ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Sony VPL-VW1000ES 4K/3D στο Golden Hall

Το creation του sony εμενα με μπερδεψε. Αν και στις δοκιμες on/off η ταινια ηταν στο pause, οταν το εβαζαν στο on, παρατηρησα κατι σαν κουκιδες/artifacts αλλα ισως φταιει το οτι ηταν στο pause.
Στο creation off, η εικονα γινοταν θολη, κατι που με βαζει σε υποψιες οτι χαλουσε "επιτηδες" πιο πολυ, ωστε να σου δινει εντυπωση αν θες, οτι με ενεργοποιημενο η εικονα απογειωνεται.

Οσον αφορα το upscale εγω προσωπικα δεν ειδα καποια ιδιαιτερη βελτιωση. (βασικα δεν ειδα καθολου)
Μπορω να πω σχεδον οτι ο μικρος, ισως το απεδωσε καλυτερα το 1080.
Στο 4Κ ωραια εικονα αλλα δεν εκανα και wow. Θα ηθελα να δω πιο πολυ υλικο 4Κ.
Το 2d/3d αρκετα φωτεινο για 180 ιντσες. Το 3d ηταν αντιστοιχο με το 3d του benq που εχω, ομως πιο φωτεινο. (αν λαβουμε υπ'οψιν οτι επαιζε στις 180")
Προβληματακια τοσο στο 2d οσο και στο 3d στην κινηση (judder/σκαλωματα) δεν μου αφησαν το περιθωριο να χαζεψω καλυτερα την εικονα. Ομως ειχαν το f.i. στο low. (και off)
Ο μικρος μου φανηκε λιγο πιο φωτεινος, αλλα δεν ξερω που ειχαν τις ρυθμισεις.
Μου αρεσαν τα χρωματα ας ηταν και ακαλιμπραριστοι (και το μαυρο στον μεγαλο)

Εν κατακλειδι, αυτο που με αφησε πιο πολυ αδιαφορο, ηταν το upscale στα 4Κ.
Αυτα σαν πρωτη σκεψη.
 
Last edited:
Μπραβο παιδια!καλα αυτα τα σκαλωματα στην κινηση τα εχουν η προβολεις γενικα? γιατι και το αβαταρ που ειχα δει στον κινηματογραφο στις γρηγορες σκηνες σκαλωματα και θολουρες εβλεπα, κατι που δεν ειδα στην tv μου οταν το ξαναδα 3d το αβαταρ
 
Τα σκαλωματακια πιθανοτατα οφειλοταν στο οτι το frame interpolation ηταν ρυθμισμενο στο low. Δεν καταλαβαινω γιατι δεν το ανεβαζαν κι αλλο.
Στην αρχη δε, που ηταν κλειστο, του vas του ηρθαν κατι λυποθυμιες απο το judder. :Banane0:

Παντως πιστευω οτι οι προβολεις αδικηθηκαν λιγο και απο το υλικο που επαιξαν.
Ενα trailer total recall ασχημο, και στις σκηνες απο τις ταινιες που προσπαθουσαμε να δουμε το upscale, καθως και πως παιζει ο μικρος, ειχαν στην αρχη το f.i. off και βλεπαμε judder.
Ενα μικρο judder με ταυτοχρονα σκαλωματακια, ειχε και το f.i. στο low.
Μονο στα κλιπ 4κ, οπου η καμερα πηγαινε αργα, βλεπαμε πολυ καλα.
Ειμαι σιγουρος οτι οι υπολοιποι που ειχαν πιο εμπειρα ματια απο τα δικα μου θα κανουν και αναφορα για τα χρωματα στο 4Κ.
 
Re: Απάντηση: ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Sony VPL-VW1000ES 4K/3D στο Golden Hall

Τα σκαλωματακια πιθανοτατα οφειλοταν στο οτι το frame interpolation ηταν ρυθμισμενο στο low. Δεν καταλαβαινω γιατι δεν το ανεβαζαν κι αλλο.
Στην αρχη δε, που ηταν κλειστο, του vas του ηρθαν κατι λυποθυμιες απο το judder. :Banane0:

στην αρχη το f.i. off και βλεπαμε judder.
Κλασικές πουστιες Sony: Οταν έχουμε "σύστημα βελτίωσης" που θεμε να πουλήσουμε το "off" δεν είναι απλώς off αλλα "off με ολίγη απο ζημία" προκειμένου το σύστημα να φανεί ότι δουλεύει.

