Επιλογη αυτοκινητου

Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Καλησπερα κι απο μενα Αγγελε!
Να σου προχωρησω λιγο την προταση του Swift και να σε παω στο SX4 που βγαζει 120 αλογα στα 1600 κ.ε με τιμη γυρω στα 15Κ χωρις την τετρακινηση.
Οικονομικο στην καταναλωση του,ευκολοδηγητο,ενας ακομη "ασσος" αν το χρειαστεις για μεγαλες αποστασεις και γενικα κατα τη γνωμη μου ,μια απολυτα τιμια προταση για τα λεφτα που κοστιζει!
Anyway αποψεις ειναι αυτες,και οτι και να αποφασισεις,καλοριζικο εκ των προτερων :)

Διαφωνώ για το SX4. Δεν μπορεί να κοντράρει τα επιβατικά στην άσφαλτο και στις πραγματικά δύσκολες συνθήκες πάνω στο δρόμο δεν δικαιολογεί την τετρακίνησή του. και χωρίς τετρακίνηση δεν υπερέχει παντού, από κανένα άλλο αυτοκίνητο, ούετ σε χώρους, ούτε σε κινητήρα, ούτε σε οδική συμπεριφορά, ούτε σε φρένα σε κατηφόρες. Και σε άνεση, εκεί τα πράγματα είναι ... χάλια.
 
Γιατι δεν κοιτας καθολου και προς Πολο μερια? Ειναι πολυ πιο ποιοτικο απο το Φιεστα που σκεφτεσαι..

δεν ξέρω τί ισχύει για τα Πόλο μετά τα 2006 αλλά εκείνα από το 2000 μέχρι το 2006 έσπασαν κάθε ρεκόρ σε χαλασμένους γρύλους παραθύρων, σε κατανάλωση λαδιού, σε ημιαξόνια. Κουμπάρος με εταιρικό αυτοκίνητο του 2003 σε εταιρεία φαρμάκων καλλυντικών έχει μέχρι στιγμής 19 (!!!!) γρύλους παραθύρων σπασμένους (και συνεχίζει...).
 
Eννοουσα ποιοτικο απο αποψη εσωτερικου, οδικης συμπεριφορας, ανεσης κτλ... καπου ειχε παρει το ματι μου ενα τεστ στο ADAC αν δεν κανω λαθος..

Παντως στο ΦΙεστα εχω μπει και ειναι ψιλοαπαραδεκτο εσωτερικα..
 
Γιατι δεν κοιτας καθολου και προς Πολο μερια? Ειναι πολυ πιο ποιοτικο απο το Φιεστα που σκεφτεσαι..

H γυναικα μου εχει αλλαξει 2 Polo (και εχει ακομη το facelift μοντελο του 2006) και απο ποιοτητα και αξιοπιστια ειναι χαλια...

Στα 30,000 χιλιομετρα καπακι κινητηρα σου λεει τιποτα?
 
Μακρυά από sx4 ή fiat cedicci (το ένα και το αυτό), το έχει ο αδερφός του πατέρα μου (fiat), στα 16000 χλμ έμεινε από δίσκο και στο συνεργείο δεν δέχονταν να το συμπεριλάβουν στην εγγύηση (απαράδεκτοι) ισχυριζόμενοι ότι ανήκει στα κινητά μέρη.

Η δήλωση του υπεύθυνου του συνεργείου στον Θείο μου ήταν η εξής :" άστα κε Νίκο έχουμε πρόβλημα και εμείς και η suzuki με αυτό το αυτοκίνητο στο σασμάν και προσπαθούν να το κρατάνε εκτός εγγύησης, μας έρχονται συνέχεια με φαγωμένο δίσκο, είναι προβληματικός"...

.....κατά τα άλλα και επειδή του έχω κάνει και εγώ πάνω από 2.000 χλμ γενικώς δεν λέει κάτι, πιο πολύ marketing είναι ( και αυτό αποτυχημένο....)
 
Αν δεν σε πειράζει να είναι μικρό, δες και το Pixo της Nissan. Επίσης το καινούργιο 500αράκι της FIAT είναι κουκλί.
 
Aπό γερμανικά Οpel το Corsa
Aπό Ιταλικά το Fiat 500, τίμιο
Γαλλικά, δεν είμαι φίλος η γνώμη μου είναι .....
Γιαπωνέζικο, Sirion,
KΟΡΕΑΤΙΚΟ, Chevrelet matiz, I10
 
δεν ξέρω τί ισχύει για τα Πόλο μετά τα 2006 αλλά εκείνα από το 2000 μέχρι το 2006 έσπασαν κάθε ρεκόρ σε χαλασμένους γρύλους παραθύρων, σε κατανάλωση λαδιού, σε ημιαξόνια. Κουμπάρος με εταιρικό αυτοκίνητο του 2003 σε εταιρεία φαρμάκων καλλυντικών έχει μέχρι στιγμής 19 (!!!!) γρύλους παραθύρων σπασμένους (και συνεχίζει...).

Βλάση, ότι VW, είχα και είχα πολλά μου άφησαν άθλιες εντυπώσεις.
Μια ιστοριούλα ακόμη το Passat του 2000, είχε κορεάτικα αμορτισέρ.
 
Παντως τα αυτοκινητα ειναι και πως τα δουλευεις.Μπορει καποιος να μη δουλευει πολυ σωστα το αμαξι,(μπορει αυτο να μην πολυφαινεται κιολας προς τα εξω σε αλλους),και να το ταλαιπωρει και να εμφανιζει παραξενες βλαβες κτλ.

Πιστευω μεγαλο ρολο στις βλαβες παιζει και αυτο.
 
Παντως τα αυτοκινητα ειναι και πως τα δουλευεις.Μπορει καποιος να μη δουλευει πολυ σωστα το αμαξι,(μπορει αυτο να μην πολυφαινεται κιολας προς τα εξω σε αλλους),και να το ταλαιπωρει και να εμφανιζει παραξενες βλαβες κτλ.

Πιστευω μεγαλο ρολο στις βλαβες παιζει και αυτο.

+1000


Αν διαβάσει κανείς τα threads που έχουν ανοίξει κατά καιρούς για αυτοκίνητα θα δει ότι όλοι έχουν να πουν από μια ιστορία κάποιου φίλου, γνωστού, συγγενή, για κάποιο μοντέλο... Με άλλα λόγια όλα τα μοντέλα είναι προβληματικά. Προσωπικά έχω ακούσει τρύπιο ψυγείο σε A3 ενός μήνα, ε αυτό δε σημαίνει όμως ότι τα Audi είναι για πέταμα... Aστοχία υλικού μπορεί να συμβεί σε οτιδήποτε, από Hiundai μέχρι Ferrari... το ζήτημα είναι πόσο σε σέβεται ο αντιπρόσωπος και που φτάνει η εγγύησή σου.
 
Τι εδειξε η σημερινη τσαρκα... με βαση τι της αρεσε:

1. Με διαφορα απο τα αλλα, περισσοτερο της αρεσε το JAZZ! Δεν ηθελε στην αρχη ουτε να περασουμε απο την Honda αλλα οταν μπηκε μεσα επαθε πλακα. Της αρεσε πολυ
2. Απο κοντα της αρεσαν το ιδιο τα MAZDA 2 & FIESTA
3. To SWIFT (ιδιαιτερα ελκυστικο το Multimedia που δινει δωρο).

τα υπολοιπα που ειδαμε απλα δεν...

Χρωσταμε να δουμε ακομα τα Corsa & Colt.

Ολα φτανουν λιγο πολυ τα 15000 και τα χρηματοδοτικα ειναι τα ιδια.

Αν υπαρχουν καποιοι που εχουν τα συγκεκριμενα μοντελα (ειδικα το JAZZ) θα ηθελα να ακουσω τις εμπειριες τους (βλαβες, οδηγικη συμπεριφορα κτλ)
 
Παντως, απο οτι ξερω, στο swift αν δεν θελεις το multimedia σου κοβουν 1000 ευρωπουλα. Τουλαχιστον πριν 1 χρονο που ειχαν ιδια προσφορα, ειχες αυτη την επιλογη.
 
Παντως τα αυτοκινητα ειναι και πως τα δουλευεις.Μπορει καποιος να μη δουλευει πολυ σωστα το αμαξι,(μπορει αυτο να μην πολυφαινεται κιολας προς τα εξω σε αλλους),και να το ταλαιπωρει και να εμφανιζει παραξενες βλαβες κτλ.

Αυτα ειναι δικαιολογιες των κατασκευαστων για τις αναξιοπιστες κατασκευες τους...γνωστη μου εχει Toyota Corolla 10 ετων , το εχει γρατζουνησει παντου , δεν ξερει να οδηγαει καθολου καλα (αλλαζει ταχυτητες οποτε ναναι , γκαζώνει και φρεναρει συνεχεια κτλ) ....ακομα και για λαδια και σερβις το παει οποτε το θυμηθει...και παρολα αυτα εχει βγει "σκυλι"
 
Θ α προτεινα corsa,γενικα η οπελ δεν εχει προβληματα αξιοπιστιας..
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Παντως, απο οτι ξερω, στο swift αν δεν θελεις το multimedia σου κοβουν 1000 ευρωπουλα. Τουλαχιστον πριν 1 χρονο που ειχαν ιδια προσφορα, ειχες αυτη την επιλογη.

700 σου κοβουν τωρα αν δεν το θελεις...
 
Πάρε το Honda και μην το ψάχνεις...Ποιές βλάβες;Απλά δεν υπάρχουν.Το πιό αξιόπιστο γιαπωνέζικο.Την είχα φάει την δικιά μου,αλλά έχει κόλλημα με τα Toyota.Πήρε ένα Yaris πρός 15000(το 2ο).Ουδεμία σχέση με το αρχικό γιαπωνέζικο(γαλλικό τώρα).Ειδικά το κιβώτιο απαράδεκτο.Τώρα μετάνοιωσε αλλά είναι αργά πιά...

Απο οδήγηση θυμίζει σαφώς μεγαλύτερο κι ακριβώτερο αμάξι...

Μην λυπηθείς να το πάρεις πλήρες σε ευκολίες κι άν μπορείς κι αυτόματο.
 
Πάρε το Honda και μην το ψάχνεις...Ποιές βλάβες;Απλά δεν υπάρχουν.Το πιό αξιόπιστο γιαπωνέζικο.Την είχα φάει την δικιά μου,αλλά έχει κόλλημα με τα Toyota.Πήρε ένα Yaris πρός 15000(το 2ο).Ουδεμία σχέση με το αρχικό γιαπωνέζικο(γαλλικό τώρα).Ειδικά το κιβώτιο απαράδεκτο.Τώρα μετάνοιωσε αλλά είναι αργά πιά...

Απο οδήγηση θυμίζει σαφώς μεγαλύτερο κι ακριβώτερο αμάξι...

Μην λυπηθείς να το πάρεις πλήρες σε ευκολίες κι άν μπορείς κι αυτόματο.

Για το αυτοματο δεν βλεπω να μπορω να την πεισω...
 
Υποκειμενικά μιλώντας, πάρε το Jazz...!!

Αντικειμενικά όσο μπορώ, το έχω οδηγήσει για περίπου 2 ώρες, έχει πολύ καλό μοτέρ στα 1400 κυβικά, είναι σπίρτο, γρήγορο, ευρύχωρο, ωραίο ταμπλό & εργονομικό, οικονομικότατο, τα σέρβις του φθηνά, πολύ καλό κιβώτιο, αξιόπιστο, καλό χώρο στο πορτ-μπαγκάζ, πολλές θήκες παντού, ενώ η έκδοση με την γυάλινη οροφή είναι καταπληκτική, πανοραμική οροφή με πάρα πολύ φως μέσα στην καμπίνα.

Από εκεί κ πέρα, φίλος κολλητός έχει swift 1300 5θυρο, πολύ ωραίο, πολύ φθηνά σέρβις, οικονομικότατο, σαλόνι ευρύχωρο, μικρούλι πορτ-μπαγκάζ, νευρικό μοτέρ, πολύ καλό κιβώτιο επίσης, ταμπλό απλό αλλά ωραίο, βλάβες μέχρι τώρα με 40.000 χλμ, με 1 λέξη = καμία.