[Επίσημο] iPhone 6 | 6 Plus

H nea LCD οθονη ειναι οντως καλυτρεη απο αυτη του 5-5s , σχεδον τελεια χρωματικη αποδοση (99-101% sRGB Color Gamut), καλυτερο contrast kai μεγαλυτερη φωτεινοτητα.

The Best LCD Smartphone Display
http://displaymate.com/iPhone6_ShootOut.htm

Οι OLED εχουν ακομα προβαδισμα στο μαυρο, που ειναι και το δυνατο οτυς χαρτι.

iPhone 6 Plus: Based on our extensive Lab tests and measurements, the iPhone 6 Plus is the Best performing Smartphone LCD display that we have ever tested. It delivers uniformly consistent all around Top Tier display performance. The iPhone 6 Plus is only the second Smartphone display (LCD or OLED) to ever get all Green (Very Good to Excellent) Ratings in all test and measurement categories (except for Brightness variation with Viewing Angle, which is the case for all LCDs) since we started the Display Technology Shoot-Out article series in 2006, an impressive achievement for a display. The iPhone 6 Plus has raised the bar for top LCD display performance up by a notch. See the main Display Shoot-Out Comparison Table for all of the measurements and details.

The iPhone 6 Plus matches or breaks new records in LCD Smartphone display performance for: Highest Peak Brightness, Lowest Screen Reflectance, Highest (True) Contrast Ratio, Highest Contrast Rating in Ambient Light, most accurate (pure logarithmic power-law) Intensity Scale and Gamma, most accurate Image Contrast, and the smallest Variations with Viewing Angle for Brightness, Contrast Ratio and Color. Where the iPhone 6 Plus display does very well but does not break LCD performance records is in: Resolution (1920x1080 versus 2560x1440), Pixels Per Inch ppi (401 ppi versus 538 ppi). and Absolute Color Accuracy (3.1 JNCD versus 2.1 JNCD).

iPhone 6: The display on the iPhone 6 has almost identical performance to the iPhone 6 Plus – but it only has a 1.0 Mega Pixel display, significantly lower than the 2.1 to 3.7 Mega Pixels found on all of the other leading Smartphones. While its 326 ppi and 1334x750 resolution qualifies it as an HD Retina display, there are a number of other significant advantages for exceeding the limits set by normal 20/20 Vision. It is particularly important to have as many pixels as possible when digitally rescaling images from their native resolution to the display that they are being viewed on. Most rescaled images look noticeably better on the iPhone 6 Plus with 2.1 Mega Pixels compared to just 1.0 Mega Pixels on the iPhone 6. In addition, even at the native display resolution, fine text and graphics look better on the iPhone 6 Plus if you look carefully and closely at the screen (because you may want to or need to).

The display on the iPhone 6 is none-the-less still a Very Good display, and most buyers will be happy with its performance, but it’s somewhat disappointing that Apple went for satisfactory as opposed to the best. Maybe that was done for intentional product differentiation with the iPhone 6 Plus, or perhaps to improve their margins… With a 1920x1080 display the iPhone 6 would have taken the crown…
 
Last edited:
Απάντηση: Re: [ΕΠΙΣΗΜΟ] iPhone 6 and 6 Plus

67827.png

67825.png


Αντιγράφεις τις τακτικές του Τάκη που μονίμως "ξεχνούσε" όσα benchmark δεν τα πήγαινε καλά το iphone.:p

Υπάρχει και το Geekbench στο οποίο τα iphone απλά ισοφάρισαν το Galaxy S5....

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Εσύ πάλι βλέπω πως συνεχίζεις το τρολαρισμα αδιαλείπτως...
Διότι "ξεχνάς" πως τοτε μιλούσα για CPU benchmarks και όχι GPU...
Επι του θέματος τωρα, τα αποτελέσματα αναμενόμενα. Ο νέος A8 ειναι "τούμπανο"...
 
Το Sunspider είναι ένα συγκεκριμένο benchmark που πάντα το iphone ήταν πρώτο λόγω κάποιων χαρακτηριστικών του....

Εδώ και χρόνια είναι target για optimization σε χαμηλό επίπεδο, κάτω από το webkit στο llvm στην ουσία.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Εσύ πάλι βλέπω πως συνεχίζεις το τρολαρισμα αδιαλείπτως...
Διότι "ξεχνάς" πως τοτε μιλούσα για CPU benchmarks και όχι GPU...
Επι του θέματος τωρα, τα αποτελέσματα αναμενόμενα. Ο νέος A8 ειναι "τούμπανο"...

To Physics test είναι cpu test , παραλληλο σε όλους τους πυρίνες

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

H nea LCD οθονη ειναι οντως καλυτρεη απο αυτη του 5-5s , σχεδον τελεια χρωματικη αποδοση (99-101% sRGB Color Gamut), καλυτερο contrast kai μεγαλυτερη φωτεινοτητα.

The Best LCD Smartphone Display
http://displaymate.com/iPhone6_ShootOut.htm

Οι OLED εχουν ακομα προβαδισμα στο μαυρο, που ειναι και το δυνατο οτυς χαρτι.

iPhone 6 Plus: Based on our extensive Lab tests and measurements, the iPhone 6 Plus is the Best performing Smartphone LCD display that we have ever tested. It delivers uniformly consistent all around Top Tier display performance. The iPhone 6 Plus is only the second Smartphone display (LCD or OLED) to ever get all Green (Very Good to Excellent) Ratings in all test and measurement categories (except for Brightness variation with Viewing Angle, which is the case for all LCDs) since we started the Display Technology Shoot-Out article series in 2006, an impressive achievement for a display. The iPhone 6 Plus has raised the bar for top LCD display performance up by a notch. See the main Display Shoot-Out Comparison Table for all of the measurements and details.

The iPhone 6 Plus matches or breaks new records in LCD Smartphone display performance for: Highest Peak Brightness, Lowest Screen Reflectance, Highest (True) Contrast Ratio, Highest Contrast Rating in Ambient Light, most accurate (pure logarithmic power-law) Intensity Scale and Gamma, most accurate Image Contrast, and the smallest Variations with Viewing Angle for Brightness, Contrast Ratio and Color. Where the iPhone 6 Plus display does very well but does not break LCD performance records is in: Resolution (1920x1080 versus 2560x1440), Pixels Per Inch ppi (401 ppi versus 538 ppi). and Absolute Color Accuracy (3.1 JNCD versus 2.1 JNCD).

iPhone 6: The display on the iPhone 6 has almost identical performance to the iPhone 6 Plus – but it only has a 1.0 Mega Pixel display, significantly lower than the 2.1 to 3.7 Mega Pixels found on all of the other leading Smartphones. While its 326 ppi and 1334x750 resolution qualifies it as an HD Retina display, there are a number of other significant advantages for exceeding the limits set by normal 20/20 Vision. It is particularly important to have as many pixels as possible when digitally rescaling images from their native resolution to the display that they are being viewed on. Most rescaled images look noticeably better on the iPhone 6 Plus with 2.1 Mega Pixels compared to just 1.0 Mega Pixels on the iPhone 6. In addition, even at the native display resolution, fine text and graphics look better on the iPhone 6 Plus if you look carefully and closely at the screen (because you may want to or need to).

The display on the iPhone 6 is none-the-less still a Very Good display, and most buyers will be happy with its performance, but it’s somewhat disappointing that Apple went for satisfactory as opposed to the best. Maybe that was done for intentional product differentiation with the iPhone 6 Plus, or perhaps to improve their margins… With a 1920x1080 display the iPhone 6 would have taken the crown…

Καλά τα νέα,
και βλέπω οτι συμφωνουν αρκετά σε όσα λέγαμε πιο πάνω αρκετοι απο εμάς για την ανάλυση.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Στο kotaku εντωμεταξύ λένε ότι το νέο iPhone είναι το καλύτερο iPhone για Gaming
Όχι το 6 άλλα το 6 Plus,
Ο λόγος …
Η μεγαλύτερη οθόνη!!!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Γιάννη, το ποιος είναι ο σενσορας της κάμερας
Και εάν το stability είναι 2-axis
Μάθαμε ?
 
oxi, δε μαθαμε κατι τετοιο...
Τα περισσοτερα τεστ δειχνουν καλυτερη εικονα κυριως σε βραδυνα (ειδικα το plus ) και πολυ καλυτερη - γρηγοροτερη εστιαση , ειδικα σε βιντεο και low light.

Σε ημερησιες φωτο, σχεδον τα ιδια.

Βελτιωσε δηλ. τη καμερα του 5s εκει που ειχε αδυναμιες....
 
δεν ισοφαρισαν... διελυσαν το s5 !

Για το 3D mark κάποιο σχόλιο έχουμε?

Most rescaled images look noticeably better on the iPhone 6 Plus with 2.1 Mega Pixels compared to just 1.0 Mega Pixels on the iPhone 6. In addition, even at the native display resolution, fine text and graphics look better on the iPhone 6 Plus if you look carefully and closely at the screen (because you may want to or need to).

Αυτό απαντάει σε κάποιους που λένε ότι η ανάλυση δεν παιζει ρόλο κτλ κτλ.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

They could change the way you see the world...Huge...:SFGSFGSF:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
ξεχνας κατι σημαντικο ... το ιδιο γινεται και στα mac.

Η apple (καλως ή κακως) εχει μερικα δικα της προτυπα και στα graphics.
ΠΧ στα mac εχει το OpenCL , εναντι του openGL .
Αυτο σημαινει οτι αν κανεις καποια συγκριτικα με προτυπο το open GL , θα χασει με διαφορα απο καποια PC με αντιστοιχες καρτες γραφικων.
ΟΜΩΣ πολλες εφαρμογες (οχι μονο απο τηνApple) exoyn γινει optimized για το προτυπο open CL (πχ Motion, FCPX, Aperture, Mira κλπ) με αποτελεσμα εκει να υπερτερει σε μεγαλο βαθμο μαλιστα .

Προσφατα ειχα βαλει ενα τετοιο "συγκριτικο" μεταξυ PC - Mac kai Αdobe AE vs Motion...το ιδιο project σε FHD , το motion επαιζε real time to preview, ενω το ΑΕ ηθελε render κομα και τα πιο απλα preview.

Kati παρομοιο εχουμε κι εδω... το Metal και η νεα Swift language, μπορουν να εκμεταλλευτουν 100% τις νεες καρτες γραφικων και αυτο φαινεται σε πολλα demo παιχνιδιων πχ ή σε καποια προγραμματα οπως το imovie - garaje band - djay κλπ
Εκει βλεπεις οτι γινεται πληρης εκμεταλλευση της GPU γιατι τα προγραμματα αυτα ειναι optimized .

Αρα το 3D mark εμενα δε μου λεει τιποτα.... οπως δε μου λενε τα αντιστοιχα benchmarks στα PC - MAc.


Tελος, μακαρι να βαλει 1080π kai sto iphone 6s , αρκει να μη θυσιασει ταχυτητα, μπαταρια...



ΥΓ... το παλιο τεστ που ανεφερα, μεταξυ pc-mac και AE - Motion , idio project , ιδια αναλυση κλπ (compositing)
Δειτε οτι το Motion να παιζει REAL TIME (25fps) το project , ενω το AE se αντιστοιχο PC μολις με 3 fps !

https://www.youtube.com/watch?v=ADdIhquRbLc&list=UUf-wyes4wS3t8nYwo9O8vdw

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

και απο το review toy Arstechnica http://arstechnica.com/apple/2014/09/iphone-6-and-6-plus-in-deep-with-apples-thinnest-phones/

samsung S5
03-S5.jpg



iphone 6 plus
03-6Plus-e1411418941942.jpg
 
Last edited:
to 6 plus ειδικα σε low light ειναι καλυτερο σιγουρα (και το 6 επισης, αλλα με μικροτερη διαφορα) ... σε ημερησια περιπου τα ιδια.

S5
03-S5.jpg


i6
03-6-e1411418951641.jpg
 
Last edited:
Αν δεν κανω λάθος το 6 & 6plus φοράνε ακριβώς την ιδια καμερα με την διαφορά οτι το 6plus εχει σταθεροποιητη ... λογικά δεν θα έπρεπε να βγάζουν τις ιδιες φωτογραφίες αν π.χ. ήταν και τα 2 σε τρίποδο.
 
ξεχνας κατι σημαντικο ... το ιδιο γινεται και στα mac.

Η apple (καλως ή κακως) εχει μερικα δικα της προτυπα και στα graphics.
ΠΧ στα mac εχει το OpenCL , εναντι του openGL .
Αυτο σημαινει οτι αν κανεις καποια συγκριτικα με προτυπο το open GL , θα χασει με διαφορα απο καποια PC με αντιστοιχες καρτες γραφικων.
ΟΜΩΣ πολλες εφαρμογες (οχι μονο απο τηνApple) exoyn γινει optimized για το προτυπο open CL (πχ Motion, FCPX, Aperture, Mira κλπ) με αποτελεσμα εκει να υπερτερει σε μεγαλο βαθμο μαλιστα .

Μισό Γιάννη μου πριν μπλέξουμε τα αυγά με τα καλάθια

OpenGL = Open Graphics Library
Μια από τις 3-4 μεγαλύτερες κληρονομιές που μας άφησε η Silicon Graphics, είναι για γραφικά.

OpenCL = Open Computing Library
Πρόκειται για πρωτοβουλία της Apple , που επέβαλε σε Intel / ati / amd να έχουν την ίδια abstract γλώσσα για τη χρήση καρτών γραφικών ή επεξεργαστών για υπολογιστικά προβλήματα. (σκέψου ότι η nV είχε CUDA, AMD Πιο low level api, Intel στην ουσία τίποτα)

Metal = στην ουσία amd mantle που εμφανίστηκε πριν ένα ενάμιση χρόνο (AMD & DICE - battlefield 4) και σήμερα προσπαθούν να το υλοποιήσουν όλοι. Υπάρχουν σχετικά shortcuts στην OpenGL πια άλλα είναι vendor specific το ποια features υλοποιούν, και σε επόμενες εκδώσεις θα ενσωματωθεί εντελώς. Η MS θα κάνει το ίδιο για DirectX12 .
Τι κάνει ‛παρακάμπτει’ το κλασικό flow στο rendering pipeline σε περιπτώσεις που το bottleneck ήταν το CPU
(να μη ξεχνάμε ότι το Pipeline μας έρχεται από τις πρώτες υλοποιήσεις της SGI , με μεγάλη αλλαγή τα προγραμματιζόμενα shaders, και σήμερα ένα κάρο ακόμα πράγματα)
 
Nα, τώρα μιλάτε σουαχίλι και δεν καταλαβαίνω ποιος κέρδισε ( ο Tmjuju ? :p )

Κανείς δεν κερδίζει βρε, μόνο οι εταιρίες :p

Γενικά δεν είναι OpenCL έναντι OpenGL,
Τα mac / iphones / pcs / androids etc.
Παντού δηλαδή
Υποστηρίζουν και OpenCL και OpenGL (τα φορητά περισσότερο την ES)
Υπάρχει υποστήριξη στο λειτουργικό
Και binary drivers από τις εταιρίες που υλοποιούν το πρότυπο

Λ.χ. το πρώτο intel openCL implementation έκανε target τα SIMD extensions του επεξεργαστή, ενώ της AMD αγνόησε το cpu και τρέχει σε GPU μόνο. Πάντως το ίδιο ‛πρόγραμμα’ openCL τρέχει παντού ανεξάρτητα εάν θα γίνει η πραγματική επεξεργασία σε CPU intel ή GPU AMD.
Αντίστοιχα η nVidia τρέχει σε gpu, αν και στην ουσία γίνεται map σε CUDA.

Χαμηλα Χαμηλά, βλέπουμε το GLSL ή σήμερα πια το MS derived HLSL

Τα openGL & OpenCL είναι και τα δύο κάτω από την ομπρέλα του Khronos Group

Όσο για το Metal (Mantle derivative) είπαμε πρώτη εμφάνιση σε PC, Και παράλληλα σχετικό API για τα PS4 και XboxOne (all AMD APU based). Στις παιχνιδό κονσόλες έτσι κι αλλιώς χρησιμοποιούσαν τεχνικές metal/mantle alike, αλλά στις υπόλοιπες πλατφόρμες μας χρειαζόταν κάποιο αντίστοιχο πρότυπο, γιατί μέσω OpenGL και DirectX δεν γινόταν λόγο του προκαθορισμένου Pipeline.
 
Απάντηση: Re: [ΕΠΙΣΗΜΟ] iPhone 6 and 6 Plus

Μισό Γιάννη μου πριν μπλέξουμε τα αυγά με τα καλάθια

OpenGL = Open Graphics Library
Μια από τις 3-4 μεγαλύτερες κληρονομιές που μας άφησε η Silicon Graphics, είναι για γραφικά.

OpenCL = Open Computing Library
Πρόκειται για πρωτοβουλία της Apple , που επέβαλε σε Intel / ati / amd να έχουν την ίδια abstract γλώσσα για τη χρήση καρτών γραφικών ή επεξεργαστών για υπολογιστικά προβλήματα. (σκέψου ότι η nV είχε CUDA, AMD Πιο low level api, Intel στην ουσία τίποτα)

Metal = στην ουσία amd mantle που εμφανίστηκε πριν ένα ενάμιση χρόνο (AMD & DICE - battlefield 4) και σήμερα προσπαθούν να το υλοποιήσουν όλοι. Υπάρχουν σχετικά shortcuts στην OpenGL πια άλλα είναι vendor specific το ποια features υλοποιούν, και σε επόμενες εκδώσεις θα ενσωματωθεί εντελώς. Η MS θα κάνει το ίδιο για DirectX12 .
Τι κάνει ‛παρακάμπτει’ το κλασικό flow στο rendering pipeline σε περιπτώσεις που το bottleneck ήταν το CPU
(να μη ξεχνάμε ότι το Pipeline μας έρχεται από τις πρώτες υλοποιήσεις της SGI , με μεγάλη αλλαγή τα προγραμματιζόμενα shaders, και σήμερα ένα κάρο ακόμα πράγματα)

Τασο, η ουσία είναι πως η apple επειδή ελέγχει το software και το hardware των συσκευών της, μπορεί να κάνει customιες που να βελτιώσουν τις real life επιδόσεις των apple devices (όπως στο παράδειγμα του Γιάννη ΑΕ vs MOTION). Αυτή η "tailor made" approach είναι που κάνει την διαφορα...
 
κανεις δε κερδισε... δεν ειναι εκει το θεμα.

Αυτο που ειπα ειναι οτι γενικου τυπου (ειδικα σε graphics) benchmarks, δεν ειναι παντα ακριβη , γιατι δεν ειναι "φτιαγμενα" για να αξιοποιουν 100% το hardware , αλλα και software.

Για παραδειγμα εφερα τις μετριες επιδοσεις σε Open GL sta MAC( επειδη εχω πιο πολυ εμπειρια σ αυτα) σε σχεση με ενα PC με αντιστοιχη καρτα γραφικων (λογω κακων driver) kai τις πολυ καλυτερες επιδοσεις απο Open CL optimized εφραμογες.
 
κανεις δε κερδισε... δεν ειναι εκει το θεμα.

Αυτο που ειπα ειναι οτι γενικου τυπου (ειδικα σε graphics) benchmarks, δεν ειναι παντα ακριβη , γιατι δεν ειναι "φτιαγμενα" για να αξιοποιουν 100% το hardware , αλλα και software.

Για παραδειγμα εφερα τις μετριες επιδοσεις σε Open GL sta MAC( επειδη εχω πιο πολυ εμπειρια σ αυτα) σε σχεση με ενα PC με αντιστοιχη καρτα γραφικων (λογω κακων driver) kai τις πολυ καλυτερες επιδοσεις απο Open CL optimized εφραμογες.

Χμμμ …. Δεν νομίζω να έχει διαφορά
Δηλαδή σε OpenCL τα ίδια πρέπει να μετράνε στα τεστ
Λ.χ. οι κάρτες γραφικών της AMD που είναι στο mac Pro
Τόσα integer, τόσα DP floating point
Διαφορές 2-5% άντε να δούμε αλλά υποπτεύομαι κάτω από 3%


Κάθε becnchmark φυσικά εξετάζει συγκεκριμένες παραμέτρους. Οπότε σύμφωνοι κανένα δεν μετρά τα πάντα.
Για αυτό άλλωστε προσπαθώ να περιγράφω πάντα τις διαφορές του ενός με το άλλο bench, τουλάχιστο δηλαδή τα χοντρά που βλέπω να μπλέκονται λ.χ. cpu vs gpu
Εντωμεταξύ η σύγκριση δύο εντελώς ανόμοιων εφαρμογών δεν είναι ότι πιο δόκιμο. Είναι μήλα εναντίων πορτοκάλια.
Εγώ λ.χ. αλλάζοντας κάρτα γραφικών είδα Χ% παραπάνω απόδοση στο Sony Vegag, νταξ δε το χρησιμοποιείτε εσείς, απλά αυτό έτυχε και εγώ να χρησιμοποιώ.
Το να αλλάζω εφαρμογή μάλλον δύσκολα θα μου κάτσει.
Και σίγουρα το όποιο mac αντίστοιχο χρησιμοποιείτε θα έχει καποα φίλτρα καλύτερα υλοποιημένα και κάποια χειρότερα.
Λ.χ. εγώ δεν βρίσκω απλό 180 rotate αλγόριθμο στο Vegas, οι βλάκες έχουν μόνο angular rotation, και σίγουρα είναι πολύ πιο βαρύ επεξεργαστικά όταν απλά θες να κάνεις τουμπα.
 
Διαβάζω τώρα τελευταία οτι λόγω μικρού πάχους, κάποιοι που το έχουν πάρει και το είχαν στην τσέπη του παντελονιού τους, μετά από οδήγηση κάποιων ωρών το κινητό στράβωσε, είχε μια κάμψη δλδ. Εχει κανείς άλλος διαβάσει κατι παρόμοιο;;;