Επιλογη αυτοκινητου

Αν κάποιος θέλει μικρό αυτοκίνητο και κάνει καθημερινά αρκετά περιαστικά χλμ. (περισσότερα από 40) τότε ας δει το SEAT MII με CNG. Στοιχίζει περίπου 2.500 ευρώ περισσότερο από το βενζινοκίνητο, αλλά χρειάζεται περίπου 3-3.5 ευρώ τα 100 χλμ. όταν το βενζινοκίνητο χρειάζεται περισσότερα από 12 ευρώ τα 100 χλμ. (η άποψη της SEAT ότι το βενζινοκίνητο έχει πραγματική μεικτή κατανάλωση περίπου 7 ευρώ τα 100 χλμ. όχι μόνο δεν ισχύει αλλά είναι για μήνυση). Επομένως αν κάποιος κάνει περίπου 15.000 χλμ το χρόνο θα χρειαστεί περίπου 450-500 ευρώ για καύσιμο (βενζίνη και CNG) ενώ για το βενζινοκίνητο περίπου 1800 ευρώ. Σε δυο χρόνια έχει καλυφθεί η διαφορά. Αν κάποιος κάνει 20.000 χλμ. αστικά και περιαστικά τότε η διαφορά γίνεται ακόμη μεγαλύτερη (600-700 ευρώ έναντι 2400 ευρώ).

Ως αυτοκίνητο δεν είναι κακό, το αντίθετο θα έλεγα. Ευρύχωρο σε πλάτος και μεγάλο πορτ μπαγκάζ (σε βενζινοκίνητο). Πολύ καλή οδική συμπεριφορα ακόμη και σε ανοιχτούς δρόμους. Αν κάποιος νοικιάσει HYUNDAI i10 μετά το SEAT μάλλον θα κινδυνεύσει να φύγει από το δρόμο μέχρι να το συνηθίσει. Μου συνέβη στη Λήμνο πέρυσι με ολοκαίνουριο i10.

Φυσικά είναι ίδιο και ισχύουν τα ίδι ακαι στο αντίστοιχο VW.
 
Last edited:
δεν μπορώ να βρώ τιμες για το Mii CNG...
φαίνεται πολύ ενδιαφέρον !
 
Η μάνα μου έχει ένα αυτόματο βενζινοκίνητο ΜΙΙ. Πέρα από το απαράδεκτα αργό κιβώτιο που ανεβάζει ταχύτητα στις 2000 στροφές (50 με 5η αν είναι δυνατόν), το αυτοκίνητο είναι υπέροχο στην πόλη. Στον αυτοκινητόδρομο επίσης είναι βολικό, οδηγείς βέβαια με την φόρα. Όταν όμως πήγα να το ανεβάσω στο Πήλιο ήταν για γέλια.

Ουσιαστικά δεν έχει διαφορά από το Citigo της Skoda, ενώ το VW Up είναι απλά η πιο πολυτελής εκδοχή. Όλα φτιάχνονται στο ίδιο εργοστάσιο στη Σλοβενία.
 
δεν μπορώ να βρώ τιμες για το Mii CNG...
φαίνεται πολύ ενδιαφέρον !

κανονικά θα πρέπει να ρωτήσεις στη SEAT. Εντελώς ενδεικτικά http://www.autogreeknews.gr/ola-ta-autokinita-me-fusiko-aerio/1703-seat-mii-ecofuel

τιμές για αυτοκίνητο CNG (μαρκέ χωρίς εκπτώσεις και προσφορές) στο http://www.newsauto.gr/times-technika-charaktiristika/?fwp_Fuel=7567e086cd09eef0892a58881803afdf
 
Last edited:
εγώ δεν πιστεύω αυτό το 3.5 ευρώ στα 100
ιδίως όταν λέει 7 στο βενζινοκίνητο.

γιατί μην ξεχνάμε 3.2 λίτρα στα 100 δίνουν και σε 1300-1500 πετρέλαιο που είναι γύρω στα 4 ευρώ. (και φυσικά δεν ισχύει)
 
εγώ δεν πιστεύω αυτό το 3.5 ευρώ στα 100
ιδίως όταν λέει 7 στο βενζινοκίνητο.

γιατί μην ξεχνάμε 3.2 λίτρα στα 100 δίνουν και σε 1300-1500 πετρέλαιο που είναι γύρω στα 4 ευρώ. (και φυσικά δεν ισχύει)

Δημήτρη κι εγώ είμαι επιφυλακτικός αλλά http://www.autogreeknews.gr/diafora-nea/12010-me-mono-10-evro-dianysame-330-xiliometra . Εδώ αναφέρουν πόσα χλμ. έκαναν σε ποιά διαδρομή, πόσο έκαψε και πόσο συμπλήρωσαν στο ντεπόζιτο. Παρόμοια είναι και στα μεγαλύτερα. Τα ταξί SEAT OCTAVIA με CNG αναφέρουν μέση κατανάλωση στην Αθήνα 4,9-5,5 ευρώ στα 100 χλμ.
 
