Επιλογη αυτοκινητου

Ποιο dpf βρε παιδιά.....
Οι μισοί δε ξέρουν τι είναι κι άλλοι μισοί το έχουν αφαιρέσει εν γνώση τους.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

https://www.youtube.com/watch?v=-bOlDFFhuPM
https://www.youtube.com/watch?v=C1uM3GtzHTU

Αυτός τα λέει έξω από τα δόντια. Μακάρι να είχαμε τέτοιους δημοσιογράφους και στην Ελλάδα.

Από ότι έψαξα λίγο σε Ελληνικά forum η τιμή ενός φίλτρου DPF κυμαίνεται από 1500-3000 ευρώ.

Δεν τον ξέρω τον κύριο, αλλα είναι τρομερά φλύαρος και κουραστικός. Από ότι κατάλαβα, χρειάζεται να το τρέχεις που και που σε ανοικτό δρόμο, κάτι που προσωπικά το κάνω καθημερινά μέσω Αττικής οδού.
 
Δεν θελει τρεξιμο (ταχυτητα) αλλα "ξεμπουκωμα", μια 2α, 3η στα κοκκινα πχ :p
 
Ποιο dpf βρε παιδιά.....
Οι μισοί δε ξέρουν τι είναι κι άλλοι μισοί το έχουν αφαιρέσει εν γνώση τους.

Οσους φιλους εχω με diesel, ολοι ξερουν τι ειναι το dpf
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ποιο dpf βρε παιδιά.....
Οι μισοί δε ξέρουν τι είναι κι άλλοι μισοί το έχουν αφαιρέσει εν γνώση τους.

π.χ. οι ταρίφες. Το οποίο γίνεται πολύ πιό βλαβερό κι από το πιό ασυντήρητο βενζίνης.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

π.χ. οι ταρίφες. Το οποίο γίνεται πολύ πιό βλαβερό κι από το πιό ασυντήρητο βενζίνης.
Είναι πολύ μικρό το πόστο νέων diesel taxi που έχουν dpf στην χώρα μας
Η συντριπτική πλειοψηφία είναι euro 3 -4.
Πάντως δεν είναι μακρυά η ενεργοποίηση σχεδίου για ελέγχους στα ΚΤΕΟ για την αφαίρεση-απενεργοποίηση του dpf egr και adblue.
Η αφαίρεση όπως και ο προγραμματισμός εγκεφάλων ώστε να μην ζητά το αυτοκίνητο την χρήση τους δεν είναι καινούργιο φρούτο.
Σε πολλές χώρες της Ευρώπης το φαινόμενο έχει αυξητικές τασεις για αυτό και η ενεργοποίηση τεχνικών ελέγχων που θα βρίσκουν την μετατροπή είναι προ των πυλών.
Μάλιστα ακούγεται πως από αυτήν την ενέργεια δεν θα τιμωρείται μόνο ο ιδιοκτητης του οχήματος αλλά και ο τεχνικός που έκανε την επέμβαση.
 
Εγω ομολογώ πως δεν ειχα (ουτε εχω) ιδεα περι DPF. Ευτυχως ομως το C3 Diesel που εχω στην Ελλαδα χρησιμοποιειται κατα 90% (χωρις υπερβολη) για ταξιδια, οποτε φανταζομαι πως δεν εχει καποιο θεμα.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Είναι πολύ μικρό το πόστο νέων diesel taxi που έχουν dpf στην χώρα μας
Η συντριπτική πλειοψηφία είναι euro 3 -4.
Πάντως δεν είναι μακρυά η ενεργοποίηση σχεδίου για ελέγχους στα ΚΤΕΟ για την αφαίρεση-απενεργοποίηση του dpf egr και adblue.
Η αφαίρεση όπως και ο προγραμματισμός εγκεφάλων ώστε να μην ζητά το αυτοκίνητο την χρήση τους δεν είναι καινούργιο φρούτο.
Σε πολλές χώρες της Ευρώπης το φαινόμενο έχει αυξητικές τασεις για αυτό και η ενεργοποίηση τεχνικών ελέγχων που θα βρίσκουν την μετατροπή είναι προ των πυλών.
Μάλιστα ακούγεται πως από αυτήν την ενέργεια δεν θα τιμωρείται μόνο ο ιδιοκτητης του οχήματος αλλά και ο τεχνικός που έκανε την επέμβαση.

