Ενισχυτές Ακουστικών Solid State Hi End

Re: ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ SOLID STATE HI END

Βασικάτο gain σε όλους τους ενισχυτές, ή τέλος πάντων στους περισσότερους είναι το ίδιο, στην ίδια θέση ποτενσιόμετρου... οπότε αν είσαι προσεκτικός δεν θα έχεις πρόβλημα.

Και εγώ ήθέλα να το κάνω αλλά τεχνικά είναι αδύνατον σε εμένα, διότι τα μονομπλόκ είναι εκατέρωθεν και δίπλα στα ηχεία...άσε που δεν ακούω ακουστικά στο κυρίως σύστημα μου.

Λοιπόν αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι πρώτακάνουμε την σύνδεση πίσω, μετά ανάβουμε ενισχυτικά, βάζουμε το ποτενσιόμετρο τέρμα χαμηλά, και μετά συνδέουμε τα ακουστικά... φυσικά ανεβάζουμε στάθμες σιγά σιγά... όταν τελειώσουμε, χαμηλώνουμε ποτενσιόμετρο τελείως χαμηλά, αποσυνδέουμε ακουστικά και μετά σβήνουμε ενισχυτικά κλπ... προσοχή στο σβήσιμο καμιά φορά ο ενισχυτής κάνει ένα μικρό ντουπ... αυτό είναι DC ρευμα που δεν κάνει ζημιά στα ηχεία, αλλά τα ακουστικά τα καίει ακαριαία...

Αν ακολουθήσεις αυτή την απλή μέθοδο δεν θα έχεις πρόβλημα.

Κάτι που πρέπει να προσέξεις είναι ο υπολογισμός της εμπέδησης, γιατί αυτό αλλάζει την απόκριση συχνοτήτων του ακουστικού... δεν είμαι σίγουρος τι παίζει εδώ ίσως ο Λάμπρος (tonal) μπορεί να μας διαφωτίσει σε αυτό το θέμα.

Ναι δεν υπάρχει πρόβλημα απο xlr πας σε αντάπτορα για στέρεο τζακ (με λοκ καλύτερα)
1908034647104040_1.jpg


... τα καλύτερα είναι της Neutrik (τα switchcraft επίσης καλά αλλά ακριβότερα)



Υπάρχει και έτοιμο Κινέζικο ανταπτοράκι που πιστεύω ότι θα κάνει δουλειά χωρίς να έχεις πρόβλημα είναι φτηνό...
$T2eC16h,!zoE9s5ngw6DBQ0TwB25vg~~60_3.JPG


από εδώ: http://www.ebay.co.uk/itm/251202321575?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648 και υπάρχει και σε μαύρο... πιστεύω ότι θα σε βολέψει γιατί έχει high/low αλλά και mini jack...
 
Re: ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ SOLID STATE HI END

Βασικάτο gain σε όλους τους ενισχυτές, ή τέλος πάντων στους περισσότερους είναι το ίδιο, στην ίδια θέση ποτενσιόμετρου... οπότε αν είσαι προσεκτικός δεν θα έχεις πρόβλημα.

Και εγώ ήθέλα να το κάνω αλλά τεχνικά είναι αδύνατον σε εμένα, διότι τα μονομπλόκ είναι εκατέρωθεν και δίπλα στα ηχεία...άσε που δεν ακούω ακουστικά στο κυρίως σύστημα μου.

Λοιπόν αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι πρώτακάνουμε την σύνδεση πίσω, μετά ανάβουμε ενισχυτικά, βάζουμε το ποτενσιόμετρο τέρμα χαμηλά, και μετά συνδέουμε τα ακουστικά... φυσικά ανεβάζουμε στάθμες σιγά σιγά... όταν τελειώσουμε, χαμηλώνουμε ποτενσιόμετρο τελείως χαμηλά, αποσυνδέουμε ακουστικά και μετά σβήνουμε ενισχυτικά κλπ... προσοχή στο σβήσιμο καμιά φορά ο ενισχυτής κάνει ένα μικρό ντουπ... αυτό είναι DC ρευμα που δεν κάνει ζημιά στα ηχεία, αλλά τα ακουστικά τα καίει ακαριαία...

Αν ακολουθήσεις αυτή την απλή μέθοδο δεν θα έχεις πρόβλημα.

Κάτι που πρέπει να προσέξεις είναι ο υπολογισμός της εμπέδησης, γιατί αυτό αλλάζει την απόκριση συχνοτήτων του ακουστικού... δεν είμαι σίγουρος τι παίζει εδώ ίσως ο Λάμπρος (tonal) μπορεί να μας διαφωτίσει σε αυτό το θέμα.

Ναι δεν υπάρχει πρόβλημα απο xlr πας σε αντάπτορα για στέρεο τζακ (με λοκ καλύτερα)
1908034647104040_1.jpg


... τα καλύτερα είναι της Neutrik (τα switchcraft επίσης καλά αλλά ακριβότερα)



Υπάρχει και έτοιμο Κινέζικο ανταπτοράκι που πιστεύω ότι θα κάνει δουλειά χωρίς να έχεις πρόβλημα είναι φτηνό...
$T2eC16h,!zoE9s5ngw6DBQ0TwB25vg~~60_3.JPG


από εδώ: http://www.ebay.co.uk/itm/251202321575?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648 και υπάρχει και σε μαύρο... πιστεύω ότι θα σε βολέψει γιατί έχει high/low αλλά και mini jack...

Ευχαριστώ και πάλι, αυτό με την εμπέδηση με μπέρδεψε λιγάκι...
Πάντως η neutrik δεν φαίνεται να έχει adaptor που να ξεκινα με θηλυκό jack 1/4" και να βγαίνει σε 4πινο xlr
 
Re: ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ SOLID STATE HI END

Έτοιμο δεν υπάρχει...για φτιαχτό μιλάω, από την μία είναι τετράπινο xlr και από την άλλη το βύσμα που σου έδωσα φωτογραφία.

Το λέω πολλές φορές αλλά δεν βλέπω να εντοπίζεται...

Το πιο συχνό κόλπο για να παραμείνουν σταθεροί οι επαγγελματιοί ενισχυτές (που έχουν πολλά ακουστικά συνδεδεμένα) είναι να εχουν εμπέδηση εξόδου 120Ω... αυτό είναι και το παλαιότερο επαγγελματικό στανταρ...

Τώρα πια αυτό δεν ακολουθείται ή ακολουθειται τυφλοσούρτης... το θεμα είναι όμως αλλού...

Όταν ο ενισχυτής έχει στην έξοδο του κάποια αντίσταση αυτή προστίθεται σε αυτή του καλωδίου και του ακουστικού... και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αλλάζει η καμπύλη απόκρισης του εκάστοτε ακουστικού...

Συνήθως και γενικά όσο πιο υψηλή τόσο πιο πολύ μπάσο και όσο λιγότερη πιο πολύς αέρας πρίμα...

Είναι εύκολο να το υπολογίσει ένας ηλεκτρονικός, βάση των προδιαγραφών του τελικού σου, και των αντιστάσεων μέσα στο κουτάκι...

Εγώ δεν ξέρω τι ισχύει σε περιπτώσεις οδήγησης από τελικό... γιαυτό σου λέω... σύντομα θα σου απαντήσει και ο Λάμπρος...

Είναι και ένας λόγος που μερικοί ενισχυτές ακούγονται πιο γεμάτοι στο μπάσο, ΟΧΙ επειδή οδηγούν τα ακουστικά καλύτερα, αλλά επειδή έχουν αυξημένη εμπέδηση εξόδου... είναι κοινό μυστικό αυτό... και αν προσέξεις στο νήμα για τα HiFiMAN HE-300 έχω παραθέσει συγκριτικό διάγραμμα συχνοτήτων στα 2 και 50Ω...

Δεν συστήνω να πας στο κουτάκι της HiFiMAN αν δεν χρησιμοποιήσεις balanced... φτιάξε ένα κουτάκι μόνος σου ή με την συνδρομή των παιδιών εδώ...

Ή καλύτερα πάρε το μικρό Κινέζικο κουτάκι, είναι φτηνό έχει 3 εξόδους και μπορεί οποιοσδήποτε ηλεκτρονικός να στο φέρει στα μέτρα των ακουστικών σου προσθέτοντας ή αφαιρώντας αντιστάσεις...
 
Re: ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ SOLID STATE HI END

Χρήστο γιατί λες πως η balanced οδηγηση των ακουστικων ειναι μπαρουφα;
 
Re: ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ SOLID STATE HI END

Γιατί ακόμα και balanced να λέει/έχει υπάρχει κοινή γείωση...

Για να μην υπάρχει κοινή γείωση θέλεις όλα τα ενισχυτικά στάδια ξέχωρα, οπότε ανεβαίνει το κόστος πάρα πολύ.

Και όλα αυτά για να μην έχεις crosstalk... και καλύτερα ρεύματα...

Νομίζω ότι σε κάθε πράγμα υπάρχει και η υπέρβολή... αν κάποιος έχει να διαθέσει, να πάει σε Full Balanced μόνο αυτό αξίζει, IMHO... και από την πηγή...
 
Απάντηση: Re: ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ SOLID STATE HI END

Βασικάτο gain σε όλους τους ενισχυτές, ή τέλος πάντων στους περισσότερους είναι το ίδιο, στην ίδια θέση ποτενσιόμετρου... οπότε αν είσαι προσεκτικός δεν θα έχεις πρόβλημα.

Και εγώ ήθέλα να το κάνω αλλά τεχνικά είναι αδύνατον σε εμένα, διότι τα μονομπλόκ είναι εκατέρωθεν και δίπλα στα ηχεία...άσε που δεν ακούω ακουστικά στο κυρίως σύστημα μου.

Λοιπόν αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι πρώτακάνουμε την σύνδεση πίσω, μετά ανάβουμε ενισχυτικά, βάζουμε το ποτενσιόμετρο τέρμα χαμηλά, και μετά συνδέουμε τα ακουστικά... φυσικά ανεβάζουμε στάθμες σιγά σιγά... όταν τελειώσουμε, χαμηλώνουμε ποτενσιόμετρο τελείως χαμηλά, αποσυνδέουμε ακουστικά και μετά σβήνουμε ενισχυτικά κλπ... προσοχή στο σβήσιμο καμιά φορά ο ενισχυτής κάνει ένα μικρό ντουπ... αυτό είναι DC ρευμα που δεν κάνει ζημιά στα ηχεία, αλλά τα ακουστικά τα καίει ακαριαία...

Αν ακολουθήσεις αυτή την απλή μέθοδο δεν θα έχεις πρόβλημα.

Κάτι που πρέπει να προσέξεις είναι ο υπολογισμός της εμπέδησης, γιατί αυτό αλλάζει την απόκριση συχνοτήτων του ακουστικού... δεν είμαι σίγουρος τι παίζει εδώ ίσως ο Λάμπρος (tonal) μπορεί να μας διαφωτίσει σε αυτό το θέμα.

Ναι δεν υπάρχει πρόβλημα απο xlr πας σε αντάπτορα για στέρεο τζακ (με λοκ καλύτερα)
1908034647104040_1.jpg


... τα καλύτερα είναι της Neutrik (τα switchcraft επίσης καλά αλλά ακριβότερα)



Υπάρχει και έτοιμο Κινέζικο ανταπτοράκι που πιστεύω ότι θα κάνει δουλειά χωρίς να έχεις πρόβλημα είναι φτηνό...
$T2eC16h,!zoE9s5ngw6DBQ0TwB25vg~~60_3.JPG


από εδώ: http://www.ebay.co.uk/itm/251202321575?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648 και υπάρχει και σε μαύρο... πιστεύω ότι θα σε βολέψει γιατί έχει high/low αλλά και mini jack...

Σχετικά με το bold έχω να κάνω μία παρατήρηση. Η εξασθένηση που εισάγεται είναι σχεδόν ίδια (αν δεχτούμε πως όλα τα λογαριθμικά ποτενσιόμετρα έχουν παρόμοια απόκριση)
αλλά με αναφορά τη μέγιστη έξοδο του κάθε ενισχυτή και με είσοδο τέτοια ώστε να μην κλιπάρει με το ποτ στο τέρμα. Δηλαδή ένας ενισχυτής που βγάζει στο τέρμα 40Vrms (200W@8Ω)
με το ποτενσιόμετρο στις "και 5" θα έχει έξοδο το 1/4 της μέγιστης (10Vrms) αλλά ένας ενισχυτής που έχει μέγιστη έξοδο 20Vrms (50W@8Ω) στην ίδια θέση θα δίνει 5Vrms.

Οπότε το τι κέρδος έχει ένας ενισχυτής σε συγκεκριμένη θέση του ποτενσιόμετρου εξαρτάται από το κέρδος των ενεργών του σταδίων που δεν είναι ίδιο για κάθε ενισχυτή.
Ένας ενισχυτής ισχύος θα έχει μεγάλο κέρδος (της τάξης του x20) κάτι που είναι απολύτως περιττό για χρήση με ακουστικά. Πρώτα από όλα μειώνεται το SNR
και σε συνδυασμό με ακουστικά που δεν είναι υπερβολικά αναίσθητα αυτό θα ακουστεί. Έπειτα δεν ξέρω τι επίπτωση θα έχει στον ήχο το δίκτυο εξασθένησης.

