Επιλογη αυτοκινητου

Ο Πανος ειδε peugeot και τσιμπησε !!!

Εχουν περασει απο τα χερια μου γερμανικα με πρωτο το taunus του πατερα μου και μια bmw 318, απο Ιταλικα με mirafiori abarth (για οσους γνωριζουν..) punto του 2001, και τρια δαφορετικα peugeot 306 με κορυφη το gti race που παταγε τα παντα στο διαβα του..

Citroen c3 του 2010 που ειχε η πρωην μου ( ακομα μου λειπει το πανοραμικο παρπριζ) και εδω και δυο χρονια το 208.

Αψογο στησιμο, στριβει εξαιρετικα για καταναλωση ακομα γελαω γιατι υποτιθεται οτι δεν ειμαι αργος οδηγος.....

Πλεον ομως οι αυτοκινητοβιομηχανιες μοιραζονται πολλα απο τα κομματια τους οποτε ειναι καθαρα θεμα τυχης σε οποιοδηποτε να σου βγαλει το κατι παραπανω..

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Αντε με τις υγειες σου και καλοταξιδο.

Η Audi ειναι αυτη την στιγμη (εχει γινει) η πιο αξιοπιστη μαρκα της γερμανιας και πουλαει ουσια ανετη και ευχαριστη οδηγηση, οχι Γερμανικο ονομα.

Ουτε Μερσεντες ουτε ΒΜ ουτε VW.

Noμιζω δεν μας ειπες το πιο σημαντικο... Τι χρωμα ; Προσφερει ωραια χρωματακια πλεον και η Audi.

Cosmos blue το λέει, είναι το κλασσικό σκούρο μπλε της Audi που υπό συγκεκριμένες συνθήκες φωτός φαίνεται να πρασινίζει λίγο. Τώρα να σας πω ότι πλέον το sedan μου φαίνεται πιο ωραίο απ'το (τωρινό) hatchback? :flipout::flipout::flipout:

Σήμερα κάναμε βόλτα και μου πόζαρε, νάτο:

Hello A3 by betonven, on Flickr

Καλά τα λες για τα Audi, νομίζω από τα ακριβά γερμανικά μάλλον είναι τα πιο τίμια, σου δίνουν κάτι σαφώς παραπάνω σε σχέση με πχ τα VW, αλλά κοστίζουν απλά κάτι τις παραπάνω (χωρίς υπερβολές). Επίσης, οι εκδόσεις είναι υπερ-εξοπλισμένες, σε σχέση με BMW/Mercedes που στη βασική έκδοση σου δίνουν μόνο τις...ρόδες.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Ο Πανος ειδε peugeot και τσιμπησε !!!

Εχουν περασει απο τα χερια μου γερμανικα με πρωτο το taunus του πατερα μου και μια bmw 318, απο Ιταλικα με mirafiori abarth (για οσους γνωριζουν..) punto του 2001, και τρια δαφορετικα peugeot 306 με κορυφη το gti race που παταγε τα παντα στο διαβα του..

Citroen c3 του 2010 που ειχε η πρωην μου ( ακομα μου λειπει το πανοραμικο παρπριζ) και εδω και δυο χρονια το 208.

Αψογο στησιμο, στριβει εξαιρετικα για καταναλωση ακομα γελαω γιατι υποτιθεται οτι δεν ειμαι αργος οδηγος.....

Πλεον ομως οι αυτοκινητοβιομηχανιες μοιραζονται πολλα απο τα κομματια τους οποτε ειναι καθαρα θεμα τυχης σε οποιοδηποτε να σου βγαλει το κατι παραπανω..

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Και πολλοι προμηθευτες τους ειναι κοινοι ανα περιοχη κατασκευης.
Οποτε αν ενας προμηθευτης ας πουμε αυτο που κανει τα πλαστικα για το ταδε μερος, εχει καποιο προβλημα στην εταιρια του εστω και στιγμιαιο, χορηγοντας μαρκες θα βγαζουν το προβλημα.

Χρειαζεται συνεχεια αυστηρος δειγματοληπτικος ελεγχος.
 
Cosmos blue το λέει, είναι το κλασσικό σκούρο μπλε της Audi που υπό συγκεκριμένες συνθήκες φωτός φαίνεται να πρασινίζει λίγο. Τώρα να σας πω ότι πλέον το sedan μου φαίνεται πιο ωραίο απ'το (τωρινό) hatchback? :flipout::flipout::flipout:

Σήμερα κάναμε βόλτα και μου πόζαρε, νάτο:

Hello A3 by betonven, on Flickr

Πανεμορφο !!! Ειναι το 2ο αγαπημενο μου χρωμα μετα απο ενα κιτρινο μουσταρδι που ειχε βγαλει τελευταια.
Επιτελους...Τελειωσε η δικτατορια του μαυρου

Να το χαιρεσαι ειμαι πολυ χαρουμενος για σενα. Υπεροχο.
 
Πανεμορφο !!! Ειναι το 2ο αγαπημενο μου χρωμα μετα απο ενα κιτρινο μουσταρδι που ειχε βγαλει τελευταια.
Επιτελους...Τελειωσε η δικτατορια του μαυρου

Να το χαιρεσαι ειμαι πολυ χαρουμενος για σενα. Υπεροχο.

Nα'σαι καλά! Σίγουρα το καλύτερο αμάξι που'χει περάσει απ'τα χέρια μου (αν και ακόμα δεν μπορώ να ξεπεράσω έναν έρωτα για το 3ο μου κατά σειρά αμάξι, ένα Focus του 2000, που έστριβε περίπου όπως αυτό εδώ το Audi, αλλά κόστιζε τα μισά :D ).
 
Ιάσωνα κάτι ακόμη... ελπίζω ότι δεν χρειάζεται να σου υπενθυμίσω ότι τα όρια ταχύτητας εκεί είναι μικρότερα από εδώ.

Επίσης ότι τηρούνται με αυστηρότητα.

Γιατί κάτι είδα για 160 πριν.... :D

Ξέχασα να το απαντήσω αυτό, κακώς! 100 χλμ έγραφα ντε, όχι μίλια!! Είπαμε, δε γίνεται να το χαρώ τ'αμαξι απ'της φυλακής τα σίδερα :D

Πάντως στο καινούριο μου μέρος, έχουμε ένα 5 mph bonus, η τελικές στον interstate είναι 75!! (120!)
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Cosmos blue το λέει, είναι το κλασσικό σκούρο μπλε της Audi που υπό συγκεκριμένες συνθήκες φωτός φαίνεται να πρασινίζει λίγο. Τώρα να σας πω ότι πλέον το sedan μου φαίνεται πιο ωραίο απ'το (τωρινό) hatchback? :flipout::flipout::flipout:

Σήμερα κάναμε βόλτα και μου πόζαρε, νάτο:



Καλά τα λες για τα Audi, νομίζω από τα ακριβά γερμανικά μάλλον είναι τα πιο τίμια, σου δίνουν κάτι σαφώς παραπάνω σε σχέση με πχ τα VW, αλλά κοστίζουν απλά κάτι τις παραπάνω (χωρίς υπερβολές). Επίσης, οι εκδόσεις είναι υπερ-εξοπλισμένες, σε σχέση με BMW/Mercedes που στη βασική έκδοση σου δίνουν μόνο τις...ρόδες.
Μόνο αυτο που λες δεν συμβαίνει . Η Audi εχει απο τα πιο υπερκοστολογημενα πακέτα . Δεν εχει εκδόσεις . Επιλέγεις αμάξωμα, κινητήρα και πακέτα εξοπλισμού χτίζοντας το αμάξι σχεδόν custom με αποτέλεσμα αυτοκίνητο που ξεκινάει απο 30.000 να το φτάνεις στα 50+ πολυ άνετα . Γιατι και η Audi μονο τις ´ροδες¨ δίνει και αυτη. 2800 το premium χρωματακι, 4.000 το s-line πακέτο μεσα εξω , 3000 το virtual cockpit με το ανάλογο ηχοσύστημα κλπ... Δεν ειναι πχ σαν την Volvo που εχει εκδόσεις livstyl, momentum, r κλπ που επιλέγεις κινητήρα χρωμα ζάντες και ολο το πακέτο ειναι έτοιμο σε καλύτερη τιμη απο το να τα βάλεις έξτρα. Και απο τις άλλες premium γερμανικές η bmw ξερω οτι κανει γεναιοδωρες εκπτώσεις κυρίως σε σειρά x.
 
Πολυ ομορφο! Καλοταξιδο, κι αν χρειαστει να το στρωσεις ελα απο εδω!
Μετακομισες κ βρηκες 75 ολοκληρα μιλια οριο? Που?

