petronik
Μέλος Σωματείου
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου
Τα αυτοκίνητα τους ήταν προσαρμοσμένα στις ανάγκες και στις ιδιαιτερότητες της χώρας τους και προφανώς δεν ήταν ίδιες με αυτές της Ευρώπης
Πρώτα απ όλα χρειαζόταν αυτοκίνητα να διανύουν τεράστιες αποστάσεις ,να τρέχουν σε σχεδόν ίσιους δρόμους ,να επισκευάζονται πολύ εύκολα και να έχουν τεράστιους χώρους και φυσικά με λογικό κόστος κτήσεως .
Ολα αυτά τα έχουν τα αμερικάνικα αυτοκίνητα ,αλλά απλά είναι έξω από τις ευρωπαικές συνθήκες .
Οταν άρχισαν να αλλάζουν οι συνθήκες ζωής τους πολλοί απ αυτούς στράφηκαν σε ξένα αυτοκίνητα ,αλλά λιγο -πολύ προσαρμοσμένα στις δικές τους ανάγκες .
Οι κινητήρες τους είχαν αστείες ιπποδυνάμεις για το μέγεθος τους γιατί απλά αυτό που χρειαζόταν ήταν τεράστια ροπή από πολύ χαμηλά για τα αυτόματα κιβώτια 3 -4 σχέσεων στα πρώτα χρόνια .Οι αναρτήσεις ήταν αστείες γιατί απλά δεν χρειαζόταν τίποτε περισσότερο για τις ατελείωτες ευθείες παρά μόνο ενδοτικότητα για άνεση και μια σχετική επαφή με το οδόστρωμα για να μην φεύγει με το παραμικρό έξω από το δρόμο και φυσικά να αντέχει τούς 2 τόνους που ζύγιζαν .
Εχω την εντυπωση οτι η μαζικη νοοτροπία των Αμερικανων ειναι κουρσα που να μην σπαει να μην χαλαει.
Επειδη ,οπως εγραψε και ο Ανδρεας ,τα μοτερ τπους ειναι τραγικα (V8με ενα καρο κυβικα και αστειες ιπποδυναμεις) νομιζουν οτι με οτιδηποτε λιγοτερο θα ειναι σαν να εχουν ....χορτοκοπτικο.
Δεν τους περναει απο το μυαλο 1,6 με 200 αλογα.
οποτε τους δινουν αυτο που ζητανε.
Οι ψαγμενοι θα πανε κατα Ευρωπη μερια!
Τα αυτοκίνητα τους ήταν προσαρμοσμένα στις ανάγκες και στις ιδιαιτερότητες της χώρας τους και προφανώς δεν ήταν ίδιες με αυτές της Ευρώπης
Πρώτα απ όλα χρειαζόταν αυτοκίνητα να διανύουν τεράστιες αποστάσεις ,να τρέχουν σε σχεδόν ίσιους δρόμους ,να επισκευάζονται πολύ εύκολα και να έχουν τεράστιους χώρους και φυσικά με λογικό κόστος κτήσεως .
Ολα αυτά τα έχουν τα αμερικάνικα αυτοκίνητα ,αλλά απλά είναι έξω από τις ευρωπαικές συνθήκες .
Οταν άρχισαν να αλλάζουν οι συνθήκες ζωής τους πολλοί απ αυτούς στράφηκαν σε ξένα αυτοκίνητα ,αλλά λιγο -πολύ προσαρμοσμένα στις δικές τους ανάγκες .
Οι κινητήρες τους είχαν αστείες ιπποδυνάμεις για το μέγεθος τους γιατί απλά αυτό που χρειαζόταν ήταν τεράστια ροπή από πολύ χαμηλά για τα αυτόματα κιβώτια 3 -4 σχέσεων στα πρώτα χρόνια .Οι αναρτήσεις ήταν αστείες γιατί απλά δεν χρειαζόταν τίποτε περισσότερο για τις ατελείωτες ευθείες παρά μόνο ενδοτικότητα για άνεση και μια σχετική επαφή με το οδόστρωμα για να μην φεύγει με το παραμικρό έξω από το δρόμο και φυσικά να αντέχει τούς 2 τόνους που ζύγιζαν .
Last edited: