Επιλογη αυτοκινητου

Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

τι πρόβλημα να είχε?
δε σου φτάνει το άγχος?

εσύ πχ πόσο καιρό έχεις diesel και πόσα χλμ έκανες?
ξέρεις κάθε πότε κάνει αναγέννηση?
ξέρεις τι πρέπει να κάνεις όταν κάνει?
ξέρεις τι δεν πρέπει να κάνεις?


παθών δεν είμαι. Και δεν νομίζω κανείς να παθαίνει κάτι από dpf στις 30000 χλμ.
Πολλοί έχουν diesel, ίσως όχι όλοι dpf.

Εγώ ειμαι φρέσκος στο diesel, οποτε δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλα ούτε και άγχος αφού ακολουθώ τις οδηγίες του κατασκευαστή. Έχω φίλους όμως με dpf και δεν είχαν πρόβλημα.
Οποτε τι συζητάμε; Ρίσκο βλάβης υπάρχει πάντα στα αυτοκίνητα, diesel και μη. Γι'αυτο υπάρχει η πενταετής εγγύηση κατασκευαστή.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Εγώ ειμαι φρέσκος στο diesel, οποτε δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλα ούτε και άγχος αφού ακολουθώ τις οδηγίες του κατασκευαστή. Έχω φίλους όμως με dpf και δεν είχαν πρόβλημα.
Οποτε τι συζητάμε; Ρίσκο βλάβης υπάρχει πάντα στα αυτοκίνητα, diesel και μη. Γι'αυτο υπάρχει η πενταετής εγγύηση κατασκευαστή.

ΟΚ.
σιγά σιγά θα μάθεις 5 πράγματα.
Πρώτον ότι το dpf δεν το καλύπτει η εγγύηση.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

ΟΚ.
σιγά σιγά θα μάθεις 5 πράγματα.
Πρώτον ότι το dpf δεν το καλύπτει η εγγύηση.

Πιθανότατα. Αλλά από ότι διαβάζω ζημιά συμβαίνει σπάνια και μετά από πολλά χιλιόμετρα. Οι οδηγίες πάντως του κατασκευαστή λένε, αν βγάλει μήνυμα, οδήγηση σε 2-2,5 χιλιάδες στροφές με τετάρτη.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Πιθανότατα. Αλλά από ότι διαβάζω ζημιά συμβαίνει σπάνια και μετά από πολλά χιλιόμετρα. Οι οδηγίες πάντως του κατασκευαστή λένε, αν βγάλει μήνυμα, οδήγηση σε 2-2,5 χιλιάδες στροφές με τετάρτη.

Αν λεει κατι τετοιο ζητω που καηκαμε :p
Για ποση ωρα λεει ?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Αν λεει κατι τετοιο ζητω που καηκαμε :p
Για ποση ωρα λεει ?

10 λεπτά. Αν έχεις αυτόματο το γυρνάς στο Sport mode.
To αυτοκίνητο πάντως κάνει μονο του regeneration. Μπορεί και να μην δεις ποτε αυτό το μνμ, αναλόγως πως οδηγείς.
 
Εχεις μολις φτασει καθυστερημενα στην δουλεια, σου ή εχεις σφηνωσει στην κινηση, ή μολις μπηκες στο καράβι για Κυκλάδες :bigcry:
ΑΥΤΟ ειναι το σωστο σενάριο. :D

Σε λιγο καιρό θα βρεις πετρελαια μέσα στο καρτερ, η αναγεννηση θα γινεται όλο και συχνοτερη, η κατανάλωση σου θα εχει ανεβει πλεον ενα 20% μονίμως, θα αρχίζεις να βλαστημάς που ήθελες diesel, και θα ξεκινήσεις την διαδικασία πώλησης :p αφου η audi θελει 3300 για το σκατοdpf :guitarist:
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Εχεις μολις φτασει καθυστερημενα στην δουλεια, σου ή εχεις σφηνωσει στην κινηση, ή μολις μπηκες στο καράβι για Κυκλάδες :bigcry:
ΑΥΤΟ ειναι το σωστο σενάριο. :D

Σε λιγο καιρό θα βρεις πετρελαια μέσα στο καρτερ, η αναγεννηση θα γινεται όλο και συχνοτερη, η κατανάλωση σου θα εχει ανεβει πλεον ενα 20% μονίμως, θα αρχίζεις να βλαστημάς που ήθελες diesel, και θα ξεκινήσεις την διαδικασία πώλησης :p αφου η audi θελει 3300 για το σκατοdpf :guitarist:

Καταστροφολόγος σκέτος :p
 
δεν θέλω να κάνω τον έξυπνο, ούτε είμαι υπερβολικός.
Και γω αγόρασα diesel με τη λογική της οικονομίας των πολλών χλμ, έψαξα δε (ομολογώ περιορισμένα) για dpf και κατέληξα ότι είναι κάτι στη λογική του γνωστού φίλτρου πετρελαίου των αυτοκινήτων ΟΧΙ το ίδιο το dpf κατασκευαστικά και λειτουργικά.
Μάλιστα μου έκανε εντύπωση πως ο πωλητής, αφού γνωριστήκαμε και με είδε 4-5 φορές, επέμενε να παρω βενζίνη και ήθελε να με διώξει από το πετρέλαιο.
Αφού το αποφάσισα άρχισε να με "καθησυχάζει" λέγοντας κάτι αόριστα να βάζω καλό πετρέλαιο, να κάνω που και που μια βόλτα εκτός πόλης για ξεκάπνισμα κλπ και είχε ένα ύφος...ότι "τυλιχτηκα".
Στην πορεία τα έμαθα όλα.

Πετρέλαιο λοιπόν σημαίνει:
1. όχι μικρές διαδρομές
2. όχι σταμάτα σβήνε και ξεκίνα.
3. όχι πάνε στο περίπτερο για τσιγάρα.
4. μη σβήνεις όταν πχ βγαίνεις για τσιγάρα (όπως θα έκανες με το βενζίνης)
5. γενικά όχι χαμηλές στροφές κι ας τραβάει - που τραβάει
6. ξέχνα τα βελάκια που λενε αλλαγή ταχύτητας.
7. ξέχνα την (μεγάλη) οικονομία. Αν σου λέει 3.5 l/100 θα είναι 5 και κάντο 5.5 εσύ για να είσαι ήσυχος.

Το dpf
κάθε τόσο μαζεύει κατάλοιπα τα οποία για να τα κάψει θέλει να είναι ζεστός ο κινητήρας άνω των 600 βαθμών και να κινείται για αρκετή ώρα έτσι ώστε ο εγκέφαλος να καταλάβει ότι μπορεί να το κάνει. Αυτή είναι η παθητική αναγέννηση. Υπάρχει και η ενεργητική που γίνεται όταν μπουκώσει μερικά το φίλτρο και τότε ρίχνει μέσα καύσιμο για να ανεβάσει θερμοκρασία και να γίνει στάχτη και να βγούν τα κατάλοιπα.
Μέχρι εδώ καλά.
Όμως το πότε θα γίνει αυτό το αποφασίζει μόνο του και σε πολλά αυτοκίνητα δεν υπάρχει καν ένδειξη.
Το καταλαβαίνεις από:
α. ψηλότερο ρελαντί
β. ψηλότερη κατανάλωση σε στάση (πχ αντί 0.4 0.7)
γ. δυσκολία στην ανταπόκριση στο γκάζι
δ. λειτουργία βεντιλατέρ πχ στο καταχείμωνο με -1 σα διαολεμένο
ε. επίσης στη στιγμιαία κατανάλωση όταν αφήνεις το γκάζι αντί να δείχνει 0.0 δείχνει κάτι πχ 0.2