εντάξει....
τα ίδια θα πετυχαίνανε με ένα αντίστοιχα μικρό και ψοφίμι πετρέλαιο (που δεν υπάρχει τέτοιο).
Αυτό το mii και τα σχετικά του vag με 80 ίππους και 9! κιλά ροπής....είναι σκέτη κούραση. Μόνο ανθρωποι που τους το δίνουν για βόλτα και τους πληρώνουν μπορεί να ευχαριστηθούν.
Εγώ με 1500 κ.ε. και 95 ίππους και 23 κιλά ροπής μπορώ να πάω οικονομικά μέχρι 4-4.5 λίτρα, που είναι 5-6 ευρώ.
αντίστοιχο αυτοκίνητο με φυσικό αέριο θα φτάνει πάλι τέτοια νούμερα. Αλλά να μην ξεχνάμε τη δυσκολία να βρείς πρατήριο, τον χώρο που πιάνει πίσω το καύσιμο...
Εντάξει τα diesel είπαμε: dpf. Τα λέει όλα.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Αν κάποιος θέλει μικρό αυτοκίνητο και κάνει καθημερινά αρκετά περιαστικά χλμ. (περισσότερα από 40) τότε ας δει το SEAT MII με CNG. Στοιχίζει περίπου 2.500 ευρώ περισσότερο από το βενζινοκίνητο, αλλά χρειάζεται περίπου 3-3.5 ευρώ τα 100 χλμ. όταν το βενζινοκίνητο χρειάζεται περισσότερα από 12 ευρώ τα 100 χλμ. (η άποψη της SEAT ότι το βενζινοκίνητο έχει πραγματική μεικτή κατανάλωση περίπου 7 ευρώ τα 100 χλμ. όχι μόνο δεν ισχύει αλλά είναι για μήνυση). Επομένως αν κάποιος κάνει περίπου 15.000 χλμ το χρόνο θα χρειαστεί περίπου 450-500 ευρώ για καύσιμο (βενζίνη και CNG) ενώ για το βενζινοκίνητο περίπου 1800 ευρώ. Σε δυο χρόνια έχει καλυφθεί η διαφορά. Αν κάποιος κάνει 20.000 χλμ. αστικά και περιαστικά τότε η διαφορά γίνεται ακόμη μεγαλύτερη (600-700 ευρώ έναντι 2400 ευρώ).

Ως αυτοκίνητο δεν είναι κακό, το αντίθετο θα έλεγα. Ευρύχωρο σε πλάτος και μεγάλο πορτ μπαγκάζ (σε βενζινοκίνητο). Πολύ καλή οδική συμπεριφορα ακόμη και σε ανοιχτούς δρόμους. Αν κάποιος νοικιάσει HYUNDAI i10 μετά το SEAT μάλλον θα κινδυνεύσει να φύγει από το δρόμο μέχρι να το συνηθίσει. Μου συνέβη στη Λήμνο πέρυσι με ολοκαίνουριο i10.

Φυσικά είναι ίδιο και ισχύουν τα ίδι ακαι στο αντίστοιχο VW.

Ειναι δυνατον χιλιαρακι νεας τεχνολογιας να θελει 2 περισσοτερο στα 100χλμ απο euro 4 1.3 10ετιας;
 
Δεν ξέρω τι λέτε αλλά 9kg ροπής είναι απλά για γέλια ακόμα κι αν αποδίδει το 100% της ροπης από τις 1000σαλ.
 
Σε πόλη αν θέλεις να κινείσαι με φυσιολογικούς ρυθμούς οι εργοστασιακές καταναλώσεις δεν μπορούν να επιτευχθούν. Εκεί που θα λέει 5 λίτρα στη πόλη, κάτω από 7 δεν υπάρχει περίπτωση ως μέσο όρο να δεί κανείς. Σε αυτοκινητόδρομο, με χαμηλές ταχύτητες είναι επιτεύξιμες οι καταναλώσεις, όπως επίσης και σε μεγάλους αστικούς δρόμους. Παράδειγμα, με πολύ καλή ροή στη Κηφισίας, στη κάθοδο 2,3 λίτρα με 70-80χλμ, στην άνοδο με σταμάτα ξεκίνα ~9λίτρα.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ειναι δυνατον χιλιαρακι νεας τεχνολογιας να θελει 2 περισσοτερο στα 100χλμ απο euro 4 1.3 10ετιας;

Μιλώ για κίνηση αποκλειστικά μέσα στην πόλη και περιαστικά. Επίσης ας θυμηθούμε ότι πάντα τα περισσότερα κυβικά σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά χιλιαράκια είχαν μικρότερη κατανάλωση.
 
εντάξει....
τα ίδια θα πετυχαίνανε με ένα αντίστοιχα μικρό και ψοφίμι πετρέλαιο (που δεν υπάρχει τέτοιο).
Αυτό το mii και τα σχετικά του vag με 80 ίππους και 9! κιλά ροπής....είναι σκέτη κούραση. Μόνο ανθρωποι που τους το δίνουν για βόλτα και τους πληρώνουν μπορεί να ευχαριστηθούν.
Εγώ με 1500 κ.ε. και 95 ίππους και 23 κιλά ροπής μπορώ να πάω οικονομικά μέχρι 4-4.5 λίτρα, που είναι 5-6 ευρώ.
αντίστοιχο αυτοκίνητο με φυσικό αέριο θα φτάνει πάλι τέτοια νούμερα. Αλλά να μην ξεχνάμε τη δυσκολία να βρείς πρατήριο, τον χώρο που πιάνει πίσω το καύσιμο...
Εντάξει τα diesel είπαμε: dpf. Τα λέει όλα.

Τί έγινε; συνηθίσαμε τη ροπή του ντίζελ και δεν μπορούμε πια χωρίς αυτή; Και ρίξαμε την κατανάλωση στα τάρταρα;
 
Τη ροπη γενικως. Τα τελευταια 20 χρονια ειχα αυτοκινητα με ροπη πανω απο 17-20 κιλα.
 
Πάντως αν κάποιος κάνει 15.000 χλμ. ή περισσότερα το χρόνο πολύ δύσκολα θα παραμείνει στη βενζίνη. Το να αγοράσει βενζινοκίνητο αυτοκίνητο μόνο και μόνο επειδή είναι φθηνότερο στην τιμή αγοράς δείχνει κακό προγραμματισμό.

Φυσικά παίζει μεγάλο ρόλο και η σαφώς πλαστή διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ των βενζινοκίνητων και των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων που δημοσιεύεται σε περιοδικά και sites. Σχεδόν όλοι, εκτός από 2-3 αξιόπιστους, χρησιμοποιούν τις εργαστηριακές τιμές μέτρησης με αποτέλεσμα η διαφορά να φαίνεται μικρή όχι περισσότερο από 20-25% σε χρήματα, ενώ στην πράξη μπορεί να είναι και 50% υπολογίζοντας και τη διαφορά στην τιμή λίτρου στα δυο καύσιμα. Βέβαια η κυβέρνσηη σχεδιάζει να αυξήσει τη φορολογία στο πετρέλαιο κίνησης, οπότε η διαφορά κόστους θα μειωθεί.
 
τα 15000 είναι λίγα.
Και δεν είναι μόνο τα χιλιόμετρα. Είναι το πού και πως τα κάνεις.
Εγώ έχοντας κάνει σχεδόν 30000 το χρόνο μάλλον δεν θα έπαιρνα ξανά πετρέλαιο.
Το επόμενο θα είναι βενζίνη 90%.
Κάποια στιγμή θα γράψω για τις εντυπώσεις μου από το πετρέλαιο γιατί δυστυχώς βλέπω πολύς κόσμος το αντιμετωπίζει όπως το αντιμετώπιζα και εγώ πριν 1.5 -2 χρόνια.
Αν ήξερα αυτά που ξέρω σήμερα μετά από εμπειρία 30000 χλμ δεν θα το έπαιρνα.

Τώρα το τί θα έπαιρνα...
είναι μεγάλη ιστορία και δυστυχώς στην Ελλάδα (αλλά και γενικά στην Ευρώπη) ο αγοραστής είναι ο τελευταίος που θα ερωτηθεί..
Στα ξένα φόρα υπάρχει μεγάλη οργή κατά των κυβερνήσεων και γενικά των λόμπυ που αρχικά ξαναοδήγησαν τον κόσμο στα diesel και τώρα τα φορολογούν άγρια ή τα μπανάρουν σταδιακά.
 
τα 15000 είναι λίγα.
Και δεν είναι μόνο τα χιλιόμετρα. Είναι το πού και πως τα κάνεις.
Εγώ έχοντας κάνει σχεδόν 30000 το χρόνο μάλλον δεν θα έπαιρνα ξανά πετρέλαιο.
Το επόμενο θα είναι βενζίνη 90%.
Κάποια στιγμή θα γράψω για τις εντυπώσεις μου από το πετρέλαιο γιατί δυστυχώς βλέπω πολύς κόσμος το αντιμετωπίζει όπως το αντιμετώπιζα και εγώ πριν 1.5 -2 χρόνια.
Αν ήξερα αυτά που ξέρω σήμερα μετά από εμπειρία 30000 χλμ δεν θα το έπαιρνα.

Τώρα το τί θα έπαιρνα...
είναι μεγάλη ιστορία και δυστυχώς στην Ελλάδα (αλλά και γενικά στην Ευρώπη) ο αγοραστής είναι ο τελευταίος που θα ερωτηθεί..
Στα ξένα φόρα υπάρχει μεγάλη οργή κατά των κυβερνήσεων και γενικά των λόμπυ που αρχικά ξαναοδήγησαν τον κόσμο στα diesel και τώρα τα φορολογούν άγρια ή τα μπανάρουν σταδιακά.

Εγώ με 30.000 χλμ σε 1,5 χρόνο περίπου, κυριώς εκτός Αθήνας και Αττική οδό, δεν έχω κανένα παράπονο ουτε (τοκ τοκ) μου έβγαλε κάποιο θέμα. Εχω το τελευταιο Focus 1500cc 120ps, και στον δρόμο ειναι πολύ άνετα και με πολυ καλή ποιοτήτα κύλισης. Η αλήθεια το πετρέλαιοκινήτο αυτοκινητο θέλει κάποια προσοχή περισσότερη απο πλεύρας τόσο της ποιότητας καυσίμου όσο και του φιλτρου που μπορει να βγάλει θέμα. Γενικότερα η ποιότητα καυσίμου ειναι αυτή που μπορεί να προκαλέσει τις πιο σοβαρές βλάβες. Γενικός κανόνας ειναι οτι ένα αυτόκινητο επιπλέον θέλει καλό λάδι και καλό μηχανικό! Οσο αφορά το πετρέλαιο, εγώ το επομενο και εάν επεκταθεί η ηλεκτρικήνηση εδω στο Ελλάδα, θα πάω προς εκεί.

Περί κυβέρνησής, παίζουν πολλά....όταν έβγαινε και έσπρωχνε τον κόσμο στα μεγάλου κυβισμού CC και μετά από χρόνια τους πάτωσε στην φορολογία....τα ίδια έκανε με το πετρελαίο και θα προχωρήσει στην αύξηση της φορολογίας....το κράτος δεν χάνει λεφτά.....
 
15.000 το χρόνο είναι φυσιολογική οδήγηση. Τα βενζινοκινητα δεν είναι για να τα χαζευουμε σταθμευμενα από το παράθυρο... Εγώ με 18.000-20.000 το χρόνο έχω γράψει εδώ μέσα με αριθμούς ότι απόσβεση θα έκανα σε 4-5 χρόνια την διαφορά τιμής. Και με το τσεκούρι που θα πέσει στα diesel από το 2020 σε τιμή καυσίμου, τέλη και περιορισμούς κυκλοφορίας κακός προγραμματισμος θα ήταν η αγορά του. Μην πω για την μεταπωλητικη αξια. Δεν μπορεί όλη Ευρώπη να κάνει λάθος.
 
@ pathfinder

μα ούτε εγώ έχω κάποιο πρόβλημα.
Ίσα ίσα έχω κάνει απόσβεση με το παραπάνω.

Το λέω για μελλοντικά και μόνο (εκτός από το θέμα της παντελούς άγνοιας περί dpf)
 
Νομίζω ότι μεγαλοποιείς το θέμα του dpf. Εκτος και αν είσαι παθών και μιλάς από προσωπική εμπειρία. Από όσους γνωστούς εχουν diesel κανένας δεν είχε πρόβλημα.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Νομίζω ότι μεγαλοποιείς το θέμα του dpf. Εκτος και αν είσαι παθών και μιλάς από προσωπική εμπειρία. Από όσους γνωστούς εχουν diesel κανένας δεν είχε πρόβλημα.

τι πρόβλημα να είχε?
δε σου φτάνει το άγχος?

εσύ πχ πόσο καιρό έχεις diesel και πόσα χλμ έκανες?
ξέρεις κάθε πότε κάνει αναγέννηση?
ξέρεις τι πρέπει να κάνεις όταν κάνει?
ξέρεις τι δεν πρέπει να κάνεις?


παθών δεν είμαι. Και δεν νομίζω κανείς να παθαίνει κάτι από dpf στις 30000 χλμ.
Πολλοί έχουν diesel, ίσως όχι όλοι dpf.