Επιλογη αυτοκινητου

Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Αλήθεια, γι'αυτό το κουκλί τι άποψη έχετε;

AlfaRomeo_2018_VLP_Stelvio_OnOff_Desktop.jpg.alfaimage.1000.jpg

Πανεμορφο, αλλα λίγο stiff και με υποδεέστερη ποιότητα καμπίνας σε σχέση με τους Γερμανους. Και έπειτα, είναι και το θέμα αξιοπιστίας (Ιταλος γαρ). Ειχα Alfa στο παρελθόν και έχω ιδία άποψη.
 
Με τρία ιταλικά που είχα στη κατοχή μου δεν είχα πάει συνεργείο ποτέ, σε αντίθεση με άλλα που υποτίθεται ήταν αλεξίσφαιρα.......

Σε σχέση με τα γερμανικά είναι ένα κλικ υποδεέστερο σε συναρμογή αλλά ένα κλίκ καλύτερο σε υλικά..... αισθητικά το εσωτερικό της stelvio δεν συγκρίνεται καν με τα γερμανικά, για μένα.Ειναι κλάσεις ανώτερο.

Εξωτερικά σίγουρα διαφέρει αλλά αυτό μπορεί να ξενίζει κάποιους.

Οδηγικά είναι ανώτερο από οποιοδήποτε γερμανικό SUV......χωρίς να είναι πολύ πιο σκληρό.

Αυτά.....αν σου αρέσει μη σκέφτεσαι την αξιοπιστία.....δεν θα σε προδώσει....τουλάχιστον όχι περισσότερο απ' ότι και όλα τα υπόλοιπα.

Εγώ προσωπικά θα έμενα μακριά από alfa για πολλούς άλλους λόγους αλλά που καμία σχέση δεν έχουν με την αξιοπιστία της.
 
Last edited:
Είναι αίνιγμα για μενα αυτό το αμάξι...Απ'τη μία το λες ακριβό (5Κ λιγότερο απ'το Q5), απ'την άλλη θεωρητικά είναι πολύ πιο fun to drive και εκατομμύρια φορές ομορφότερο. To χειρότερο είναι πως εδώ Alfa Romeo δεν υπήρχε μέχρι 1-2 χρόνια πριν, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε συνεργεία, μάστορες κλπ.

Απ'την άλλη... αν το πάρεις με leasing δε σε νοιάζει τίποτα... Χμμμμ
 
Είναι αίνιγμα για μενα αυτό το αμάξι...Απ'τη μία το λες ακριβό (5Κ λιγότερο απ'το Q5), απ'την άλλη θεωρητικά είναι πολύ πιο fun to drive και εκατομμύρια φορές ομορφότερο. To χειρότερο είναι πως εδώ Alfa Romeo δεν υπήρχε μέχρι 1-2 χρόνια πριν, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε συνεργεία, μάστορες κλπ.

Απ'την άλλη... αν το πάρεις με leasing δε σε νοιάζει τίποτα... Χμμμμ
Μα γι'αυτό ακριβώς έχει 5k κάτω από το Q5.
Αν ήταν γερμανικό θα έκανε 10k πάνω από το Q5.....

Δεν είναι θεωρητικά καλύτερο.....είναι καλύτερο..... τελεία.
Πήγαινε κάνε test drive και πες μου πάλι.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Μα γι'αυτό ακριβώς έχει 5k κάτω από το Q5.
Αν ήταν γερμανικό θα έκανε 10k πάνω από το Q5.....

Δεν είναι θεωρητικά καλύτερο.....είναι καλύτερο..... τελεία.
Πήγαινε κάνε test drive και πες μου πάλι.
Επειδη το έχω κάνει test drive, διαφωνώ κάθετα με τα συμπεράσματα σου. Εχει πολύ υποδεέστερο εσωτερικό από το Q5 (ποιότητα υλικών, τεχνολογία, design), έχει πολύ περισσότερο θόρυβο η καμπίνα και κοπανάει περισσότερο στις λακουβες. Ισως να είναι καλύτερο σε στροφιλικα, αλλα και το Q5 τα πάει περίφημα σε αυτόν τον τομέα (quattro γαρ). Ειναι επίσης κούκλα εξωτερικά όπως προανέφερα.
Στην τιμή που βγαίνει, λογικό είναι να μην πουλάει σε σχέση με τα ανταγωνιστικά μοντελα (Q5, X3, GLC,) που όλα είναι καλύτερα στους περισσότερους τομείς.
Ημουν πρόσφατα σε διαδικασία αγορας, οποτε τα έχω "φρέσκα".
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ημουν πρόσφατα σε διαδικασία αγορας, οποτε τα έχω "φρέσκα".