τότε.... κάνεις μια βόλτα με ταχύτητα άνω των 70-80 με τρίτη ή τετάρτη, αρκεί να είσαι πάνω από 2000 στροφές.
και....περιμένεις.
μετά από κανα 10λεπτο τέταρτο...θεωρητικά σταματάει
αν δεν το κάνεις, (και είσαι μέσα στην πόλη και πέσει η θερμοκρασία ή οι στροφές ή η ταχύτητα) αναγκάζεται να σταματήσει με το ζόρι και τότε επιστρέφει ή μπορεί να επιστρέψει πετρέλαιο στο κάρτερ αλλοιώνοντας τη σύνθεση του λιπαντικού. Με γνωστές συνέπειες. Αν ανεβεί η στάθμη του πετρελαίου μπορεί να υπάρχουν άλλες συνέπειες που περιγράφονται καλύτερα εδώ
http://www.dpfecocleaning.gr/index.php?act=viewCat&catId=5
αλλά και πιό γραφικά αλλού στο διαδίκτυο.

Η αναγέννηση γίνεται όλο και πιό συχνά ανάλογα με το πόσο μπουκώνει το φίλτρο ή το αν δεν γίνεται η παθητική αναγέννηση, δηλαδή βόλτες εκτός πόλης.
Σε μένα το έκανε στα 1000, τώρα μετά από 1.5 χρόνο το κάνει στα 700 ή και πιό κάτω. Αλλοτε 800... Πολλές φορές δεν το καταλαβαίνεις καν.
Εγώ σημειώνω πλέον κάθε πότε γίνεται.
Υποθέτω όσο πιό συχνά γίνεται τόσο πιό πολύ πρέπει να προσέχεις.

Όλα αυτά ακυρώνουν την όποια διάθεση για οικονομία έχεις εσύ ή μπορεί το ίδιο το αμάξι.
Πχ μπορεί άνετα να πηγαίνει με 5η στην ανηφόρα από τις 1400 και να τραβάει, αλλά....καλό σίγουρα δεν κάνει.
Βελάκια για αλλαγή ταχύτητας ....άχρηστα. Ό,τι πρέπει για καταστροφή dpf. Γεμίσματα και άκουσμα κινητήρα η λύση?
Πιθανόν.

Ευτυχώς ένα πετρέλαιο των 1300-1500 κυβικών σήμερα έχει επιδόσεις δίλιτρου βενζίνης και η οικονομία του είναι σημαντική, αλλά όχι όσο θα ήθελε κανείς.

Τα dpf δεν καλύπτονται από εγγύηση, ούτε από επέκταση εγγύησης.
Κόστος...2000-3000 και βάλε.
Όπως είπε ο αυστραλός στο προηγούμενο βίντεο (που τον βρήκατε φλύαρο) το φίλτρο μπορεί να χαλάσει και από άλλες αιτίες, ακόμα και αν εσύ είσαι εντάξει.
Ή ακόμα και να χαλάσει και να το αλλάξεις και να χαλάσει αμέσως. Είναι τόσο πολύπλοκη η λειτουργία του που κινδυνεύει από ο,τιδήποτε.

Το θέμα είναι ότι κάποια στιγμή οι εταιρείες αποφάσισαν να ρίξουν στην παραγωγή πετρελαιοκινητήρες ίσως για τελευταία φορά και επιστρατεύτηκαν νέες πατέντες που η vag τις έσπρωξε σε άλλους γαλαξίες, με αποτέλεσμα σήμερα να έχουμε αυτοκίνητα με πολύ πιο κοντινή ημερομηνία λήξης από αυτήν που περιμέναμε, αλλά και με πάντα τον κίνδυνο ενός "ξαφνικού θανάτου"

Το μόνο παρήγορο είναι ότι όπως έγινε με τους καταλύτες, ήδη έχουν αρχίσει να κυκλοφοράνε ευρέως οι ιμιτασιόν αλλά και οι υπηρεσίες καθαρισμού ή βεβιασμένης αναγέννησης. Ίσως αυτά ρίξουν το κόστος.
Πάντως η χώρα μας πρωτοπορεί (παραδόξως όχι μόνη της) στην αφαίρεση dpf, θεωρητικά όλα τα ταξί euro 5, 6 τα έχουν βγάλει και στα φόρουμ γίνεται καυγάς των "έξυπνων" που τα βγάζουν με τα "κορόιδα με οικολογική συνείδηση" που τα κρατούν, ενώ ως συνήθως την γλυτώνουν οι εταιρείες που έχουν ξεγελάσει συστηματικά το αγοραστικό κοινό.
 
Last edited:
Εχεις μολις φτασει καθυστερημενα στην δουλεια, σου ή εχεις σφηνωσει στην κινηση, ή μολις μπηκες στο καράβι για Κυκλάδες :bigcry:
ΑΥΤΟ ειναι το σωστο σενάριο. :D

Σε λιγο καιρό θα βρεις πετρελαια μέσα στο καρτερ, η αναγεννηση θα γινεται όλο και συχνοτερη, η κατανάλωση σου θα εχει ανεβει πλεον ενα 20% μονίμως, θα αρχίζεις να βλαστημάς που ήθελες diesel, και θα ξεκινήσεις την διαδικασία πώλησης :p αφου η audi θελει 3300 για το σκατοdpf :guitarist:


με τον Ντίνο τα συζητήσαμε το καλοκαίρι.
Εχει απόλυτο δίκιο.

Εχω φτάσει τουλάχιστον 6-7 φορές στον προορισμό μου και πήγα ξανα βόλτα.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Καταστροφολόγος σκέτος :p


Η αληθεια ειναι οτι εβαλα μια σαλτσα υπερβολης, αλλα μην νομιζεις οτι δεν εχουν συμβει ΟΛΑ τα παραπανω :-)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Η αληθεια ειναι οτι εβαλα μια σαλτσα υπερβολης, αλλα μην νομιζεις οτι δεν εχουν συμβει ΟΛΑ τα παραπανω :-)

Σε εσένα, τον κατσικοπόδαρο; :p
 
παιδιά έχουν συμβεί σε πολλούς.

έφτασες?
ναι παρακάρω....

άντε τι έγινε? ακόμα?
πάω βόλτα έκανε αναγέννηση....


φτάσαμε, ίσα που το προλάβαμε ανοιχτό.
Να και θέση να παρκάρεις.
ΟΚ κατέβα εσύ, εγώ θα πάω μια βόλτα....
 
Ο Δημήτρης καλά τα λέει αλλά έχω την εντύπωση οτι για την αναγέννηση χρειάζεται να στροφάρει ο κινητήρας πάνω απο 3000σαλ για αρκετή ώρα.
Μπορεί να κάνω λάθος βέβαια.

Ο Ντίνος το γύρισε σε Φώσκολο απότι κατάλαβα?
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Ο Δημήτρης καλά τα λέει αλλά έχω την εντύπωση οτι για την αναγέννηση χρειάζεται να στροφάρει ο κινητήρας πάνω απο 3000σαλ για αρκετή ώρα.
Μπορεί να κάνω λάθος βέβαια.

Ο Ντίνος το γύρισε σε Φώσκολο απότι κατάλαβα?

Οχι, αφου το πρωτο μου ντηζελ μου τα επρηξε και το εδωσα στις 84.000 χλμ, πηρα κα δευτερο, εχω ηδη 102.000 (σε 3 χρονια και δυο μηνες). Αυτο δεν το εχω καταλαβει να κανει αναγεννηση ακομα. Δεν λεω οτι δεν κανει, μπορει να κανει. Παντως δεν το αντιλαμβανομαι

Και το προηγουμενο βεβαια οποτε εκανε (πολυ συχνα τελευταια), δεν ακολουθουσα την "οδηγια" να συνεχιζω να το δουλευω μεχρι να ολοκληρωσει την διαδικασια...
 
Εγώ κατάλαβα μόλις 3 φορές ότι έκανε αναγέννηση. Και σίγουρα παρακολουθώ τις ενδείξεις. Απλώς σε σταθερή βάση θα κάνω μια καλή εκκίνηση και θα τραβήξω την 1η, 2η 3η έτσι ώστε να καίει τα κατάλοιπα.
 
Νομιζω πως δεν εχει σχεση το "παραδοσιακο ξεκαπνισμα" με την διαδικασια αναγεννησης του dpf.


Σχετικα ασχετο, μια απορια που μου εχει δημιουργηθει, ειναι εφοσον το dpf κραταει καποια βλαβερα καταλοιπα, οταν αυτα καιγονται (κατα την διαρκεια της αναγεννησης, αυτα τα καμμενα βλαβερα κατάλοιπα, που πανε ? Μηπως το ολο θέμα σχετίζεται τελικα με τιποτα ... "πιπες" ? :idea:
 
δεν θέλω να κάνω τον έξυπνο, ούτε είμαι υπερβολικός.
Και γω αγόρασα diesel με τη λογική της οικονομίας των πολλών χλμ, έψαξα δε (ομολογώ περιορισμένα) για dpf και κατέληξα ότι είναι κάτι στη λογική του γνωστού φίλτρου πετρελαίου των αυτοκινήτων ΟΧΙ το ίδιο το dpf κατασκευαστικά και λειτουργικά.
Μάλιστα μου έκανε εντύπωση πως ο πωλητής, αφού γνωριστήκαμε και με είδε 4-5 φορές, επέμενε να παρω βενζίνη και ήθελε να με διώξει από το πετρέλαιο.
Αφού το αποφάσισα άρχισε να με "καθησυχάζει" λέγοντας κάτι αόριστα να βάζω καλό πετρέλαιο, να κάνω που και που μια βόλτα εκτός πόλης για ξεκάπνισμα κλπ και είχε ένα ύφος...ότι "τυλιχτηκα".
Στην πορεία τα έμαθα όλα.


....
....
....
.....
.....


Το μόνο παρήγορο είναι ότι όπως έγινε με τους καταλύτες, ήδη έχουν αρχίσει να κυκλοφοράνε ευρέως οι ιμιτασιόν αλλά και οι υπηρεσίες καθαρισμού ή βεβιασμένης αναγέννησης. Ίσως αυτά ρίξουν το κόστος.
Πάντως η χώρα μας πρωτοπορεί (παραδόξως όχι μόνη της) στην αφαίρεση dpf, θεωρητικά όλα τα ταξί euro 5, 6 τα έχουν βγάλει και στα φόρουμ γίνεται καυγάς των "έξυπνων" που τα βγάζουν με τα "κορόιδα με οικολογική συνείδηση" που τα κρατούν, ενώ ως συνήθως την γλυτώνουν οι εταιρείες που έχουν ξεγελάσει συστηματικά το αγοραστικό κοινό.

Θα συμφωνήσω και εγώ απόλυτα.
Και ΟΚ στο εταιρικό δεν ειχα επιλογή, αλλά στο δεύτερο (της γυναίκας μου) θεωρώ οτι κάναμε μέγα λάθος.
Για ολους τους λόγους που προαναφέρθηκαν.

Για μένα ποτέ ξανά, θεωρώ οτι ειναι πεθαμένη τεχνολογία και ελπίζω να ζήσω την στιγμή που το diesel θα εξοριστεί τελείως τουλάχιστον από τις μεγάλες πόλεις.
 
@Βλαση
όταν θέλει στην ενεργή αναγέννηση τουλάχιστον 15 λεπτά σε σχετικό ζόρισμα προφανώς και 3 γεμίσματα στο κόκκινο δεν φτάνουν. Απλά το να οδηγείς πιό γκαζάτα και στροφάτα μπορεί να βοηθάει στην παθητική αναγέννηση και έτσι οι ενεργές να γίνονται πιό σπάνια ή να μην χρειάζονται τόσο συχνά. είναι γεγονός ότι τα εταιρικά συνέχεια κάνουν αναγέννηση, μέχρι να πεθάνουν τα dpf.

@Ντίνο
Τα κατάλοιπα στους 630 βαθμούς γίνοντα στάχτη και φεύγουν απο την εξάτμιση. Ακριβώς η ίδια διαδικασία (του φούρνου) γίνεται στην βεβιασμένη αναγέννηση όταν τα παίξει το φίλτρο και προσπαθείς να το αναστήσεις. "Πίπες" γιοκ.

Εχω βαρεθεί να διαβάζω άρθρα στο δίκτυο ...