Ένας προενισχυτής είναι πιο κοντά στις ανάγκες οδήγησης ακουστικών από θέμα κέρδους.
 
Re: ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ SOLID STATE HI END

Θα ήθελα πολύ να ακούσω την γνώμη σου για τους balanced ενισχυτές ακουστικών... εγώ θεωρώ το όλο σκηνικό παρατραβηγμένο που απευθύνεται σε χαιεντάδες με αναλώσιμο χρήμα... απόσο διαβάζω ένας συμβατικός ενισχυτής με διπλή (παράλληλη) τροφοδοσία θα είναι εξίσου καλός...

Μπορείς να εξηγήσεις με απλά λόγια τι σημαίνει full balanced με ξεχωριστή γείωση? και αν αυτό που αναφέρω πιο πάνω ισχύει από τεχνική και ουσιαστική άποψη?

Γιατί ισχυρίζονται ότι το cross talk είναι λιγότερο, και γιατί υποτίθεται ότι η αντίδραση του κυκλώματος σε διαφορά δυναμικού θα είναι πιο γρήγορη? (σε full balanced)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
 
Απάντηση: ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ SOLID STATE HI END

Σχετικά με τους balanced ενισχυτές το καλό είναι πως η γείωση δεν μεταφέρει σήμα/ρεύμα και είναι ευκολότερη η διαχείρισή της.

Αυτό που τελικά ενισχύεται είναι η διαφορά τάσης μεταξύ του + και του - οπότε δε χρειάζεται η γείωση για να κλείσει το κύκλωμα.
Επειδή ακριβώς ενισχύεται η διαφορά μεταξύ του + και του - αν ένας θόρυβος (πχ crosstalk από το άλλο κανάλι) προστεθεί και
στο + και στο - θα απορριφθεί γιατί αποτελεί κοινό σήμα.

Το τελευταίο που γράφεις μάλλον αφορά το ρυθμό ανόδου (slew rate) ο οποίος όντως διπλασιάζεται. Φαντάσου δύο αυτοκίνητα που ταξιδεύουν
με την ίδια ταχύτητα (το ένα είναι το + και το άλλο το -) αλλά προς αντίθετη κατεύθυνση. Μπορεί το καθένα να ταξιδεύει με 100χαω αλλά
η σχετική τους ταχύτητα είναι 200χαω.

Όλα αυτά στη θεωρία βέβαια, γιατί μετά υπεισέρχεται ο παράγοντας του κόστους και οι αυξημένες απαιτήσεις ώστε να επιτευχθούν τα παραπάνω.
Δηλαδή διπλάσια στάδια ενίσχυσης και επεξεργασίας σήματος, πηγή balanced, πολύ καλά ταιριασμένες αποκρίσεις του ποτενσιόμετρου για το +
και - του κάθε καναλιού κτλ.
 
Re: ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ SOLID STATE HI END

Εγώ δεν είμαι πάντως αρκετά πεπεισμένος ότι παίζουν υποχρεωτικά καλύτερα...

Κάπου έχει αποφανθεί για όλα αυτά και ο NwAvGuy (Objective Amp/ ODAC)... θα το ψάξω να το βρω... και δεν είναι ο μόνος που λέει ότι δεν ακούγονται υποχρεωτικά καλύτερα αυτοί οι ενισχυτές...

Το σχέδιο του β22 το έχεις δει καθόλου? αξίζει λες για DIY hiend project? για δοκιμή?

Στο προηγούμενο που λες για το κέρδος, καταλαβαίνω ότι είναι προτιμότερο, να έχεις έναν καλής ποιότητας αλλά χαμηλής ισχύος ενισχυτή παρά ένα τέρας... για να οδηγήσεις ολίγον αναίσθητα ακουστικά, σωστά?, άρα τζίφος που σκέφτηκα να συνδέσω έναν τελικό που έχω (εν αχρηστία) στα 100W RMS ClassA A/B...
 
Απάντηση: ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ SOLID STATE HI END

Δεν παίζουν υποχρεωτικά καλύτερα, είναι το μόνο σίγουρο.

Καλά τα γράφει ο nwavguy.
Αλλά γράφει για virtual ground, για το οποίο ο μόνος καλός λόγος για τον οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί είναι για κυκλώματα με μονή τροφοδοσία
στα οποία δε θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε πυκνωτές στην έξοδο. Άρα εκ των προτέρων μιλάμε για μία σχεδίαση με εγγενείς περιορισμούς.