Για να λέω για stelvio σιγουρα φρέσκα τα έχω κι εγώ και διαφωνώ καθέτως στο θέμα ποιότητας και design.

Και η stelvio είναι Q4.....δλδ το αντίστοιχο quattro......με πιο σύγχρονο μοτέρ μάλιστα.....

Είναι σίγουρα καλύτερη οδηγικά.....όσον αφορά το στρίβειν.....
Ο θόρυβος μπορεί να μετρηθεί.....δεν έδωσα σημασία καθώς δεν μου έκανε εντύπωση όμως για να δώσω βάση.

Βασικά μου έχει κάνει αρνητικη εντύπωση η πτώση της ποιότητας των υλικών σε όλα τα audi.....και τα κοινά κουμπιά και διακοπτάκια με seat, vw.....και λοιπά.....

Γενικώς εγώ αν ήθελα γερμανικό μόνο vag δεν θα έπαιρνα.......και ας είμαι και νυν κάτοχος.....θα προτιμούσα τις άλλες δύο.....αν και βαριέμαι αφόρητα το εσωτερικό των bmw που παραπέμπει ακόμα σε Ε36.....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Για να λέω για stelvio σιγουρα φρέσκα τα έχω κι εγώ και διαφωνώ καθέτως.

Και η stelvio είναι Q4.....δλδ το αντίστοιχο quattro......με πιο σύγχρονο μοτέρ μάλιστα.....

Είναι σίγουρα καλύτερη οδηγικά.....
Βασικά μου έχει κάνει αρνητικη εντύπωση η πτώση της ποιότητας των υλικών σε όλα τα audi.....και τα κοινά κουμπιά και διακοπτάκια με seat, vw.....και λοιπά.....

Γενικώς εγώ αν ήθελα γερμανικό μόνο vag δεν θα έπαιρνα.......και ας είμαι και νυν κάτοχος.....θα προτιμούσα τις άλλες δύο.....αν και βαριέμαι αφόρητα το εσωτερικό των bmw που παραπέμπει ακόμα σε Ε36.....

Κοιτα περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα. Παντως, ειδικά τα σαλόνια της Audi θεωρούνται top of the class, μου κάνει εντύπωση που μιλάς για πτώση ποιότητας. Ερχομενος από το παλιο Q5 (που είχε κορυφαίο σαλόνι), είδα βελτίωση, όχι πτώση.

Αν ψάξεις και λίγο για reviews, τα ίδια θα διαβάσεις σχετικά με την stelvio vs τον ανταγωνισμό.

Πχ δες εδώ:

-Handling solid but uninspiring, build quality still lags behind German rivals. (https://www.topgear.com/car-reviews/alfa-romeo/stelvio)

-Quality in the Stelvio is largely up to scratch, with a pleasing array of metal finishes and soft-touch materials – although nothing feels or looks especially upmarket or classy. It doesn’t feel as well-built as an Audi Q5, for sure, but the quirky design is precisely why buyers bored of the German class dominance may warm to the Alfa.(http://www.autoexpress.co.uk/alfa-romeo/stelvio/98685/new-alfa-romeo-stelvio-2017-review)

-With so much talk of the Stelvio being designed to out-handle the opposition, it shouldn’t be a great surprise to find that it has a rather firm ride. Although it never bangs, crashes or gets too upset by imperfect surfaces, you will feel lumps, bumps and potholes through your seat. This is most noticeable at low speeds.
Alfa makes a big deal about its use of real metal, wood and leather in the Stelvio’s interior. Although these trims are attractive, there are too many hard, scratchy surfaces to give a truly premium feel. Yes, there’s plenty of soft-touch plastic around, but cheaper materials can be found all too readily in areas that you touch and see regularly. Likewise, many of the buttons and dials don’t feel quite as solid as you’d find in an Audi Q5 or Porsche Macan.
https://www.whatcar.com/alfa-romeo/stelvio/estate/review/on-the-road/

Προσωπικα παρότι αγαπάω την μάρκα, το Stelvio θα ήταν η τεταρτη επιλογή μου, σε μια κατηγορια που έχει πραγματικά καλα αυτοκίνητα (Q5,X3, GLC, XC60).
 
