EOS-1D X

Re: Απάντηση: EOS-1D X

Ποιος usb, πάει αυτό. Της έβαλαν gigabit ethernet.
canon-eos-1d-x-4-620x413.jpg


κοίτα επάνω δεξιά

Αυτά είναι ...
 
Μπα πανε αυτα.....οι καμερες φιλμ Φωτη σταματησαν να παραγονται σχεδον.

Σε 2-3 χρονια το φιλμ θα ειναι μια ισχνη αναμνηση και σε 7-8 χρονια παρελθον.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: EOS-1D X

Ποιος usb, πάει αυτό. Της έβαλαν gigabit ethernet.
κοίτα επάνω δεξιά






Το έχω δει το ethernet.
Απλά σε περίπτωση που γίνει στραβή και δεν έχεις μαζί σου card reader καλό θα είναι να υπάρχει usb.
 

Όντως, και σημειώνει ότι η απλή βίντεο έξοδος είναι ενσωματωμένη στο τέρμιναλ της USB. Δηλαδή στο πορτάκι που γράφει A/V OUT DIGITAL. Υποθέτω ότι το digital αναφέρεται στο usb (λογικό αφού που προηγούμενες της σειράς 1 είχαν σκέτο ένα "digital")
 
Μαλιστα, το μπερδεμα λοιπον εγινε γιατι αλλαξαν την ονομασια της εξοδου και αντι για usb την λενε A/V out digital.

Oλοι πιστευαμε οτι εκει ειναι εξοδος multi composite signal οπως αυτη της 5D mark II.
 
Μια ματια πιο προσεκτικη στις δυνατοτητες βιντεο της καμερας.

Code:
Video features:
- 1920×1080 at 24, 25 and 30fps, as well as 1280×720
- at 50 and 60fps
- manual audio levels (also during recording)
- ISO range for movie shooting runs from ISO 100 to
- 51,200 (surely a new low-light king)
- 2 compression options “IPB” or “ALL-I” (all intra-frames)
- The EOS-1D X still records movies using the H.264
- codec but it is the compression type within this codec
- that has been changed (!!!).
- ALL-I means every frame for itself!
- no more 12 minute clip length, clips can now be up to
- 30 minutes. (clips over 4GB will continue in new file)
- SMPTE Timecode!!! (Nice nice) (Rec. Run, Freerun
- and 2 more modes)
- live audio level meter on the rear screen during filming
- and the ability to adjust the audio recording level during
- filming.
- “silent control” audio level adjustment through
- dedicated button.
- 29.97fps and 59.94fps non drop frame for NTSC land
- no more .THM files. –> thumbnails are now metadata
- inside the actual video.
- improved (?) moiré and line skipping performance
- it looks like still 8bit (biggest booh)

Οπως τα βλέπω τα πράγματα οι βελτιώσεις σε ταχύτητα καρε, ταχύτητα και ποιότητα εστίασης κλπ δεν είναι και τόσο μεγάλες-σημαντικές.

Ο νέος αισθητήρας ίσως ισοφαρίσει σε απόδοση την D3s και ίσως και να την ξεπερνάει και λίγο στα ψηλά ISO. Ομως δεν ξέρουμε τι θα μας φέρει η επερχόμενη D4 ...
Βέβαια οτι θα είναι 1+ στοπ καλύτερος απο της 1DIV είναι μαλλον σίγουρο. Τα 2/3 στοπ προκύπτουν απο την διαφορά μεγέθους βαλε και την πιο εξελιγμένη τεχνολογία ...
Τα 2 στοπ που λεει η Canon αφορούν jpeg και in camera επεξεργασία.
Ανησυχητικό οτι δεν αναφέρουν βελτίωση σε δυναμική περιοχή στα χαμηλά ISO που είναι και το αδύνατο σημείο των Canon.

Ομως το δυνατό χαρτί της και σημαντικότερη αιτία αναβάθμισης απο 1D4 (ή και αλλαγή στρατοπέδου) είναι το βιντεο. Σε άλλη κλάση σε σχέση με 1D4, 5DII.

Mε ελλείψεις βέβαια ... ουτε 1080p50/60, ούτε chroma 4:2:2 ή 10bit (για τους επαγγελματίες).

Eκτός απο μεγαλύτερα κλιπ, timecode κλπ.

Kαλύτερος encoder
- με mode μονο με Ι frames 350Mbps.

- με mode με I, P, B frames 30Mbps μάλλον HighProfile. Μακάρι να είναι αντίστοιχος με αυτόν που χρησιμοποιούν στις βιντεοκάμερες. Αρκεί να σκεφτεί κανείς οτι χρησιμοποιούν 28Mbps για 1080p50 με καλά αποτελέσματα. Τα 30Μbps @ 1080p24/25/30 θα είναι σουπερ.
Σε σχέση με 40mbps (χωρίς b-frames) main profile των 1D4, 5D2 είναι καλύτερος και σε ποιότητα και σε συμπίεση.

Kαλύτερη δειγματοληψία.

Εχοντας διπλες παράλληλες γραμμές μεταφοράς του σήματος σε κάθε στήλη προλαβαίνει να δειγματίσει διπλάσια δείγματα χωρίς να χρονίσει πολύ ψηλά το κυκλωμα ανάγνωσης-reset.
Ανάλογα με τις προτεραιότητες που είχαν αυτό σημαίνει
- ή διπλάσια δείγματα στην ίδια ταχύτητα δηλ λιγότερο line skipping π.χ. δειγματισμός 2/3 αντί 1/3 που φαίνεται οτι χρησιμοποιούσαν οι 5DII.
- ή διπλάσια ταχύτητα με ίδιο line scipping (το όφελος θα είναι εκτος απο δυνατότητα για καλύτερο framerate, μια αισθητή βελτίωση στο rolling shutter).
- ή κάποιος συδυασμός τους.
Το οτι δεν δίνει 1080p50 είναι σημάδι οτι διάλεξαν μάλλον το πρώτο.
Το αποτέλεσμα του διπλάσιου δειγματισμού (σε συνδυασμό με καλύτερο resampling - κατι που θεωρειται δεδομένο με τους νέους ταχύτατους επεξεργαστές) είναι καλύτερη πιο συμπαγής εικόνα, καλύτερη ευκρίνεια ανάλυση, λιγότερο aliasing-moire, λιγότερος θόρυβος (διότι εκμεταλεύεται διπλάσιο φως). Και σαν επακόλουθο 2ης φάσης, λόγω λιγότερου θορύβου και πιο ομαλών διαβαθμίσεων, πιο εύκολη και αποτελεσματική συμπίεση.

Αν και δεν το αναφέρουν πιστεύω να βγάζουν απο Hdmi πλήρες ασυμπίεστο 1080p30 για χρήση με εξωτερικό recorder.
 
Canon has also made significant strides to not only catch up with the mighty Nikon D3s (the current high ISO noise champion), but from what I saw in these early cameras it possibly has surpassed it. The formerly useless ISO 12,800 is now usable and appears to look at least as good as what ISO 1600 looked like on the 1D Mark IV. Unfortunately I couldn’t take any of my own images for closer scrutiny elsewhere, so the judge is still out on this. At a minimum it seems that Canon has matched the Nikon D3s and is definitely 2 stops better at high ISO performance, but I think it is higher than that. It certainly seems to be a camera where 12,800 and lower all seem like very usable ISO’s from what I saw.


Λίγο τα παραλέει ή μου φαίνεται ?