Όπως έγραψα και παραπάνω για να εκμεταλλευτούμε όσα πλεονεκτήματα προσφέρει η balanced συνδεσμολογία έχουμε μεγαλύτερο κόστος
όχι μόνο επειδή θέλουμε τα διπλά ενισχυτικά κυκλώματα αλλά επειδή θέλουμε ένα πολύ καλό ποτενσιόμετρο και υλικά μεγαλύτερης ακριβείας.
Και δυστυχώς εκτός από τη μεγαλύτερη πολυπλοκότητα υπάρχουν και άλλα μειονεκτήματα. Θα έλεγα πως η balanced οδήγηση ταιριάζει
καλύτερα σε ακουστικά με υψηλή αντίσταση ή/και χαμηλή ευαισθησία.
 
Re: ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ SOLID STATE HI END

Ξαναρωτάω γιατί μάλλον σου διέφυγε... αξίζει τον κόπο να μπω σε κατασκευή β22 ? έχεις δει το κύκλωμα αυτό? το κοιτάζω εδώ και χρόνια, αλλά μου φαινόταν υπερβολικό...

έτοιμο τον πουλάνε από 1.800 δολάρια μέχρι πάνω από 2.000... σε κιτ πόσο θα πάει λες?

http://www.amb.org/audio/beta22/
 
Re: ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ SOLID STATE HI END

Χρήστο, ειλικρινά πρέπει να το φτιάξεις ΜΟΝΟ αν τον ακούσεις με τα ακουστικά σου και έχει πραγματικά κάτι να πει με ότι έχεις ακούσει ως τώρα. Εγώ τουλάχιστον ΜΟΝΟ τότε θα τον έφτιαχνα. Είναι πολύπλοκη και δαπανηρή κατασκευή ενώ για μένα είναι αμφίβολο αν αξίζει τελικά τον κόπο. Εκτός και αν εμπιστευτείς "ειλικρινείς" κατόχους.
 
Σταύρο, κοίτα... παρακολουθώ από καιρό αυτόν τον ενισχυτή... και δεν υπάρχει άνθρωπος που να έχει πει άσχημα λόγια... από τα λίγα που κατέχω φαίνεται ότι είναι τούμπανο...

Υποθετικά είναι όλα προς στιγμήν, αλλά μια και έφερε η κουβέντα high end balanced ενισχυτές, το ξαναδουλεύω στο μυαλό μου...

Αυτό που θέλω να μου πείτε αν θεωρείτε ότι πρέπει να γίνει με τρεις ή τέσσερις πλακέτες ή σε full balanced... το δεύτερο θέλω να το αποφύγω γιατί ανεβάζει το κόστος πολύ, και συν τοις άλλοις ενώ στο κυρίως σύστημα μου η προ ενίσχυση είναι full balanced dual mono, δεν ακούω εκεί... ακούω στο γραφείο με τον υπολογιστή...

Σε full balanced μόνο το ποτενσιόμετρο (της προκοπής) θα πάει κανα 100ρι και πολύ λίγα λέω... άσε βύσματα καλώδια ακουστικών κλπ που δεν έχω τέτοια τώρα...

Επίσης ψύκτρες έχω, τα Salas θα έρθουν στο τέλος του μήνα (μπορώ με Salas φαντάζομαι αντί του σ22) ποτενσιόμετρο blue Alps έχω... βύσματα/IEC καλώδια επίσης έχω κλπ... και μια που είμαστε περισσότερο μέσα αυτόν τον καιρό... λέω μήπως πιάσω καμιά κατασκευή πιο δύσκολη...

Θεωρητικά και πάλι στο λέω δεν ξέρω ακόμα... περιμένω να μου πείτε και εσείς...

Το άλλο θέμα είναι ότι έχω μαζέψει ένα κάρο μπλιμπλίκια και θέλω πια σιγά σιγά να έχω ένα/δύο καλά και τέρμα...
 
Σαν σύλληψη χρησιμοποιεί κασκοδική συνδεσμολογία (+) αλλά είναι πολύπλοκο και έχει λανθασμένες επιλογές (πχ οι πολώσεις με zener
και πηγές ρεύματος τύπου j503), σαν υλοποίηση σε ό,τι αφορά το layout (δηλαδή τις πλακέτες) δεν μου πολυαρέσει.

Επίσης, συνυπογράφω για το ground plane. Είναι η εύκολη "λύση" αλλά είναι λανθασμένη επιλογή για αναλογικά κυκλώματα
που διαχειρίζονται ακουστικές συχνότητες. Προσθέτει παρασιτικές χωρητικότητες και έχει το αντίθετο αποτέλεσμα σε σχέση με
την περίπτωση που χρησιμοποιείται για ψηφιακά ή RF όπου εκεί όντως είναι η ενδεδειγμένη λύση.

Πάντα το ρεύμα θα επιστρέψει από την οδό με τη μικρότερη εμπέδηση. Στις χαμηλές συχνότητες που η αυτεπαγωγή είναι μικρή
είναι η αντίσταση του ground plane που καθορίζει την εμπέδηση και το ρεύμα θα επιστρέψει από το γεωμετρικά πιο σύντομο δρόμο
που είναι η ευθεία γιατί αυτή η διαδρομή παρουσιάζει τη μικρότερη αντίσταση. Σε υψηλές συχνότητες το ρεύμα στο ground plane
θα ακολουθήσει τη διαδρομή που ακολουθεί και το σήμα γιατί είναι η αυτεπαγωγή που καθορίζει την εμπέδηση λόγω αυξημένης
συχνότητας.
Όταν λοιπόν χρησιμοποιείται ground plane αφαιρείται η δυνατότητα από το σχεδιαστή να ορίσει αυτός από πού θα επιστρέψει το ρεύμα.

Για να καταλήξω, γείωση αστέρα (ή αστέρων) είναι η καλύτερη επιλογή. Δυστυχώς θέλει παραπάνω χώρο και λίγο έως αρκετό παίδεμα όταν
σχεδιάζεται το layout ειδικά όταν ο διαθέσιμος χώρος είναι περιορισμένος ή/και το κύκλωμα πολύπλοκο.

Επίσης η λύση με το active ground (3 πλακέτες δηλαδή) απορρίπτεται χωρίς δεύτερη κουβέντα.


Ας υποθέσουμε πως το φτιάχνεις, Χρήστο.

Πιστεύω πως θα πρέπει πρώτα να το ακούσεις γιατί το ζητούμενο είναι να σου αρέσει αλλά και να εξετάσεις και όποιες επιλογές υπάρχουν σε αυτά
τα χρήματα.

Και για να βρεις τι θα σου κοστίσει να το φτιάξεις θα πρέπει να αποφασίσεις:

  1. αν θέλεις balanced ή single ended
  2. αν θέλεις ενεργό στάδιο πριν το ποτενσιόμετρο ή όχι (μαζί με το προηγούμενο κριτήριο καθορίζουν πόσες πλακέτες χρειάζεσαι)
  3. τι τροφοδοσία θα χρησιμοποιήσεις (κοινή για κάθε κανάλι ή ξεχωριστή, Μ/Σ, πυκνωτές κτλ)
  4. ποια υλικά θα επιλέξεις
  5. σε τι και πόσα σασί θα φιλοξενηθεί η κατασκευή.

Επίσης, αν δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί balanced πηγή δεν έχει νόημα να φτιάξεις balanced ενισχυτή.
 
Έχεις απόλυτα δίκιο... απορρίπτεται ο β22... σε ευχαριστώ πολύ!

Είμαι αρκετά ευχαριστημένος με τον Κινέζικο Lehmann BCL... αλλά θέλω λίγο παραπάνω δύναμη... και ίσως μια ιδέα πιο πολύ σε διαφάνεια... σε λάμπα... από τα πολύ λίγα που έχω δοκιμάσει υπολοίπονται σε δύναμη... αλλά από χροιές... είναι αλλού η λάμπα...

Αυτό δοκιμάζω τώρα... είναι ιδιοκατασκευή μέλους εδώ που είναι η δουλειά του αυτή (και τον ευχαριστώ θερμά για τον δανεισμό -bye-)... θα ποστάρω λεπτομέρειες όταν ολοκληρώσω τις ακροάσεις...



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
 
Χρήστο έχεις συγκρίνει τον κινέζικο DIY BCL με τον αυθεντικό BCL ή τον matrix M-stage;
 
Όχι... βλέπω ότι ο δικός μου είναι λίγο πιο κοντά στο αυθεντικό κύκλωμα, (αλλά είμαι και ολίγον άσχετος) από τον Marix... τι έχεις στο μυαλό σου και με ρωτάς?
 
Πρέπει να συναντηθούμε κάποια στιγμή και να ακούσουμε παρέα.