[Επίσημο] MacBook Pro M2 & Mac Mini M2 @2023

Το max mini θα έκανε ωραίο plex server μαζί με ένα nas storage

Στάλθηκε από το SM-N986B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Από τη στιγμή που ΔΕΝ υπάρχει Apple Hellas να μπορώ να έχω ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ επαφή με τον κατασκευαστή , τότε ΔΕΝ υπάρχει καμία κουβέντα.
Αν έχω να επιλέξω μεταξύ Amazon και των διαφόρων ψιλικατζίδων μεταπωλητών που ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ την Ελληνική αγορά , θα επιλέγω ΠΑΝΤΑ το Amazon.
 
  • Like
Reactions: karamela
Κανει κατι ιδιαιτερο σε transcoding?
Γιατι για απλο σερβίρισμα ειναι μαλλον πολυτέλεια.
Θα κατεβάζεις και όλας απευθείας εκεί λογικά θα το χειριζεσαι και από μακριά. Για transcoding δεν έχω ιδέα πως τα πάει ο m2

Στάλθηκε από το SM-N986B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Θα κατεβάζεις και όλας απευθείας εκεί λογικά θα το χειριζεσαι και από μακριά. Για transcoding δεν έχω ιδέα πως τα πάει ο m2

Στάλθηκε από το SM-N986B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δεν εχει νοημα κανένα τοτε η αγορά του για αυτο το σκοπο.
Υπερ-πολυτέλεια.
 
  • Like
Reactions: nikosdasos
Από τη στιγμή που ΔΕΝ υπάρχει Apple Hellas να μπορώ να έχω ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ επαφή με τον κατασκευαστή , τότε ΔΕΝ υπάρχει καμία κουβέντα.
Αν έχω να επιλέξω μεταξύ Amazon και των διαφόρων ψιλικατζίδων μεταπωλητών που ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ την Ελληνική αγορά , θα επιλέγω ΠΑΝΤΑ το Amazon.
Έχεις επίσημους μεταπωλητές στην Ελλάδα !
 
  • Like
Reactions: vadergr
Από τη στιγμή που ΔΕΝ υπάρχει Apple Hellas να μπορώ να έχω ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ επαφή με τον κατασκευαστή , τότε ΔΕΝ υπάρχει καμία κουβέντα.
Αν έχω να επιλέξω μεταξύ Amazon και των διαφόρων ψιλικατζίδων μεταπωλητών που ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ την Ελληνική αγορά , θα επιλέγω ΠΑΝΤΑ το Amazon.

Καλα, προφανως, απ οπου θελει αγοραζει ο καθενας, αλίμονο (χαλαρωσε παντως λιγο ;) , αυτό το ''λυμαίνονται'' και με κεφαλαία μάλιστα, ειναι προσβλητικό για πολλά σοβαρά μαγαζιά - δλδ τί, επειδή δεν εχουν τα περιθώρια τιμών και εξυπηρετησης του Amazon τους βγαζουμε ολους παράσιτα; Ε οχι, δα)

Αυτοί προσφέρουν διετή εγγύηση?
Από συμπεριφορα στο service?
Ο καθε επισημος εχει την δική του ''σχεση'' με την Apple.

Oλοι δίνουν 2 χρονια στις αποδείξεις και κάποιοι (οχι όλοι) και στα τιμολόγια (τα τραγικά που λέγαμε...).

Το παραπανω παντως όχι για ολα τα προιόντα. Στα AirPods πχ νομίζω όλοι δίνουν 1 χρονο εγγυηση.

To service ειναι ανεξάρτητο. Σε κάθε περίπτωση πας σε κάποιο επισημο service center. Δεν εμπλέκονται τα καταστήματα (εκτός ίσως από την περίπτωση του 2ου χρονου εγγύησης που λογικά (δεν μου έχει τυχει) παλι εκεί θα σε στελνουν κατοπιν καποιας συνεννόησης, ισως).
 
airpods pro 1st gen εγινε αντικατασταση πρωτη φορα στον δευτερο χρονο το ενα ακουστικο και δευτερη φορα και τα 2 ακουστικα στους 26 μηνες απο την αγορα τους σε istorm.
 
Δυστυχώς το service δεν είναι ακριβώς ανεξάρτητο. Επικοινωνείς μεν με την Apple απευθείας, αλλά σε στέλνουν για επισκευή σε έναν από τους τοπικούς official resellers (isystem, document, isquare). Από αυτούς, μόνο η document είναι αξιόπιστη.
Αν δεν έρθει επισήμως η apple στην Ελλάδα, δεν θα στρώσει η κατάσταση.
 
Last edited:
airpods pro 1st gen εγινε αντικατασταση πρωτη φορα στον δευτερο χρονο το ενα ακουστικο και δευτερη φορα και τα 2 ακουστικα στους 26 μηνες απο την αγορα τους σε istorm.

Τα συγκεκριμενα ειναι ειδικη περίπτωση γιατί, επειδή είχαν βγάλει πολλά προβλήματα, είχα δωσει επέκταση εγγύησης (δεν ξερω αν αυτό ειχε κοινοποιηθεί - εγω το εμαθα από το επισημο service).

