Επιλογη αυτοκινητου

Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Μπορειτε να εξηγησετε λιγο τι ειναι το dpf ?

Eγω περασα Κτεο πριν λιγες μερες και ελαβα επισημανση δευτερης επισκεψης αφου εμεινα επανεξηταστεος στο θεμα μολυνσης ( Opacity ).

To αυτοκινητο μου ειναι δεκα χρονων πετρελαιοκινητο χωρις κανενα προβλημα μεχρι στιγμης εκτος αυτο το τελευταιο. Μια Megan 3.

Λοιπον εψαξα λυσεις και υπαρχουν δυο, μια ευκολη και φτηνη για να περασω τις εξετασεις στα γρηγορα και τις προτεινουν μεγαλες (και αροσωπες) αλυσιδες σερβις.
Στοιχιζει 70-80 ευρω αλλα πρεπει να "συνδραμεις" και συ, δηλαδη να πας σε αυτοκινητοδρομο και να πατησεις γκαζια κατεβαζοντας ταχυτητα και να τρεχεις για πολλα λεπτα σε πανω απο 3500 στροφες. Το βλεπω και λιγο ζορικο για την μηχανη το πολλα λεπτα πανω απο 3500 στροφες. Επισης το ρεζερβουαρ σου να ειναι παντα απνω απο το ημισυ...

Η αλλη λυση ειναι πιο βαρια και ακριβη.
Πηγα σε μηχανικο φιλο που καναμε μαζι και σπαρινγκ καποτε. Τωρα ο γιος του εχει γκαραζ και ηρθε και αυτος να δει την διαγνωση. (εγινε με ηλεκτρονικη "βαλιτσα").
Οντας παρων δε μπορουσα να πιστεψω οτι εβγαζε τοσο καpνο το αυτοκινητο μου. Ειδαν τις μετρησεις ...η διαγνωση...
Το τουρμπο ειναι αρρωστο. Πρεπει να γινει αλαγη τουρμπο, συν μετα αλλαγη φιλτρων και λαδιων, συν ενα καθαριστικο μετα...
Η ταριφα ειναι διαφορετικη... 800 ευρω (συν αλλες μετρησεις και διορθωσεις συν ενα πληρη καθαρισμο). Συν δανεισμο οχηματος γιατι θα μεινει δυο μερες μεσα στο γκαραζ.

Δηλαδη δεκα φορες μεγαλυτερη. Αλλα μου λενε εαν δεν θελεις να εχεις σε 5 μηνες παλι προβλημα ειναι αυτη.

Ρωταω τον φιλο μου για τον καθαρισμο μεσω προϊοντων μεσα στο καυσιμο και ανεβασμα στροφων επι μακρων σε αυτοκινητοδρομο...
Μου λεει το αυτοκινητο σου εχει 140 000 Χλμ. Εαν ηταν νεοτερο και ειχε λιγοτερα θα σου ελεγα καντο. Αλλα εδω πρεπει να αποφασισεις εαν θελεις να εξακολυθησεις να κυκλοφορεις με αυτο το αυτοκινητο καποια χρονια ακομα η οχι. Εαν θες να μη σου παρουσιαστει προβλημα μετα ξαφνικα και να σου στοιχισει, η μην εχεις το ιδιο...αν κανεις την "γρηγορη λυση".

Τεινω προς την δευτερη αποψη, αυτη του φιλου. Εσεις τι γνωμη εχετε ;

Ελπιζω να μπορεσω να τον πεισω να μου αλλαξει και ενα ιμαντα του αλτερνατερ που εχω ηδη αφου θα ξεμονταρει μπροστα στο μηχανικο μερος...

Ξερω ειναι πολλα λεφτα αλλα θα ειμαι πιο ησυχος και θα εχω καποιο προσωπο που θα ειναι υπευθηνο και θα επισταται του αυτοκινητου....

Εαν θελω να το κρατησω οπως μου ειπε, σε αυτη την ηλικια που εχει το αυτοκινητο, πρεπει πραγματικη συντηρηση.

Τι λετε ;
Αυτό που μου εκανε εντυπωση στο μήνυμα σου είναι το δεκαετίας αυτοκινητο με dpf , συνδυασμός πολυ σπανιος.
Εχω διαβασει για καποια αυτοκίνητα που με euro4 κινητήρες ειχαν dpf αλλα προσωπικά δεν μου εχει τυχει.
Dpf εχουν 100% όλα τα αυτοκίνητα euro 5 και 6 και το δικο σου εάν δεν εχεις κανει καποιο λαθος στα χρονια του , είναι euro 4.
Παντως εάν εχεις αυτοκίνητο με dpf η διαδικασια που περιγράφεις ότι σου εκαναν είναι απλως σβήσιμο της βλάβης ή προσωρινή παραπλάνηση του εγκεφαλου ώστε να βγεις με πορεια και να λειτουργήσει με αυτόν τον τροπο η αυτόματη αναγέννηση του φίλτρου.
Οι στροφες που σου είπανε ( 3500 – 4000) δεν είναι μεγαλες ώστε να ανησυχείς.
Υποθετω αυτό που σου εκαναν με το διαγνωστικο ηταν αναγέννηση μεσω εγκεφαλου στατικά για αυτό και έβλεπες το ντουμανι.
Αυτή η διαδικασία είναι η δευτερη πιο ευκολη μετα την πορεια που σου πρότειναν αλλα με προσοχή στις υψηλές θερμοκρασίες και φυσικα μετα το τελος , αλλαγη λαδιων.
Μηπως σου ειπε την αιθάλη που μετρησε το διαγνωστικο;
Αν οντως εχεις υψηλή τιμη τοτε πιθανόν να θελει βγάλσιμο και καθάρισμα με τον κλασικο τροπο.
 
Αυτό με τα ντίζελ, που δεν θέλουν πόλη και πολλές μικρές διαδρομές, πως συνάδει με την ύπαρξη των ταξί ?

Δεν θα έπρεπε, δηλαδή, το ντίζελ να είναι απαγορευτικό για ταξί ?

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
To dpf (diesel particulate filter) ειναι ακριβως ο λογος για τον οποιον δεν επελεξα ντηζελ :)
μαζευει τα σωματιδια ωστε να μην μολυνουν το περιβαλλον. Πρεπει ομως ανα τακτα χρονικα διαστηματα να κανεις διαδρομες σε υψηλες στροφες, ωστε (νομιζω) να ανεβασει θερμοκρασια και να τα "καψει". Αν θυμαμαι καλα (δεν το ειχα ψαξει παρα πολυ διοτι με το που ακουσα οτι χρειαζονται τετοια κολπα, εγκατελειψα) πρεπει καθε 2 εβδομαδες να οδηγεις με αυτον τον τροπο για συνεχομενα 10'-20'. Το αυτοκινητο καταλαβαινει οτι οι συνθηκες ειναι οι σωστες και γινεται η "αναγεννηση". Για καποιον που κανει χιλιομετρα σε εθνικη ειναι ευκολο, αλλα αν οχι μπορει να ειναι προβλημα. Γενικα θεωρειται σκοτωμα για τα ντηζελ οι πολλες μικρες διαδρομες.

Μηπως δεν στα ειχαν πει αυτα και δεν εχεις κανει σωστα αναγεννηση στο αμαξι;

Ναι ολα αυτα δεν μου τα ειχαν πει και ουτε την εννοια αναγεννηση ειχα ακουσει. Ουτε τον τροπο καθαρισμου καψιματος σωματιδιων...
Και ναι τα τελευταια χρονια κανω πολλες διαδρομες με ασχημα μποτιλιαρισματα και οτι συνεπαγεται, εδω που μενω, αν και οχι μεγαλη πολη, αλλα το ιδιο ειναι οσον αφορα την κυκλοφορια.

Μετα απο ολα αυτα ο φιλος μου ειπε το τουρμπο ειναι καπουτ θελει αλαγη. Συν τα παρελειπομενα ( φιλτρα λαδια injonctions )

@ Ανδρεας
Φιλε τα ευρω4 5 η 6 δεν τα ξερω καθολου τι σημανουν καν. Αλλα ξερω οτι το αυτοκινητο μου οταν το πηρα ειχε φιλτρο σωματιδιων και ειχε σταμπα Ecologic.

Tελος παντων 800 ευρω μετα απο δεκα χρονια δεν ειναι και τεραστειο ποσο ( αφου συνεπαγεται και αλαγη λαδιων και φιλτρων που ηδη θα γινονταν σε 5-6 μηνες) αλλα με εξεπληξε το γεγονος.

Συγκεκριμενα το ανταλακτικο τουρμπο στοιχιζει 392 ευρω, το φιλτρο λαδιου 11,55 ευρω, το φιλτρο αερα 22,55 ευρω, τα λαδια 52,50 και η εργασια 189. Συν τα εξτρα που προσφερονται. Ετσι εχετε και μια ιδεα.

Εαν ο υιος, μου το εκανε στη μαυρη, οπως ο πατηρ θα μου στοιχιζε 600. Αλλα ειναι νομοταγης και για να μην παθει τα ιδια χουνερια οπως ο πατερας του :flipout:

Απο την αλλη αν κανω την ευκολη ρυθμιση ( καθαριστικο μεσα στα καυσιμα και ο θεος βοηθος) δεν θα μου στοιχιζε μονο 80 ευρω αλλα συν της συντηρησης σε λιγους μηνες η σε καπου χιλια χιλιομετρα. Δηλαδη μεθαυριο... Και δεν θα ημουν και σιγουρος οτι μεθαυριο δε θα με σταματαγε η τροχαια για μολυνση και το αντιστοιχο μπουγιουρντι...

Θα το σκεφτω ακομα κανα εικοσοτετραωρο πριν αποφασισω....
 
Αυτό με τα ντίζελ, που δεν θέλουν πόλη και πολλές μικρές διαδρομές, πως συνάδει με την ύπαρξη των ταξί ?

Δεν θα έπρεπε, δηλαδή, το ντίζελ να είναι απαγορευτικό για ταξί ?

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα ταξί κινούνται ασταμάτητα. Δεν κάνουν απόσταση 5-6 χλμ και σταθμεύουν για 2-3 ώρες
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Αυτό με τα ντίζελ, που δεν θέλουν πόλη και πολλές μικρές διαδρομές, πως συνάδει με την ύπαρξη των ταξί ?

Δεν θα έπρεπε, δηλαδή, το ντίζελ να είναι απαγορευτικό για ταξί ?

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Επίσης η συντριπτική πλειοψηφία των taxi είναι euro 4 δηλαδή χωρίς dpf και ad blue.
Βλέπω σπάνια euro 5 - 6 ενώ δειλά έχουν κάνει την εμφάνισή τους taxi με φυσικό αέριο και κάποια λίγα υβριδικά
 
Prius βλέπω αρκετά συχνά πάντως. Τα πιο πολλά είναι 10ετιας που έχουν αλλάξει την μπαταρία με καινούρια
 
τα ταξί κλασικά αφαιρούν το dpf.
ή αγοράζουν χωρίς αυτό.
Επίσης γυρνάνε μίζα το πρωί και κλείνουν το βράδυ.

Αυτοκίνητο του 2009 με dpf.....κακό. Διότι σημαίνει πρώϊμη τεχνολογία.
3500 στροφές είναι πολλές. Αρκούν και 2500 σταθερές με 4η ή 3η ανάλογα με την κίνηση.
Ψάξε για εταιρείες που αναγεννούν το dpf. Ουσιαστικά το βάζουν σε ένα κλίβανο και το ψήνουν.
Σήμερα η ίδια η αναγέννηση που γίνεται εντός του αυτοκινήτου είναι πολύ εξελιγμένη, όχι ότι πρέπει κανείς να μην έχει το νού του.

Αν είναι το αυτοκίνητο euro 4 κλπ το βλέπεις από την άδεια.
 
Ναι ολα αυτα δεν μου τα ειχαν πει και ουτε την εννοια αναγεννηση ειχα ακουσει. Ουτε τον τροπο καθαρισμου καψιματος σωματιδιων...
Και ναι τα τελευταια χρονια κανω πολλες διαδρομες με ασχημα μποτιλιαρισματα και οτι συνεπαγεται, εδω που μενω, αν και οχι μεγαλη πολη, αλλα το ιδιο ειναι οσον αφορα την κυκλοφορια.

Μετα απο ολα αυτα ο φιλος μου ειπε το τουρμπο ειναι καπουτ θελει αλαγη. Συν τα παρελειπομενα ( φιλτρα λαδια injonctions )

@ Ανδρεας
Φιλε τα ευρω4 5 η 6 δεν τα ξερω καθολου τι σημανουν καν. Αλλα ξερω οτι το αυτοκινητο μου οταν το πηρα ειχε φιλτρο σωματιδιων και ειχε σταμπα Ecologic.

Tελος παντων 800 ευρω μετα απο δεκα χρονια δεν ειναι και τεραστειο ποσο ( αφου συνεπαγεται και αλαγη λαδιων και φιλτρων που ηδη θα γινονταν σε 5-6 μηνες) αλλα με εξεπληξε το γεγονος.

Συγκεκριμενα το ανταλακτικο τουρμπο στοιχιζει 392 ευρω, το φιλτρο λαδιου 11,55 ευρω, το φιλτρο αερα 22,55 ευρω, τα λαδια 52,50 και η εργασια 189. Συν τα εξτρα που προσφερονται. Ετσι εχετε και μια ιδεα.

Εαν ο υιος, μου το εκανε στη μαυρη, οπως ο πατηρ θα μου στοιχιζε 600. Αλλα ειναι νομοταγης και για να μην παθει τα ιδια χουνερια οπως ο πατερας του :flipout:

Απο την αλλη αν κανω την ευκολη ρυθμιση ( καθαριστικο μεσα στα καυσιμα και ο θεος βοηθος) δεν θα μου στοιχιζε μονο 80 ευρω αλλα συν της συντηρησης σε λιγους μηνες η σε καπου χιλια χιλιομετρα. Δηλαδη μεθαυριο... Και δεν θα ημουν και σιγουρος οτι μεθαυριο δε θα με σταματαγε η τροχαια για μολυνση και το αντιστοιχο μπουγιουρντι...

Θα το σκεφτω ακομα κανα εικοσοτετραωρο πριν αποφασισω....

ο φίλος σου μάλλον δεν τα λέει σωστά.
αλλο το τούρμπο και άλλο το dpf.
Πιθανόν η καταστροφή του τούρμπο να οδήγησε σε καταστροφή του dpf, αλλά θεωρητικά δεν συνδέονται.
Ψάξε για αναγέννηση του τούρμπο εκτός αυτοκινήτου. Δεν θυμάμαι την ακριβή ορολογία.
Ενας τρόπος είναι το passive regeneration (αυτό που κάνει το αυτοκίνητο), το forced δηλαδή να οδηγήσεις μισή ώρα σε 2.500 στροφές ή πιο πάνω μέχρι να σβήσει το σχετικό λαμπάκι και η τρίτη που γίνεται σε εξειδικευμένο συνεργείο.
Ψάξε με τις λέξεις αυτές μήπως το βρεις.
 
ένα μικρό ψάξιμο με dpf regeneration μου έβγαλε οτι είσαι άτυχος (μπήκε για πρώτη φορά το 2009)
αλλά πολλά χρήσιμα.
Εδώ μια εταιρεία στην αγγλία που καθαρίζει dpf
https://elitedpf.co.uk/

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
OK

Eυχαριστω Supersonic.

ΥΓ. Για την διευκρινηση ο φιλος δεν μου ειπε οτι το dpf συνδεεται με το τουρμπο. Ουτε οτι αυτο το ξεπαστρεψε.
Ειπε οτι το τουρμπο πλεει τα λοισθια, ειναι οφφ και πρεπει να αλλαχτει.
Με κατι μετρησεις στο κομπιουτερ που δεν καταλαβαινα. ( απ'οτι ακουγα που του ελεγε ο γιος του ).

Ναι μαλλον ειμαι ατυχος. Θα κοιταξω για regenaration (που δεν μου απεριψε οτι γινεται αλλα λογω χιλιομετρων του αυτοκινητου δεν θα μου συνεστηνε).

Ευχαριστω
 
η συνταγή να οδηγήσεις σε στροφές για πολλή ώρα είναι για forced regeneration.
Αν χάλασε το τούρμπο καταλαβαίνεις ότι δεν κολλάει ως λύση.
Αν χάλασαν και τα δυό ΟΚ.
Ασε την αντιπροσωπεία και πήγαινε σε dpf specialist, κοινώς εξατμισά σύγχρονο.
με 10 χρόνια στην πλάτη τους ήδη υπάρχουν λύσεις.
Όπως πχ με τους μανίσιους καταλύτες κάποτε. Εδινες 1000 ευρώ ενώ ο ιμιτασιον έκανε 200
 
Πάντως και σε κάποια καινούρια βενζινοκίνητα θα μπαίνει dpf. Απλά λόγω λιγότερων εκπομπών μικροσωματιδίων θα μπουκώνει δυσκολότερα. Το dpf όμως θα είναι εκεί.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Πάντως και σε κάποια καινούρια βενζινοκίνητα θα μπαίνει dpf. Απλά λόγω λιγότερων εκπομπών μικροσωματιδίων θα μπουκώνει δυσκολότερα. Το dpf όμως θα είναι εκεί.
Ναι.
Αν αυστηροποιηθουν και άλλο οι κανονισμοί υπάρχει βλεψη για κάτι αντίστοιχο και στα βενζινοκινητα
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ναι.
Αν αυστηροποιηθουν και άλλο οι κανονισμοί υπάρχει βλεψη για κάτι αντίστοιχο και στα βενζινοκινητα
Ναι αλλά το αντίστοιχο φίλτρο για τα βενζινοκίνητα δεν χρειάζεται ειδικό τρόπο χρήσης όπως στα ντήζελ. Βασικά δεν ασχολείσαι καθόλου μαζί του.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Ακόμα δεν είναι γνωστο πως ακριβώς θα λειτουργεί το συγκεκριμένο φίλτρο .

Απ' αυτά που έχω διαβάσει δε θα έχει μεγάλες διαφορές απ' το αντίστοιχο για τα diesel, απλά - όπως έγραψα και νωρίτερα - επειδή οι βενζινοκινητήρες εκπέμπουν πολύ λιγότερα μικροσωματίδια δε θα είναι τόσο εύκολο να μπουκώσει, άρα θα έχει και λιγότερες ανάγκες "ειδικής" μεταχείρισης (να βγαίνεις σε αυτοκινητόδρομους κτλ.). Αυτό όμως λόγω μικρότερων εκπομπών των βενζινοκινητήρων, όχι λόγω διαφορετικής τεχνολογίας. Αυτά με κάθε επιφύλαξη, έχει τύχει να τα διαβάσω αλλά όχι από κάποια επίσημη πηγή οπότε δεν ξέρω αν ισχύουν 100%. Σίγουρα πάντως (θα) είναι ένα ακόμα point of failure.
 
ας κυκλοφορήσει πρώτα και μετά θα δούμε.

πάντως και με το dpf στο πετρέλαιο δεν είναι τίποτε ιδιαίτερο. Προσωπικά μετά από 277.000 χλμ. συνολικά με πετρελαιοκίνητα δικά μου και νοικιασμένα (LANCIA MUSSA, FORD SMAX, TOURNEO, VW GOLF, BMW 116, 325, NISSAN QASQAI) και φορτηγά (MAN TGX, DAF 106 XF) μπορώ να πω ότι όπως και με όλα τα οχήματα υπάρχουν δυο τρόποι οδήγησης:

1. Γυρνάς τη μίζα και πηγαίνεις όπως να' ναι.
2. Γνωρίζεις το αυτοκίνητο, εκτιμάς τις ιδιαιτερότητές του και αναλόγως κινείσαι.

Για μένα το DPF δεν αποδείχθηκε κάτι το ιδιαίτερο. Απλώς κάθε δεύτερη τρίτη μέρα σε μια ανηφορική εκκίνηση θα τραβήξω τη δευτέρα και κυρίως την τρίτη ταχύτητα μέχρι τις 4.000 σαλ και θα κάψει όλα τα υπολείμματα.

ΥΣΤ. Μήπως είναι καλύτερα να μεταφερούν όλα τα σχετικά μηνύματα στο νήμα μικρό πετρελαιοκίνητο;
 
Βλάση ,ώς αφορά το υστερόγραφο ,νομίζω ότι πρέπει να μείνουν εδώ ,για να ξέρει ο μελλοντικός αγοραστής τα υπερ και τα κατά της κάθε επιλογής .
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ανάθεμα και αν κατάλαβα γιατί πήρε την αποφαση ο επιχειρηματίας να την ξανά φέρει στην Ελλάδα με τέτοιους κινητήρες. Είτε ξέρει κάτι που δεν ξέρουμε εμείς για τα φορολογικά πλάνα ή/και το μελλοντικό lineup των κινητήρων, είτε πήρε λάθος απόφαση.

Ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας ξέρει πάρα πολλά και ετοιμάζει και άλλο χτύπημα στην αγορά...κρατηστε το ποστ ...

Όλος ο κλάδος την ήθελε την Mazda (για εισαγωγείς μιλάω) αλλά πολύ μικρό το περιθώριο κέρδους γι αυτό γινόταν διαχείριση από την Αυστρία και υπήρχαν και τα service points.
2 επιλέχτηκαν για το τέλος και κατέληξε στον σωστό. Αυτά γι αρχή

Τα μαγαζιά γωνία όπως Hyundai, Opel , Mazda τα κυνηγάνε ακόμα και αν την έχεις πάρει ήδη...
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας ξέρει πάρα πολλά και ετοιμάζει και άλλο χτύπημα στην αγορά...κρατηστε το ποστ ...

Όλος ο κλάδος την ήθελε την Mazda (για εισαγωγείς μιλάω) αλλά πολύ μικρό το περιθώριο κέρδους γι αυτό γινόταν διαχείριση από την Αυστρία και υπήρχαν και τα service points.
2 επιλέχτηκαν για το τέλος και κατέληξε στον σωστό. Αυτά γι αρχή

Τα μαγαζιά γωνία όπως Hyundai, Opel , Mazda τα κυνηγάνε ακόμα και αν την έχεις πάρει ήδη...
Τι χτυπημα μπορει να προκαλεσει στην ελληνικη αγορα ενας κινητηρας βενζινης 2.0cc και 2.5cc; Βλεπουμε και τα νεα subaru πως τα πανε με αναλογους κινητηρες.

Προσωπικα αν δεν σκεφτομουν την φορολογια στην Ελλαδα για τα κυβικα το mazda 3 sedan θα ηταν η πρωτη μου επιλογη. Ετσι πως ειναι η ελληνικη αγορα ομως vag , kia/hyundai, και γαλλοι θα κυριαρχουν με τους 1.0-1.3 Turbo.