Επιλογη αυτοκινητου

Παιδιά λάβετε υπόψιν ότι σε τέτοιες περιπτώσεις που αναφέρετε,δηλαδή σε περίπτωση που το τεκμαρτό εισόδημα είναι μεγαλύτερο από το πραγματικό εισόδημα τότε υπάρχει στη φορολογική δήλωση συγκεκριμένος κωδικός για να συμπληρώσεις το λεγόμενο "ανάλωτο κεφάλαιο από προηγούμενα φορολογικά έτη".

Για όσους δεν γνωρίζουν να πω συνοπτικά πως λειτουργεί αυτό το "ανάλωτο κεφάλαιο από προηγούμενα φορολογικά έτη" :

Αν κάποια από τα προηγούμενα φορολογικά έτη είχες πραγματικό εισόδημα μεγαλύτερο από το τεκμαρτό σου,τότε αυτή η θετική διαφορά (πραγματικό εισόδημα - τεκμαρτό εισόδημα) αποτελεί το λεγόμενο "ανάλωτο κεφάλαιο" για το συγκεκριμένο φορολογικό έτος.Δηλαδή είναι με απλά λόγια το κεφάλαιο εκείνο που δικαιούσαι με βάση το νόμο να ισχυριστείς ότι δεν το έφαγες,και επομένως το έχεις καβάτζα.

Ο νόμος επίσης σου δίνει το δικαίωμα να γυρίσεις έτσι "πίσω" όσα έτη θέλεις! Δεν υπάρχει κανείς περιορισμός! Ακόμα και 40 χρόνια πίσω μπορείς να γυρίσεις και να ισχυριστείς ότι η διαφορά πραγματικό εισόδημα - τεκμαρτό εισόδημα είναι ανάλωτη για το εν λόγω έτος.
Μπορείς να αθροίσεις ανάλωτα κεφάλαια όσων ετών χρειάζεσαι π.χ. αναλωτο κεφάλαιο 2006 : 6000 ευρώ + αναλωτο κεφάλαιο 2008 : 3000 ευρώ + κλπ

Στην περίπτωση λοιπόν που έχεις τεκμαρτό εισόδημα μεγαλύτερο από το πραγματικό,αρκεί να αθροίσεις από διάφορα προηγούμενα έτη (όποια επιθυμείς εσύ και όσα χρόνια πίσω θέλεις,δεν υπάρχει περιορισμός) ανάλωτο κεφάλαιο ίσο με τη διαφορά που σου λείπει (τεκμαρτό εισόδημα - πραγματικό εισόδημα).

Μόλις το κάνεις αυτό τότε με βάση το νόμο φορολογείσαι με βάση το πραγματικό σου εισόδημα (που είναι μικρότερο από το τεκμαρτό σου στην περίπτωση αυτή) και όχι με το τεκμαρτό!!

Αυτό το παραπάνω περί ανάλωτου κεφαλαίου σκοπίμως ποτέ δεν αναφέρουν οι διάφοροι "δημοσιογράφοι" διαφόρων "καναλιών" ώστε σκοπίμως να παραπλανούν τον κόσμο περί υπερφορολόγησης και άλλων...

Λένε σκόπιμα ψέμματα ότι :

Αν το τεκμαρτό εισόδημα είναι μεγαλύτερο από το πραγματικό τότε θα φορολογηθείς πάντα με το τεκμαρτό!
<------- ΨΕΜΜΑ

Σωστο, μεχρις ενος σημειου. Απο οταν αρχισαν τα τεκμηρια στα ιχ και ιδιως στην κατοικια συν το 3χιλιαρο/5χιλιαρο (αυτα δεν υπηρχαν καθολου πριν, και ηδη μετρουν αρκετα χρονια) το διαθεσιμο προς αναλωση μειωθηκε εως εκμηδενιστηκε.

Χειροτερα απο το "ψεμμα" που αναφερεις ειναι η παρανοηση οτι τα τεκμηρια απλως σημαινουν πως "δεν ειναι δυνατον ο εχων διλιτρο να μην βγαζει τουλαχιστον 8.800". Αυτο ειναι λαθος. Το τεκμηριο ιχ σημαινει, "ο εχων διλιτρο ξοδευει για το διλιτρο 8.800 ετησιως, ΠΕΡΑΝ ολων των αλλων εξοδων του". Στο παραδειγμα που ανεφερα παραπανω, το τεκμηριο ζευγους στα 32 χιλιαρικα (για σεναριο διαβιωσης που μπορει να μην ειναι ιδιαιτερα " πολυτελες" ή ασύνηθες, ήτοι, σπιτι 130 τμ με παρκινγκ, στεγαστικο για αυτο 800 το μηνα, και διλιτρο παλαιοτητας 5-10) αναλωνεται ολοκληρο και δεν αφηνει ουτε ενα σεντ για αναλωση ή δικαιολογηση αποκτησης πχ νεου ιχ στα επομενα ετη.
 
η ανάλωση κεφαλαίου προηγουμένων ετών, ισχύει υπό προϋποθέσεις.
Δεν είναι κάτι που τραβάμε λεφτά διαρκώς, ούτε οι εφοριακοί δεν ξέρουν τι γίνεται.
Θέλει προσοχή γιατί μπορεί να γυρίσει στραβά.
 
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε Νίκο,να είσαι καλά! Λογιστής δεν είμαι,απλά έτυχε να το μάθω το συγκεκριμένο.

Για να μην αδικήσω κάποιους σωστούς επαγγελματίες και δημοσιογράφους,είναι κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις που έχω ακούσει επαγγελματίες σε τηλεόραση να το αναφέρουν!Έχω δει όμως πάμπολλες περιπτώσεις όπου κυριολεκτικά "δημοσιογράφοι" δεν τους αφήνουν να το πουν αυτό γιατί προφανώς δεν εξυπηρετεί το αφήγημα περί ακραίας "υπερφορολόγησης των πάντων"
Ναι σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να έχει υπάρξει κάποια επιβάρυνση αλλά όχι όπως πάνε κάποιοι να τα παρουσιάσουν.Πολλοί δεν ήξεραν καν τι σημαίνει εφορία μέχρι σήμερα: Ολα μαύρα,δήλωναν αστεία ποσά για εισοδήματα αφού αποδείξεις δεν ξέρανε τι σημαίνουν...

Θυμάστε πόσοι αποκαλύφθηκε ότι δήλωναν "φιλοξενούμενοι" για να μην επιβαρυνθούν το τεκμήριο της κύριας κατοικίας???

Όλοι αυτοί που για πρώτη φορά "πήγαν στο ταμείο" ως όφειλαν,ενώ τόσα χρόνια δεν ήξεραν τι σημαίνει εφορία και έπιναν στην υγειά των κορόιδων (μισθωτών δημόσιων υπάλληλων - συνταξιούχων = τα μόνιμα υποζύγια που δεν μπορούν να κλέψουν την εφορία) ,τώρα τους κακοφαίνεται που πήγαν για πρώτη φορά στο ταμείο και μιλάνε για υπερφορολόγηση...

το ότι γίνεται ανάλωση κεφαλαίου (και εγώ την έχω χρησιμοποιήσει) ,

δεν σημαίνει με τίποτα ότι δεν υπάρχει υπερφορολόγηση όπως αναφέρθηκε παραπάνω,

υπρφορολόγηση υπάρχει σαφώς και αφορά όλους εμάς που δεν έχουμε ούτε ευρώ μαύρο
(προφανώς αυτούς με τα μαύρα δεν τους νοιάζει αν ο φόρος είναι 40, 50 ή 60%)

αλλά αφορά και τον υπόλοιπο κόσμο, δηλαδή αν πας να κάνεις χρήση υπηρεσιών σε γιατρό, δικηγόρο, υδραυλικό, ηλεκτρολόγο, απόφραξη αποχέτευσης οτιδήποτε,
αν αυτός είναι νόμιμος και δώσεις 100ρικο άμεσα τα 55 έως 75 αναλόγως εισοδήματος, εισφορών , ΦΠΑ κλπ
πάνε σε φόρους
οπότε μην περιμένεις και καλύτερη τιμή
γιατί πχ με 30 ευρώ, είναι το πιο πιθανό να μην μένουν στη τσέπη ούτε 10
 
Εν πάση περιπτώσει, για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα που συζητούσαμε, είναι γεγονός ότι, ανεξαρτήτως των τεκμηρίων, τα οποία εντάσσονται σε γενικότερη λογική, το αυτοκίνητο από άποψη τελών υπερφορολογείται, και δη με μη ορθολογικό τρόπο. Και μόνο το γεγονός ότι έχουμε τέλη ...4 ταχυτήτων, αλλού με ρύπους, αλλού με κυβικά, αλλά πουθενά με βάση την αξία του οχήματος, αρκεί προς επίρρωση του παραπάνω.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Εν πάση περιπτώσει, για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα που συζητούσαμε, είναι γεγονός ότι, ανεξαρτήτως των τεκμηρίων, τα οποία εντάσσονται σε γενικότερη λογική, το αυτοκίνητο από άποψη τελών υπερφορολογείται, και δη με μη ορθολογικό τρόπο. Και μόνο το γεγονός ότι έχουμε τέλη ...4 ταχυτήτων, αλλού με ρύπους, αλλού με κυβικά, αλλά πουθενά με βάση την αξία του οχήματος, αρκεί προς επίρρωση του παραπάνω.

Γιά ποιά αξία μιλάμε; Αυτήν της ημέρας της αγοράς του οχήματος; Ήδη μετά την αγορά το αυτοκίνητο μόλις βγεί απ' το μαγαζί έχει χάσει κοντά στο 10 % της "αξίας"! Ή αυτής που χρησιμοποιείται απ' τις ασφαλιστικές γιά ασφάλιστρα κλοπής; Ή θα προκύπτει, η αξία πάντα, από "ειδικούς εμπειρογνόμωνες" ;.......Ή μήπως τελικά ο καθορισμός σαν αξίας, αποκλειστικά της αρχικής, δεν θα έδινε στον καθορισμό των τελών ένα χαρακτήρα 100% "ταξικό" και πάντως άσχετο από κάθε έννοια ανταποδοτικότητας;
 
Το ζήτημα είναι να ξεκαθαρίσουμε πρώτη τη φιλοσοφία πίσω από τα τέλη κυκλοφορίας. Υποτίθεται ότι πριν 20 χρόνια -για να πάρουμε ακριβώς 2 δεκαετίες πριν για παράδειγμα- αφορούσαν στη χρήση του οδικού δικτύου, αλλά και παράλληλα αποτελούσαν μια έμμεση ετήσια φορολόγηση των "δυνατών" άρα κατά τεκμήριο "μεγαλύτερων" ή "πολυτελέστερων" αυτοκινήτων (διότι τότε υπήρχε ακόμη μια γενικώς γραμμική σχέση κυβισμού-υποδύναμης). Τι πληρώναμε το 1999:

από 358 - 785 cc 10.000 δρχ. = 29,34 ευρώ (42,03)
από 786 - 1357 cc 25.000 δρχ. = 73,36 ευρώ (105,10)
από 1358 - 1928 cc 45.000 δρχ. = 132,06 ευρώ (189,20)
από 1929 - 2357 cc 100.000 δρχ. = 293,47 ευρώ (420,45)
άνω των 2358 cc 130.000 δρχ. = 381,51 ευρώ (546,59)

Σε παρένθεση η αντιστοιχία σε ευρώ του 2018.

Το 1999 δεν υπήρχε καν η παράμετρος των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, καθώς η σχετική διάταξη αφορούσε και στα "συμβατικά" και στα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (τότε, τα καταλυτικά).

Υπήρχε από τότε το κατώφλι των 14 φορολογήσιμων ίππων, πάνω από το οποίο υπερδιπλασιάζονταν τα τέλη, τα οποία ωστόσο, όσο μεγάλου κυβισμού και να ήταν το αυτοκίνητο, παρέμεναν σε σχετικώς λογικά πλαίσια. Σήμερα τα 381 ευρώ του 1999 (άντε πες 546 με αναπροσαρμογή) έχουν γίνει ...1380 !!!

Πάντως η παραπάνω λογική, με γενναίες αυξήσεις ασφαλώς, διατηρείται και σήμερα για τα ταξινομηθέντα μέχρι τον 10/2010. Για τα μετά, ισχύουν τέλη αποκλειστικώς με βάση τους ρύπους. Είναι δυνατόν να έχουμε δυο λογικές ταυτόχρονα; Μια που να λέει, ρίχνω χαράτσι στα "μεγάλα" και "πολυτελή", και μια άλλη που να λέει, δεν με ενδιαφέρει πόσο μεγάλο και πολυτελές είναι, αλλά το πόσο ρυπαίνει; Είναι δυνατόν το δίλιτρο 20ετίας να πληρώνει τέλη 615 ευρώ, όχι επειδή οπωσδήποτε ρυπαίνει παραπάνω, αλλά επειδή θεωρείται "ακριβό", και ταυτόχρονα ένα αντίστοιχο ολοκαίνουργιο, το οποίο κατά τεκμήριο έχει πολλαπλάσια (μπορεί και 10πλάσια!) αξία, να πληρώνει μόλις το 1/2 ή ακόμη και το 1/4?
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

............ (διότι τότε υπήρχε ακόμη μια γενικώς γραμμική σχέση κυβισμού-υποδύναμης). Τι πληρώναμε το 1999:

από 358 - 785 cc 10.000 δρχ. = 29,34 ευρώ (42,03)
από 786 - 1357 cc 25.000 δρχ. = 73,36 ευρώ (105,10)
από 1358 - 1928 cc 45.000 δρχ. = 132,06 ευρώ (189,20)
από 1929 - 2357 cc 100.000 δρχ. = 293,47 ευρώ (420,45)
άνω των 2358 cc 130.000 δρχ. = 381,51 ευρώ (546,59)

Σε παρένθεση η αντιστοιχία σε ευρώ του 2018.

Το 1999 δεν υπήρχε καν η παράμετρος των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, καθώς η σχετική διάταξη αφορούσε και στα "συμβατικά" και στα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (τότε, τα καταλυτικά).

Υπήρχε από τότε το κατώφλι των 14 φορολογήσιμων ίππων, πάνω από το οποίο υπερδιπλασιάζονταν τα τέλη, τα οποία ωστόσο, όσο μεγάλου κυβισμού και να ήταν το αυτοκίνητο, παρέμεναν σε σχετικώς λογικά πλαίσια. Σήμερα τα 381 ευρώ του 1999 (άντε πες 546 με αναπροσαρμογή) έχουν γίνει ...1380 !!!

Πάντως η παραπάνω λογική, με γενναίες αυξήσεις ασφαλώς, διατηρείται και σήμερα για τα ταξινομηθέντα μέχρι τον 10/2010. Για τα μετά, ισχύουν τέλη αποκλειστικώς με βάση τους ρύπους. Είναι δυνατόν να έχουμε δυο λογικές ταυτόχρονα; Μια που να λέει, ρίχνω χαράτσι στα "μεγάλα" και "πολυτελή", και μια άλλη που να λέει, δεν με ενδιαφέρει πόσο μεγάλο και πολυτελές είναι, αλλά το πόσο ρυπαίνει; Είναι δυνατόν το δίλιτρο 20ετίας να πληρώνει τέλη 615 ευρώ, όχι επειδή οπωσδήποτε ρυπαίνει παραπάνω, αλλά επειδή θεωρείται "ακριβό", και ταυτόχρονα ένα αντίστοιχο ολοκαίνουργιο, το οποίο κατά τεκμήριο έχει πολλαπλάσια (μπορεί και 10πλάσια!) αξία, να πληρώνει μόλις το 1/2 ή ακόμη και το 1/4?

Το αληθές είναι ότι υπήρχε "γραμμική" σχέση κυβισμού και "φορολογίσιμης" ιπποδύναμης, ενός καθαρά ελληνικής έμπνευσης φορολογικού όρου, που δεν είχε καμμιά απολύτως σχέση με την πραγματική ιπποδύναμη του κινητήρα του οχήματος.
Τώρα η πολλαπλή "λογική" στον καταλογισμό τελών κυκλοφορίας έχει τους λόγους της, πέραν της συνήθους παράνοιας του ελληνικού δημοσίου : γιά παράδειγμα όταν σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (ρύποι ~ 88-110 γρ/χλμ) βάλουμε τέλος ~135 τι θα καταλογίσουμε σε ένα "σαραβαλάκι" 20ετίας ή 25ετίας με 5-7πλάσια εκπομπή ρύπων, και αυτό όταν είναι σωστά συντηρημένο το όχημα; Αυτά ανεξάρτητα από κυβισμούς, αξίες και ιπποδυνάμεις.....
 
To 5πλάσια 7πλάσια πόθεν προκύπτει; Ιδίως στα ντίζελ, εάν μιλάμε για CO2 η μείωση είναι αφάνταστα μικρότερη: πχ, 2λιτρη ντίζελ 3ρα BMW (E46) 20ετίας, 152 γρ/χλμ, 2λιτρη καινούργια, 122 γραμ. Σιγά. Στη χειρότερη, για τα 20ετίας βενζίνης, να μιλάμε για εκπομπές +60-70%. Ξεχνάμε ότι τα αυτοκίνητα με τα χρόνια κατασκευάζονται πολύ βαρύτερα και αυτό φυσικά επιβαρύνει;
Επίσης, πώς ορίζουμε τους ρύπους. Η παράνοια με το διοξείδιο του άνθρακα είναι άσχετη, καθώς δεν είναι "ρύπος" αλλά αέριο του θερμοκηπίου. Δεν επιβαρύνει τις πόλεις ή την χώρα, αλλά τον πλανήτη, και αυτό σε περιορισμένο τελικώς βαθμό (δλδ το ποσοστό για το οποίο ευθύνεται η ιδιωτική αυτοκίνηση των επιβατικών).

Το μόνο που βλέπω, είναι ότι προσπαθούν να βγάλουν ένα λογικοφανές μοντέλο, υπολογίζοντας και διατηρώντας τα προσδοκώμενα έσοδα από αυτό σταθερά. Εάν όχι αυξανόμενα. Προς απόδειξη τούτου: τι θα γινόταν εάν αύριο οι ιδιοκτήτες των ιχ αντικαθιστούσαν τα οχήματά τους με "καθαρά", των κάτω από 100 γρ/χλμ; Μα φυσικά .... θα ανέβαιναν τα τέλη! Άρα καθίσταται προφανής η φύση των τελών αυτών.
 
Παντως ολα αυτα που λετε εδω για "τεκμηρια"¨κλπ μου δημιουργουν ενα ερωτημα.
Πως και η ΕΕ δεν εχει βαλει χερι ακομα στην Ελλαδα και κυριως η Γερμανια που ειναι η αμεσα ενδιαφερωμενη ;
Πως αφησαν ελευθερη μια τετοια πηγη κυρωσεων αναμεσα σε ολα τα αλλα οταν ξερουμε ποσο αυστηροι ειναι με την ευθυγραμηση φορολογησεων και κυριως οι Γερμανοι κοινως ηγητορες της ΕΕ για τα συμφεροντα της αυτοκινητοβιομηχανιας των.

Εδω θυμαμαι καποτε το Ζοσπεν (σοβαρος σοσιαλιστης προθυπουργος) που ειχε σκεφτει να βαλει limitation ταχυτητας στα αυτοκινητα συμφωνα με τις στεγες ταχυτητας στους αυτοκινητοδρομους και η Γερμανια τα εκανε της %$$*&τανας γιατι αυτη κυριως επωφελειται απο την κατασκευη βολιδων τοσο αγαπητων στους νακεμπορους στη χωρα μου....και ο Ζοσπεν τα μαζεψε οπως-οπως.
Και στην Ελλαδα εχει τετοια τεκμηρια που βλαπτουν Μερσεντες Αουντι και BMW και δεν εχει τρανταξει ο κοσμος ;;; Περιεργο.
Και
 
Παίδες, ψάχνω αυτοκίνητο για την σύζυγο σε αντικατάσταση του smart forfour ( το είχα πάρει, προ 13 ετών, μετά έρευνα και βοήθεια εδώ μέσα, από τον αείμνηστο Σπύρο Κωστόπουλο ) ...

Είδα ότι παίζει ένα opel corsa 1.4 που έχει επιπλέον εργοστασιακά τοποθετημένο και εγγυημένο σύστημα LPG (πλέον της δυνατότητας να καίει κανονικά και βενζίνη) ... η τιμή σε μία έκδοση προσφοράς (λόγω και της επικείμενης αντικατάστασης του μοντέλου το 2020) είναι πολύ καλή στα 12.390 ευρώ ... από κάτι μικρά τεστ που έχει στο διαδίκτυο, είδα ότι με κατανάλωση LPG κάνεις 100 χιλιόμετρα με 6,5 ευρώ ...

Μου φαίνονται ιδιαίτερα ελκυστικά όλα αυτά.

Ποια είναι η γνώμη σας ;;;
 
Κοίταξα... Με λογικό εξοπλισμό, αντίστοιχο με αυτόν του Κορσα, πάμε στα 18 Χιλ...

Θέλω να δώσω μάξιμουμ 13 Κ

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
δες γαλλικο ή φορντ ή Κορέα
Η όλη κουβέντα έγινε για το lpg.

Είδα χθες Citroen C3, Peugeot 208, Renault Clio, Toyota Yaris, και Ford Fiesta.

Το τελευταίο σαν σχετικά νέο μοντέλο είναι πανάκριβο.

Τα Clio και 208 δίνονται με πολύ καλή έκπτωση, λόγω του ότι αλλάζουν μοντέλο.

Το αυτοκίνητο θα είναι της συμβίας, οπότε θέματα οδηγικής απόλαυσης, στησίματος, κλπ. δεν την ενδιαφέρουν.

Σημαντική βαρύτητα στην επιλογή έχει η τιμή, η αξιοπιστία και η χαμηλή κατανάλωση.

Εκεί ήρθε και κόλλησε η έκδοση για LPG, σε συνδυασμό με την χαμηλή τιμή του Κόρσα που επίσης αλλάζει μοντέλο.

Έχεις κάτι συγκεκριμένο (πχ. τα κόρσα βγάζουν προβλήματα, θα είσαι συνεργείο συνέχεια) και είσαι αρνητικός ? Τέτοιου είδους απόψεις ψάχνω, από πραγματικές εμπειρίες, είτε άμεσα είτε μέσα από τον κύκλο σας.



Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Kοιτα και δω
Ευχαριστώ φίλε μου, θα ήθελα να πάρω καινούργιο.

Και η καινούργια Corolla 1.8 Hybrid είναι υπέροχη, την είδα χθες, αλλά περνάει τα 21 χιλιάρικα.

Έχω τρία παιδιά και θα μπορούσα να απαλλαγώ από το τέλος ταξινόμησης, πλην κάτι άλλαξε σε αυτά που ήξερα τα τελευταία χρόνια και η συγκεκριμένη απαλλαγή είναι πλέον αστεία. Στα μικρά που αναφέρω παραπάνω είναι περίπου 400 ευρώ, αλλά ακόμη και στην Κορολλα των 1800 κυβικών συμβατικού κινητήρα και των 21 χιλ. ευρώ είναι γύρω στα 600. Θέλω να πω ότι αν στην Κορολλα ήταν δύο-δυομισι χιλιάρικα, (όπως συνέβαινε παλαιότερα στα 1800αρια) θα μπορούσα να σφιχθώ να κάνω μια υπέρβαση για ένα τέτοιο τελευταίας γενιάς υβριδικό αυτοκίνητο.

Ωστόσο, δεδομένου ότι κατά βάση το αυτοκίνητο θα κάνει καθήκοντα soccer mum, να δώσω μόνο 12 χιλιάρικα και να έχω οικονομία lpg (εργοστασιακή) μου φαίνεται ως πολύ καλό όπτιον . Από την βάση αυτή ξεκίνησα την συζήτηση.

Υπάρχει κάποιος λόγος ( πχ. Αξιοπιστία) που επιβάλλει να αποφύγω αυτή την λύση ?

Αυτό είναι το ερώτημα.



Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk