[Επίσημο] Samsung Galaxy SIII

Re: Απάντηση: Re: [Επίσημο] Samsung Galaxy SIII

Ενω αν υπάρχει γραμμενο/τυπωμένο στην απόδειξη,θα καταλάβεις αμέσως την προέλευσή του;


:musicus:
αλλο καταλαβες αλλά δεν πειράζει...
κι αν κατάλαβα άλλο, βλέπω ότι δεν θέλεις να με διαφωτίσεις επ αυτού, αλλά δεν πειράζει....:earmuffs:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: [Επίσημο] Samsung Galaxy SIII

κι αν κατάλαβα άλλο, βλέπω ότι δεν θέλεις να με διαφωτίσεις επ αυτού, αλλά δεν πειράζει....:earmuffs:

Γραφω με το ενα χερι γιατι το αλλο ειναι σπασμένο και βαριόμουν,αλλα ας ειναι.
Η κουβεντα γινοταν για το κατα πόσο ειναι σωστό η Samsung να αρνειται την εγγυηση μιας συσκευης οταν το ΙΜΕΙ ειναι γραμμενο με το χέρι στη απόδειξη κι εγω εγραψα οτι δεν υπάρχει κανενας λόγος να το κάνει αφου μαζι με την απόδειξη της πηγαινεις και το κινητο,αρα μπορει να διαπιστωσει αν το γραμμενο με το χερι ΙΜΕΙ ειναι το ίδιο με αυτο της συσκευης.
 
ναι
αλλα μπορεις να χρησιμοποιησεις χειρογραφη αλλης ημερομηνιας
κατι που δεν ισχυει προφανως στις πληρως εκτυπωμενες

περαστικα σου με την ευκαιρια
 
δηλαδη να εχω αγορασει 2 ιδια κινητα απο διαφορετικους πωλητες.O ενας εχει τυπωσει το ΙΜΕΙ και ο αλλος όχι?
Σπάνιο για να μην πω απίθανο ε?
 
Re: Απάντηση: [Επίσημο] Samsung Galaxy SIII

δηλαδη να εχω αγορασει 2 ιδια κινητα απο διαφορετικους πωλητες.O ενας εχει τυπωσει το ΙΜΕΙ και ο αλλος όχι?
Σπάνιο για να μην πω απίθανο ε?
Αν καταλαβαίνω καλά δεν εννοεί να έχει κάποιος δύο αποδείξεις αλλά σκέψου το εξής ενδεχόμενο. Αγόρασες εσύ το S3 πριν ένα χρόνο και εγώ σήμερα. Και εμείς γνωριζόμαστε (είτε προσωπικά είτε μέσα σε κάποιο φόρουμ). Αν πάθει κάτι το δικό σου στα τρία χρόνια που το έχεις τότε απλά παίρνεις την δική μου απόδειξη και πηγαίνεις με αυτή στο σέρβις αφού δεν γράφει ιμει. Άρα εσύ θα είχες τρία χρόνια εγγύηση. Αυτά όμως σε πολιτισμένα κράτη έχουνε λυθεί με το πέρασμα Online του ΙΜΕΙ. Εγώ είχα καταχωρήσει το δικό μου που είχε έρθει από Γερμανία στο γερμανικό σάιτ της Σαμσουνγκ. Φυσικά η Σαμσουνγκ ελλάς δεν δεχόταν ότι είχε εγγύηση (δεν την χρειάστηκα την εγγύηση γιατί τα σαμσουνγκ είναι τα καλύτερα κινητά στον γαλαξία και δεν χαλάνε ποτέ.. Απλά είχα την απορία και πήρα τηλ). Σε ερώτηση γιατί δεν στέλνουν ένα απλό email στην Γερμανία για να το επιβεβαιώσουν δεν έπαιρνα απάντηση. Επί λέξει μου είπαν ότι "κάποια στιγμή θα γίνει αυτό και εδώ αλλά μέχρι τότε μόνο με την απόδειξη".
 
Eιλικρινά ok μπορεί να συμβαίνει το οτιδήποτε!:violent-smiley-030::violent-smiley-030:

Αλλα από προσωπική εμπειρία και φίλων και ότι διαβάζω, εδώ στην γαλλία τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα,
έχω διαβάσει για κάποιες περιπτώσεις για βλάκες υπαλλήλους, που απλά πήγαν άλλη μέρα στο ίδιο σέρβις,
σε άλλο υπάλληλο και τους εξυπηρέτησε, στην χειρότερη των περιπτώσεων, έκαναν κάποια km παραπάνω
και πήγαν σε άλλη πόλη σε σέρβις της εταιρίας, και έκαναν την δουλειά τους.

Το αντίθετο θα έλεγα, ειδικά η Samsung και όχι μόνο, είναι πολύ ελαστικοί αναλαμβάνοντας να καλύψει πράγματα που δεν θα έπρεπε!

Άλλωστε όλα αυτά είναι και η πολιτική της κάθε εταιρίας, που δυστυχώς από ότι φαίνεται δεν εφαρμόζεται παντού τα ίδια από χώρα σε χώρα.

Αγοράζω ένα κινητό πχ, από που το παίρνω δεν έχει καμιά σημασία ελεύθερο εμπόριο και ειδικά εντός E.E,
και αυτός που μου το πούλησε έγραψε το ΙΜΕΙ, με στυλό, με σινική μελάνι, το εκτύπωσε, τις κλοτσιές κτλ κτλ
ΔΕΝ με ενδιαφέρει εμένα ρε παιδιά τη κάνουν...Εγώ θα τους πω με πιο τρόπο? και πως θα γράψουν την απόδειξη??


πολύ κουφά πράγματα...:furious3::furious3:

Αυτό είναι ένα εσωτερικό πρόβλημα λειτουργίας της εταιρίας και τίποτα άλλο!

Αν συμβαίνουν αυτά στην Ελλάδα είναι από την έλλειψη της προστασίας του καταναλωτή!

Εδώ αν έχεις πρόβλημα έρχεσαι σε επαφή με ένα email πχ με ειδικούς συλλόγους προστασίας καταναλωτών, εξηγείς το στόρι,
προσκομίζεις και ότι χαρτιά πάνε μαζί, και αναλαμβάνουν να σε συμβουλέψουν αρχικά... συνήθως βρίσκετε λύση άμεσα μέσο του συλλόγου
και μετά να σε πάνε χέρι χέρι και στο δικαστήριο αν χρειαστεί!

Και χωρίς επιβάρυνση, όλα τα έξοδα θα τα πληρώσει η εταιρία που θα καταδικασθεί.
 
Πείτε μου, τί κάρτα sim παίρνει?
την κανονική όπως στα άλλα τηλέφωνα ή μήπως τίποτα νέο?
 
Πείτε μου, τί κάρτα sim παίρνει?
την κανονική όπως στα άλλα τηλέφωνα ή μήπως τίποτα νέο?

Micro Carte την μικρούλα παίρνει, δύσκολο να την βγάλεις δεν έχει "πιάσιμο" με τσιμπιδάκι την βγάζω κάποιες φορές που αλλάζω sim
 
Δυστυχώς δεν παίρνει την κλασική . Micro sim τη βγάζεις στο κατάστημα της εταιρείας κινητής με κάποιο επιπλέον κόστος.
 
Δυστυχώς δεν παίρνει την κλασική . Micro sim τη βγάζεις στο κατάστημα της εταιρείας κινητής με κάποιο επιπλέον κόστος.
Για να γλιτώσει κάποιος τα 5 ευρώ που ζητάνε μπορεί να την κόψει και μόνος με λίγη προσοχή.

http://www.thechinacellphone.com/micro_sim_template.pdf

Το έχω κάνει πάνω από 5 φορές και είναι κάτι εύκολο.
 
Εμενα πάντως μου την εκοψαν στον Γερμανο χωρις κόστος.Φυσικα όχι σε τυχαιο Γερμανο αλλά σε καταστημα που είμαι πελάτης.
 
Το ότι ζητάνε κάποιοι 5 ευρώ για να κόψουν μια SIM είναι να σαι πιάνουν τα διαολια.
Σόρυ, δεν το έγραψα και εγώ καλά. Συνήθως στην κόβουν τσάμπα αλλά σε όσους δουν ότι δεν πολυξέρουν (ή απλά το κατάστημα δεν πήρε το κοφτάκι το ειδικό) τους λένε για αντικατάσταση με νέα. Η νέα σίμ κοστίζει 5 ευρώ το οποίο και πάλι το θεωρώ υπερβολή για συνδρομητή.
 
μάλλον θα πάρω και μιά μικρή για να χρησιμοποιώ δυό τηλέφωνα εναλλάξ
 
μάλλον θα πάρω και μιά μικρή για να χρησιμοποιώ δυό τηλέφωνα εναλλάξ
Πρέπει να το δηλώσεις όμως ότι θα έχεις δύο σιμ κάρτες διαφορετικές με το ίδιο νούμερο ώστε να εγγράφεται στο δίκτυο η πρώτη που θα ενεργοποιείς. Και μάντεψε, θα πληρώσεις κάποιο ποσό. Δεν θυμάμαι ακριβώς.
 
στη cosmote twin sim λεγεται μια κανονική και μια micro 10 ευρό έκαναν,δεν υπάρχει κάποια επιπλεον χρέωση και δεν δουλεύουν ταυτόχρονα,μια κάθε φορά