Η - μικρή- πλειοψηφία των ταξί στην Ελλάδα είναι Euro 5.

Η αφαίρεση του φίλτρου dpf τιμωρείται και στη χώρα μας. Έλεγχοι γίνονται. Τον Αύγουστο βρέθηκα στην Αθήνα με τη σύζυγο και με σταμάτησα για έλεγχο σχετικό στην Ιερά Οδό. Όταν είδαν ότι το αυτοκίνητο είναι Euro 5 και αγορασμένο από Ελλάδα το 2009 με πήγαν γαι έλεγχο σχετικό σε συνεργείο της περιοχής (συμβεβλημένο). Με ανέβασαν σε ράμπα και έκαναν έλεγχο. Αν είχα αφαιρέσει το dpf ή αν είχα αφαιρέσει καταλύτη βενζίνης το πρόστιμο είναι τετραψήφιο.

Υπόψη ότι και τα CNG βενζίνης διαθέτουν φίλτρο dpf.

δεν έχω αλλάξει φίλτρο dpf και δεν έχει κάνει περισσότερες από 3 φορές αναγέννηση στα 212.000 χλμ. Συνηθίζω όμως στην ανηφόρα στη Βούλγαρη με κατεύθυνση προς την Χαλκιδικής, ή στην ανηφόρα της Κατσιμήδη να πατώ την 1η, 2η και 3η έτσι ώστε να καθαρίζουν τα πάντα.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δεν θελει τρεξιμο (ταχυτητα) αλλα "ξεμπουκωμα", μια 2α, 3η στα κοκκινα πχ :p

Σίγουρα;
Γιατί νομίζω ότι θέλει να έχει και φορτίο η μηχανή και όχι μόνο στροφές χωρίς σημαντικό φορτίο.
Απλά ρωτάω.
Νομίζω ότι με μεγάλη ισχύ (στροφές*φορτίο) υπάρχει μεγάλη ροή πολύ θερμών καυσαερίων, και αυτό χρειάζεται το DPF για να καθαρίσει.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Η - μικρή- πλειοψηφία των ταξί στην Ελλάδα είναι Euro 5.

Η αφαίρεση του φίλτρου dpf τιμωρείται και στη χώρα μας. Έλεγχοι γίνονται. Τον Αύγουστο βρέθηκα στην Αθήνα με τη σύζυγο και με σταμάτησα για έλεγχο σχετικό στην Ιερά Οδό. Όταν είδαν ότι το αυτοκίνητο είναι Euro 5 και αγορασμένο από Ελλάδα το 2009 με πήγαν γαι έλεγχο σχετικό σε συνεργείο της περιοχής (συμβεβλημένο). Με ανέβασαν σε ράμπα και έκαναν έλεγχο. Αν είχα αφαιρέσει το dpf ή αν είχα αφαιρέσει καταλύτη βενζίνης το πρόστιμο είναι τετραψήφιο.

Υπόψη ότι και τα CNG βενζίνης διαθέτουν φίλτρο dpf.

δεν έχω αλλάξει φίλτρο dpf και δεν έχει κάνει περισσότερες από 3 φορές αναγέννηση στα 212.000 χλμ. Συνηθίζω όμως στην ανηφόρα στη Βούλγαρη με κατεύθυνση προς την Χαλκιδικής, ή στην ανηφόρα της Κατσιμήδη να πατώ την 1η, 2η και 3η έτσι ώστε να καθαρίζουν τα πάντα.

