Επιβολή νέου φόρου στο νερό ...



κερδισαμε λιγο χρονο ελπιζω οχι εις βαρος του σχεδιασμου που ειναι απαραιτητος....
 


👾 👾 👾 👾 👾 καθαρο γαργαρο νερακι 👾 👾 👾 👾 👾
Καιρός ήταν!

Το ψυχολογικό όριο είναι το να πίνεις τα φιλτραρισμένα νερά των λυμμάτων...αν και αυτό είναι ακριβώς που κάνουν οι αστροναύτες.
 
Θυμαμαι στο ξενοδοχείο που το νερό από τον βιολογικό χρησιμοποιόυνταν για πότισμα. Παρότι οι βρύσες στον κήπο είχαν ταμπέλες ότι το νερό δεν είναι πόσιμο, αρκετοί τουρίστες έπιναν. Δεν έπαθε κανένας τίποτα.
 
Θυμαμαι στο ξενοδοχείο που το νερό από τον βιολογικό χρησιμοποιόυνταν για πότισμα. Παρότι οι βρύσες στον κήπο είχαν ταμπέλες ότι το νερό δεν είναι πόσιμο, αρκετοί τουρίστες έπιναν. Δεν έπαθε κανένας τίποτα.
Καλό θα ήταν να μην γίνεται αυτό, γιατί μπορεί να μην είναι προετοιμασμένο για πόση. Επειδή πάει για πότισμα / καθάρισμα εξωτερικών χώρων μπορεί απλά να έχουν κόψει για λόγους κόστους τελικά στάδια φιλτραρίσματος που δεν απαιτούνται για αυτές τις εφαρμογές.

Πάντως μην ξαναγυρίσουμε στο ίδιο θέμα. Κάνουμε ανάλυση νερού και σχεδιάζουμε οποιοδήποτε σύστημα φιλτραρίσματος / καθαρισμού αποκλειστικά και μόνο στα αποτελέσματα της ανάλυσης. Τρελαίνομαι όταν βλέπω κάποιον να έχει απλά λίγο σκληρό νερό και να του φορτώνουν σύστημα αντίστροφης όσμωσης...
 
Καιρός ήταν!

Το ψυχολογικό όριο είναι το να πίνεις τα φιλτραρισμένα νερά των λυμμάτων...αν και αυτό είναι ακριβώς που κάνουν οι αστροναύτες.


Ρε συ ναι αλλα τι φιλτρα εχουν οι αστροναυτες τωρα.....και τι φιλτρα θα εχουμε για μαζικο φιλτραρισμα τετοιων ποσοτητων.

Dune θα γινουμε τελικα......πολυ μπροστα ο Herbert.
 
Τα γκρί νερά θεωρώ ότι θα πηγαίνουν για άρδευση και πλύσιμο. Ειδικά στους δήμους που χαλάνε νερό σαν να μην υπάρχει αύριο.
Δεν νομίζω ότι θα καταλήξουν στις βρύσες μας. :)
 
Τα γκρί νερά θεωρώ ότι θα πηγαίνουν για άρδευση και πλύσιμο. Ειδικά στους δήμους που χαλάνε νερό σαν να μην υπάρχει αύριο.
Δεν νομίζω ότι θα καταλήξουν στις βρύσες μας. :)
Όλα είναι θέμα κόστους. Αν είναι πιο φθηνό το φιλτράρισμα τους σε σχέση με αφαλάτωση (σε μια χώρα σαν τη δική μας) τότε θα το σκεφτούμε. Αλλιώς τα περισσότερα μελλοντικά προβλήματα θα λυθούν με αφαλατώσεις.
 
Μιλάμε για την Ελλάδα.
Θα πεθάνουμε όλοι.
Θα είναι θέμα χρόνου να πέφτει στο ποτήρι σου η χωνεμένη φασολάδα του γείτονα.