Επιλογη αυτοκινητου

Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

αντε πανε ταξίδι με δαύτο
Μικρη αυτονομια οντως, αλλα ειναι μεχρι να ανοιξουν περισσοτερα πρατηρια ωστε να μπορεις να κανεις μεγαλες διαδρομες χωρις το φοβο να μεινεις. Ετσι κι αλλιως αν δεν κανω λαθος εχουν και βενζινοκινητηρα για τα "δυσκολα".

Στα ηλεκτρικα παντως εχουν πετυχει και 1000χλμ με μια φορτιση, αλλα πολυ συντηρητική οδηγηση. Δεν ξερω αν και στο CNG αν εχεις ελαφρυ ποδι μπορει να κανει τετοια χιλιομετρα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Μικρη αυτονομια οντως, αλλα ειναι μεχρι να ανοιξουν περισσοτερα πρατηρια ωστε να μπορεις να κανεις μεγαλες διαδρομες χωρις το φοβο να μεινεις. Ετσι κι αλλιως αν δεν κανω λαθος εχουν και βενζινοκινητηρα για τα "δυσκολα".

Στα ηλεκτρικα παντως εχουν πετυχει και 1000χλμ με μια φορτιση, αλλα πολυ συντηρητική οδηγηση. Δεν ξερω αν και στο CNG αν εχεις ελαφρυ ποδι μπορει να κανει τετοια χιλιομετρα.

Φίλος που έχει το golf CNG πήγαμε 4 άτομα από Αθήνα -> Καλάβρυτα, και στα μέσα της επιστροφής το CNG τελειώσε και αυτόματα δούλεψε η βενζίνη χωρίς κανείς να το καταλάβει. Το κατάλαβε μόνο αυτός που του έδειξε μια ένδειξη οτι τώρα δουλεύει μόνο βενζινη.
 

Εγκαινιάστηκε σήμερα, σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο Δήμος Ραφήνας- Πικερμίου, ο πρώτος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ανατολική Αττική, στην περιοχή της Ραφήνας, παρουσία του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΔΕΔΔΗΕ κ. Ν. Χατζηαργυρίου και του Δημάρχου Ραφήνας-Πικερμίου κ. Ε. Μπουρνού.

Ο νέος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, που κατασκευάστηκε στον εξωτερικό χώρο του Δημαρχείου Ραφήνας-Πικερμίου, αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεργασίας του ΔΕΔΔΗΕ με την ερευνητική ομάδα SmartRue της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος SHAR-Q.

Κατά τη διάρκεια των εγκαινίων ο κ. Γ. Κότσαλος, Βοηθός Διευθυντής της Διεύθυνσης Περιφέρειας Αττικής του ΔΕΔΔΗΕ, ευχαρίστησε θερμά τον Δήμαρχο κ. Μπουρνού για τη συνεργασία του στην κατασκευή του εν λόγω σταθμού, ενώ υπογράμμισε το σημαντικό έργο της ερευνητικής ομάδας του ΕΜΠ, η οποία έθεσε τις προδιαγραφές και ανέπτυξε όλους τους απαραίτητους αλγόριθμους προκειμένου να φορτίζονται τα ηλεκτρικά οχήματα με όσο το δυνατόν περισσότερο «πράσινη» ενέργεια, προερχόμενη, δηλαδή, από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.

Ο Δήμαρχος κ. Μπουρνούς από την πλευρά του τόνισε ότι η τεχνολογική εξέλιξη, για την αντιμετώπιση περιβαλλοντικών και οικονομικών προκλήσεων που συνδέονται με την κλιματική αλλαγή και την απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα, αποτέλεσε το υπόβαθρο για τη θετική ανταπόκριση στην πρόσκληση του ΔΕΔΔΗΕ και του ΕΜΠ για την εγκατάσταση του σταθμού δημόσιας φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

Η προώθηση της ηλεκτροκίνησης, αποτελεί έναν από τους στρατηγικούς στόχους του ΔΕΔΔΗΕ, στο πλαίσιο της συνεισφοράς του στη βιώσιμη ανάπτυξη, στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής αλλά και στην τόνωση της ελληνικής οικονομίας. Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες προώθησης της ηλεκτροκίνησης, είναι η ανάπτυξη υποδομών δημόσιας φόρτισης, που μέχρι σήμερα στη χώρα μας βρίσκονται σε πολύ πρώιμο στάδιο, αποτελώντας τροχοπέδη για τον εξηλεκτρισμό του τομέα των μεταφορών.