Επίσης, αν το έβαζαν πάνω απο το low θα άρχισαν να πεταγονται μπαμπουρες απο την οθόνη.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Sony VPL-VW1000ES 4K/3D στο Golden Hall

Κλασικές πουστιες Sony: Οταν έχουμε "σύστημα βελτίωσης" που θεμε να πουλήσουμε το "off" δεν είναι απλώς off αλλα "off με ολίγη απο ζημία" προκειμένου το σύστημα να φανεί ότι δουλεύει.

Επίσης, αν το έβαζαν πάνω απο το low θα άρχισαν να πεταγονται μπαμπουρες απο την οθόνη.

Θα συμφωνήσω (με επιφύλαξη ασφαλώς μιας και δεν το έχω δει...), αφού ακόμα θυμάμαι την τραγική κίνηση του 80άρη με το F.I. στο off. Ήταν και ο πρώτος της σειράς και έπρεπε με το ζόρι να γίνει on, αλλιώς δραμαμίνες..
 
Ξέχασα να αναφέρω ότι στο τέλος της παρουσίασης μας άνοιξαν και μια 60άρα sony ΗΧ955 (κάποιος είχε την φαεινή ιδέα :Banane0: ) αξίας 5000 ευρώ. Μαύρο με λευκούς τίτλους αρχής, απόλυτο σκοτάδι. No comments. Αν θέλει ας κάνει ο Μπάμπης. Πάντως δυστυχώς δεν έχω φωτογραφία του προσώπου του όταν την κοίταζε.

Τελευταίες φωτό απο το 1000άρη


DSC_0141.jpgDSC_0135.jpgDSC_0145.jpgDSC_0147.jpgDSC_0151.jpg
 
Απο φωτογραφίες κινητού δεν μπορείς να καταλάβεις και πολλά πράγματα αλλά όντως τα 4Κ είναι εντυπωσιακά, ειδικά το trailer με το τρένο ήταν υπέροχο.
Κατά τα άλλα... Η αλήθεια είναι οτι άλλα περίμενα κι άλλα είδα. Ο 1000-άρης, εκτός απ´τη δυνατότητα να παίζει 4K, δεν μου είπε κάτι, δεν μου έκανε "κλικ". Μου θύμισε το ντόρο που είχε κάνει η SONY με τον Qualia αλλά τελικά ήταν πολύ καλύτερος σβυστός παρά αναμένος!
Αντίθετα ο "μικρός" ο 50-άρης ήταν ευχάριστη έκπληξη. Τόσο φώς σε 180" ίντσες οθόνη; Ακόμα και στο 3D του ήταν αξιοπρεπέστατος!
Με 1700 lumens ´φωτεινότητα στα χαρτιά έριχνε στ´αυτιά στον 1000-άρη των 2000 lumens, ήταν πιο τσαμπουκάς είχε καλύτερο punch (μιλάμε για το ίδιο υλικό).
Βέβαια είχε μόνο 50 ώρες κι ο άλλος γυρω στις 160 αλλά δεν ξέρω αν αυτό δικαιολογεί τη διαφορά.
Ο 1000-άρης είχε καλύτερο μαύρο αλλά κι αυτό συζητιέται λόγω της διαφοράς στη φωτεινότητα.
Θεωρώ οτι αυτό που είδαμε χθές ήταν εντυπωσιακές εικόνες 4Κ, μιλάμε για 4-πλάσια ανάλυση σε σχέση με τη σημερινή που βλέπουμε, κι έναν πολύ ζωηρό "μικρό" που έχει όλα τα φόντα να χτυπήση κορυφή στην κατηγορία τιμής γύρω στα 3000, ίσως και παραπάνω.
 
Last edited:
Να πω και εγω τις εντυπωσεις μου λοιπόν...
Καταρχην ενα μεγαλο μπραβο στην Sony για το ολο εγχείρημα, σε μια εποχη που το να δουμε νεο προβολέα μοιάζει με σαφάρι λογω οικονομικής κρίσης... Ενα δευτερο μπράβο που ειχαν τα κότσια να ανοιξουν 180 ίντσες με προβολεις home cinema σε πανι με μηδενικό gain!
Και τέλος ενα ευχαριστώ για το οτι μας διαθεσαν την αιθουσα και ανεχτηκαν ολες τις "παραξενιες" μας.... :p

Στο ψητό: Είχα δει τους δύο προβολείς την προηγουμενη μέρα στην επίσημη παρουσίαση αλλα σε πανι 110 ιντσών, οποτε καταλαβαίνετε το σοκ που επαθα οταν ειδα τις 180 ίντσες! Το μεγαλυτερο σόκ ο 50αρης και τα 1700 lumens του, που μπόρεσε να ανταπεξελθει τοσο ανετα σε τοσες ίντσες ειδικα με υλικο 3D που ως γνωστον σκοτεινιάζει το σύμπαν..
Αρχικα λοιπον ξεκινησαμε με τον 50αρη και σκηνες απο την ταινια The Tourist. Εκει μας εγινε επιδειξη του συστηματος Reality Creation της Sony το οποιο ουσιαστικα ειναι ενας εξυπνος αλγόριθμος sharpening που βασίζεται σε μια database κυματομορφών που είναι hardcoded στον επεξεργαστή της Sony, οπου επιλέγεται αυτοματα η πιο σωστη κυματομορφη για το υπαρχον υλικό. Στην επισημη παρουσίαση, ο Ασιάτης Product Manager δεν μας ειπε περισσοτερες τεχνικες λεπτομέρειες γιατι η τεχνολογια είναι proprietary. Σε ερωτηση μου κατα ποσον η database στο chip θα ειναι αναβαθμισιμη μεσω firmware απαντησε αρνητικά, επομενως, οσο πιο φρεσκο το μοντελο, τοσο πιο ενημερωμένη η database.
Στην πράξη, το τελικο αποτελεσμα sharpening ηταν παρομοιο με αυτο που εχουμε δει απο τον lumagen, απλα ισως ειχαν επιλεξει λιγο τσιμπημένη τιμή (ρυθμιζεται). Παντως, επεφερε σαφη βελτίωση στην οξύτητα της εικόνας χωρις πολλά παρατράγουδα..
Μετά είδαμε καποιες σκηνες απο την ταινία Holiday και το κλου ηταν η απόδοση του σε 3D οπου εντυπωσιάστηκα απο δυο πράγματα: Το οτι η εικονα παράμενε επαρκως φωτεινη για τοσες ιντσες και πως το αυτόματα ενεργοποιημενο motionflow (low) ταιριαζε γάντι στο 3D του Sony.
Συμπέρασμα για τον Sony: Φαινεται εξαιρετικο μηχανάκι στα λεφτά του και η υψηλή φωτεινότητα θα ειναι το μεγάλο ατού του..

Οσον αφορά τον 1000αρη τώρα: Εδώ υπήρχαν καποιοι τεχνικοί περιορισμοί λόγω του "αγγουρου" 4Κ φορματ για το Home Cinema.
Έτσι, ο μόνος τρόπος να δουμε πραγματικο 4Κ ηταν απο ενα HTPC το οποίο φορούσε μια τελευταιας γενιας Nvidia η οποια μπορει να περασει σήμα 4Κ αλλα μονο στα 24fps διότι για κατι παραπάνω απαιτείται HDMI 1.5 Αυτο δημιουργησε πρόβλημα απωλειας καρέ στο, κατα τα αλλα, ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ, κλιπακι με το τρενο στο δασος το οποιο ηταν γυρισμένο στα 50fps. Ομως, παρα το stuttering, σε αυτο το κλιπ ο Sony εδειξε τα δόντια του, που σημαινει πως οσο καλυτερο υλικο τον τροφοδοτήσεις, τόσο καλύτερο αποτέλεσμα θα πάρεις, ή με αλλα λογια, not all 4K clips are equal..
Εξαιρετικο ηταν και το κλιπάκι με το καρναβάλι στο RIO με απιθανη λεπτομερεια.. Για να δεις δε τα πιξελ στις 180 ίντσες, επρεπε να κολλήσεις το κεφάλι σου στην οθόνη! Τα αλλα δυο κλιπακια ηταν ΟΚ, τιποτα ομως που δεν εχουμε ξαναδεί..
Φυσικα, ισως να έφταιγε και η μειωμένη φωτεινότητα (σε σχέση με τον 50αρη) γιατι μιλάμε για ενα μαλλον ταλαιπωρημένο demo κομμάτι με ήδη 160 ωρες σε σχέση με τις 55 του 50αρη.. Οταν τον ειδα προχθες στις 110 ιντσες δεν παρατήρησα χαμηλη φωτεινότητα οποτε προφανώς οι πολλές ιντσες μεγέθυναν το θεμα.
Επίσης, δεν με έπεισε το upscale που κανει σε 4Κ με υλικο bluray. Δεν διαπιστωσα προβλήματα, απλα οπως προαναφέρθηκε, ο 50αρης (ο οποιος έχει 1:1 pixel mapping) εγραφε καλυτερα, εκτος του μαυρου που ο μεγαλος ηταν καλυτερος. Και πάλι, με καθε επιφύλαξη, διοτι υπηρχε διαφορετική φωτεινότητα και δεν ειμαι σίγουρος εαν επαιζαν στο ίδιο preset.
Το κλιπακι του Total Recall κακως υπήρχε στο playlist διοτι δεν μπορουσε να αναπαραχθεί σωστά απο media player classic (δεν εφταιγε ο προβολέας).
Συμπερασματικά, θεωρώ πως το 4Κ θα φερει βελτίωση και στο σπίτι μας κυρίως οταν αρχίσει να κυκλοφορεί καλο content και θα ειναι ιδανικό για οσους θελουν να ανοιξουν πραγματικά μεγαλες ιντσες. Πάντως η Sony κέρδισε την μάχη των εντυπώσεων παρουσιάζοντας τον πρωτο 4Κ προβολέα της αγορας οταν οι ανταγωνιστές, στην καλυτερη, χρησιμοποιουν τεχνικές wobulation (JVC).
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Sony VPL-VW1000ES 4K/3D στο Golden Hall

Κλασικές πουστιες Sony: Οταν έχουμε "σύστημα βελτίωσης" που θεμε να πουλήσουμε το "off" δεν είναι απλώς off αλλα "off με ολίγη απο ζημία" προκειμένου το σύστημα να φανεί ότι δουλεύει.

Επίσης, αν το έβαζαν πάνω απο το low θα άρχισαν να πεταγονται μπαμπουρες απο την οθόνη.

Δεν ισχυει αυτό πλέον.. Απο τον Sony 90 και μετα, οι Sony εχουν πολυ καλη κίνηση και χωρις motionflow.
Χθες το motionflow έπαιζε μονο στο 3D του 50αρη..
 
Και δυο-τρεις φωτό απο το χθεσινο event:
IMG_0355.jpgIMG_0354.jpg


..και εδω ο Στρατηγός να "ψήνεται" για τον επόμενο προβολέα του.. :p

IMG_0351.jpg
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Sony VPL-VW1000ES 4K/3D στο Golden Hal

Δεν ισχυει αυτό πλέον.. Απο τον Sony 90 και μετα, οι Sony εχουν πολυ καλη κίνηση και χωρις motionflow.
Τα παιδια παραπανω παντως λενε ότι είχε θεμα (κατι που συμβαδίζει με το παρελθόν). Anyway....

Re. 50αρη (=ΦΩΣ ΦΩΣ ΦΩΣ) : Πες την αληθεια, προσπαθησες να τον βουτήξεις στα μουλωχτά φύγοντας, όσο κανεις δεν κοιτουσε και οι Μπαμπης / PanMan, εδιναν ρεσιταλ στον Ασιάτη, ε; :p
 
Θενκς Τάκη!!

Η απόσταση θέασης (πάνω-κάτω) από την 180άρα οθόνη ποια ήταν? Κάθισε κανείς στα 6 μέτρα π.χ.

Δεν νομιζω πως η αποσταση προβολέα-πανιου ηταν πανω απο 4-5 μετρα. Εγώ καθησα δευτερη σειρα (γυρω στα 2 μετρα). Μιλαμε για ΤΕΡΑΣΤΙΑ εικόνα!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Sony VPL-VW1000ES 4K/3D στο

Τα παιδια παραπανω παντως λενε ότι είχε θεμα (κατι που συμβαδίζει με το παρελθόν). Anyway....

Re. 50αρη (=ΦΩΣ ΦΩΣ ΦΩΣ) : Πες την αληθεια, προσπαθησες να τον βουτήξεις στα μουλωχτά φύγοντας, όσο κανεις δεν κοιτουσε και οι Μπαμπης / PanMan, εδιναν ρεσιταλ στον Ασιάτη, ε; :p
Δεν ειχε θέμα στην κίνηση. Οτι προβληματα ειδαμε κινησης οφειλονταν στον media player classic.

Με το φως η αληθεια ειναι την ακουσα στερεο! :p Και καλα τωρα που η λαμπα μου ειναι καινούργια.. Σε 200 ωρές με βλέπω να ψαχνομαι.. :p
 
Από αυτή την απόσταση (τόσο κοντά) ποιες εντυπώσεις αποκομίσατε σχετικά με την ευκρίνεια? (4Κ vs 2K)

Ήταν σαν SD vs HD? Ήταν σαν 720 με 1080? Ήταν κάτι ανάμεσα?