Προσπαθω να καταλαβω γιατι δεν παιζει τετοια συγκριση. Μιλαμε για ψυξη μοτερ.
Και το ΧΤ600 ακριβο ηταν για να μην εχει υδροψυξη, αλλα ηταν αστερι. Kαι το εφερα σαν παραδειγμα καθως οι βενζινομηχανες εχουν γενικα περισσοτερη αναγκη απο σωστη ψυξη.
Αεροψυκτα επαγγελματικα πλυστικα δεν υπαρχουν? Ποσο υστερουν τα καλα αεροψυκτα απο τα υδροψυκτα?
Τα μυριαδες ισχυρα επαγγελματικα εργαλεια ρευματος που δεν εχουν υδροψυξη τι κανουν?
Το ισχυρο πλυστικο ρευματος γιατι να διαφερει τοσο? Εχει καποιο ιδιαιτερο μοτερ που ζεστενεται περισσοτερο? Και μιλαμε για την κορυφαια εταιρεια πλυστικων.
Αν μπορει καποιος μηχανικος να βοηθησει στο θεμα της ψυξης των μοτερ των πλυστικων καλο θα ηταν, να μαθαινουμε κιολας -τεκμηριωμενα.
Εκτος απο το γενικολογο (αλλα λογικο κατα τα αλλα) οτι καθε υδροψυκτο ειναι και καλυτερο
)
Και το ΧΤ600 ακριβο ηταν για να μην εχει υδροψυξη, αλλα ηταν αστερι. Kαι το εφερα σαν παραδειγμα καθως οι βενζινομηχανες εχουν γενικα περισσοτερη αναγκη απο σωστη ψυξη.
Αεροψυκτα επαγγελματικα πλυστικα δεν υπαρχουν? Ποσο υστερουν τα καλα αεροψυκτα απο τα υδροψυκτα?
Τα μυριαδες ισχυρα επαγγελματικα εργαλεια ρευματος που δεν εχουν υδροψυξη τι κανουν?
Το ισχυρο πλυστικο ρευματος γιατι να διαφερει τοσο? Εχει καποιο ιδιαιτερο μοτερ που ζεστενεται περισσοτερο? Και μιλαμε για την κορυφαια εταιρεια πλυστικων.
Αν μπορει καποιος μηχανικος να βοηθησει στο θεμα της ψυξης των μοτερ των πλυστικων καλο θα ηταν, να μαθαινουμε κιολας -τεκμηριωμενα.
Εκτος απο το γενικολογο (αλλα λογικο κατα τα αλλα) οτι καθε υδροψυκτο ειναι και καλυτερο