Αυτό που δεν μας λένε οι δημοσιογράφοι πόσες θέσεις έχει ο σταθμός φόρτισης με τρελαίνει.
 

Εγκαινιάστηκε σήμερα, σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο Δήμος Ραφήνας- Πικερμίου, ο πρώτος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ανατολική Αττική, στην περιοχή της Ραφήνας, παρουσία του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΔΕΔΔΗΕ κ. Ν. Χατζηαργυρίου και του Δημάρχου Ραφήνας-Πικερμίου κ. Ε. Μπουρνού.

Ο νέος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, που κατασκευάστηκε στον εξωτερικό χώρο του Δημαρχείου Ραφήνας-Πικερμίου, αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεργασίας του ΔΕΔΔΗΕ με την ερευνητική ομάδα SmartRue της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος SHAR-Q.

Κατά τη διάρκεια των εγκαινίων ο κ. Γ. Κότσαλος, Βοηθός Διευθυντής της Διεύθυνσης Περιφέρειας Αττικής του ΔΕΔΔΗΕ, ευχαρίστησε θερμά τον Δήμαρχο κ. Μπουρνού για τη συνεργασία του στην κατασκευή του εν λόγω σταθμού, ενώ υπογράμμισε το σημαντικό έργο της ερευνητικής ομάδας του ΕΜΠ, η οποία έθεσε τις προδιαγραφές και ανέπτυξε όλους τους απαραίτητους αλγόριθμους προκειμένου να φορτίζονται τα ηλεκτρικά οχήματα με όσο το δυνατόν περισσότερο «πράσινη» ενέργεια, προερχόμενη, δηλαδή, από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.

Ο Δήμαρχος κ. Μπουρνούς από την πλευρά του τόνισε ότι η τεχνολογική εξέλιξη, για την αντιμετώπιση περιβαλλοντικών και οικονομικών προκλήσεων που συνδέονται με την κλιματική αλλαγή και την απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα, αποτέλεσε το υπόβαθρο για τη θετική ανταπόκριση στην πρόσκληση του ΔΕΔΔΗΕ και του ΕΜΠ για την εγκατάσταση του σταθμού δημόσιας φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

Η προώθηση της ηλεκτροκίνησης, αποτελεί έναν από τους στρατηγικούς στόχους του ΔΕΔΔΗΕ, στο πλαίσιο της συνεισφοράς του στη βιώσιμη ανάπτυξη, στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής αλλά και στην τόνωση της ελληνικής οικονομίας. Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες προώθησης της ηλεκτροκίνησης, είναι η ανάπτυξη υποδομών δημόσιας φόρτισης, που μέχρι σήμερα στη χώρα μας βρίσκονται σε πολύ πρώιμο στάδιο, αποτελώντας τροχοπέδη για τον εξηλεκτρισμό του τομέα των μεταφορών.


Αυτό που δεν μας λένε οι δημοσιογράφοι πόσες θέσεις έχει ο σταθμός φόρτισης με τρελαίνει.

Αν κρινω απ τις θεσεις σταθμευσης που ειναι χρωματισμενες με πρασινο τοτε μαλλον εχει 2 σταθμους φορτισης...
Εν τω μεταξυ σιγα το κοστος και σιγα την τεχνολογια που θελει να εγκατασταθει ενας τετοιος σταθμος...
Ανετα θα μπορουσαν να εχουν οι Δημοι 20-30 τετοιους σε διαφορες περιοχες μεσα σε ενα μηνα, φυσικα ομως το προβλημα οπως παντα ειναι η γραφειοκρατια...
 
Αν κρινω απ τις θεσεις σταθμευσης που ειναι χρωματισμενες με πρασινο τοτε μαλλον εχει 2 σταθμους φορτισης...
Εν τω μεταξυ σιγα το κοστος και σιγα την τεχνολογια που θελει να εγκατασταθει ενας τετοιος σταθμος...
Ανετα θα μπορουσαν να εχουν οι Δημοι 20-30 τετοιους σε διαφορες περιοχες μεσα σε ενα μηνα, φυσικα ομως το προβλημα οπως παντα ειναι η γραφειοκρατια...


Δυο θέσεις, ποιός θα προλάβει... πέντε θέσεις για αρχή θα ήταν καλύτερα.
 
Δυο θέσεις, ποιός θα προλάβει... πέντε θέσεις για αρχή θα ήταν καλύτερα.

Αυτο εξαρταται κι απ το ποσα ηλεκτρικα αυτοκινητα υπαρχουν στην περιοχη...
Επισης καποια στιγμη (δεν ξερω αν υπαρχει ηδη ή αν δεν τον παρεχουν οι κατασκευαστες αυτοκινητων με την αγορα) πρεπει να βγει κι ενας ανταπτορας οπου θα μπορεις να το φορτιζεις στο σπιτι σου...
 
Χε..χε! Γελάω με τη σκέψη τι σατανική μέθοδο θα εφεύρουν οι μελλοντικοί εφοριακοί γιά να προκύψουν τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια κλπ αηδίες γιά τα καθαρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Μέθοδος ρύπων δεν τους παίρνει, κυβικά εκ. δεν υπάρχουν, ......τους βλέπω να "μετράνε" το μήκος των πηνίων.....:flipout:
 
Εβδομήντα δισεκατομμύρια ευρώ επενδύει η VW στην ηλεκτροκίνηση

Για να πω την αληθεια περιμενα η εξελιξη των αυτοκινητων να ειναι πρωτα το φυσικο αεριο και μετα η ηλεκτροκινηση αλλα μαλλον τα αυτοκινητα που κινουνται με ορυκτα καυσιμα θα μας αφησουν πολυ πιο γρηγορα τουλαχιστον στις αναπτυγμενες χωρες...

Και διπλασια να τα κανουν τα τελη κυκλοφοριας το κοστος ενος ηλεκτροκινητου θα ειναι πολυ χαμηλοτερο...
Αν θυμαμαι καλα ειχα διαβασει ενα αρθρο παλιοτερα οπου τα Tesla πρεπει να αλλαζουν τις μπαταριες καθε 160.000 χλμ και το κοστος ηταν στα 3 με 4 λεπτα του ευρω ανα χλμ...

Αν υπαρξει ανταγωνισμος στις εταιρειες που κατασκευαζουν μπαταριες και προφανως ανεβει η παραγωγη αυτων τοτε θα εχουμε ακομα χαμηλοτερο κοστος...


https://www.legrand.gr/products/φορτιση-ηλεκτρικου-αυτοκινητου.html

Τελικα εχουν βγει και οικιακοι φορτιστες...
Το κοστος μονο με ενα τηλεφωνο θα το μαθουμε...
 
Είμαι σε, πρώιμη, έρευνα αγοράς για μικρό/μεσαίο οικογενειακό αμαξι (2+2).
Κοιτάω για FORD προς το παρόν, Focus και C-Max.
Αγορά μέσα στους επόμενους 6-8 μήνες.
- Budget μέχρι 22.000
- Κριτήρια ασφάλεια > Χώροι > όλα τα άλλα.

Ρίχτε καμιά πρόταση μπας και δω τίποτα άλλο.
 
Εγώ αν κοίταζα τώρα, θα κατέληγα πάλι σε γιαπωνέζικο όπως εγινε με την Corolla το 1994 και το Avensis τo 2004. (Τα έχω και τα 2 ακόμα...)
Ειδικά την Corolla (sedan), αν μπορούσε να ξαναβγεί ακριβώς το ίδιο - ακριβώς όμως - θα το ξανααγόραζα και αύριο... 23 χρόνια, μόνο μια αντλία νερού άλλαξα, 40Ε - κι αυτή επισκευαζόταν με 25Ε. Ούτε εξάτμιση τρύπησε με 300.000 km, δεν τρίζει τίποτα, αθόρυβο, δεν σπάει, δεν χαλάει, κλπ... Σκιά δεν το έχει δει ποτέ κι έχει φάει ατέλειωτη κακοποίηση.
 
Last edited:
Νομίζω Japan, χωρίς να είμαι απολύτως σίγουρος.
To avensis στην Βρετανία.

edit

βλέπω στην wiki οτι η corolla απο το 1994 άρχισε να κατασκευάζεται και στην Τουρκία. Εγώ το πήρα τέλος Ιουνίου toy 94. Λίγο δύσκολο να είναι απο Τουρκία αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο.
 
Last edited:
Φιλε Bios μολις με σκλαβωσες, ενα corolla του 95(hatchback) μολις φετος το πηγα για ανακύκλωση...
Αντλια νερου και εγώ μονο!
Σερβις ελαχιστα, ειδικα τα τελευταία χρόνια, μονίμως στον κοφτη αλλαζα ταχύτητα, ακομα και στην ανακύκλωση στον κοφτη το πηγαινα αλλα αυτο τπτ.
Το μονο μου παραπονο η αυξημένη κατανάλωση.
Δεν ξερω αν υπάρχουν τέτοια αμαξια πια.
Συγνώμη για το off topic αλλα νοσταλγησα!
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Φιλε Bios μολις με σκλαβωσες, ενα corolla του 95(hatchback) μολις φετος το πηγα για ανακύκλωση...
Αντλια νερου και εγώ μονο!
Σερβις ελαχιστα, ειδικα τα τελευταία χρόνια, μονίμως στον κοφτη αλλαζα ταχύτητα, ακομα και στην ανακύκλωση στον κοφτη το πηγαινα αλλα αυτο τπτ.
Το μονο μου παραπονο η αυξημένη κατανάλωση.
Δεν ξερω αν υπάρχουν τέτοια αμαξια πια.
Συγνώμη για το off topic αλλα νοσταλγησα!
Τα ίδια λέμε και εμείς με ένα starlet του 93 που έχουμε. Σκυλί ποτέ δεν έβγαλε το παραμικρό δεν έχει κόφτη βγάζει όσο θες και γενικά οι τότε μηχανές των γιαπωνέζων απλά δεν έχουν αντίπαλο. Τέτοια αμάξια δεν δίνονται και ακόμα και σήμερα κυκλοφορανε όλα εκτός αυτά που έχουν γερό τρακάρισμα.

Send From Note 3 With S8 Port Rom
 
To 1300 του 1994 είναι το δικό μου (με τους 88 ίππους). Το 1995 το 1300 το έβγαζε με 75 ίππους. Δεν είχα ποτέ αυξημένη κατανάλωση όμως. Τις τελευταίες φορές που πήγα στην Αθήνα χαλαρά με 120, έβαζα βενζίνη εδώ στο χωριό και μου άναβε λαμπάκι στην Κηφισιά - μετά απο 700 km δηλαδή (50lit. ρεζερβουάρ). Πήγαινα σπίτι (720 km συνολική διαδρομή) και βενζίνη έβαζα όταν έβγαινα έξω ή την άλλη μέρα. Αν θυμάσαι οταν σταματούσε να αναβοσβήνει το λαμπάκι κι έμενε σταθερά αναμμένο, είχαμε βενζίνη για άλλα 70-80 Km. Δεν θυμάμαι στα 23 χρόνια, να του έβαλα ποτέ βενζίνη αν δεν άναβε πρώτα το λαμπάκι σταθερά και δεν είχα κάνει και μερικές δεκάδες χιλιόμετρα. Ουτε σκουπίδια μάζεψε, ούτε ρετάρησε ποτέ ο κινητήρας - και βενζίνη 95άρα όπου την έβρισκα φθηνότερη...
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

...Τέτοια αμάξια δεν δίνονται και ακόμα και σήμερα κυκλοφορανε όλα εκτός αυτά που έχουν γερό τρακάρισμα.

Οντως δεν δίνονται. Πριν μερικές μέρες, στο φανάρι, μπροστά μου ήταν σταματημένο ένα ίδιο με το δικό μου και απο πίσω μου ένα χάτσμπακ. Τι πιθανότητες υπήρχαν να βρεθούν 3 ίδια αυτοκίνητα σχεδόν 25ετίας το ένα πίσω απο το άλλο...