Σημειωση... Η Νεα Υορκη εχει γενικα οριο (στα highways) 55 μιλια (89 χλμ/ωρα) και καποιες φορες 65 (105 χλμ/ωρα).
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Μόνο αυτο που λες δεν συμβαίνει . Η Audi εχει απο τα πιο υπερκοστολογημενα πακέτα . Δεν εχει εκδόσεις . Επιλέγεις αμάξωμα, κινητήρα και πακέτα εξοπλισμού χτίζοντας το αμάξι σχεδόν custom με αποτέλεσμα αυτοκίνητο που ξεκινάει απο 30.000 να το φτάνεις στα 50+ πολυ άνετα . Γιατι και η Audi μονο τις ´ροδες¨ δίνει και αυτη. 2800 το premium χρωματακι, 4.000 το s-line πακέτο μεσα εξω , 3000 το virtual cockpit με το ανάλογο ηχοσύστημα κλπ... Δεν ειναι πχ σαν την Volvo που εχει εκδόσεις livstyl, momentum, r κλπ που επιλέγεις κινητήρα χρωμα ζάντες και ολο το πακέτο ειναι έτοιμο σε καλύτερη τιμη απο το να τα βάλεις έξτρα. Και απο τις άλλες premium γερμανικές η bmw ξερω οτι κανει γεναιοδωρες εκπτώσεις κυρίως σε σειρά x.

Στις ΗΠΑ είναι τελείως διαφορετική η επιλογή extra. Συνήθως bundled σε πακέτα ''premium 1'', ''premium 2'' κλπ με αποτέλεσμα να βγαίνει αρκετά πιο οικονομικό.

Κατά τα άλλα, επιβεβαιώνω πως το Α3 στη βασική του έκδοση βγαίνει με τάσια ενώ το A class της Mercedes δεν έχει ούτε cd player. Από την άλλη, το γνωρίζεις πως θα βάλεις extra, επί της ουσίας, δεν αξίζει να πας σε premium Γερμανικό αν δεν βάλεις τα extra του.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Μόνο αυτο που λες δεν συμβαίνει . Η Audi εχει απο τα πιο υπερκοστολογημενα πακέτα . Δεν εχει εκδόσεις . Επιλέγεις αμάξωμα, κινητήρα και πακέτα εξοπλισμού χτίζοντας το αμάξι σχεδόν custom με αποτέλεσμα αυτοκίνητο που ξεκινάει απο 30.000 να το φτάνεις στα 50+ πολυ άνετα . Γιατι και η Audi μονο τις ´ροδες¨ δίνει και αυτη. 2800 το premium χρωματακι, 4.000 το s-line πακέτο μεσα εξω , 3000 το virtual cockpit με το ανάλογο ηχοσύστημα κλπ... Δεν ειναι πχ σαν την Volvo που εχει εκδόσεις livstyl, momentum, r κλπ που επιλέγεις κινητήρα χρωμα ζάντες και ολο το πακέτο ειναι έτοιμο σε καλύτερη τιμη απο το να τα βάλεις έξτρα. Και απο τις άλλες premium γερμανικές η bmw ξερω οτι κανει γεναιοδωρες εκπτώσεις κυρίως σε σειρά x.

Στις ΗΠΑ είναι τελείως διαφορετική η επιλογή extra. Συνήθως bundled σε πακέτα ''premium 1'', ''premium 2'' κλπ με αποτέλεσμα να βγαίνει αρκετά πιο οικονομικό.

Κατά τα άλλα, επιβεβαιώνω πως το Α3 στη βασική του έκδοση βγαίνει με τάσια ενώ το A class της Mercedes δεν έχει ούτε cd player. Από την άλλη, το γνωρίζεις πως θα βάλεις extra, επί της ουσίας, δεν αξίζει να πας σε premium Γερμανικό αν δεν βάλεις τα extra του.

Όπως τα λέει ο anderm είναι. Δες πχ τις επισημες τιμές στο site και το τι δίνουν. Η πρώτη στήλη είναι η χαμηλότερη (Premium), η δεύτερη η Premium Plus και η τρίτη η Prestige:
Τάσια δεν παίζουν πουθενά, η 'βασική' έκδοση φοράει 17άρες αλουμινίου, η δική μου 18.5άρες. Περισσότερα εδώ.
Screenshot 2018-08-20 15.28.35.jpg

Εγώ πήρα το τσεκαρισμένο με έξτρα το Sport package + sport suspension, με 34κάτι.
 
Πολυ ομορφο! Καλοταξιδο, κι αν χρειαστει να το στρωσεις ελα απο εδω!
Μετακομισες κ βρηκες 75 ολοκληρα μιλια οριο? Που?

Σημειωση... Η Νεα Υορκη εχει γενικα οριο (στα highways) 55 μιλια (89 χλμ/ωρα) και καποιες φορες 65 (105 χλμ/ωρα).

Θαενκς!! Για στρώσιμο μου πέφτεις λίγο μακριά (είναι και leased τ'αμαξι, δεν είναι να κάνω 20Κ μίλια τον πρώτο χρόνο :D ) , αλλά θα σου'ρθω κάποια στιγμή μέχρι τα Χριστούγεννα αεροπορικώς.

Ο καινούριος σταθμός είναι Omaha, NE! Τελείως αναπάντεχο αλλά είναι φανταστικό μέρος. Και με 75 όριο :D. Πάντως και πριν στην Indiana που ήμουν είχε 70 σε ορισμένα σημεία.
 
Ιάσωνα καλορίζικο, ειναι πολύ όμορφο το Audi σου!


Sent from my iPad using Tapatalk

Καλορίζικο και καλοτάξιδο Μαέστρο.

Είναι πολύ όμορφο.

Ιάσονα κουκλί είναι,καλοτάξιδο και πάλι!Βάλε και καμιά απο μέσα!


Ευχαριστώ παίδες! Να και μια απ'το εσωτερικό. Ψάρωσα συνειδητοποιώντας πόσο άνετο είναι το πίσω κάθισμα, άνετα ταξίδευα εκεί! Κατά τα άλλα, κλασσικό λιτό αλλά πανέμορφο εσωτερικό Audi. Εν τω μεταξύ, το κουμπί του MMI είναι όλα τα λεφτά, ειδικά στο car play, κάνεις τα πάντα άνετα χωρίς να χρειαστεί να πάρεις τα μάτια σου απ'τον δρόμο.

IMG_2078.jpg
 
Τρελό σκάλωμα τα flat bottom τιμόνια, γουστάρω πολύ.

(η φωτογραφία σου είναι λίγο τραγική μαέστρο μου, βγάλε μια με φως ημέρας)
 
Καλορίζικο κι από μένα. Η "πολεμίστρα" δείχνει τέλεια σε αναλογίες. Έτοιμο να το φορέσεις δείχνει.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Τρελό σκάλωμα τα flat bottom τιμόνια, γουστάρω πολύ.

(η φωτογραφία σου είναι λίγο τραγική μαέστρο μου, βγάλε μια με φως ημέρας)

Ορίστε, για σένα παραγγελιά, και από κανονική φωτογραφική!

A3 inside by betonven, on Flickr

Γαμάτα είναι τα flat bottom, αλλά στην αρχή είναι λίγο περίεργη η αίσθηση όταν οδηγείς με το ένα χέρι.
 
Καλορίζικο κι από μένα. Η "πολεμίστρα" δείχνει τέλεια σε αναλογίες. Έτοιμο να το φορέσεις δείχνει.

Θαενκς!! Όπως τα λες. Είχα ξεχάσει την αίσθηση σχετικά κόμπακτ αυτοκινήτου μετά από τα πλοία που οδηγούσα εδώ. Τώρα πραγματικά νιώθεις ότι το φοράς.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Μόνο αυτο που λες δεν συμβαίνει . Η Audi εχει απο τα πιο υπερκοστολογημενα πακέτα . Δεν εχει εκδόσεις . Επιλέγεις αμάξωμα, κινητήρα και πακέτα εξοπλισμού χτίζοντας το αμάξι σχεδόν custom με αποτέλεσμα αυτοκίνητο που ξεκινάει απο 30.000 να το φτάνεις στα 50+ πολυ άνετα . Γιατι και η Audi μονο τις ´ροδες¨ δίνει και αυτη. 2800 το premium χρωματακι, 4.000 το s-line πακέτο μεσα εξω , 3000 το virtual cockpit με το ανάλογο ηχοσύστημα κλπ... Δεν ειναι πχ σαν την Volvo που εχει εκδόσεις livstyl, momentum, r κλπ που επιλέγεις κινητήρα χρωμα ζάντες και ολο το πακέτο ειναι έτοιμο σε καλύτερη τιμη απο το να τα βάλεις έξτρα. Και απο τις άλλες premium γερμανικές η bmw ξερω οτι κανει γεναιοδωρες εκπτώσεις κυρίως σε σειρά x.

Επανέρχομαι σ'αυτό γιατί είδα το ελληνικό website και συνειδητοποίησα ότι έχεις δίκιο. Ενώ εδώ με 35Κ παρά κάτι πήρα 2.0Τ/220 άλογα, Quattro, automatic dual clutch και με 0-100 σε 5.8s, , στην Ελλάδα με 44Κ(!!!) παίρνεις 1.5 με 150 άλογα, FWD, και 0-100 σε 8.2s.

Ακόμη κι αν βγάλεις το τέλος ταξινόμησης, το παραπάνω μοντέλο κοστίζει όσο το δικό μου, ενώ δεν έχει καμία σχέση σαν αμάξι. Τη δική μου έκδοση δεν την φέρνουν καν, γιατί προφανώς το κόστος θα ανέβαινε σε πάνω από 50Κ και μετά δε θα μπορούσαν να πλασάρουν το S3.