ενισχυτης για acoustic energy aelite 3

Tα Acoustic Energy ηταν τα πρωτα μου ηχεια.Τα ΑΕ-100.Εξαιρετικα μικρα ηχεια με πολυ καλο value for money.
Oταν εφυγα φανταρος τα ειχα δωσει σε ενα φιλαρακι που ειχε (τον εχει ακομα) τον beat b 100.
To ματσαρισμα ηταν εξαιρετικο.Η διαφανεια του Densen εβγαινε ολοκληρη και in your face οπως και το χαμηλο του,με καποιους συμβιβασμους λογω του μεγεθους των ηχειων.Το ακουσμα ηταν βεβαια προς το μονιτορ,αφου ετσι κι αλλιως η Αcoustic Energy εχει φιλοσοφια monitor στα μικρα ηχεια της (και εχει βγαλει μερικα σπουδαια,αν και ειναι σχετικα αγνωστα εδω).
Παρ'ολα αυτα ηταν πολυ ξεκουραστο το ακουσμα και δεν ειχε κανενα προβλημα να παιξει τα παντα.

Οσον αφορα τα Primare τα θεωρω "φτωχους συγγενεις" σε σχεση με τα Densen.Θελουν να τους μοιασουν αλλα εχουν πολλα ψωμια να φανε ακομη.
 
Last edited:
Εγώ πάλι τους Densen ποτέ δεν τους καλοάκουσα. Από το μαγαζί του Ορφέα στη Κάνιγγος που τους είχαμε ακούσει κατ'επανάληψη τουλάχιστον ήταν δύο κλικ πιο κάτω, ας πούμε από τους τραντζιστοράτους της Copland. O Primare, τώρα, μου θύμιζε αισθητικώς και λιγότερο ακουστικώς τους Bow Wazoo. Γενικώς ο Densen διακρίνεται από μια ελαφρά λαμπρότητα, όχι ιδιαίτερα ενοχλητική αλλά οπωσδήποτε υπαρκτή. Ο Primare παρότι πιο ουδέτερος, συμφωνώ ότι συνολικά υπολείπεται του Densen. Και ο Beat B-100 που αναφέρθηκε ίσως ήταν/είναι ο καλύτερος της Densen.

Πάντως το σημαντικό είναι η ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ. Ποιος ενισχυτής, με τι ηχείο. Το πάντρεμα μπορεί να ακυρώνει τα μειονεκτήματα και να εξάρει τα πλεονεκτήματα. Λύση είναι μια, να ακούσει ο ενδιαφερόμενος με τα αυτιά του και να αποφασίσει τι του κάνει.

Όσο για την αγγλική σχολή, όπως λέει και ένας φίλος, υπάρχουν και άλλες; Αστειεύομαι, βέβαια.
Ζευγάρια όπως Sugden-Harbeth, Musical Fidelity-Spendor, Naim-Linn κλπ. είναι σίγουρες επιλογές για τους θιασώτες και όχι μόνο. Κουβαλάνε μια μελέτη και μια ιστορία πάνω στο ήχο που έχει βαθιές ρίζες στην εποχή που έβγαινε μουσική με μια συνταγή ανθρώπινη που μίλαγε στη ψυχή...

ΥΓ. Ποιος θυμάται απέναντι από τη ΤΕΜΕΤ στη Βαλαωρίτου το μαγαζί με τα BC1 και τον Hafler;
 
Ομως εχει(ο αγγλικος ηχος)τους περισσοτερους φαν.Τυχαιο;;;Αληθεια εκεινη την εποχη που ηταν η σκανδιναβικη σχολη απο κινα προερχομενη ως επι το πλειστον;;;; Kαταλαβα αλλωστε γιατι δεν σου φαινονται σκληροι οι DENSEN PRIMARE αφου θεωρεις πετιμεζι το συνδυασμο sugden harbeth

ο συνδυασμος sugden harbeth ειναι συνδιασμος ηχειων ενισχυτη με γλυκο χαρακτηρα. Δεν ειναι αντιπροσωπευτικα δειγματα του Αγγλικου ηχου οπως ATC, Spendor. Ειναι προς το πιο ευφωνικο. Εγω παλι ειμαι του ευφωνικου γιαυτο λατρευω την Ιταλικη σχολη. Με απολυτα κριτηρια το συστημα σου οι λατρεις του Αγγλικου ουδετερου ηχου, δεν θα το χαρακτηριζαν ουδετερο, αλλα γλυκοηχο. Με τα δικα μου κριτηρια και γουστο το συστημα σου ειναι ονειρο!

Η σκανδιναβικη σχολη απο Κινα ειναι μεγαλο κεφαλαιο.. Ο ΧΤΖ αν δεις ανοιχτο καπακι ειναι πολυ ομοιος με τον Advance 305 DA.. Εδω δεν μπορω να μιλησω για σχολη , εχω ακουσει και τους δυο και μοιαζουν παρα πολυ. Τυχαιο? Δεν ξερω...
 
Last edited:
Λογοτυπα αλλαζουν ακομα και η αισθητικη θυμιζει διδυμα αδελφια,κατα τ'αλλα ο ενας ειναι Γαλλικος και ο αλλος Σουηδος
Με λιγα λογια δεν ειναι οριτζιναλ δεν εχουν προσωποκοτητα!!!Φασον σχεδιασεισς!Σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια για το συστημα μου.Αν ποτε βρεθεις Κερκυρα σε περιμενω να γνωριστουμε απο κοντα:ernaehrung004:

Υ.Γ:Aπο τα γραφομενα σου ειχα καταλαβει ποιας σχολης εισαι φαν και μπορω να σου πω οτι ειναι η μονη που δεν με χαλα μετα την Αγγλικη!!!Αλλωστε τα πρωτα μου ηχεια ηταν sonus faber parva πολυ πισω στο 1985.οταν ακομα ελλαδα δεν ηξεραν την υπαρξη της εταιριας
 
Last edited:
παίδες καλημέρα !

μόνο μια σημείωση. στην ΣΚΛΗΡΗ εποχή που ζούμε, η οποία είναι και φωτεινή (γυαλίζει υπερβολικά) μη σας πω και ξύνει, συνδυασμοί τύπου harbeth - sugden είναι τουλάχιστον ονειρώδεις και ξορκίζουν το φάντασμα αυτής της "αλήθειας" που καθημερινά βιώνουμε...

είναι ευφωνικός ο ήχος που λέει κι ο Παντελής (κάτι που δεν αναιρεί και το βρετανικό προφίλ ΕΙΔΙΚΑ το παλιομοδίτικο), όμως κατά τη γνώμη μου είναι ΑΛΛΗΣ κλάσης από τα υπόλοιπα...

τώρα η densen είναι μια ΠΟΛΥ σοβαρή εταιρία όπως και οι υλοποιήσεις της κι από τις άλλες σκανδιναβικές που αναφέρατε στα αυτιά μου είναι ένα κλικ πιο πάνω. στα αυτιά μου, επίσης, ταιριάζει μια χαρά με τα υπό συζήτηση ηχεία.

απλώς αν ακούς με sugden ή lfd που ακούω και έχεις μάθει να μην υπάρχει η παραμικρή ψηφιακίλα , υπάρχει ένα θέμα (εκεί μπαίνει και η ανάγκη δεύερου σύστηματος, ώστε να έχεις και ηχητικό αντίλογο στο όλο αυτό ψυχο-ακουστικό μπαλατζάρισμα:) .... ακούς ΔΝΤ?)
 
Last edited:
Εχω και δευτερο συστημα με τα μικρα τα harbeth,Roister tower 600 για οσους γνωριζουν και προ golden audio tube sep1
Αλλος απιθανος συνδυασμος και ας το κλεισουμε εδω γιατι ξεφυγαμε απο το θεμα μας
Πολλοι βεβαια την ψηφιακιλα την καταλαβαινουν σαν αναλυση ,αλλα μετα απο 1 ωρα κρατας τ'αυτια σου και τη κανεις με ελαφρια πηδηματακια:award::elefant:
 
Last edited:
Φιλε leo1964, ευχαριστω πολυ για την προσκληση :ernaehrung004:

Οπως προειπα μου αρεσει περισσοτερο το ευφωνικο απο το αυστηρο και κλινικο, ανεξαρτητως σχολης. Εχω ζησει και με συστηματα Αγγλικης σχολης που ομως ειχαν αυτο το χαρακτηρα (Epos, Creek, Castle, Audiolab...) και καποιους απο τους συνδυσμους που περασαν απο τα χερια μου θα θελα να τους ειχα ακομη και σημερα. Η Ιταλικη σχολη μου αρεσει γιατι σε εμπλεκει ακομα περοσσοτερο συναισθηματικα με το μουσικο δρωμενο χωρις να χανεις σε αναλυση κλπ, και τα χαρακτηριστικα της παραμενουν αναλοιωτα στις περισσοτερες των εταιριων της, πραγμα που δεν συμβαινει στην αγγλικη οπου πχ B&W, Spendor, Proac, ATC, Harbeth ειναι εταιριες με σαφεις διαφορες στην ηχητικη υπογραφη.
Παντως η διαπιστωση μου ειναι οτι παλιοτερα ηταν πιο σαφως διαχωρισμενα τα χαρακτηριστικα που διαφοροποιουσαν τις σχολες. Τα τελευταια χρονια πολλες εταιριες αλλαξαν χερια και οι σχεδιαστες αφουγκραστηκαν τις αναγκες του χομπιστα και οι διαφορες εχουν γεφυρωθει. Ετσι ολλες εταιριες εχουν αλλαξει τον "ηχο" τους με χαρακτηριστικο παραδειγμα την MF, Nad. Υπαρχουν μοντελα απο σκανδιναβικη σχολη που αν τα ακουσεις μοιαζουν πολυ ηχητικα με αλλα αγγλικης (Dynaudio), και καποια αλλα Αγγλικης που ηχητικα μοιαζουν με Ιαπωνικης (Rotel).

Με λιγα λογια, κατ'εμε, οι σχολες δεν εχουν σημασια, αν μπορω να βρω ματσαρισμα μηχανηματων ακομα κι απο διαφορετικες σχολες, που να μου δωσει τον ηχο αυτο που περιεγραψα παραπανω, δεν εχω κανενα προβλημα.
 
Φιλε leo1964, ευχαριστω πολυ για την προσκληση :ernaehrung004:

Οπως προειπα μου αρεσει περισσοτερο το ευφωνικο απο το αυστηρο και κλινικο, ανεξαρτητως σχολης. Εχω ζησει και με συστηματα Αγγλικης σχολης που ομως ειχαν αυτο το χαρακτηρα (Epos, Creek, Castle, Audiolab...) και καποιους απο τους συνδυσμους που περασαν απο τα χερια μου θα θελα να τους ειχα ακομη και σημερα. Η Ιταλικη σχολη μου αρεσει γιατι σε εμπλεκει ακομα περοσσοτερο συναισθηματικα με το μουσικο δρωμενο χωρις να χανεις σε αναλυση κλπ, και τα χαρακτηριστικα της παραμενουν αναλοιωτα στις περισσοτερες των εταιριων της, πραγμα που δεν συμβαινει στην αγγλικη οπου πχ B&W, Spendor, Proac, ATC, Harbeth ειναι εταιριες με σαφεις διαφορες στην ηχητικη υπογραφη.
Παντως η διαπιστωση μου ειναι οτι παλιοτερα ηταν πιο σαφως διαχωρισμενα τα χαρακτηριστικα που διαφοροποιουσαν τις σχολες. Τα τελευταια χρονια πολλες εταιριες αλλαξαν χερια και οι σχεδιαστες αφουγκραστηκαν τις αναγκες του χομπιστα και οι διαφορες εχουν γεφυρωθει. Ετσι ολλες εταιριες εχουν αλλαξει τον "ηχο" τους με χαρακτηριστικο παραδειγμα την MF, Nad. Υπαρχουν μοντελα απο σκανδιναβικη σχολη που αν τα ακουσεις μοιαζουν πολυ ηχητικα με αλλα αγγλικης (Dynaudio), και καποια αλλα Αγγλικης που ηχητικα μοιαζουν με Ιαπωνικης (Rotel).

Με λιγα λογια, κατ'εμε, οι σχολες δεν εχουν σημασια, αν μπορω να βρω ματσαρισμα μηχανηματων ακομα κι απο διαφορετικες σχολες, που να μου δωσει τον ηχο αυτο που περιεγραψα παραπανω, δεν εχω κανενα προβλημα.

Συμφωνω απολυτα μαζι σου και οχι μονο στο συγκεκριμενο ποστ αλλα και γενικοτερα στις τοποθετησεις σου περι ηχου.
Ισως εγω δεν εδωσα να καταλαβεις τι εννοουσα λεγοντας αγγλικη σχολη!!!!Για NAD M.F την ιδια γνωμη εχω.Μαλιστα οσο πιο παλια τοσο καλυτερα!!!
Τελικα πρεπει να εχουμε τα ιδια γουστα!!!-bye-