Επιλογη αυτοκινητου

Φιλε μου και εγω αν αγοραζα τωρα αυτοκινητο Hyundai θα αγοραζα και ας ειμαι Ιαπωνοφιλος. Πχ Honda Civic 1.0 turbo vs i30 1.4 turbo στα ιδια χρηματα , i30 θα διαλεγα. Απλα ειναι λιγο περιορισμενες οι επιλογες κινητηρα με αυτοματο κιβωτιο. Θα ηθελα τον μικρο turbo με διπλου συμπλεκτη αλλα δυστυχως μονο τον 1.4 δινει και ξεπερναει τα 22.000 χωρις λογο.
 
Το 5θυρο. Το sedan δεν ερχεται με αυτοματο Ελλαδα και νομιζω μονο με δυο κινητηρες σε επιλογη. Αλλα ειναι κουκλι το sedan ( sportback ). Απλα δεν θα οδηγησω ξανα στην ζωη μου manual , οχι να το παρω σαν βασικο μου αμαξι. Αλλα φανταζομαι δεν ειναι ανατρεπτικος παραγοντας το κιβωτιο για καποιους. Απλα να εχει acc το αμαξι και αν μην εχεις αυτοματο κιβωτιο μου φαινεται αρκετα χαζο σαν επιλογη εξοπλισμου...

Σε επιλογη SUV δεν θα εβαζα στην συγκριση κανενα Honda . Τα hyundai ειναι vfm και τα honda υπερτιμημενα.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Το 5θυρο. Το sedan δεν ερχεται με αυτοματο Ελλαδα και νομιζω μονο με δυο κινητηρες σε επιλογη. Αλλα ειναι κουκλι το sedan ( sportback ). Απλα δεν θα οδηγησω ξανα στην ζωη μου manual , οχι να το παρω σαν βασικο μου αμαξι. Αλλα φανταζομαι δεν ειναι ανατρεπτικος παραγοντας το κιβωτιο για καποιους. Απλα να εχει acc το αμαξι και αν μην εχεις αυτοματο κιβωτιο μου φαινεται αρκετα χαζο σαν επιλογη εξοπλισμου...
Έχει acc το i30;;; Είμαι έκπληκτος γιατί το Tucson δεν έχει!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Έχει acc το i30;;; Είμαι έκπληκτος γιατί το Tucson δεν έχει!
Οχι δεν εχει. Απλα το αναφερω ως επιλογη καποιοι να συνδιαζουν acc με μηχανικο κιβωτιο.

Μαλλον εχει , αλλα οχι στην Ελλαδα;

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Τελικά το έχει και το καινούριο Tucson, τουλάχιστον στο εξωτερικό (είδα Αμερική και Αγγλία). Μένει να δούμε αν θα το φέρουν και τα τζιμανια εδώ .
 
Λοιπόν, πήγα το Σάββατο κι έκανα test drive στα Peugeot 3008 1.2 Active Grip και Skoda Kodiaq 1.4 Ambition 150hp, μια και ήμουν ανάμεσά τους. Μάλιστα, τα οδήγησα και τα δύο το ένα αμέσως μετά το άλλο.

Παρακάτω ακολουθούν τα συμπεράσματά μου:

Peugeot 3008
Μου άρεσε το cock pit, η εντυπωσιακή ψηφιακή οθόνη, το μικρό τιμόνι, η πολύ μικρή ακτίνα κατά την αναστροφή του αυτοκινήτου, καθώς και το ύψος του, αλλά μέχρι εκεί.
Δεν μου άρεσαν το σκληρό πλαστικό στις πόρτες, το οτι δεν ανοίγουν τα πίσω παράθυρα μέχρι κάτω, τα σκληρά πίσω καθίσματα (ιδιαίτερα το μεσαίο), οι περιορισμένοι χώροι για τους πίσω επιβάτες, η κακή ορατότητα στο πίσω παρμπριζ. Σε γενικές γραμμές, παρά την όμορφη εξωτερική του εμφάνιση, δεν με ικανοποίησε καθόλου. Είναι ένα μέτριο αυτοκίνητο, με μέτριους χώρους, και μέτρια ποιότητα.
Δεν θα έλεγα πως αξίζει κάποιος να δώσει 27.500 ευρώ.

Skoda Kodiaq
Το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν βέβαια αυτόματο και 4Χ4, με μια τεράστια ηλιοροφή, που σε κέρδιζε έτσι κι αλλιώς αμέσως. Αν εξαιρέσουμε όμως αυτά, το αυτοκίνητο ήταν τεράστιο εσωτερικά, με απίθανους χώρους και πολύ καλή κατασκευή και ποιότητα. Παρόλο το μέγεθός του όμως, ήταν πολύ εύκολο να οδηγηθεί μέσα στην κίνηση και σε στενούς δρόμους. Η μηχανή ανταποκρινόταν αρκετά καλά, αν και το αυτόματο σασμάν ήθελε λίγα δεύτερα να ανταποκριθεί στην ξαφνική επιτάχυνση. Όμως αυτό το δοκίμασα σε στενούς δρόμους και σε χαμηλές στροφές. Το παρκάρισμα ήταν πολύ άνετο και οι πίσω αισθητήρες προσφέρουν απίστευτη βοήθεια με ακρίβεια. Σε γενικές γραμμές, το αυτοκίνητο με κέρδισε.

Για να μην παρεξηγηθώ, εκφράζω πάντα την προσωπική μου άποψη και μόνο αυτή. Είναι καλό να γράφει κάποιος τη γνώμη του, γιατί πιστεύω βοηθάει άλλους φίλους, υποψήφιους αγοραστές.
 
Από περιέργεια, στη skoda συζητήσατε για αμάξι ετοιμοπαραδοτο ή παραγγελία; Και αν παραγγελία το χρονο αναμονής σου έδωσαν;
 
Αυτό που βλέπω ανάμεσα στα δύο ,είναι μια σοβαρή διαφορά κατανάλωσης ,αν και υποψιάζομαι ότι και στις δύο περιπτώσεις οι πραγματικές καταναλώσεις θα είναι αρκετά πιό πάνω και του skoda να αγγίζει τα 9+λίτρα /100.
Μιλάμε για αυτοκίνητα που μάλλον ξεπερνούν [κενά] τα 1300 κιλά ,πράγμα που σημαίνει πάνω από 1.5 τόνο σε πραγματικές συνθήκες .
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Από περιέργεια, στη skoda συζητήσατε για αμάξι ετοιμοπαραδοτο ή παραγγελία; Και αν παραγγελία το χρονο αναμονής σου έδωσαν;

Σκέφτομαι να παραγγείλω το αυτοκίνητο, για να το έχω το νέο έτος, κάτι που μου είπαν πως είναι εφικτό. Μου είπαν μάλιστα πως η παράδοση μπορεί να γίνει (εαν ήθελα) αρχές Δεκεμβρίου.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Επίσης στο 3008 υπάρχει ακόμα η επιλογή του 1.6 τούρμπο ή τέλος αυτός;

Το αυτοκίνητο που έκανα δοκιμή και με ενδιέφερε ήταν το 1.2 Active Grip 130hp, για το οποίο μου έδωσαν τελική προσφορά 27.500 (με μεταλικό χρώμα και με όλα τα έξοδα υπολογισμένα).
 
Αυτό που βλέπω ανάμεσα στα δύο ,είναι μια σοβαρή διαφορά κατανάλωσης ,αν και υποψιάζομαι ότι και στις δύο περιπτώσεις οι πραγματικές καταναλώσεις θα είναι αρκετά πιό πάνω και του skoda να αγγίζει τα 9+λίτρα /100.
Μιλάμε για αυτοκίνητα που μάλλον ξεπερνούν [κενά] τα 1300 κιλά ,πράγμα που σημαίνει πάνω από 1.5 τόνο σε πραγματικές συνθήκες .

θα συμφωνήσω μαζί σου. Ξέρεις, πολλές φορές μπροστά σε μια αγορά ενός αυτοκινήτου που μας αρέσει πολύ, δεν υπολογίζουμε (κακώς) το κόστος χρήσης και μερικές φορές ούτε το κόστος συντήρησης.
 
@Σεραφειμ

επειδη κινησαι στην συγκεκριμενη κατηγορια αυτοκινητων, ριξε μια ματια και στο Tucson, που ειναι ενδιαφερουσα προταση. Προσωπικα το εχω στα υποψιν μου. Το 3008 προσωπικα το θεωρω λιγο υπερεκτιμημενο αυτοκινητο. Εχει πολυ ωραιο cockpit και εξωτερικη εμφανιση (κατ'εμε), αλλα δεν εχει τοσο καλους χωρους επιβατων, για την κατηγορια του και για τα χρηματα που ζητουν.

Το Kodiaq ειναι παρα πολυ καλη λυση και τα 4.8μ του ειναι αληθεια οτι αν το δεις στο δρομο δεν φαινονται. Εσυ το οδηγησες μαλιστα και εχεις και αποψη για το πως ελισσεται. Δυσκολα θα βρεις σε <35000 αυτοκινητο με τους χωρους του και αν τα "εχεις βρει" με το μεγεθος του, νομιζω οτι ειναι παρα πολυ καλη λυση. Εγω δεν μπορω να ξεπερασω το γεγονος οτι θα ειναι 30cm μεγαλυτερο απο το τωρινο μου αυτοκινητο :) Το kodiaq ποιον κινητηρα φορουσε; Στον τιμοκαταλογο υπαρχει ο 1.5tsi, αλλα στο configurator βλεπω μονο διλιτρα diesel
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

@Σεραφειμ

επειδη κινησαι στην συγκεκριμενη κατηγορια αυτοκινητων, ριξε μια ματια και στο Tucson, που ειναι ενδιαφερουσα προταση. Προσωπικα το εχω στα υποψιν μου. Το 3008 προσωπικα το θεωρω λιγο υπερεκτιμημενο αυτοκινητο. Εχει πολυ ωραιο cockpit και εξωτερικη εμφανιση (κατ'εμε), αλλα δεν εχει τοσο καλους χωρους επιβατων, για την κατηγορια του και για τα χρηματα που ζητουν.

Το Kodiaq ειναι παρα πολυ καλη λυση και τα 4.8μ του ειναι αληθεια οτι αν το δεις στο δρομο δεν φαινονται. Εσυ το οδηγησες μαλιστα και εχεις και αποψη για το πως ελισσεται. Δυσκολα θα βρεις σε <35000 αυτοκινητο με τους χωρους του και αν τα "εχεις βρει" με το μεγεθος του, νομιζω οτι ειναι παρα πολυ καλη λυση. Εγω δεν μπορω να ξεπερασω το γεγονος οτι θα ειναι 30cm μεγαλυτερο απο το τωρινο μου αυτοκινητο :) Το kodiaq ποιον κινητηρα φορουσε; Στον τιμοκαταλογο υπαρχει ο 1.5tsi, αλλα στο configurator βλεπω μονο διλιτρα diesel

Όσον αφορά στο 3008 θα συμφωνήσω 100% μαζί σου!

Το Tucson, αν και το είχα στο παρελθόν (πριν 13 χρόνια) και ήμουν πολύ ευχαριστημένος, δεν μου αρέσει γιατί είναι το πιο χαμηλό στην κατηγορία του (από το έδαφος).

Η τελική τιμή για το Kodiaq (Ambition 1.5 TSI ACT 150hp βενζίνη) είναι 26.300 (μεταλικό, με 4 έτη εγγύησης). Σε πληροφορώ δε, οτι είναι 56 εκατοστά μεγαλύτερο από το Juke που έχω τώρα, αλλά μου αρέσει που είναι τόσο άνετο. Το kodiaq που δοκίμασα φόραγε τον κινητήρα 1.4 TSI 150hp DSG 4X4 βενζίνης. Αυτός που βγαίνει τώρα είναι 1.5 TSI ACT 150hp DSG βενζίνης (στα 27.980 περίπου).
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

θα συμφωνήσω μαζί σου. Ξέρεις, πολλές φορές μπροστά σε μια αγορά ενός αυτοκινήτου που μας αρέσει πολύ, δεν υπολογίζουμε (κακώς) το κόστος χρήσης και μερικές φορές ούτε το κόστος συντήρησης.

Σεραφείμ, μια και δεν βιάζεσαι πήγαινε να κάνεις ένα test drive το nissan
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Όσον αφορά στο 3008 θα συμφωνήσω 100% μαζί σου!

Το Tucson, αν και το είχα στο παρελθόν (πριν 13 χρόνια) και ήμουν πολύ ευχαριστημένος, δεν μου αρέσει γιατί είναι το πιο χαμηλό στην κατηγορία του (από το έδαφος).

Η τελική τιμή για το Kodiaq (Ambition 1.5 TSI ACT 150hp βενζίνη) είναι 26.300 (μεταλικό, με 4 έτη εγγύησης). Σε πληροφορώ δε, οτι είναι 56 εκατοστά μεγαλύτερο από το Juke που έχω τώρα, αλλά μου αρέσει που είναι τόσο άνετο. Το kodiaq που δοκίμασα φόραγε τον κινητήρα 1.4 TSI 150hp DSG 4X4 βενζίνης. Αυτός που βγαίνει τώρα είναι 1.5 TSI ACT 150hp DSG βενζίνης (στα 27.980 περίπου).

όσο στοιχίζει το 4χ4 που οδήγησες;
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Όσον αφορά στο 3008 θα συμφωνήσω 100% μαζί σου!

Το Tucson, αν και το είχα στο παρελθόν (πριν 13 χρόνια) και ήμουν πολύ ευχαριστημένος, δεν μου αρέσει γιατί είναι το πιο χαμηλό στην κατηγορία του (από το έδαφος).

Η τελική τιμή για το Kodiaq (Ambition 1.5 TSI ACT 150hp βενζίνη) είναι 26.300 (μεταλικό, με 4 έτη εγγύησης). Σε πληροφορώ δε, οτι είναι 56 εκατοστά μεγαλύτερο από το Juke που έχω τώρα, αλλά μου αρέσει που είναι τόσο άνετο. Το kodiaq που δοκίμασα φόραγε τον κινητήρα 1.4 TSI 150hp DSG 4X4 βενζίνης. Αυτός που βγαίνει τώρα είναι 1.5 TSI ACT 150hp DSG βενζίνης (στα 27.980 περίπου).

χμμ.. ισως θα πρεπει να ξεπερασω το ψυχολογικο μου προβλημα με τους 30 ποντους :D μιας και η τιμη ειναι δελεαστικη. Μηπως εχουν ριξει τις τιμες; οταν ειχα παει και ειχα ρωτησει μεσα στο καλοκαιρι, θυμαμαι οτι με 2-3 πραγματακια που ζητουσα εφτανα για πλακα τις 34000 (1.5 dsg 4Χ2)