πάντως, σε stop mode (φανάρι ή διασταύρωση), σβήνει η μηχανή και ενεργοποιείται το Auto holder. Οπότε δεν χρειάζεται να πατάς φρένο. Στην ουσία δεν πατάς τίποτα και το αυτοκίνητο είναι σβησμένο και ακούνητο. Το πόδι είναι έτοιμο να πατήσει το γκάζι. Οπότε, οκ ίσως υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση στην εκκίνηση, αλλά μιλάμε για δέκατα δευτερολέπτου. Εαν λάβουμε υπόψη μας, πως ούτως ή άλλως σε manual σασμάν δεν πρέπει να έχεις κουμπωμένη την πρώτη με το ένα πόδι πατημένο το συμπλέκτη και το άλλο έτοιμο να πατήσει το γκάζι, αλλά να κουμπώσεις την πρώτη και να ξεκινήσεις, η διαφορά του χρόνου μεταξύ των δύο πρέπει να είναι απειροελάχιστη.