Δυστυχώς το service δεν είναι ακριβώς ανεξάρτητο. Επικοινωνείς μεν με την Apple απευθείας, αλλά σε στέλνουν για επισκευή σε έναν από τους τοπικούς official resellers (isystem, systemgraph, isquare). Από αυτούς, μόνο η systemgraph είναι αξιόπιστη.
Αν δεν έρθει επισήμως η apple στην Ελλάδα, δεν θα στρώσει η κατάσταση.

Ανεξάρτητο εννοώ από το κατάστημα.

Δεν χρειάζεται πάντως να επικοινωνήσεις με την Apple (σίγουρα όχι στον 1ο χρόνο).

Ton 1o χρονο πας ακόμη και χωρις παραστατικό αγοράς, μόνο με το s/n.

Για πες, το Amazon σου ειχε καλυψει καποια στιγμη εγγυηση στον 2ο χρονο, ειχες γραψει;
 
Τα συγκεκριμενα ειναι ειδικη περίπτωση γιατί, επειδή είχαν βγάλει πολλά προβλήματα, είχα δωσει επέκταση εγγύησης (δεν ξερω αν αυτό ειχε κοινοποιηθεί - εγω το εμαθα από το επισημο service).



Ανεξάρτητο εννοώ από το κατάστημα.

Δεν χρειάζεται πάντως να επικοινωνήσεις με την Apple (σίγουρα όχι στον 1ο χρόνο).

Ton 1o χρονο πας ακόμη και χωρις παραστατικό αγοράς, μόνο με το s/n.

Για πες, το Amazon σου ειχε καλυψει καποια στιγμη εγγυηση στον 2ο χρονο, ειχες γραψει;
Με έχει κάλυψη το Amazon μετά από 20 μήνες σε Apple Watch, το έστειλα και μου επέστρεψαν όλο το ποσό αγοράς μετά από 5 λεπτο chat μαζί τους.
 
  • Like
Reactions: spcav
Αλήθεια αυτό με τον 1 χρόνο εγγύηση πώς γίνεται, όταν υπάρχει νόμος που υποχρεώνει για 2 χρόνια μίνιμουμ?

Σε συγγενή μου χάλασε το ένα airpod στους 13 μήνες κ το μόνο που του έδωσαν ήταν έκπτωση για να αγοράσει τα καινούργια
 
Αλήθεια αυτό με τον 1 χρόνο εγγύηση πώς γίνεται, όταν υπάρχει νόμος που υποχρεώνει για 2 χρόνια μίνιμουμ?

Σε συγγενή μου χάλασε το ένα airpod στους 13 μήνες κ το μόνο που του έδωσαν ήταν έκπτωση για να αγοράσει τα καινούργια
Ο ενας χρονος ειναι εγγυηση κατασκευαστη.

Ο 2ος χρονος ειναι κοινοτική οδηγία και αφορά το κατάστημα.

Ηθελε λιγο κυνηγι και θα εβγαζε ακρη λογικα (αν ηταν απο σοβαρο καταστημα)
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.




Στάλθηκε από το SM-N986B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ανεξάρτητο εννοώ από το κατάστημα.

Δεν χρειάζεται πάντως να επικοινωνήσεις με την Apple (σίγουρα όχι στον 1ο χρόνο).

Ton 1o χρονο πας ακόμη και χωρις παραστατικό αγοράς, μόνο με το s/n.

Για πες, το Amazon σου ειχε καλυψει καποια στιγμη εγγυηση στον 2ο χρονο, ειχες γραψει;
Με την Apple δεν έχει νόημα να επικοινωνήσεις μετά τον πρώτο χρόνο διότι δε σε καλύπτει πλέον.
Αν έχεις πάρει από το Amazon, για το πρώτο χρόνο σε παραπέμπουν στην Apple, στο δεύτερο σε καλύπτει η ίδια και μάλιστα με πλήρες refund του ποσού αγορας.
 
Αν ειναι οπως τα γράφετε, δεν ειναι μονο η διαφορά ενος μικρού σημαντικού ποσού η αποφαση αγοράς απο Ελλάδα η Amazon.
 
Αν ειναι οπως τα γράφετε, δεν ειναι μονο η διαφορά ενος μικρού σημαντικού ποσού η αποφαση αγοράς απο Ελλάδα η Amazon.

Προφανώς. Γενικά η Amazon δεν παίζεται στο customer support.
 
Προφανώς. Γενικά η Amazon δεν παίζεται στο customer support.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το προβλημα δεν ειναι το Amazon, που εχει σταθερή κάλυψη σε όλα τα προιόντα που πουλάει, αλλα οι Ελληνες εισαγωγείς που δεν ειναι τοσο καλοι όσο πρέπει στο σύνολο των παροχών και υπηρεσιών τους.

Αν υπήρχε πχ Apple Ελλαδος, δεν θα υπήρχε "θέμα'