ΒΛΑΣΙΔΗΣ
AVClub Fanatic
Αν κάποιος θέλει μικρό αυτοκίνητο και κάνει καθημερινά αρκετά περιαστικά χλμ. (περισσότερα από 40) τότε ας δει το SEAT MII με CNG. Στοιχίζει περίπου 2.500 ευρώ περισσότερο από το βενζινοκίνητο, αλλά χρειάζεται περίπου 3-3.5 ευρώ τα 100 χλμ. όταν το βενζινοκίνητο χρειάζεται περισσότερα από 12 ευρώ τα 100 χλμ. (η άποψη της SEAT ότι το βενζινοκίνητο έχει πραγματική μεικτή κατανάλωση περίπου 7 ευρώ τα 100 χλμ. όχι μόνο δεν ισχύει αλλά είναι για μήνυση). Επομένως αν κάποιος κάνει περίπου 15.000 χλμ το χρόνο θα χρειαστεί περίπου 450-500 ευρώ για καύσιμο (βενζίνη και CNG) ενώ για το βενζινοκίνητο περίπου 1800 ευρώ. Σε δυο χρόνια έχει καλυφθεί η διαφορά. Αν κάποιος κάνει 20.000 χλμ. αστικά και περιαστικά τότε η διαφορά γίνεται ακόμη μεγαλύτερη (600-700 ευρώ έναντι 2400 ευρώ).
Ως αυτοκίνητο δεν είναι κακό, το αντίθετο θα έλεγα. Ευρύχωρο σε πλάτος και μεγάλο πορτ μπαγκάζ (σε βενζινοκίνητο). Πολύ καλή οδική συμπεριφορα ακόμη και σε ανοιχτούς δρόμους. Αν κάποιος νοικιάσει HYUNDAI i10 μετά το SEAT μάλλον θα κινδυνεύσει να φύγει από το δρόμο μέχρι να το συνηθίσει. Μου συνέβη στη Λήμνο πέρυσι με ολοκαίνουριο i10.
Φυσικά είναι ίδιο και ισχύουν τα ίδι ακαι στο αντίστοιχο VW.
Ως αυτοκίνητο δεν είναι κακό, το αντίθετο θα έλεγα. Ευρύχωρο σε πλάτος και μεγάλο πορτ μπαγκάζ (σε βενζινοκίνητο). Πολύ καλή οδική συμπεριφορα ακόμη και σε ανοιχτούς δρόμους. Αν κάποιος νοικιάσει HYUNDAI i10 μετά το SEAT μάλλον θα κινδυνεύσει να φύγει από το δρόμο μέχρι να το συνηθίσει. Μου συνέβη στη Λήμνο πέρυσι με ολοκαίνουριο i10.
Φυσικά είναι ίδιο και ισχύουν τα ίδι ακαι στο αντίστοιχο VW.
Last edited: