Επιλογη αυτοκινητου

πάντως, σε stop mode (φανάρι ή διασταύρωση), σβήνει η μηχανή και ενεργοποιείται το Auto holder. Οπότε δεν χρειάζεται να πατάς φρένο. Στην ουσία δεν πατάς τίποτα και το αυτοκίνητο είναι σβησμένο και ακούνητο. Το πόδι είναι έτοιμο να πατήσει το γκάζι. Οπότε, οκ ίσως υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση στην εκκίνηση, αλλά μιλάμε για δέκατα δευτερολέπτου. Εαν λάβουμε υπόψη μας, πως ούτως ή άλλως σε manual σασμάν δεν πρέπει να έχεις κουμπωμένη την πρώτη με το ένα πόδι πατημένο το συμπλέκτη και το άλλο έτοιμο να πατήσει το γκάζι, αλλά να κουμπώσεις την πρώτη και να ξεκινήσεις, η διαφορά του χρόνου μεταξύ των δύο πρέπει να είναι απειροελάχιστη.
 
Το πήρες σε αυτόματο; Πώς συμπεριφέρεται το auto hold με αυτόματο όταν δεν πατάς φρένο; Σβήνει η μηχανή και ανάβει όταν πατήσεις γκάζι;

Θεωρητικά έχεις δίκιο για την κουμπωμενη πρώτη αλλά σε στοπ την έχω πάντα μέσα και περιμένω το κενό για να πεταχτω απέναντι.
 
Εγώ αναφέρομαι πάντως σε σύγκριση start stop manual χωρίς κουμπωμένη πρώτη και αυτόματου. Στο manual με το που πατάς αμπραγιάζ η μηχανή ανάβει ακαριαία, στο αυτόματο με το που αφήνεις το φρένο έχει μια μικρή καθυστέρηση. Η οποία δεν υπάρχει (ή υπάρχει σε πολύ μικρότερο βαθμό) όταν δεν είναι ενεργοποιημένο το start stop. Σε φανάρι δεν πολυπειράζει, αλλά όταν θες γρήγορη εκκίνηση κάνει διαφορά. Αλλά ανεξάρτητα απ' αυτό το βγάζω off κάθε φορά για τους λόγους που ανέφερα πριν (μόνιμα θέλει προγραμματισμό, δεν έχω δει αυτοκίνητο που απ' τη μαμά να έχει επιλογή μόνιμης απενεργοποίησης). Συνήθως βέβαια το ξεχνάω και το βγάζω με την πρώτη στάση που θα μου... θυμίσει την παρουσία του. Σε κάθε περίπτωση είναι λεπτομέρεια, δε νομίζω ότι θα απορρίψει κάποιος αυτόματο για τέτοιο λόγο (εγώ ούτε που θα το σκεφτόμουν δηλαδή).

@Σεραφείμ αναμένουμε εντυπώσεις από ταξίδι όταν με το καλό πας.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Το πήρες σε αυτόματο; Πώς συμπεριφέρεται το auto hold με αυτόματο όταν δεν πατάς φρένο; Σβήνει η μηχανή και ανάβει όταν πατήσεις γκάζι;

Θεωρητικά έχεις δίκιο για την κουμπωμενη πρώτη αλλά σε στοπ την έχω πάντα μέσα και περιμένω το κενό για να πεταχτω απέναντι.

ακριβώς όπως το έγραψες, εαν σβήσει η μηχανή, εμφανίζεται ένα εικονίδιο (Α) που σημαίνει οτι έχει μπει το auto hold, εαν δεν σβήσει η μηχανή, τότε εμφανίζεται ένα κόκκινο εικονίδιο που δείχνει οτι είναι ενεργοποιημένο το ηλεκτρονικό χειρόφρενο. Και στις δύο περιπτώσεις δεν χρειάζεται να πατάς φρένο, ακόμα και σε ανηφόρα. Όταν πατήσεις γκάζι, το αυτοκίνητο ξεκινά να κινείται.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Εγώ αναφέρομαι πάντως σε σύγκριση start stop manual χωρίς κουμπωμένη πρώτη και αυτόματου. Στο manual με το που πατάς αμπραγιάζ η μηχανή ανάβει ακαριαία, στο αυτόματο με το που αφήνεις το φρένο έχει μια μικρή καθυστέρηση. Η οποία δεν υπάρχει (ή υπάρχει σε πολύ μικρότερο βαθμό) όταν δεν είναι ενεργοποιημένο το start stop. Σε φανάρι δεν πολυπειράζει, αλλά όταν θες γρήγορη εκκίνηση κάνει διαφορά. Αλλά ανεξάρτητα απ' αυτό το βγάζω off κάθε φορά για τους λόγους που ανέφερα πριν (μόνιμα θέλει προγραμματισμό, δεν έχω δει αυτοκίνητο που απ' τη μαμά να έχει επιλογή μόνιμης απενεργοποίησης). Συνήθως βέβαια το ξεχνάω και το βγάζω με την πρώτη στάση που θα μου... θυμίσει την παρουσία του. Σε κάθε περίπτωση είναι λεπτομέρεια, δε νομίζω ότι θα απορρίψει κάποιος αυτόματο για τέτοιο λόγο (εγώ ούτε που θα το σκεφτόμουν δηλαδή).

@Σεραφείμ αναμένουμε εντυπώσεις από ταξίδι όταν με το καλό πας.

Εννοείται, θα σας ενημερώσω...
Αυτό που επίσης θέλω να επισημάνω είναι πως έχει μόνιμη τετρακίνηση. Δεν διαθέτει επιλογέα ανάλογα με το τεραίν. Ρώτησα και μου είπαν πως η επιλογή είναι εντελώς αυτόματη.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Εγώ αναφέρομαι πάντως σε σύγκριση start stop manual χωρίς κουμπωμένη πρώτη και αυτόματου. Στο manual με το που πατάς αμπραγιάζ η μηχανή ανάβει ακαριαία, στο αυτόματο με το που αφήνεις το φρένο έχει μια μικρή καθυστέρηση. Η οποία δεν υπάρχει (ή υπάρχει σε πολύ μικρότερο βαθμό) όταν δεν είναι ενεργοποιημένο το start stop. Σε φανάρι δεν πολυπειράζει, αλλά όταν θες γρήγορη εκκίνηση κάνει διαφορά. Αλλά ανεξάρτητα απ' αυτό το βγάζω off κάθε φορά για τους λόγους που ανέφερα πριν (μόνιμα θέλει προγραμματισμό, δεν έχω δει αυτοκίνητο που απ' τη μαμά να έχει επιλογή μόνιμης απενεργοποίησης). Συνήθως βέβαια το ξεχνάω και το βγάζω με την πρώτη στάση που θα μου... θυμίσει την παρουσία του. Σε κάθε περίπτωση είναι λεπτομέρεια, δε νομίζω ότι θα απορρίψει κάποιος αυτόματο για τέτοιο λόγο (εγώ ούτε που θα το σκεφτόμουν δηλαδή).

@Σεραφείμ αναμένουμε εντυπώσεις από ταξίδι όταν με το καλό πας.
Υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που επιλέγει ο χρήστης αν θέλει Start/Stop χωρίς πρόγραμμα και μέσα από το μενού η από κουμπί στην κονσόλα.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Thanks, δεν το ήξερα. Αλλά δεν είχα κάτσει και ποτέ να το ψάξω γιατί δεν είναι καν κριτήριο επιλογής (μόνο nice to have) οπότε... Το να μην είχες βέβαια καθόλου την επιλογή απενεργοποίησης start stop είναι κάτι που θα μ' ενοχλούσε (αλλά νομίζω ότι μέχρι εκεί έχουν όλα τα αυτοκίνητα - και πάλι βέβαια δεν το έχω ψάξει).

Εννοείται, θα σας ενημερώσω...
Αυτό που επίσης θέλω να επισημάνω είναι πως έχει μόνιμη τετρακίνηση. Δεν διαθέτει επιλογέα ανάλογα με το τεραίν. Ρώτησα και μου είπαν πως η επιλογή είναι εντελώς αυτόματη.

Κοίτα μόνιμη τετρακίνηση δεν έχει απ' όσο ξέρω (δηλαδή δεν έχει μονίμως ροπή και στους 4 τροχούς) απλά δεν ελέγχεις το πότε θα εμπλακεί. Υπάρχει όμως σαν extra (στα τετρακίνητα) το "Driving Mode Select" με κουμπί "Off Road" που χρησιμοποιείται νομίζω όταν είσαι σε δύσκολα τεραίν (το Scout το έχει default). Άλλο extra είναι και το DCC που το λέει νομίζω προφίλ ρύθμισης πλαισίου που και πάλι έχει Off Road ρύθμιση. Σε κάθε περίπτωση όμως δεν υπάρχει επιλογή τύπου κλειδώνω κεντρικό διαφορικό (άρα η ροπή μοιράζεται εμπρός πίσω), απλά είτε την κανονίζει μόνο του το αυτοκίνητο είτε έχεις κάποιες "high level" επιλογές. Λεπτομέρειες βέβαια, η default τετρακίνηση που έχει φτάνει και περισσεύει.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Εγώ σε κάθε περίπτωση το απενεργοποιώ. Μικρή η οικονομία, μεγάλη η καταπόνηση σε μίζα κτλ. Ξέρω είναι ειδικά ενισχυμένες και τατοιαύτα αλλά σε κάθε περίπτωση το προτιμώ στο off.

Κι εγώ το ίδιο κάνω στο Clio της γυναίκας μου. Ευτυχώς στα δικά μου ούτε το 207 έχει τέτοιο, λογικό αφού μιλάμε για αυτοκίνητο 10ετίας, αλλά ούτε και το Yaris πετρέλαιο που μίσθωσα πέρυσι έχει start-stop λειτουργία.
 
το start stop βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης και κατά συνέπεια στην ποιότητα του περιβάλλοντος στις πόλεις,

ξέρω υπάρχουν και άλλοι τρόποι, αυτός δίνει ακόμη κάτι.


-

επίσης

έχω φίλο που αγχώνεται με την (αμφισβητήσιμη) πιθανότητα φθοράς του αυτοκινήτου και το απενεργοποιεί,

αλλά ο ίδιος καπνίζει (= 100% πιθανότητα "φθοράς" στους πνεύμονες και το καρδιαγγειακό σύστημα και σαφώς αυξημένη πιθανότητα για διάφορους καρκίνους ιδίως του πνέυμονα)
 
Σε Nissan note βραχυκυκλώνοντας τον αισθητήρα που βλέπει αν είναι ανοιχτό το καπό απενεργοποιεί το start stop :)
 
ολα τα haldex απο την εκδοση 2 εχουν προφορτιση του πισω διαφορικου.
Αυτο σημαίνει οτι παντα πίσω στέλνει το 5-10 της ροπης για να ειναι πιο αμεση η εμπλοκη.
Θα το δείτε αν σηκώσετε το αμαξι σε ραμπα και βαλετε μπρος με πρωτη οτι γυριζουν και οι πισω τροχοί
 
ολα τα haldex απο την εκδοση 2 εχουν προφορτιση του πισω διαφορικου.
Αυτο σημαίνει οτι παντα πίσω στέλνει το 5-10 της ροπης για να ειναι πιο αμεση η εμπλοκη.
Θα το δείτε αν σηκώσετε το αμαξι σε ραμπα και βαλετε μπρος με πρωτη οτι γυριζουν και οι πισω τροχοί

Δημήτρη, ευχαριστούμε για την πληροφορία.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

το start stop βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης και κατά συνέπεια στην ποιότητα του περιβάλλοντος στις πόλεις,

α. Το Start/Stop έχει όφελος στην κατανάλωση αν παραμείνετε ακινητοποιημένοι από 15" και πάνω
β. Είναι τρικ των εταιριών για το Co2
γ. Ναι βοηθάει στη μείωση της ρύπανσης αλλά πολλές φορές η εκκίνηση σπρώχνει πιο πολλά καυσαέρια προς τα έξω.
δ. Σε VW,AUDI δείτε που στάζουν οι εξατμίσεις μετά από συνεχόμενα start/stop (αχ αμαρτωλό παρελθόν...)
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Βεβαίως . Αν είσαι σβηστός πχ για 9" δεν έχεις γλιτώσει τίποτα από κατανάλωση . Από 15" γλιτώνεις .
Αυτά είναι από επίσημες μετρήσεις μέσα σε εξειδικευμένα κέντρα του εξωτερικού όταν ήταν σε αρχικά στάδια το Start/Stop και εξελίσσονται μέχρι σήμερα.
Στην εταιρία που δουλεύω εγώ εξελίσσουν ένα νέο start/stop για να κατέβει κάτω από τα 15" .

Σκέψου μόνο το καύσιμο που χρειάζεσαι για να παίρνει μπροστά .
 
Λογικά όπως τα λες και ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Ενδυναμώνει την άποψη μου να το απενεργοποιω!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

. Καποιος άλλος έγραψε πως με το κιβώτιο σε S (ανεξαρτήτως αν είναι σε normal ή dynamic mode) δεν ενεργοποιείται το start/stop.
/QUOTE]

To δοκίμασα και όντως, με το αυτόματο κιβώτιο σε Sport, το start/stop απενεργοποιείται και βγάζει και την σχετική ένδειξη στο καντράν όταν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο:
 

Attachments

  • IMG_1210.jpg
    IMG_1210.jpg
    81.8 KB · Views: 176
Παίδες, θέλω να πάρω ένα μεταχειρισμένο, από το 2015 και μετά, Ρενώ Κλειώ, πετρέλαιο, 1500 cc, αυτόματο,κατά προτίμηση το station...

Ακούω και διαβάζω ότι τα τελευταία χρόνια η εταιρεία έχει λύσει τα παλαιότερα προβληματα αξιοπιστίας, για τον κινητήρα λένε τα καλύτερα, τον χρησιμοποιεί και η Μερτσέντες, ενώ ήταν η πρώτη που εχει καθιερώσει τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη σε όλη την γκάμα...

Όλα ακούγονται καλά, έχει όμως και λάκκο η φάβα ; Ειδικά το θέμα του κιβωτίου, μήπως η επιλογή του ενέχει κινδύνους αξιοπιστίας ;

Έχω εδώ και 7 χρόνια γαλλικό, ένα 407 station, το οποίο είχα αγοράσει ως μεταχειρισμένο πενταετίας και δεν είχα προβλήματα... Θέλω να πω ότι μου αρέσει να ξεπερνώ τα γνωστά στερεότυπα...

Είναι καλή η αγορά που σκέπτομαι ; Έχεις κάποιος εμπειρία στο θέμα ;

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk