Επιλογη αυτοκινητου

Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Εχω την εντυπωση οτι η μαζικη νοοτροπία των Αμερικανων ειναι κουρσα που να μην σπαει να μην χαλαει.
Επειδη ,οπως εγραψε και ο Ανδρεας ,τα μοτερ τπους ειναι τραγικα (V8με ενα καρο κυβικα και αστειες ιπποδυναμεις) νομιζουν οτι με οτιδηποτε λιγοτερο θα ειναι σαν να εχουν ....χορτοκοπτικο.
Δεν τους περναει απο το μυαλο 1,6 με 200 αλογα.
οποτε τους δινουν αυτο που ζητανε.
Οι ψαγμενοι θα πανε κατα Ευρωπη μερια!

Τα αυτοκίνητα τους ήταν προσαρμοσμένα στις ανάγκες και στις ιδιαιτερότητες της χώρας τους και προφανώς δεν ήταν ίδιες με αυτές της Ευρώπης
Πρώτα απ όλα χρειαζόταν αυτοκίνητα να διανύουν τεράστιες αποστάσεις ,να τρέχουν σε σχεδόν ίσιους δρόμους ,να επισκευάζονται πολύ εύκολα και να έχουν τεράστιους χώρους και φυσικά με λογικό κόστος κτήσεως .
Ολα αυτά τα έχουν τα αμερικάνικα αυτοκίνητα ,αλλά απλά είναι έξω από τις ευρωπαικές συνθήκες .
Οταν άρχισαν να αλλάζουν οι συνθήκες ζωής τους πολλοί απ αυτούς στράφηκαν σε ξένα αυτοκίνητα ,αλλά λιγο -πολύ προσαρμοσμένα στις δικές τους ανάγκες .
Οι κινητήρες τους είχαν αστείες ιπποδυνάμεις για το μέγεθος τους γιατί απλά αυτό που χρειαζόταν ήταν τεράστια ροπή από πολύ χαμηλά για τα αυτόματα κιβώτια 3 -4 σχέσεων στα πρώτα χρόνια .Οι αναρτήσεις ήταν αστείες γιατί απλά δεν χρειαζόταν τίποτε περισσότερο για τις ατελείωτες ευθείες παρά μόνο ενδοτικότητα για άνεση και μια σχετική επαφή με το οδόστρωμα για να μην φεύγει με το παραμικρό έξω από το δρόμο και φυσικά να αντέχει τούς 2 τόνους που ζύγιζαν .
 
Last edited:
Εγώ προσωπικά δεν τα συμπαθώ ίσως από άλλα βιώματα που έχω στην Ευρώπη, στην Ελλάδα πχ σπανιότατα βλέπαμε τέτοιας φιλοσοφίας αμάξια. Αλλά ο κυριότερος λόγος που με κρατάει μακρια είναι πως, εδώ που βρίσκομαι, με χιόνια το μισό χρόνο, αλάτια στους δρόμους κλπ κλπ κλπ, τα "παλιά" αμερικάνικα που κυκλοφορούν (μιλάμε για ηλικία 8-10 ετών), είναι στην κυριολεξία σάπια: οτιδήποτε έρχεται σε επαφή με κατάλοιπα απ'το δρόμο (φτερά κλπ) είναι τρύπια, σχεδόν κρέμονται.

Προφανώς δε θα έχεις τέτοια προβλήματα αν σκοπεύεις να κρατήσεις τ'αμάξι 4-5 χρόνια, αλλά όσο να'ναι, σου βγάζει μια σχετική δυσπιστία. Ειδικά αν σκεφτώ ότι στην Ελλάδα, μια Κορόλλα που έχουμε στην οικογένεια εδώ και 22 χρόνια, και δουλεύει καθημερινά απ'τη μέρα αγοράς της, έχει αλλάξει απλά μια φορά σασμάν. (μετά τα 15 χρόνια).
 
Last edited:
Κάθε χώρα άρχισε να παράγει αυτοκίνητα προσαρμοσμένη πρωτίστως στην εγχώρια αγορά και φυσικά στις δυνατότητες που είχε όσον αφορά τις πρώτες ύλες .
Η Ιαπωνία μή έχοντας ποτέ επάρκεια σε καύσιμα θα ήταν αδιανόητο να παρήγαγε αυτοκίνητα σαν των αμερικανών που έσκαβαν στην αυλή τους και βρίσκανε πετρέλαιο.Ούτε οι γαλλικές αναρτήσεις προήλθαν τυχαία ,αλλά λόγω των αναγκών που είχε η εγχώρια αγορά .
 
Last edited:
Διόρθωσα λίγο το συμπέρασμα (:p), στα υπόλοιπα που γράφεις συμφωνώ.

Όσο για το "δεν σπάει δεν χαλάει"....

Βεβαίως, εάν έχεις σκοπό να το κρατήσεις 20 χρόνια, πάρε Ιαπωνικό, δεν σπάει δεν χαλάει, αλλά δεν σου προσφέρει και τίποτα απολύτως. Είναι σε κάποιο segment leaders; Ασφάλεια, τεχνολογία, ποιότητα συναρμογής και υλικών, οδηγική συμπεριφορά;

Τα έχουμε υπεραναλύσει, προσωπικά δεν παίρνω αμάξι με βάση μια λίστα τσουβαλιάσματος ως προς τη συχνότητα βλαβών. Προσωπικά, στο δικό μου αυτοκίνητο, με 1500 ευρώ επιπλέον, πήρα 5 χρόνια εγγύηση, ωστόσο και από τα 2 άλλα Γερμανικά της οικογένειας, με σωστή συντήρηση πάντα, δεν έχουν βγάλει το παραμικρό.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Τα αυτοκίνητα τους ήταν προσαρμοσμένα στις ανάγκες και στις ιδιαιτερότητες της χώρας τους και προφανώς δεν ήταν ίδιες με αυτές της Ευρώπης
Πρώτα απ όλα χρειαζόταν αυτοκίνητα να διανύουν τεράστιες αποστάσεις ,να τρέχουν σε σχεδόν ίσιους δρόμους ,να επισκευάζονται πολύ εύκολα και να έχουν τεράστιους χώρους και φυσικά με λογικό κόστος κτήσεως .
Ολα αυτά τα έχουν τα αμερικάνικα αυτοκίνητα ,αλλά απλά είναι έξω από τις ευρωπαικές συνθήκες .
Οταν άρχισαν να αλλάζουν οι συνθήκες ζωής τους πολλοί απ αυτούς στράφηκαν σε ξένα αυτοκίνητα ,αλλά λιγο -πολύ προσαρμοσμένα στις δικές τους ανάγκες .
Οι κινητήρες τους είχαν αστείες ιπποδυνάμεις για το μέγεθος τους γιατί απλά αυτό που χρειαζόταν ήταν τεράστια ροπή από πολύ χαμηλά για τα αυτόματα κιβώτια 3 -4 σχέσεων στα πρώτα χρόνια .Οι αναρτήσεις ήταν αστείες γιατί απλά δεν χρειαζόταν τίποτε περισσότερο για τις ατελείωτες ευθείες παρά μόνο ενδοτικότητα για άνεση και μια σχετική επαφή με το οδόστρωμα για να μην φεύγει με το παραμικρό έξω από το δρόμο και φυσικά να αντέχει τούς 2 τόνους που ζύγιζαν .

Πέτρο, εν μέρει μπορεί να υπήρχαν κάποια στιγμή αυτές οι ανάγκες, ωστόσο, για λόγους κόστους ( ; ) δεν προσαρμόστηκαν ποτέ στη νέα εποχή. Σε πολλές πολιτείες μάλιστα, θεωρείται δεδομένο πως έχεις ένα pickup truck 6 με κινητήρα 6 λίτρων -βλέπε Texas κλπ- χωρίς κανένα προφανή λόγο. Με τα ίδια χρήματα μπορούν να αγοράσουν κάτι πολύ ποιοτικότερο, που θα εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες τους, ωστόσο το αποφεύγουν.
 
Μα πως είναι δυνατόν να ξέρουμε εμείς τις ανάγκες τους, μένοντας στην Αθήνα?

Επίσης ποιος είπε ότι τα αμερικανικά αμάξια δεν έχουν αλλάξει......κάποια μάλιστα στρίβουν και καλύτερα από κάποια ευρωπαϊκά....

Επίσης κι εγώ αν μπορούσα θα προτιμούσα έναν V8 από έναν από ένα πουσαρισμένο 1.0αρι ή ακόμα και δίλιτρο τούρμπο........αλλά όλα είναι σχετικά.....για ποια χρήση μιλάμε?

Εκεί μπαίνει στη συζήτηση ο Ιάπωνας που δε σπάει, δε χαλάει και που μπορεί να μη διακρίνεται σε κανένα segment από αυτά που αναφέρεις αλλά διακρίνεται στο ότι θα κάνει τη δουλειά τίμια ακόμα κι αν τον παραμελήσεις που είναι μια πολύ σημαντική παράμετρος.....στην Ελλάδα που η πλημμελής συντήρηση είναι κανόνας.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Εγώ προσωπικά δεν τα συμπαθώ ίσως από άλλα βιώματα που έχω στην Ευρώπη, στην Ελλάδα πχ σπανιότατα βλέπαμε τέτοιας φιλοσοφίας αμάξια. Αλλά ο κυριότερος λόγος που με κρατάει μακρια είναι πως, εδώ που βρίσκομαι, με χιόνια το μισό χρόνο, αλάτια στους δρόμους κλπ κλπ κλπ, τα "παλιά" αμερικάνικα που κυκλοφορούν (μιλάμε για ηλικία 8-10 ετών), είναι στην κυριολεξία σάπια: οτιδήποτε έρχεται σε επαφή με κατάλοιπα απ'το δρόμο (φτερά κλπ) είναι τρύπια, σχεδόν κρέμονται.

Προφανώς δε θα έχεις τέτοια προβλήματα αν σκοπεύεις να κρατήσεις τ'αμάξι 4-5 χρόνια, αλλά όσο να'ναι, σου βγάζει μια σχετική δυσπιστία. Ειδικά αν σκεφτώ ότι στην Ελλάδα, μια Κορόλλα που έχουμε στην οικογένεια εδώ και 22 χρόνια, και δουλεύει καθημερινά απ'τη μέρα αγοράς της, έχει αλλάξει απλά μια φορά σασμάν. (μετά τα 15 χρόνια).



Αυτό να πάρεις μαέστρο μου!!


x16-02-21-lexus-lc-500h-photo-gallery.jpg.pagespeed.ic.RuKroEqAd9.jpg
 
Εγώ αν ήμουν στασ states και είχα τη δουλειά μου και το κορίτσι θα έπαιρνα μεταχειρισμένο αυτό,τα σεντάν και οι μαούνες αργότερα,μια φορά είναι τα νιάτα:
 

Attachments

  • viper-sundown.jpg.image.1440.jpg
    viper-sundown.jpg.image.1440.jpg
    78.9 KB · Views: 140
Αυτό δεν κουμαντάρεται με τίποτα. Αγοράζεις πολλά πεζοδρόμια!
 
Εγώ παίδες από πιτσιρικάς το μεγαλύτερο αυτοκινητιστικό απωθημένο που είχα ήταν ένα Audi Α4 Turbo Quattro. Το'χε ο θειός μου εκεί κοντά στο 2002-3, και το'παιρνα για βόλτες σε στροφιλίκια κλπ κλπ σε βουνά και δάση, φιδίσιους δρόμους στο χωριό. Χάιδευα το γκαζάκι κι άκουγα/ένιωθα το βαθύ μπάσσο του κινητήρα να ξεδιπλώνεται μέσα από το ηχομονωμένο αμάξωμα, γούσταρα την επιτάχυνση και τα απίθανα κρατήματα, κι έλεγα άντε να βρω καμιά καλή δουλειά να πάρω ένα δικό μου.

Οπότε, αν ήμασταν για ανοίγματα, κάπου εκεί θα πήγαινα, αφού συνδυάζει τις μετεφηβικές μου κ@υλες μαζί με το "σοβαρό επαγγελματικό" προφίλ που χρειάζομαι τώρα (λέμε τώρα).

Αλλά...
 
Αυτό δεν κουμαντάρεται με τίποτα. Αγοράζεις πολλά πεζοδρόμια!

Κυρίως αγοράζεις χρόνια και χαμόγελα!Δε νομίζω πως ένας μυαλωμένος άνθρωπος κινδυνεύει να αγριέψει το θηρίο και να τον φάει :)).Αμπελοφυλοσοφούμε βέβαια,αλλά πραγματικά πιστεύω πως ένας νέος άνθρωπος με καλό εισόδημα πρέπει να καβαλάει σπορ αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα!Απωθημένα δικά μου όπως αντιλαμβάνεστε.....
 
Οδήγησα δυο Legacy, το 2.5 και το 3.6

To "μικρό" ήταν της απελπισίας από άποψη κινητήρα, δεν πήγαινε με τίποτα. Το μεγάλο ήταν ΟΚ, με διαφορά όμως κατώτερο του ανταγωνισμού (Accord, Maxima, και ούτε λόγος βέβαια για A4). Η τιμή του όμως κοντά στα 34Κ αυτά ανταγωνίζεται. Η καμπίνα πολύ καλύτερη απ'ό,τι περίμενα, αλλά ακόμα κάπως 'meh' σε σχέση με τα παραπάνω.
 
Ναι, αλλά ήταν το Outback; Το "σηκωμένο" με την μόνιμη τετρακίνηση και το κεντρικό διαφορικό; Εγώ θα το είχα πάρει το 2.5 Outback (το είχα βρει μεταχειρισμένο στην Ελλάδα) αλλά σκέφτηκα τα τεκμήρια και τα πολυτέλεια και τα τέλια...
 
Ναι, αλλά ήταν το Outback; Το "σηκωμένο" με την μόνιμη τετρακίνηση και το κεντρικό διαφορικό; Εγώ θα το είχα πάρει το 2.5 Outback (το είχα βρει μεταχειρισμένο στην Ελλάδα) αλλά σκέφτηκα τα τεκμήρια και τα πολυτέλεια και τα τέλια...

Άλλο το Outback άλλο το Legacy. Με παρόμοια specs ομως στον κινητήρα (ίσως να'ναι και τελείως ο ίδιος) και στην τετρακίνηση.

Αν το'παιρνα για κάνα χωριό στην Ελλάδα θα πήγαινα με τα μπούνια προς τα εκεί, εδώ όμως δεν πρόκειται να ακουμπήσει off road ποτέ.
 
Ακόμα στο ψάξιμο είμαι εγώ, γιατί δε βιάζομαι πάρα πολύ...

να πω την αμαρτία μου, μπήκα προχτές να κάνω test drive ένα Golf GTI και το ερωτεύτηκα. Μετά από τόσο σεντάν με το στανιό τόσα χρόνια στο Αμέρικα, με το που μπήκα μέσα, κάπως αισθάνθηκα 10 χρόνια νεώτερος και ότι πάω για καφεδάκι στη θάλασσα.

Μηχανικά μου φάνηκε άψογο, 220 άλογα ΤSI, ωραιό σαφές τιμόνι, σχεδιαστικά με συναρπάζει λόγω βιωμάτων φοιτητικής ηλικίας, αλλά έχει κάποιες ελλείψεις κραυγαλέες για τα κοντά 30Κ που ζητάει η SE μεσαία έκδοση (πχ όχι διζωνικός κλιματισμός). Η "μεγάλη" έκδοση Autobahn (διζωνικός, δέρματα, navigation, premium ηχος κλπ) ανεβαίνει στα 35, όπου πλέον έρχεται στα ίδια λεφτά με Α3.

Η "γαμάτη" έκδοση R με τετρακίνηση, 300 άλογα, digital cockpit και δε συμμαζεύεται, πάει στα 40.

E δε $#@$# Golf είπα να πάρω, όχι ΒΜW.
 
ίδιες τιμές και το 308 GT στην έκδοση με το 8αταχυτο αυτόματο με τα 225 άλογα. Ξεκινάει από 35...
 
Ακόμα στο ψάξιμο είμαι εγώ, γιατί δε βιάζομαι πάρα πολύ...

να πω την αμαρτία μου, μπήκα προχτές να κάνω test drive ένα Golf GTI και το ερωτεύτηκα. Μετά από τόσο σεντάν με το στανιό τόσα χρόνια στο Αμέρικα, με το που μπήκα μέσα, κάπως αισθάνθηκα 10 χρόνια νεώτερος και ότι πάω για καφεδάκι στη θάλασσα.

Μηχανικά μου φάνηκε άψογο, 220 άλογα ΤSI, ωραιό σαφές τιμόνι, σχεδιαστικά με συναρπάζει λόγω βιωμάτων φοιτητικής ηλικίας, αλλά έχει κάποιες ελλείψεις κραυγαλέες για τα κοντά 30Κ που ζητάει η SE μεσαία έκδοση (πχ όχι διζωνικός κλιματισμός). Η "μεγάλη" έκδοση Autobahn (διζωνικός, δέρματα, navigation, premium ηχος κλπ) ανεβαίνει στα 35, όπου πλέον έρχεται στα ίδια λεφτά με Α3.

Η "γαμάτη" έκδοση R με τετρακίνηση, 300 άλογα, digital cockpit και δε συμμαζεύεται, πάει στα 40.

E δε $#@$# Golf είπα να πάρω, όχι ΒΜW.
Τα φαου-βε κατασκευάζονται στην Αμερική ή εισάγονται ; Θυμάμαι ότι τα BMW παράγονται εκεί...

Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ακόμα στο ψάξιμο είμαι εγώ, γιατί δε βιάζομαι πάρα πολύ...

να πω την αμαρτία μου, μπήκα προχτές να κάνω test drive ένα Golf GTI και το ερωτεύτηκα. Μετά από τόσο σεντάν με το στανιό τόσα χρόνια στο Αμέρικα, με το που μπήκα μέσα, κάπως αισθάνθηκα 10 χρόνια νεώτερος και ότι πάω για καφεδάκι στη θάλασσα.

Μηχανικά μου φάνηκε άψογο, 220 άλογα ΤSI, ωραιό σαφές τιμόνι, σχεδιαστικά με συναρπάζει λόγω βιωμάτων φοιτητικής ηλικίας, αλλά έχει κάποιες ελλείψεις κραυγαλέες για τα κοντά 30Κ που ζητάει η SE μεσαία έκδοση (πχ όχι διζωνικός κλιματισμός). Η "μεγάλη" έκδοση Autobahn (διζωνικός, δέρματα, navigation, premium ηχος κλπ) ανεβαίνει στα 35, όπου πλέον έρχεται στα ίδια λεφτά με Α3.

Η "γαμάτη" έκδοση R με τετρακίνηση, 300 άλογα, digital cockpit και δε συμμαζεύεται, πάει στα 40.

E δε $#@$# Golf είπα να πάρω, όχι ΒΜW.

Το digital cockpit ολο του ομιλου δεν συνεργαζεται με android auto/apple carplay για navigation. Δεν μου κανει εντυπωση, απλα το θεωρω μειονεκτημα.
 
Το digital cockpit ολο του ομιλου δεν συνεργαζεται με android auto/apple carplay για navigation. Δεν μου κανει εντυπωση, απλα το θεωρω μειονεκτημα.

Δεν το ήξερα αυτό!! Όντως μειονέκτημα. Τι άλλο θα σκεφτούν πια...