Επιλογη αυτοκινητου

Να κάνω ένα σχολιάκι θα το θέμα της εξωτερικής εμφάνισης.
Είμαι κάτοχος ενός 3008 1.6 turbo από το 2010 και ήταν από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα.
Με την πρώτη ματιά δεν ερωτεύτηκα την εξωτερική του εμφάνιση αλλά μόλις κάθισα στη θέση του οδηγού και έχοντας ύψος 1.85 αμέσως αγάπησα την εργονομία του, την σταθερότητα του στο δρόμο και την άνεση του και το αγόρασα χωρίς δεύτερη σκέψη και ευτυχώς δεν το μετάνιωσα.
Η εξωτερική εμφάνιση είναι για τους γύρω, η εσωτερική είναι για το κάτοχο και χρήστη, τώρα αν το αμάξι εκτός από μέσο μεταφοράς αποτελεί για κάποιους και μέσο προβολής ή κοινωνικής αποδοχής πάω πάσο.
Πάντως την πρώτη φορά που ήρθε να με πάρει με το αμάξι η γυναίκα μου μετά από μήνες άργησα να το αναγνωρίσω στο σκοτάδι γιατί δεν το είχα ξαναδεί από έξω να έρχεται σε εμένα.
Τα πεζό έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ ειδικά σε συνεργασία με BMW στους κινητήρες έχουν και ιπποδύναμη πια ένα καλό αυτόματο κιβώτιο θέλουν

send from my nexus 5 using Tapatalk
 
Η καλύτερη αγορά είναι όταν έχεις κάτι και δε θες κάτι άλλο.
Εγώ και γκάζι έχω και άνεση και χώρους και πολλούς αυτοματισμούς. Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν είχε όταν το πήρα έκδοση diesel και με αυτόματο κιβώτιο.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Λες; Γιατί αν κρίνω από το παραπάνω διάγραμμα, δεν φαίνονται να έχουν μεγάλη διαφορα σε ρύπους από τους Euro 5.

Tα euro 4 δεν εχουν dpf ;-)
 
Επι του θέματος :p αν επρεπε με το ζορι να παρω αυτοκινητο τωρα, θα επαιρνα μονο αυτο:

b80404j0saqaeclni6au.jpg
 
To ίδιο πράγμα μου είπε η γυναίκα μου για το xc60, αν και νομίζω υπερβάλλει. Απλώς αυτό το κομμάτι του αυτοκινήτου που πηγαίνει προς τα πίσω στο φανάρι θυμίζει λίγο αυτές τις νεκροφόρες της Mercedes....

Ντίνο και σε λευκό είναι πολύ ωραίο το xc90.
 
Αυτο ειναι το V90 (cross country)

Τα καραβαν ειναι για όσους τους ενδιαφερουν οι χωροι, αν και κατι μου λεει πως εχουν και καλυτερη αεροδυναμικη απο τα (αντιστοιχα) sedan κιολας.
 
Αυτο ειναι το V90 (cross country)

Τα καραβαν ειναι για όσους τους ενδιαφερουν οι χωροι, αν και κατι μου λεει πως εχουν και καλυτερη αεροδυναμικη απο τα (αντιστοιχα) sedan κιολας.

Ναι το ξέρω απλώς πλάκα κάνω. Έχω δει από κοντά αν έχεις οικογένεια είναι ότι πρέπει

send from my nexus 5 using Tapatalk
 
Η σοβαροτατατη διαφορά των q5 q3 από τα xc είναι η ύπαρξη εξαιρετικής τετρακίνησης. Δεν έχει καμία σχέση με το προσθιοκινητο ούτε καν με τους συμπλεκτες της x3.
 
Πέρυσι με τα χιόνια και τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες ήμασταν στη Φλώρινα. Έπρεπε να πάμε σε κάποιο μέρος από δρόμο με υψομετρική κλίση σημαντική. Άσφαλτος, τίποτε εκτός δρόμου. Αυτοκίνητα ένα BMW X5 3λιτρο, ένα AUDI Α4 AVANT το προηγούμενο μοντέλο και το δικό μου FORD SMAX 2λιτρο. Φυσικά το δικό μου με χιονολάστιχα δεν μπορούσε καν να ανεβεί την ανηφόρα καθώς ήταν καλυμμένη με πάγο και θερμοκρασία -18. Ανεβήκαμε στα άλλα δυο αυτοκίνητα. Το AUDI A4 όταν ξεκίνησε τραντάχθηκε και ανέβηκε σταθερά. Το BMW X5 ξεκίνησε πιο μαλακά αλλά στην πορεία κάπου γλύστρησε ένας τροχός, ο haldex δεν μπόρεσε να δουλέψει, έχασαν όλοι οι τροχοί την πρόσφυση και γλύστρησε προς τα πίσω χωρίς τιμόνι και έκατσε λίγο έξω από το δρόμο με μερικά τσακαλώματα στο πίσω δεξί φτερό. Και τα δυο αυτοκίνητα φορούσαν PIRELLI SOTTAZERRO δηλαδή σχεδόν χιονολάστιχα, ενώ εγώ φορούσα FALKEN χιονολάστιχα.

Tα διαφορικά torsen είναι εντελώς άλλη κατάσταση σε σχέση με τους haldex συμπλέκτες που φορούν τα περισσότερα τετρακίνητα. Ασφάλεια και σιγουριά. Το q5 φορά αν δεν κάνω λάθος μια εξέλιξη των torsen.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Πέρυσι με τα χιόνια και τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες ήμασταν στη Φλώρινα. Έπρεπε να πάμε σε κάποιο μέρος από δρόμο με υψομετρική κλίση σημαντική. Άσφαλτος, τίποτε εκτός δρόμου. Αυτοκίνητα ένα BMW X5 3λιτρο, ένα AUDI Α4 AVANT το προηγούμενο μοντέλο και το δικό μου FORD SMAX 2λιτρο. Φυσικά το δικό μου με χιονολάστιχα δεν μπορούσε καν να ανεβεί την ανηφόρα καθώς ήταν καλυμμένη με πάγο και θερμοκρασία -18. Ανεβήκαμε στα άλλα δυο αυτοκίνητα. Το AUDI A4 όταν ξεκίνησε τραντάχθηκε και ανέβηκε σταθερά. Το BMW X5 ξεκίνησε πιο μαλακά αλλά στην πορεία κάπου γλύστρησε ένας τροχός, ο haldex δεν μπόρεσε να δουλέψει, έχασαν όλοι οι τροχοί την πρόσφυση και γλύστρησε προς τα πίσω χωρίς τιμόνι και έκατσε λίγο έξω από το δρόμο με μερικά τσακαλώματα στο πίσω δεξί φτερό. Και τα δυο αυτοκίνητα φορούσαν PIRELLI SOTTAZERRO δηλαδή σχεδόν χιονολάστιχα, ενώ εγώ φορούσα FALKEN χιονολάστιχα.

Tα διαφορικά torsen είναι εντελώς άλλη κατάσταση σε σχέση με τους haldex συμπλέκτες που φορούν τα περισσότερα τετρακίνητα. Ασφάλεια και σιγουριά. Το q5 φορά αν δεν κάνω λάθος μια εξέλιξη των torsen.

Όντως, πλέον το ονομάζει Quattro Ultra, το οποιο ενεργοποιείται αυτόματα σε κλάσματα δευτερολεπτου οποτε χρειαστεί και ανάλογα των συνθηκών του δρόμου. Όταν δεν χρειάζεται, μεταφέρει κίνηση μονο στους δυο τροχούς για οικονομία καύσιμου.

https://www.cnet.com/roadshow/news/whats-so-ultra-about-audis-new-quattro-all-wheel-drive/
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

και Euro 4
Να συμπληρώσω πως οι νέοι τρόποι μέτρησης στο μέλλον θα γίνονται στον δρόμο σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας και όχι στα εργαστήρια όπου τα πράγματα είναι πιο ευέλικτα.
Με το νέο τρόπο ακόμα και τα Euro 5 είναι αμφίβολο για αν θα συμπεριλαμβάνονται στα νέα όρια.