Επιλογη αυτοκινητου

Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Με βάση τα στοιχεία ένας πετρελαιοκινητήρας απαιτεί λιγότερης αξίας service μετά από κάποια χλμ. διότι δεν υπάρχουν ιμάντες χρονισμού, και οι δίσκοι πλατώ συμπλέκτη φθείρονται λιγότερο. Εσύ όμως με 10.000 χλμ. δεν θα καταλάβεις διαφορά αφού θα πηγαίνεις για service έτσι κι αλλιώς μια φορά το χρόνο.
Ιμάντες χρονισμου δεν χρησιμοποιεί πλέον και η πλειοψηφία των βενζινοκινητων.
Επίσης παρόμοια συστήματα συμπλέκτη και δίσκων χρησιμοποιούνται και στις βενζίνες συνεπώς δεν βλέπω με ποιο τρόπο το service των diesel απαιτεί λιγότερα χρήματα.
Η εμπειρία μου πάνω στο θέμα με παμπολες περιπτώσεις προβλημάτων λόγο dpf ( που απαιτούν περισσότερο χρόνο και χρήμα για την συντήρηση τους) όπως και η ανάγκη χρήσης adblue δεν νομίζω πως κάνει οικονομικότερο το service τους.
Και αναφέρομαι μόνο σε ότι αφορά το service και όχι στην πιθανότητα αντικατάστασης ανταλλακτικών σε καίρια σημεία των diesel-κινητήρων όπου το κόστος τους ειναι σημαντικά ακριβότερο.
 
για τ service μιλώ μόνο για συντήρηση των δικών μου αυτοκινήτων και για το τί έχω πληρώσει και για πόσα χλμ. Βέβαια μιλώ για πολλά χλμ.

Τώρα για τους συμπλέκτες και τα πλατώ έχω υπόψη μου τα στοιχεία των εταιριών. Η δικαιολογία για τη φθορά ή τη μη φθορά είναι ότι ένας βενζινοκινητήρας απαιτεί συχνότερα πατινάρισμα (π.χ. ανεβαίνω πεζοδρόμιο για παρκάρισμα, κάνω όπισθεν για να μπω σε πλοίο) και ότι συνήθως με φορτίο χρειάζεται περισσότερες ή πολλές φορές περισσότερες αλλαγές ταχυτήτων. Έχω κάνει διαδρομή ανηφορική 16 χλμ. πάνω στο Γράμμο με 4 αλλαγές (2η-3η) και άλλο αυτοκίνητο παρόμοιο (C180) που με ακολουθούσε βενζίνης έκανε 46 (!!!).
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ιμάντες χρονισμου δεν χρησιμοποιεί πλέον και η πλειοψηφία των βενζινοκινητων.
Επίσης παρόμοια συστήματα συμπλέκτη και δίσκων χρησιμοποιούνται και στις βενζίνες συνεπώς δεν βλέπω με ποιο τρόπο το service των diesel απαιτεί λιγότερα χρήματα.
Η εμπειρία μου πάνω στο θέμα με παμπολες περιπτώσεις προβλημάτων λόγο dpf ( που απαιτούν περισσότερο χρόνο και χρήμα για την συντήρηση τους) όπως και η ανάγκη χρήσης adblue δεν νομίζω πως κάνει οικονομικότερο το service τους.
Και αναφέρομαι μόνο σε ότι αφορά το service και όχι στην πιθανότητα αντικατάστασης ανταλλακτικών σε καίρια σημεία των diesel-κινητήρων όπου το κόστος τους ειναι σημαντικά ακριβότερο.

Οι ιμάντες χρονισμού έχουν αντικατασταθεί σε μεγάλο βαθμό από αλυσίδες χρονισμού ,που φορούσαν τα αυτοκίνητα του 40-50-60 .
Ενα μέλος μας ,ο Θανάσης ,την έπαθε από αλυσίδα χρονισμού -αν θυμάμαι καλά .
 
Αυτό με την αναγέννηση του dpf ετοιμαζομουν να γράψω αλλά με πρόλαβε ο Αντρέας. Για κάποιους δεν είναι πρόβλημα, εμένα πάλι μου φαινόταν φοβερά αγχωτικό, οπότε επέλεξα τελικά βενζίνη. Υπόψιν πάντως ότι οι νέοι βενζινοκινητήρες είναι πολύ οικονομικοί οπότε αν τα χιλιόμετρα δεν είναι παρά πολλά τότε δεν υπάρχει τόση διαφορά από το πετρέλαιο.
Αν το ζητούμενο είναι χιλιόμετρα εντός πόλης, τότε τα υβριδικά είναι εξαιρετική λύση.

+1 από μένα για τα υβριδικά για πόλη,
ακόμη και αν τελικά τα κόστη βγουν τα ίδια
 
+1 από μένα για τα υβριδικά για πόλη,
ακόμη και αν τελικά τα κόστη βγουν τα ίδια
Γιατί θεωρείς ότι βγαίνουν τα ίδια; Δεν έχω υβριδικό,οπότε δεν έχω ιδίαν άποψη, απλά ρωταω. Στα συν τους επίσης, η πολιτισμένη, αθόρυβη λειτουργία τους και τα αυτόματα κιβώτια τους .
 
Προσωπικά αν έμενα στην Αττική η μόνη μου επιλογή θα ήταν CNG.
Στο φόρουμ των 4Τ , μιλούσε ένας σήμερα για το polo tgi. Αυτονομία 250χλμ και με ελάχιστα πρατήρια. Για ταξίδι, κλαφτα Χαράλαμπε, πρέπει να έχεις κάνει καλό προγραμματισμό. Καλύτερα ηλεκτρικό, που τουλάχιστον το φορτίζεις σπίτι.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

για τ service μιλώ μόνο για συντήρηση των δικών μου αυτοκινήτων και για το τί έχω πληρώσει και για πόσα χλμ. Βέβαια μιλώ για πολλά χλμ.

Τώρα για τους συμπλέκτες και τα πλατώ έχω υπόψη μου τα στοιχεία των εταιριών. Η δικαιολογία για τη φθορά ή τη μη φθορά είναι ότι ένας βενζινοκινητήρας απαιτεί συχνότερα πατινάρισμα (π.χ. ανεβαίνω πεζοδρόμιο για παρκάρισμα, κάνω όπισθεν για να μπω σε πλοίο) και ότι συνήθως με φορτίο χρειάζεται περισσότερες ή πολλές φορές περισσότερες αλλαγές ταχυτήτων. Έχω κάνει διαδρομή ανηφορική 16 χλμ. πάνω στο Γράμμο με 4 αλλαγές (2η-3η) και άλλο αυτοκίνητο παρόμοιο (C180) που με ακολουθούσε βενζίνης έκανε 46 (!!!).
Θα μπορούσες να μου πεις ότι οι χρήστες diesel συνήθως οδηγούν πολλα χιλιόμετρα ( παρα πολλα) σε εθνικη οδο , δηλαδή σε αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας με μεγαλες ταχύτητες αρα λιγότερες φθορες .
Αλλωστε αυτος ηταν ο βασικος λογος που επέλεξαν πετρέλαιο.
Τα υπόλοιπα που αναφέρεις δεν εχουν λογο στο αν ο κινητήρας είναι βενζινη η diesel.
Υποψιάζομαι πως θελεις να το συνδυάσεις με την αυξημένη ροπη των diesel .
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Οι ιμάντες χρονισμού έχουν αντικατασταθεί σε μεγάλο βαθμό από αλυσίδες χρονισμού ,που φορούσαν τα αυτοκίνητα του 40-50-60 .
Ενα μέλος μας ,ο Θανάσης ,την έπαθε από αλυσίδα χρονισμού -αν θυμάμαι καλά .

Ναι μπορει να γινει αυτό σπανια από καποιον ελαττωμματικο τεντωτηρα αν και συνηθως κατι τετοιο συμβαίνει από την μη τήρηση των οδηγιών του κατασκευαστή σε ότι αφορα την συντήρηση.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Τα υπόλοιπα που αναφέρεις δεν εχουν λογο στο αν ο κινητήρας είναι βενζινη η diesel.
Υποψιάζομαι πως θελεις να το συνδυάσεις με την αυξημένη ροπη των diesel .

η σύγχρονη τάση στα οικογενειακά turbo βενζίνης εχει αλλάξει και ταιριάζει με εκείνη των diesel.
Ετσι συνήθως δίνουν και αυτά ροπή χαμηλά που αργότερα απλά μένει σχεδόν σταθερή.
Ετσι όλοι οι κινητήρες δουλεύουν μεταξύ 1500-2000
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

η σύγχρονη τάση στα οικογενειακά turbo βενζίνης εχει αλλάξει και ταιριάζει με εκείνη των diesel.
Ετσι συνήθως δίνουν και αυτά ροπή χαμηλά που αργότερα απλά μένει σχεδόν σταθερή.
Ετσι όλοι οι κινητήρες δουλεύουν μεταξύ 1500-2000

Σωστα..
Σε καποιες περιπτώσεις και προοδευτικά ως τις 4000 στροφες
 
Γιατί θεωρείς ότι βγαίνουν τα ίδια; Δεν έχω υβριδικό,οπότε δεν έχω ιδίαν άποψη, απλά ρωταω. Στα συν τους επίσης, η πολιτισμένη, αθόρυβη λειτουργία τους και τα αυτόματα κιβώτια τους .

έχω υβριδικό yaris,
αλλά επειδή κάνω λίγα χλμ το χρόνο, θα μου βγει μία η άλλη με το να έπαιρνα βενζινοκίνητο

πάλι όμως υβριδικό θα έπαιρνα για πόλη,

καταρχήν γλιτώνεις τον εκνευριστικό ήχο της μίζας να παίρνει μπρος σε κάθε φανάρι και στοπ,
έχεις απόλυτη ησυχία στο 50% της μετακίνησης στην πόλη
και τέλος, δεν μπορεί να μαρσάρει, στοιχείο που καταστέλει την επιθετική οδήγηση, χρήσιμο στην πόλη
και άμα σε νοιάζει το περιβάλλον, έχει ακόμη ένα +

πραγματική κατανάλωση αποκλειστικά μέσα στην αθήνα και σε σύντομες διαδρομές 3,5-4 lt/100 km το καλοκαίρι και 4-4,5 το χειμώνα
 
Κατ εμέ, το καλύτερο αυτοκίνητο πόλης για τα ελληνικά δεδομένα.
Ψιλό μετάνιωσα που δεν το πήρα στη γυναίκα μου.
Μακάρι να μην είχαμε αυτό το τραγικό φορολογικό σύστημα που τρέμει η καρδιά σου πάνω από τα 1800cc και να μπορούσαμε να χαρούμε και οικογενειακά υβριδικά. Έβλεπα τις προάλλες YouTube review του υβριδικού Camry και έτρεχαν τα σάλια μου.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Μια και χρειάζεσαι βοήθεια. Πολλές πληροφορίες για καταναλώσεις και συμπεριφορά αυτοκινήτων μπορείς να βρεις στο θέμα μικρό πετρελαιοκίνητο. Εκεί θα βρεις μηνύματα από αυτούς που κάνουν χρήση πετρελαιοκίνητου και αυτών που διαβάζουν προδιαγραφές. Εν τάχει πάνω στο ίδιο αμάξωμα λόγω της μικρότερης κατανάλωσης του πετρελαιοκινητήρα και της διαφοράς στην αξία του καυσίμου, σήμερα στα μεσαία και μεγάλα αυτοκίνητα η οικονομία είναι τουλάχιστον 25% σε αξία καυσίμου. Στα μικρά η διαφορά είναι πιο μικρή, εκτός αν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο, οπότε η ροπή του πετρελαιοκινητήρα σώζει την κατάσταση με πολύ μικρότερη αύξηση στην κατανάλωση με σχέση με το βενζινοκίνητο. Δες κυρίως τα μηνύματα του Ntinos με Opel Corsa και Renault Clio Και 2-3 ακόμη (ένς με Picasso). Μην δεις τα δικά μου, καθώς οι βενζινοκίνητοι (songless bird) δεν τα πιστεύουν, και απλώς αγνοούν τις ενδείξεις του Board computer που παραθέτω από πετρελαιοκίνητα και βενζινοκίνητα. δες όμως και τη συμπεριφορά και τις απαιτήσεις του dpf.

Καλούς πετρελαιοκινητήρες έχουν στα μεσαία κυβικά η Renault και η Peugeot. To Qashqai φορά κινητήρες πετρελαίου Renault. Τόσο ο 1,3 βενζίνης όσο και ο 1,5 πετρελαίου είναι καινούριας σχεδίασης μοτέρ με αποτέλεσμα να είναι πιο αποδοτικοί από τους παλαιότερους.

Με βάση τα στοιχεία ένας πετρελαιοκινητήρας απαιτεί λιγότερης αξίας service μετά από κάποια χλμ. διότι δεν υπάρχουν ιμάντες χρονισμού, και οι δίσκοι πλατώ συμπλέκτη φθείρονται λιγότερο. Εσύ όμως με 10.000 χλμ. δεν θα καταλάβεις διαφορά αφού θα πηγαίνεις για service έτσι κι αλλιώς μια φορά το χρόνο.
Δεν αμφησβητω τα νουμερα σου. Αμφισβητω οτι αυτα τα νουμερα ανταποκρινονται στην οδηγηση ολων. Εγω με τα δικα μου νουμερα και αρχειο με γεμισματα βενζινης απο 1-1-2011 μεχρι σημερα για καθε γεμισμα που εχω κανει , δειχνει οτι αν ειχα αγορασει αντιστοιχου κινητηρα diesel τοτε, με την διαφορα τιμης αποκτησης θα ειχα κανει αποσβεση σε 6 χρονια απο την αγορα του αυτοκινητου.

Κατ εμέ, το καλύτερο αυτοκίνητο πόλης για τα ελληνικά δεδομένα.
Ψιλό μετάνιωσα που δεν το πήρα στη γυναίκα μου.
Μακάρι να μην είχαμε αυτό το τραγικό φορολογικό σύστημα που τρέμει η καρδιά σου πάνω από τα 1800cc και να μπορούσαμε να χαρούμε και οικογενειακά υβριδικά. Έβλεπα τις προάλλες YouTube review του υβριδικού Camry και έτρεχαν τα σάλια μου.
Ασε με την φορολογια. Ηρθε επιτελους η mazda στην Ελλαδα μετα απο απουσια χρονων και φοραει 2.0cc και 2.5cc κινητηρες... Την κατασταση σωζει ο "παλιος" diesel 1.8cc που δεν ξερω αν θα εισαχθει τελικα...
 
Ανάθεμα και αν κατάλαβα γιατί πήρε την αποφαση ο επιχειρηματίας να την ξανά φέρει στην Ελλάδα με τέτοιους κινητήρες. Είτε ξέρει κάτι που δεν ξέρουμε εμείς για τα φορολογικά πλάνα ή/και το μελλοντικό lineup των κινητήρων, είτε πήρε λάθος απόφαση.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δεν αμφησβητω τα νουμερα σου. Αμφισβητω οτι αυτα τα νουμερα ανταποκρινονται στην οδηγηση ολων. Εγω με τα δικα μου νουμερα και αρχειο με γεμισματα βενζινης απο 1-1-2011 μεχρι σημερα για καθε γεμισμα που εχω κανει , δειχνει οτι αν ειχα αγορασει αντιστοιχου κινητηρα diesel τοτε, με την διαφορα τιμης αποκτησης θα ειχα κανει αποσβεση σε 6 χρονια απο την αγορα του αυτοκινητου.

Ασε με την φορολογια. Ηρθε επιτελους η mazda στην Ελλαδα μετα απο απουσια χρονων και φοραει 2.0cc και 2.5cc κινητηρες... Την κατασταση σωζει ο "παλιος" diesel 1.8cc που δεν ξερω αν θα εισαχθει τελικα...

έχω σχεδόν 900.000 χλμ. με αυτοκίνητα και 10.000 χλμ. με φορτηγά και βαν. Και από το 1998 έχω και τροχόσπιτο, πρώτα ένα HOBBY 460 UL, μετά ένα WILK 560 UK και από το 2004 ενα HOBBY 540 UK. Έτσι έχω κάνει και ρυμούλκηση περίπου 7.000 χλμ. Οδηγώ γρήγορα, και σχεδόν πάντα χρονομετρώ τις διαδρομές μου και έχω σταθερά gps enabled και κάμερα στο παρμπρίζ, απλώς έχω μάθει να οδηγώ χωρίς επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις και να βλέπω όχι μόνο την πρώτη αλλά και τις επόμενες στροφές.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

έχω σχεδόν 900.000 χλμ. με αυτοκίνητα και 10.000 χλμ. με φορτηγά και βαν. Και από το 1998 έχω και τροχόσπιτο, πρώτα ένα HOBBY 460 UL, μετά ένα WILK 560 UK και από το 2004 ενα HOBBY 540 UK. Έτσι έχω κάνει και ρυμούλκηση περίπου 7.000 χλμ. Οδηγώ γρήγορα, και σχεδόν πάντα χρονομετρώ τις διαδρομές μου και έχω σταθερά gps enabled και κάμερα στο παρμπρίζ, απλώς έχω μάθει να οδηγώ χωρίς επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις και να βλέπω όχι μόνο την πρώτη αλλά και τις επόμενες στροφές.
Ποσοι ανταποκρινονται στην οδηγική σου εμπειρια και στυλ οδηγησης; Εγω κανω 18.000 το χρονο και απο αυτα ζητημα τα 3.000 να ειναι εντος πολης. Τα περισσοτερα ειναι σε περιφερειακο, Ανατολικη Θεσσαλονικη και εθνικη Μουδανιων Θεσσαλονικης. Δηλαδη ανοιχτοι δρομοι με μια μεση ταχυτητα στα 110 που κανω και με 6ταχυτητα στο αυτοματο κιβωτιο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ποσοι ανταποκρινονται στην οδηγική σου εμπειρια και στυλ οδηγησης; Εγω κανω 18.000 το χρονο και απο αυτα ζητημα τα 3.000 να ειναι εντος πολης. Τα περισσοτερα ειναι σε περιφερειακο, Ανατολικη Θεσσαλονικη και εθνικη Μουδανιων Θεσσαλονικης. Δηλαδη ανοιχτοι δρομοι με μια μεση ταχυτητα στα 110 που κανω και με 6ταχυτητα στο αυτοματο κιβωτιο.


Off topic
Πίσω από την εκκλησία βρίσκεσαι ;
Πέρασα τη περασμένη βδομάδα και ο κύριος δρόμος που είναι το φαρμακείο ήταν κλειστός από φορτηγό και έτσι έκανα το κύκλο πίσω από την εκκλησία για να βγώ πρός Θεσ/νικη
 
Μπορειτε να εξηγησετε λιγο τι ειναι το dpf ?

Eγω περασα Κτεο πριν λιγες μερες και ελαβα επισημανση δευτερης επισκεψης αφου εμεινα επανεξηταστεος στο θεμα μολυνσης ( Opacity ).

To αυτοκινητο μου ειναι δεκα χρονων πετρελαιοκινητο χωρις κανενα προβλημα μεχρι στιγμης εκτος αυτο το τελευταιο. Μια Megan 3.

Λοιπον εψαξα λυσεις και υπαρχουν δυο, μια ευκολη και φτηνη για να περασω τις εξετασεις στα γρηγορα και τις προτεινουν μεγαλες (και αροσωπες) αλυσιδες σερβις.
Στοιχιζει 70-80 ευρω αλλα πρεπει να "συνδραμεις" και συ, δηλαδη να πας σε αυτοκινητοδρομο και να πατησεις γκαζια κατεβαζοντας ταχυτητα και να τρεχεις για πολλα λεπτα σε πανω απο 3500 στροφες. Το βλεπω και λιγο ζορικο για την μηχανη το πολλα λεπτα πανω απο 3500 στροφες. Επισης το ρεζερβουαρ σου να ειναι παντα απνω απο το ημισυ...

Η αλλη λυση ειναι πιο βαρια και ακριβη.
Πηγα σε μηχανικο φιλο που καναμε μαζι και σπαρινγκ καποτε. Τωρα ο γιος του εχει γκαραζ και ηρθε και αυτος να δει την διαγνωση. (εγινε με ηλεκτρονικη "βαλιτσα").
Οντας παρων δε μπορουσα να πιστεψω οτι εβγαζε τοσο καpνο το αυτοκινητο μου. Ειδαν τις μετρησεις ...η διαγνωση...
Το τουρμπο ειναι αρρωστο. Πρεπει να γινει αλαγη τουρμπο, συν μετα αλλαγη φιλτρων και λαδιων, συν ενα καθαριστικο μετα...
Η ταριφα ειναι διαφορετικη... 800 ευρω (συν αλλες μετρησεις και διορθωσεις συν ενα πληρη καθαρισμο). Συν δανεισμο οχηματος γιατι θα μεινει δυο μερες μεσα στο γκαραζ.

Δηλαδη δεκα φορες μεγαλυτερη. Αλλα μου λενε εαν δεν θελεις να εχεις σε 5 μηνες παλι προβλημα ειναι αυτη.

Ρωταω τον φιλο μου για τον καθαρισμο μεσω προϊοντων μεσα στο καυσιμο και ανεβασμα στροφων επι μακρων σε αυτοκινητοδρομο...
Μου λεει το αυτοκινητο σου εχει 140 000 Χλμ. Εαν ηταν νεοτερο και ειχε λιγοτερα θα σου ελεγα καντο. Αλλα εδω πρεπει να αποφασισεις εαν θελεις να εξακολυθησεις να κυκλοφορεις με αυτο το αυτοκινητο καποια χρονια ακομα η οχι. Εαν θες να μη σου παρουσιαστει προβλημα μετα ξαφνικα και να σου στοιχισει, η μην εχεις το ιδιο...αν κανεις την "γρηγορη λυση".

Τεινω προς την δευτερη αποψη, αυτη του φιλου. Εσεις τι γνωμη εχετε ;

Ελπιζω να μπορεσω να τον πεισω να μου αλλαξει και ενα ιμαντα του αλτερνατερ που εχω ηδη αφου θα ξεμονταρει μπροστα στο μηχανικο μερος...

Ξερω ειναι πολλα λεφτα αλλα θα ειμαι πιο ησυχος και θα εχω καποιο προσωπο που θα ειναι υπευθηνο και θα επισταται του αυτοκινητου....

Εαν θελω να το κρατησω οπως μου ειπε, σε αυτη την ηλικια που εχει το αυτοκινητο, πρεπει πραγματικη συντηρηση.

Τι λετε ;
 
To dpf (diesel particulate filter) ειναι ακριβως ο λογος για τον οποιον δεν επελεξα ντηζελ :)
μαζευει τα σωματιδια ωστε να μην μολυνουν το περιβαλλον. Πρεπει ομως ανα τακτα χρονικα διαστηματα να κανεις διαδρομες σε υψηλες στροφες, ωστε (νομιζω) να ανεβασει θερμοκρασια και να τα "καψει". Αν θυμαμαι καλα (δεν το ειχα ψαξει παρα πολυ διοτι με το που ακουσα οτι χρειαζονται τετοια κολπα, εγκατελειψα) πρεπει καθε 2 εβδομαδες να οδηγεις με αυτον τον τροπο για συνεχομενα 10'-20'. Το αυτοκινητο καταλαβαινει οτι οι συνθηκες ειναι οι σωστες και γινεται η "αναγεννηση". Για καποιον που κανει χιλιομετρα σε εθνικη ειναι ευκολο, αλλα αν οχι μπορει να ειναι προβλημα. Γενικα θεωρειται σκοτωμα για τα ντηζελ οι πολλες μικρες διαδρομες.

Μηπως δεν στα ειχαν πει αυτα και δεν εχεις κανει σωστα αναγεννηση στο αμαξι;