[Επίσημο] Samsung Galaxy S22 Series

Παρέλαβα προχθές το 12/512 και 2 μέρες το στήνω. Δυστυχώς χάνω κλήσεις. Μου ήρθε χθες ένα μήνυμα και σήμερα δύο.
Κρίμα να έχει τέτοια ζόρια πανάκριβο κινητό. Ας το καθυστερούσε η Samsung ένα μήνα μέχρι να λύσει 2-3 βασικά θέματα.

Φίλε εδώ φέτος ακύρωσαν το event παρουσίασης του επεξεργαστή , τι να συζητάμε;

Πιο ξεφτίλα δεν υπάρχει.

Προσωπικά μιλώντας ως παθών από προηγούμενη ναυαρχίδα , έχω ορκιστεί ότι δε θα ξαναπάρω οποιαδήποτε συσκευή δεν έχει Snapdragon στον κόσμο του Android.

Από τη στιγμή που η ΙΔΙΑ συσκευή πωλείται στις ΗΠΑ με Sanapdragon εδώ και 10 χρόνια είναι σαν να χρηματοδοτώ τα υπερκέρδη της Samsung που προσπαθεί κάθε χρόνο να σπρώξει τα σαπακια της όπου μπορεί.

Η Samsung ήταν κάποτε η μόνη premium κατασκευαστής στο android.

Τώρα παραμένει πρώτη μόνο στης ληστρικές τιμές προσπαθώντας να το παίξει εναλλακτική της Apple.

Honor 4 Ultimate
Xiaomi 12 Ultra
OnePlus 10 Pro

Μη δίνεται τα λεφτά σας για υποδεέστερα προϊόντα μπας και αλλάξουν επιτέλους πολιτική.
 
Χανεις κλησεις απο κακο σημα ή εχεις ενεργοποιησει bixby routines και μπλοκαρουν καποιες ωρες (αναλογα τις συνηθειες σου) κλησεις και μηνυματα σαν να μπαινει σε do not disturb ; Το ειχα παθει και εγω στην αρχη με το Note .
Δεν έχω ενεργοποιήσει Bixby. Διάβασα στο Samsung Members πως λύνεται με ενεργοποίηση του Volte. Πρέπει να μιλήσω με Cosmote μπας και μου το ενεργοποιησουν από Δευτέρα. Θα δούμε...
 
Δεν έχω ενεργοποιήσει Bixby. Διάβασα στο Samsung Members πως λύνεται με ενεργοποίηση του Volte. Πρέπει να μιλήσω με Cosmote μπας και μου το ενεργοποιησουν από Δευτέρα. Θα δούμε...
Wificall στο 1333
 
Δεν έχω ενεργοποιήσει Bixby. Διάβασα στο Samsung Members πως λύνεται με ενεργοποίηση του Volte. Πρέπει να μιλήσω με Cosmote μπας και μου το ενεργοποιησουν από Δευτέρα. Θα δούμε...
To VoLTE δεν στο ενεργοποιει καποιος. Το κανεις μονος μεσα απο τη συσκευη. Αν δεν εχει περαστει στο συστημα της cosmote η συσκευη δεν θα εχεις VoLTE οτι και να ζητησεις. Το Note 20 εκανε 1 χρονο να το υποστηριξει η wind . Μου το εμφανισε μετα απο ενα update . Σαν υπηρεσια που ζητας απο cosmote ισως εννοεις το wificall
 
To VoLTE δεν στο ενεργοποιει καποιος. Το κανεις μονος μεσα απο τη συσκευη. Αν δεν εχει περαστει στο συστημα της cosmote η συσκευη δεν θα εχεις VoLTE οτι και να ζητησεις. Το Note 20 εκανε 1 χρονο να το υποστηριξει η wind . Μου το εμφανισε μετα απο ενα update . Σαν υπηρεσια που ζητας απο cosmote ισως εννοεις το wificall
Τι σημαίνει "περαστεί στο σύστημα η συσκευή";
 
Τι σημαίνει "περαστεί στο σύστημα η συσκευή";
Σημαίνει ότι ο παροχος θα πρέπει να έχει χαρακτηρίσει την συσκευή στο σύστημα του ως VoLTE enabled . Δεν ειναι κάτι που το κάνει μεμονωμένα για πελάτη αλλά για το μοντέλο συσκευής γενικά. Εσύ το μονο που μπορείς να κάνεις ειναι να πας ρυθμίσεις - συνδέσεις- δίκτυα- ενεργοποίηση VoLTE . Βάλε και την ανίχνευση δικτύου στο auto . Αν εμφανιστεί , καλώς. Αλλιώς θα περιμένεις σε κάποιο μηνιαίο update.
 
Σημαίνει ότι ο παροχος θα πρέπει να έχει χαρακτηρίσει την συσκευή στο σύστημα του ως VoLTE enabled . Δεν ειναι κάτι που το κάνει μεμονωμένα για πελάτη αλλά για το μοντέλο συσκευής γενικά. Εσύ το μονο που μπορείς να κάνεις ειναι να πας ρυθμίσεις - συνδέσεις- δίκτυα- ενεργοποίηση VoLTE . Βάλε και την ανίχνευση δικτύου στο auto . Αν εμφανιστεί , καλώς. Αλλιώς θα περιμένεις σε κάποιο μηνιαίο update.
Τα s22 είναι συμβατά και αν δεν έχει ενεργοποιήσει την υπηρεσία στο παρελθόν πρέπει να στείλει μήνυμα στο 1333 με την λέξη wificall
 
Μαζί ενεργοποιούνται με το παραπάνω μήνυμα.
Δηλαδη αν δεν ενεργοποιήσεις wificall στη Cosmote δεν σου δίνει το VoLTE που είναι μια απλή υπηρεσία που ενεργοποιείς μέσα απο το UI της συσκευής σου και δίνεται από τους άλλους παροχους αυτόματα;
 
Δηλαδη αν δεν ενεργοποιήσεις wificall στη Cosmote δεν σου δίνει το VoLTE που είναι μια απλή υπηρεσία που ενεργοποιείς μέσα απο το UI της συσκευής σου και δίνεται από τους άλλους παροχους αυτόματα;
Και οι δυο υπηρεσίες ενεργοποιούνται μαζί, και οι δυο υπηρεσίες έχουν διακόπτη στις ρυθμίσεις των συσκευών. Δεν βλέπεις διακόπτη για vowifi επειδή η wind δεν υποστηρίζει ακόμη αυτή την υπηρεσία. Αν έχεις ενεργοποιήσει στην γραμμή σου μια φορά δεν χρειάζεται ξανά το παραπάνω μήνυμα.
 
Και οι δυο υπηρεσίες ενεργοποιούνται μαζί, και οι δυο υπηρεσίες έχουν διακόπτη στις ρυθμίσεις των συσκευών. Δεν βλέπεις διακόπτη για vowifi επειδή η wind δεν υποστηρίζει ακόμη αυτή την υπηρεσία. Αν έχεις ενεργοποιήσει στην γραμμή σου μια φορά δεν χρειάζεται ξανά το παραπάνω μήνυμα.
Το VoLTE υπάρχει στο UI ως ρύθμιση σε όλες τις συσκευές και χωρίς να το υποστηρίζει ο παροχος σου . Όπως και το wificalling υπάρχει στο UI σε branded συσκευές της cosmote ακόμη και αν βάλεις κάρτα αλλού παροχου . Απλά δεν λειτουργεί.
 
Το VoLTE υπάρχει στο UI σε όλες τις συσκευές και χωρίς να το υποστηρίζει ο παροχος σου . Όπως και το wificalling υπάρχει στο UI σε branded συσκευές της cosmote ακόμη και αν βάλεις κάρτα αλλού παροχου . Απλά δεν λειτουργεί.
Όχι, οι διακόπτες εμφανίζονται αφού στείλεις το μήνυμα και παρεις απάντηση ότι ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία, αν πάρεις απάντηση ότι η συσκευή δεν είναι συμβατή τότε δεν υπάρχουν οι διακόπτες στις ρυθμίσεις.
 
Όχι, οι διακόπτες εμφανίζονται αφού στείλεις το μήνυμα και παρεις απάντηση ότι ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία, αν πάρεις απάντηση ότι η συσκευή δεν είναι συμβατή τότε δεν υπάρχουν οι διακόπτες στις ρυθμίσεις.
Αυτό δεν ισχύει για το VolTE . Για 1 χρόνο η wind έδινε VoLTE αλλά οχι για την συσκευή μου που είχα ενεργοποιημενο του διακόπτη αλλά δεν λειτουργούσε. Ειναι διαφορετικές υπηρεσίες και δυνατότητες λέμε. Και μπορεί να στο επιβεβαιωσει και ο soch . Ότι ακομη αν δεν έχει κάνει αίτηση για wificall στην cosmote ο διακόπτης για VoLTE είναι εκεί στο ui...
 
Λοιπόν.
Υπάρχουν χρήστες με S22 ultra που χρησιμοποιούν VoLTE μαζί με Cosmote. Άρα ο πάροχος έχει συνδυάσει το μοντέλο με την υπηρεσία.
Στο κινητό έχω ξεχωριστές επιλογές για ενεργοποίηση VoLTE & WiFi calling.
Όταν ενεργοποιώ κάποια από τις δυο ή και τις 2, δεν εμφανίζεται πάνω δεξιά το logo του VoLTE. Το απενεργοποίησα προς το παρόν διότι με παίρνουν και εμφανίζεται κατειλημμένη η γραμμή.
Έστειλα μήνυμα WIFICALL στο 1333 και η απάντηση ήταν "Σας ενημερώνουμε ότι η υπηρεσία Cosmote WiFi calling δεν είναι συμβατή με τη συσκευή σας"
 
  • Like
Reactions: songless_bird
Ειναι αυτο που λεω. Η Cosmote εχει κανει listed την συσκευη για VoLTE . Η επιλογη στο UI υπαρχει ετσι κι αλλιως σε ολες τις συσκευες που το υποστηριζουν και ειναι ανεξαρτητο απο το wificalling
 
Ειναι αυτο που λεω. Η Cosmote εχει κανει listed την συσκευη για VoLTE . Η επιλογη στο UI υπαρχει ετσι κι αλλιως σε ολες τις συσκευες που το υποστηριζουν και ειναι ανεξαρτητο απο το wificalling
Δεν αρκεί να ενεργοποιήσω τη λειτουργία. Όχι απλώς δεν δουλεύει, όχι απλώς δεν εμφανίζει το σήμα της πάνω δεξιά αλλά προκαλεί και χαμένες κλήσεις.
Μου έγραψαν στο Samsung Members πως πρέπει να τους καλέσω να την ενεργοποιήσουν στη συσκευή μου.
 
Δεν αρκεί να ενεργοποιήσω τη λειτουργία. Όχι απλώς δεν δουλεύει, όχι απλώς δεν εμφανίζει το σήμα της πάνω δεξιά αλλά προκαλεί και χαμένες κλήσεις.
Μου έγραψαν στο Samsung Members πως πρέπει να τους καλέσω να την ενεργοποιήσουν στη συσκευή μου.
Η συσκευή είναι στις συμβατές σύμφωνα με το site της COSMOTE. Αν μπορείς να βάλεις τη sim σε άλλη συσκευή iPhone πχ μπορείς να στείλεις από εκεί μήνυμα για ενεργοποίηση
 

Attachments

  • 7781AA3B-DA8E-42EE-9769-E611068E235E.jpeg
    7781AA3B-DA8E-42EE-9769-E611068E235E.jpeg
    942.2 KB · Views: 21
Δεν αρκεί να ενεργοποιήσω τη λειτουργία. Όχι απλώς δεν δουλεύει, όχι απλώς δεν εμφανίζει το σήμα της πάνω δεξιά αλλά προκαλεί και χαμένες κλήσεις.
Μου έγραψαν στο Samsung Members πως πρέπει να τους καλέσω να την ενεργοποιήσουν στη συσκευή μου.

Μου κανει εντυπωση που η cosmote ενεργοποιει ξεχωριστα σε καθε χρηστη την υπηρεσια VoLTE . Ή εχει Listed την συσκευη ή δεν την εχει. Κατι που ισχυει για ολους τους αλλους παροχους γενικα.