηση αυτών τών near fielad monitors που έχει να κάνει με τήν ΜΗ υπάρξη πλαϊνών ανακλαστικών επιφανειών (πχ τοίχοι ) , οι οποίοι εύκολα θα μπορούσαν να αλλοιώσουν σε μεγάλο βαθμό μιά (on axis -στον άξονα) επίπεδη (flat) απόκριση.
Βασικά ΑΥΤΟ είναι το μεγάλο θέμα τής τονικότητας :
Δηλαδή με ποιο τρόπο έχει χειριστεί ο σχεδιαστής ΤΗΝ συνολική απόκριση που είναι συνισταμένη τής on και τής off axis . Ουσιαστικά η εκτός άξονα ακτινοβολία και το πεδίο αντήχησης θα καθορίσουν σε μείζονα βαθμό τήν τονικότητα (το κακό είναι οτι και αυτή θα αλλάζει ανάλογα με τον ογκο αναπαραγωγής - αλλά αυτό είναι παραπέρα θέμα )
Ετσι καλό θα είναι αν τελικά επιλεγεί κάποιο near field να έχει οπωσδήποτε ρύθμιση τής εντασης του κλάδου τών υψηλών / μεσο-υψηλών συχνοτήτων , έτσι ώστε να μπορεί ο χρήστης να ρυθμίσει τήν οξύτητα/τονικότητα
Στον αντίποδα , μπορεί να βρεί κανείς και κάποια παθητικά monitors που έχουν τον χαρακτηρισμό domestic monitors και που έχουν ώς επι το πλείστον σχεδιαστεί με γνώμονα τήν συνολική ακτινοβολία ενός "στενού" ανακλαστικού χώρου
Ενα άλλο θέμα είναι η χρήση 2 ή παραπάνω δρόμων :Σε αυτή τήν περίπτωση ο χρήστης θα πρεπει να έχει στο μυαλό του οτι αν έχει να κάνει με τρείς η παραπάνω δρόμους (και ειδικά να υπάρχει ένα 8'' ή ένα 10" ) οτι η ακτινοβολία
θα στρώσει μετά απο τα 2/2.5 μέτρα απόστασης , δηλαδή η απόσταση εδώ είναι σημαντικότατη.

Το θέμα ,τώρα , τής αγωγιμότητας επαφών/γραμμής μεταφοράς απο ενισχυτή/ες πρός μονάδες , είναι μέν πολύ σοβαρό , αλλά αν η ακουστική προτεραιότητα έχει επιτάξει παθητική λύση τότε με τήν κατάλληλη διατομή /απόσταση μπορεί ο χρήστης να εχει πολύ παρόμοια αποτελεσματα (σε σχεση με). Αν και σε μερικές περιπτώσεις η εμπέδηση τής γραμμής μεταφοράς θα παίξει πιο σημαντικό ρόλο ή ομοια σοβαρό με τήν συνολική αγωγιμότητα (εδώ θα μου επιτρέψετε να επαναλάβω τή σπουδαιότητα τής οδήγησης )

Πάντως αν τελικά κάποιος θέλει να το παλέψει σάν περφεξιονιστής , τότε η Λύση ΕΝΕΡΓΗΣ πολυενισχυσης με εξωτερικούς ενισχυτές και εξωτερικό ηλεκτρονικό Χ-over (το οποίο θα εχει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ρύθμιση ολίσθησης φάσης ανα κλάδο ), προσφέρει ευελιξία σε σημείο που θα μπορεσει κάποιος μέσος/προχωρημένος χομπίστας να φτιάξει ένα παρα πολύ καλό αποτέλεσμα , μαθαίνοντας και αρκετά πράγματα και για το πώς ακούει αλλά και για τον χωρο του (αρκεί φυσικά να μπορεί να ελέγξει τήν ακτινοβολία τής μπάφλας ...)

Μήν ξεχνάμε (όπως νομίζω είπαν κάποιοι φίλοι ) οτι η αρτιότητα μιά σχεδίασης κρίνεται απο αρκετούς παραγοντες (που αρκετοί είναι κοινοί σε αμφότερες τίς προσσεγγίσεις ) και ουσιαστικά απο το αποτέλεσμα

Όπως πάντα πολύ χρήσιμες πληροφορίες στο post του κ. Τζωρτζάκη.

Πάντως θεωρώ πως οι περισσότερες παρατηρήσεις αφορούν τη χρήση κάποιου απο τα ήδη υπάρχοντα στην αγορά ενεργά ηχεία τα οποία όντως προορίζονται για συγκεκριμένη δουλειά - αλλά αυτή ήταν μόνο η αφορμή για το συγκεκριμένο thread και ο σκοπός είναι να το δούμε γενικότερα το θέμα. Mε άλλα λόγια, αν η Audio Spectrum (και η κάθε "Audio Spectrum") βγάλει το Artemis σε ενεργό δεν θα το έχει σχεδιάσει για studio ούτε για near-field χρήση.
O Linkwitz, ο Elliott και η παρέα τους λένε πως ένα Artemis, ένα BasicBass, ένα Utopia και τέλος πάντων ένα οποιοδήποτε ηχείο θα παίζει καλύτερα ως ενεργό παρά ως παθητικό, ακόμα κι αν στην ενεργής οδήγηση χρησιμοποιήσουμε έναν "λιγότερο καλό" ενισχυτή από αυτόν που θα έχουμε στην περίπτωση της παθητική. Προσωπικά δεν έχω λόγο να μην τους πιστέψω.

Θεωρώ πως η ενεργή οδήγηση όχι μόνο δεν έχει προβλήματα χώρου αλλά πραγματικά μας λύνει τα χέρια στο θέμα του ταιριάσματος ηχείου-χώρου, με τα άπειρα παιχνίδια που μπορούν να γίνουν με ένα ενεργό crossover. Θυμηθείτε και την περίπτωση που περιέργραψε ο φίλος Ιn() νωρίτερα: "μια ψηφιακή πηγή με ενσωματωμένο room correction και ενεργά ηχεία με ψηφιακή είσοδο".

Άφήστε που, όπως είπε και ο κ. Τζωρτζάκης, η σχετική ενασχόληση μπορεί να είναι το καλύτερο σχολείο για να μάθουμε πως ακούμε, τι ακούμε και γιατί το ακούμε.
 
Last edited:
Και το καλύτερο? Με λίγο ψάξιμο θα μπορούμε, ανάλογα τα κέφια μας, να ακούμε "χροιές λαμπάτες", την άλλη να ακούμε "monitor ήχο", την άλλη να ακούμε "κόρνα" κοκ....
 
Απ' την άλλη μεριά όμως με τα ενεργά ξενοιάζεις και αφιερώνεσαι στο άκουσμα της μουσικής...
 
Άμα μπλέξεις με την αναζήτηση πηγών, ενισχυτικών, καλωδίων, ηχείων, λαμπών κλπ, δεν τελειώνεις ποτέ και χάνες το νόημα...
Κατ εμέ εμπιστεύεσαι 2-3 καλές καταξιωμένες φίρμες, ψωνίζεις και τελειώνεις...Μετά κάθεσαι και ακούς μουσική...
Όσον αφορά τα ηχεία κι εγώ με παθητικά ακούω αλλά δε μπορώ να πω πως δε μ'αρέσουν τα μεγάλα ενεργά ATC...Είναι απλά απ' τα 4-5 καλύτερα ηχεία στον κόσμο...(ταπεινή μου γνώμη οκ)...
 
.....
Θεωρώ πως η ενεργή οδήγηση όχι μόνο δεν έχει προβλήματα χώρου αλλά πραγματικά μας λύνει τα χέρια στο θέμα του ταιριάσματος ηχείου-χώρου, με τα άπειρα παιχνίδια που μπορούν να γίνουν με ένα ενεργό crossover. Θυμηθείτε και την περίπτωση που περιέργραψε ο φίλος Ιn() νωρίτερα: "μια ψηφιακή πηγή με ενσωματωμένο room correction και ενεργά ηχεία με ψηφιακή είσοδο".

Ναι οντως η ενεργή οδήγηση αφού έχει προηγηθεί και ο κατάλληλος ενεργός διαχωρισμός , είναι πολύ καλή λύση , ΤΟ ΘΕΜΑ όμως είναι το ποιοί και πόσοι μπορούν να αντεπεξέλθουν στίς ρυθμίσεις και το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ , αφού ΠΡΩΤΑ έχουν κάνει ΟΤΙ καλύτερο μπορούσαν με το στήσιμο στο χώρο , διότι διαφορετικά κυνηγώντας να διορθώσεις 10 πράγματα μαζί , είναι δώρον-άδωρον .
Επίσης το θέμα τών χαμηλών συχνοτήτων και ουσιαστικά απο 20Ηz -350Ηz παραμένει , διοτι εκεί το ενεργό X (και με το phase delay ) δέν μπορεί να κανει απολύτως τίποτα , ΟΠΟΤΕ θα πρέπει να προστεθεί και μιά συσκευή η οποία να μπορεί να διαχειρισθεί ισοσταθμιστικά (μέτρο και φάση /συχνότητα ) τήν περιοχή αυτή , ΟΜΩΣ μένει και το θέμα τής ομαλής συνεργασίας μεταξύ Χ και Ισοσταθμιστή χαμηλών ...
Είναι προφανές , οτι ακόμα και αυτόματα να γίνει ρύθμιση ισοστάθμισης χαμηλών ο χομπιστας θα έχει αρκετή δουλειά για να τα φέρει συνδετικά σε λογαριασμό
Επειδή έχω ασχοληθεί με ψηφιακές συσκευές ισοστάθμισης πακέτο με αναλογικά και ψηφιακά ενεργά φίλτρα διαχωρισμού , θέλω να τονίσω οτι ΔΕΝ ΠΑΤΑΣ Η ΓΥΡΝΑΣ δυο κουμπιά και τελείωσες ....έχει σκάψιμο το πράγμα - αλλά αυτό μάλλον καλό είναι γιατί ασχολείσαι , μαθαίνεις , επιτυγχάνεις.
 
Άμα μπλέξεις με την αναζήτηση πηγών, ενισχυτικών, καλωδίων, ηχείων, λαμπών κλπ, δεν τελειώνεις ποτέ και χάνες το νόημα...
Κατ εμέ εμπιστεύεσαι 2-3 καλές καταξιωμένες φίρμες, ψωνίζεις και τελειώνεις...Μετά κάθεσαι και ακούς μουσική...
Όσον αφορά τα ηχεία κι εγώ με παθητικά ακούω αλλά δε μπορώ να πω πως δε μ'αρέσουν τα μεγάλα ενεργά ATC...Είναι απλά απ' τα 4-5 καλύτερα ηχεία στον κόσμο...(ταπεινή μου γνώμη οκ)...

Γι' αυτό ακριβώς, όταν θα έχω το κατάλληλο budget, θα πάρω τα ενεργά 100άρια ή 150άρια της ATC, τον προενισχυτή SCA-2 (πάλι ATC) και θα ξενοιάσω από ενισχυτικά και ηχεία μια και καλή.
Μετά στις πηγές, κάτι θα γίνει...
 
....έχει σκάψιμο το πράγμα - αλλά αυτό μάλλον καλό είναι γιατί ασχολείσαι , μαθαίνεις , επιτυγχάνεις.

Σίγουρα είναι καλό, αν σε ενδιαφέρει να το ψάξεις λίγο παραπάνω δηλαδή και δεν είσαι απλά άλλος ένας καταναλωτής. Θεωρώ αυτού το είδους το ψάξιμο απείρως χρησιμότερο και ουσιαστικότερο απο το να κάθεσαι να παίζεις "στα τυφλά" με αλλαγές καλωδίων και χίλια δύο άλλα..
 
επειδη το εψαξα πολυ το πραγμα εχω να πω οτι η μετατροπη που εκανα σε ηχειο απο παθητικο σε ενεργο ανεβασε τον ηχο του πολλα σκαλια σε ποιοτητα.

ομως ενα ενεργο κρος πρεπη να εχει τουλαχιστο ρυθμιση φασης, ρυθμιση καθυστερησης,και ισοσταθμιση για καθε κλαδο ξεχωριστα περα απο τα κλασσικα.

ειναι παρα πολυ δυσκολο να ρυμιστη ενα τετοιο συστημα απο ενα μεσο χομπιστα και δεν ξερω αν φερη τοσο μεγαλη βελτιωση σε ενα χαινταδικο ηχειο.

η βελτιωση που πηρα εγω αξιζε τον κοπο αλλα πιστευω οτι οσο πιο καλοσχεδιασμενο το παθητικο τοσο μικροτερο και το οφελος.
 
επειδη το εψαξα πολυ το πραγμα εχω να πω οτι η μετατροπη που εκανα σε ηχειο απο παθητικο σε ενεργο ανεβασε τον ηχο του πολλα σκαλια σε ποιοτητα.

ομως ενα ενεργο κρος πρεπη να εχει τουλαχιστο ρυθμιση φασης, ρυθμιση καθυστερησης,και ισοσταθμιση για καθε κλαδο ξεχωριστα περα απο τα κλασσικα.

ειναι παρα πολυ δυσκολο να ρυμιστη ενα τετοιο συστημα απο ενα μεσο χομπιστα και δεν ξερω αν φερη τοσο μεγαλη βελτιωση σε ενα χαινταδικο ηχειο.

η βελτιωση που πηρα εγω αξιζε τον κοπο αλλα πιστευω οτι οσο πιο καλοσχεδιασμενο το παθητικο τοσο μικροτερο και το οφελος.

Συμφωνώ απολύτως αλλά σημειώνω ότι εμφανίζονται εταιρείες με προϊόντα στοχευμένα ακριβώς εκεί στην εφικτότητα της ρύθμισης στο χώρο ακρόασης
και αναφέρω 1 deqx και απο ήχεία WLM αλλά και NHT
 
Απάντηση: Re: Ενεργά ηχεία

Γι' αυτό ακριβώς, όταν θα έχω το κατάλληλο budget, θα πάρω τα ενεργά 100άρια ή 150άρια της ATC, τον προενισχυτή SCA-2 (πάλι ATC) και θα ξενοιάσω από ενισχυτικά και ηχεία μια και καλή.
Μετά στις πηγές, κάτι θα γίνει...
Στο θέμα του προ διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως.
Εκτός αν τον έχεις ακούσει και σ αρέσει (με τα ηχεία που λες)