Εντυπωσιακό...
Σε σταμάτησαν στο ξεκαρφωτο και σε πήγαν για έλεγχο για αυτόν τον λόγο;
Μήπως επειδή ήταν στην αρχή η απελευθέρωση των diesel στο κέντρο και για αυτό σου έγινε έλεγχος;
Πάντως πρώτη φορά ακούω τέτοια περίπτωση.
Βέβαια αυτό που εγώ αναφέρω έχει να κάνει με ελέγχους ΚΤΕΟ που προς το παρόν δεν γίνονται ούτε καν οπτικοι έλεγχοι.
Να σημειώσω πως η αυτόματη αναγέννηση του φίλτρου δεν χρειάζεται γκάζια στα κόκκινα και χαμηλές ταχύτητες.
Λειτουργεί πιο αποδοτικά στις 3500-4000 στροφές με ταχύτητες από 90-120χλμ.

Και μια ερώτηση...
Όταν λες έχεις κάνει ως τώρα τρείς φορές αναγέννηση εννοείς σε κάποιο συνεργείο η αυτό που κάνει αυτόματα το αυτοκίνητο;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Εντυπωσιακό...
Σε σταμάτησαν στο ξεκαρφωτο και σε πήγαν για έλεγχο για αυτόν τον λόγο;
Μήπως επειδή ήταν στην αρχή η απελευθέρωση των diesel στο κέντρο και για αυτό σου έγινε έλεγχος;
Πάντως πρώτη φορά ακούω τέτοια περίπτωση.
Βέβαια αυτό που εγώ αναφέρω έχει να κάνει με ελέγχους ΚΤΕΟ που προς το παρόν δεν γίνονται ούτε καν οπτικοι έλεγχοι.
Να σημειώσω πως η αυτόματη αναγέννηση του φίλτρου δεν χρειάζεται γκάζια στα κόκκινα και χαμηλές ταχύτητες.
Λειτουργεί πιο αποδοτικά στις 3500-4000 στροφές με ταχύτητες από 90-120χλμ.

Και μια ερώτηση...
Όταν λες έχεις κάνει ως τώρα τρείς φορές αναγέννηση εννοείς σε κάποιο συνεργείο η αυτό που κάνει αυτόματα το αυτοκίνητο;

8 Αυγούστου 2017. Καμιά σχέση με την έναρξη της κυκλοφορίας των ντίζελ.

Δεν ξέρω σε ποιό ΚΤΕΟ πηγαίνεις εσύ Ανδρέα για έλεγχο, αλλά εγώ πηγαίνω στην Autovision και γίνεται σοβαρός έλεγχος. Ζητώ να ελεγχθεί κανονικά και μου δίνουν χαρτί με συνιστώμενα και στα πόσα χλμ. πρέπει να γίνουν. Φαντάζομαι ότι αν δεν έλεγα τίποτε θα γινόταν ένας τυπικός έλεγχος και μόνο.

Αναγέννηση αυτό που κάνει μόνο του το αυτοκίνητο.

Εξαιρετικό συνεργείο για dpf καταλύτες κλπ. είναι αυτό στην είσοδο του Λαγκαδά. Και τίμιος. www.katalytes.gr
 
Και εγω σε αυτούς πηγαίνω αλλά μην νομίζεις πως υπάρχει διαφορά με άλλα ΚΤΕΟ.
Κάνουν τους ελέγχους που πρέπει να κάνουν που είναι συγκεκριμένοι για όλα τα οχήματα.
Το θεμα είναι πως συνεχίζουν και περνάνε στους ελέγχους, αυτοκίνητα που τους έχουν αφαιρεθεί dpf και egr αφού ούτε ο έλεγχος καυσαερίων από τον αναλυτή μπορει να διαπιστώσει την έλλειψη.

Στα 212000 χλμ που εχεις κανει, σίγουρα έχουν γίνει περισσότερες από τρεις αναγεννήσεις αλλα δεν γίνονται αντιληπτές ειδικα εάν κινείσαι συχνα σε ανοιχτό δρομο με μεγάλη ταχύτητα.