Δε μου λένε κάτι τα reviews φίλτατε.....
Έχω ιδία άποψη......κι εμένα θα ήταν 4ή επιλογή όπως προείπα......αλλά πάνω από το Q5 και σίγουρα πρώτη το xc60......
Αυτό όμως δεν θα συνέβαινε ούτε επειδή είναι πιο αναξιόπιστη όπως ειπώθηκε......ούτε επειδή έχει καλύτερα υλικά το q5

H audi θεωρείται τοπ of the class όσον αφορά τη συναρμογή.....σε υλικά δε νομίζω να ήταν και ποτέ....

Στην αντιπροσωπεία δεν μπορούσα να πιστέψω ότι το q2 φόραγε σήμα audi με τέτοια πλαστικά μέσα.....

Τέλος πάντων συμφωνούμε ότι δε θα παίρναμε stelvio....απλά για διαφορετικούς λόγους.

Επίσης αποκλείεται να αγαπάς τη μάρκα και να λες τη stelvio ως το stelvio......
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δε μου λένε κάτι τα reviews φίλτατε.....
Έχω ιδία άποψη......κι εμένα θα ήταν 4ή επιλογή όπως προείπα......αλλά πάνω από το Q5 και σίγουρα πρώτη το xc60......
Αυτό όμως δεν θα συνέβαινε ούτε επειδή είναι πιο αναξιόπιστη όπως ειπώθηκε......ούτε επειδή έχει καλύτερα υλικά το q5

Θεωρείται τοπ of the class όσον αφορά τη συναρμογή.....σε υλικά δε νομίζω να ήταν και ποτέ....

Στην αντιπροσωπεία δεν μπορούσα να πιστέψω ότι το q2 φόραγε σήμα audi με τέτοια πλαστικά μέσα.....

Τέλος πάντων συμφωνούμε οτι δε θα παίρναμε stelvio....απλά για διαφορετικούς λόγους

Κοιτα, αν όλα τα reviews αναφέρουν τα ίδια points, προφανώς και θα έπρεπε να προβληματιστείς μήπως καπου κάτι κανεις λάθος.
Απο εκεί και πέρα, επιλέγουμε αυτοκίνητο, όπως και οτιδήποτε άλλο, όχι μονο ψυχρα λόγω τεχνικών χαρακτηριστικών, αλλά και για καθαρά υποκειμενικούς λόγους (πχ αν μας κάνει κλικ).
Η κολοκυθόπιτα που λέγαμε ;)
 
Πάντως αν θες fun to drive ε δεν πας σε SUV. Γενικά Alfa Romeo και SUV δε μου κολλάνε στην ίδια πρόταση. Θα μου πεις εδώ έβαλε η Lamborghini. Ok μόδα είναι, πουλάει, λογικό να θέλουν όλοι οι κατασκευαστές να πάρουν απ' την πίτα (btw μ' αρέσουν πολύ τα SUV αλλά για άλλους λόγους).

Γενικά σε Alfa Romeo δε θα πήγαινα για διάφορους λόγους, αν και εμφανισιακά είναι υπέροχες. Αν όμως αγόραζα μια Alfa θα κοίταζα τη Giulia.

Σε SUV επιλογές υπάρχουν ένα σωρό. Ειδικά για US το Forester 2.0XT συγκεντρώνει πολλές αρετές. Πραγματικά all around όχημα με επιδόσεις εντός κι εκτός δρόμου και πολλά καλούδια (eyesight κτλ.). Ειδικά τώρα που βγήκε και καινούριο (στο οποίο απουσιάζει ο turbo κινητήρας) φαντάζομαι θα υπάρχουν προσφορές στο απερχόμενο. Βέβαια για πολλούς είναι αρνητικό να παίρνεις μοντέλο που αλλάζει αλλά έχει και τα θετικά του (δεν έχει παιδικές ασθένειες, συνήθως βρίσκεις καλές τιμές κτλ.). Εννοείται σε κάποιους τομείς κερδίζει, σε άλλους χάνει οπότε ο καθένας διαλέγει ανάλογα με τις προτεραιότητές του.
 
Για τα Subaru ακούω πολλά αρνητικά σχόλια περί ποιότητας καμπίνας (τριξίματα κλπ)... Δεν ευκαίρησα ακόμα να το οδηγήσω πάντως.

Από άλλα SUV οδήγησα για την ώρα μόνο το Q5 (φανταστικό αλλά πανάκριβο) και το CRV (value for money, συμπαθητικό αισθητικά και καλής αξιπιστίας, αλλά τραγική η επιλογή κινητήρα).
 
Για τα Subaru ακούω πολλά αρνητικά σχόλια περί ποιότητας καμπίνας (τριξίματα κλπ)... Δεν ευκαίρησα ακόμα να το οδηγήσω πάντως.

Πολύ πιθανό να είναι αλήθεια, γι' αυτό λέω... κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις. Βέβαια εσύ που το θες - αν έχω καταλάβει καλά - κυρίως για άσφαλτο, έστω και χιονισμένη, δεν χρειάζεται να έχεις πρώτη στη λίστα σου την εκτός δρόμου συμπεριφορά. Σου αρκεί μια καλή τετρακίνηση που έχουν πολλά οχήματα.
 
Ακριβώς αυτός είναι κι ο λόγος που δε χρειάζεται καν να πάει σε suv.....αλλά και σε suv να πάει δε χρειάζεται να επιλέξει κάποιο hardcore που να διακρίνεται για την off road χρήση του......όπως λες κι εσύ.
 
Από άλλα SUV οδήγησα για την ώρα μόνο το Q5 (φανταστικό αλλά πανάκριβο) και το CRV (value for money, συμπαθητικό αισθητικά και καλής αξιπιστίας, αλλά τραγική η επιλογή κινητήρα).

Σε απασχολεί ιδιαίτερα ο κινητήρας στις ΗΠΑ?
Αν ισχύουν αυτά που γνωρίζω δεν θα πρέπει να παίζει μεγάλο ρόλο το μοτέρ λόγω πάμφθηνης βενζίνης αλλάκαι αυστηρών ορίων ταχύτητας η παράβαση των οποίων "πληρώνεται' ακριβά. Αν το όριο είναι 50 μίλια και 80 στον αυτοκινητόδρομο (και τηρούνται αυστηρότατα) μαλλον είναι θεωρητική συζήτηση η επιλογή κινητήρα.
 
Σε απασχολεί ιδιαίτερα ο κινητήρας στις ΗΠΑ?
Αν ισχύουν αυτά που γνωρίζω δεν θα πρέπει να παίζει μεγάλο ρόλο το μοτέρ λόγω πάμφθηνης βενζίνης αλλάκαι αυστηρών ορίων ταχύτητας η παράβαση των οποίων "πληρώνεται' ακριβά. Αν το όριο είναι 50 μίλια και 80 στον αυτοκινητόδρομο (και τηρούνται αυστηρότατα) μαλλον είναι θεωρητική συζήτηση η επιλογή κινητήρα.

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Καταρχήν, στο CRV άκουγες τον κινητήρα να αγκομαχάει ακομα και σε χαλαρά φορτία. Επίσης, όταν είσαι σε ανοιχτό δρόμο και θες να κάνεις μια προσπέραση, το θες το γκαζάκι να υπάρχει. Αντίστοιχα, ακριβώς επειδή τα όρια είναι αυστηρά, δε σε χαλάει και λίγη επιτάχυνση μέχρι εκεί. :D

Τα παραπάνω υποθέτοντας ότι τα premium χαρακτηριστικά τα παίρνεις επειδή τα χρειάζεσαι, και όχι επειδή τα γουστάρεις :D
 
Πάντως, δεδομένου ότι το αρχικό σχεδιασμένο μπάτζετ ήταν τα ~30Κ, και οι προτεραιότητές μου είναι:

*Τετρακίνηση καλής ποιότητας, όχι για off-road.
*Δύναμη αρκετή ώστε να μη σου λείπει, καλή επιτάχυνση χωρίς καγκουριές.
*Όμορφο εσωτερικό με καλό φινίρισμα (γιατί γεράσαμε λίγο και άρχισαν να μας νοιάζουν κι αυτά...)


... αρχίζω να σκέφτομαι τη λύση του A3 sedan (TFSI 2.0/220 με Quattro), κάπου στα 35Κ, λίγο πάνω απ'τον στόχο χωρίς να ξεφεύγει τραγικά.
 
Last edited: