https://www.youtube.com/watch?v=-bOlDFFhuPM
https://www.youtube.com/watch?v=C1uM3GtzHTU
Αυτός τα λέει έξω από τα δόντια. Μακάρι να είχαμε τέτοιους δημοσιογράφους και στην Ελλάδα.
Από ότι έψαξα λίγο σε Ελληνικά forum η τιμή ενός φίλτρου DPF κυμαίνεται από 1500-3000 ευρώ.
Ποιο dpf βρε παιδιά.....
Οι μισοί δε ξέρουν τι είναι κι άλλοι μισοί το έχουν αφαιρέσει εν γνώση τους.
Εντάξει, ησύχασα.Οσους φιλους εχω με diesel, ολοι ξερουν τι ειναι το dpf
Ποιο dpf βρε παιδιά.....
Οι μισοί δε ξέρουν τι είναι κι άλλοι μισοί το έχουν αφαιρέσει εν γνώση τους.
Δεν θελει τρεξιμο (ταχυτητα) αλλα "ξεμπουκωμα", μια 2α, 3η στα κοκκινα πχ![]()
π.χ. οι ταρίφες. Το οποίο γίνεται πολύ πιό βλαβερό κι από το πιό ασυντήρητο βενζίνης.
Ποιο dpf βρε παιδιά.....
Οι μισοί δε ξέρουν τι είναι κι άλλοι μισοί το έχουν αφαιρέσει εν γνώση τους.
Εντάξει, ησύχασα.
Είναι πολύ μικρό το πόστο νέων diesel taxi που έχουν dpf στην χώρα μαςπ.χ. οι ταρίφες. Το οποίο γίνεται πολύ πιό βλαβερό κι από το πιό ασυντήρητο βενζίνης.
Είναι πολύ μικρό το πόστο νέων diesel taxi που έχουν dpf στην χώρα μας
Η συντριπτική πλειοψηφία είναι euro 3 -4.
Πάντως δεν είναι μακρυά η ενεργοποίηση σχεδίου για ελέγχους στα ΚΤΕΟ για την αφαίρεση-απενεργοποίηση του dpf egr και adblue.
Η αφαίρεση όπως και ο προγραμματισμός εγκεφάλων ώστε να μην ζητά το αυτοκίνητο την χρήση τους δεν είναι καινούργιο φρούτο.
Σε πολλές χώρες της Ευρώπης το φαινόμενο έχει αυξητικές τασεις για αυτό και η ενεργοποίηση τεχνικών ελέγχων που θα βρίσκουν την μετατροπή είναι προ των πυλών.
Μάλιστα ακούγεται πως από αυτήν την ενέργεια δεν θα τιμωρείται μόνο ο ιδιοκτητης του οχήματος αλλά και ο τεχνικός που έκανε την επέμβαση.
Δεν θελει τρεξιμο (ταχυτητα) αλλα "ξεμπουκωμα", μια 2α, 3η στα κοκκινα πχ![]()
Η - μικρή- πλειοψηφία των ταξί στην Ελλάδα είναι Euro 5.
Η αφαίρεση του φίλτρου dpf τιμωρείται και στη χώρα μας. Έλεγχοι γίνονται. Τον Αύγουστο βρέθηκα στην Αθήνα με τη σύζυγο και με σταμάτησα για έλεγχο σχετικό στην Ιερά Οδό. Όταν είδαν ότι το αυτοκίνητο είναι Euro 5 και αγορασμένο από Ελλάδα το 2009 με πήγαν γαι έλεγχο σχετικό σε συνεργείο της περιοχής (συμβεβλημένο). Με ανέβασαν σε ράμπα και έκαναν έλεγχο. Αν είχα αφαιρέσει το dpf ή αν είχα αφαιρέσει καταλύτη βενζίνης το πρόστιμο είναι τετραψήφιο.
Υπόψη ότι και τα CNG βενζίνης διαθέτουν φίλτρο dpf.
δεν έχω αλλάξει φίλτρο dpf και δεν έχει κάνει περισσότερες από 3 φορές αναγέννηση στα 212.000 χλμ. Συνηθίζω όμως στην ανηφόρα στη Βούλγαρη με κατεύθυνση προς την Χαλκιδικής, ή στην ανηφόρα της Κατσιμήδη να πατώ την 1η, 2η και 3η έτσι ώστε να καθαρίζουν τα πάντα.
Εντυπωσιακό...
Σε σταμάτησαν στο ξεκαρφωτο και σε πήγαν για έλεγχο για αυτόν τον λόγο;
Μήπως επειδή ήταν στην αρχή η απελευθέρωση των diesel στο κέντρο και για αυτό σου έγινε έλεγχος;
Πάντως πρώτη φορά ακούω τέτοια περίπτωση.
Βέβαια αυτό που εγώ αναφέρω έχει να κάνει με ελέγχους ΚΤΕΟ που προς το παρόν δεν γίνονται ούτε καν οπτικοι έλεγχοι.
Να σημειώσω πως η αυτόματη αναγέννηση του φίλτρου δεν χρειάζεται γκάζια στα κόκκινα και χαμηλές ταχύτητες.
Λειτουργεί πιο αποδοτικά στις 3500-4000 στροφές με ταχύτητες από 90-120χλμ.
Και μια ερώτηση...
Όταν λες έχεις κάνει ως τώρα τρείς φορές αναγέννηση εννοείς σε κάποιο συνεργείο η αυτό που κάνει αυτόματα το αυτοκίνητο;
Αποκλείεται 3 αναγεννησεις σε 212000...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.