...
Με ολα αυτα θελω να πω οτι μου περνα απο το μυαλο οτι ισως κατι εχει να κανει με την επεξεργασια εικονας.
Θα μπορουσε αραγε αυτο να συμβαινει σε καποιο μερος τμηματικα στην οθονη, ή απο ελαχιστα στο συνολο της. ?
οχι,δεν υφισταται κατι τετοιο.
...
Με ολα αυτα θελω να πω οτι μου περνα απο το μυαλο οτι ισως κατι εχει να κανει με την επεξεργασια εικονας.
Θα μπορουσε αραγε αυτο να συμβαινει σε καποιο μερος τμηματικα στην οθονη, ή απο ελαχιστα στο συνολο της. ?
Σκεπτομενος απο την προσωπικη μου εμπειρια με τον 9000, αλλα και απο οσα εχω διαβασει για το προβλημα του blurring στην εικονα, μου περασε απο το μυαλο, οτι ισως δεν ειναι προβλημα lens uniformity εξ'ολοκληρου.
Ναι μεν υπαρχει το τυπικο θεμα focus (κεντρο-γωνιες) και επισης να εχει να κανει και το πόσο χρησιμοποιει καποιος το lens shift, αλλα ζωντας για καποιες ωρες με τον 9000 (και με το προβλημα) ειχα συνεχως την εντυπωση οτι "και κατι αλλο υπαρχει εκει".
Ηταν δηλαδη στο προβληματικο μερος της εικονας, οταν εβλεπες το αναμενομενο out of focus στις γωνιες εξ'αιτιας του φακου, να υπηρχε μια εξτρα επικαλυψη θολουρας, οπου:
1) δεν εφευγε οταν εκανες focus ακριβως εκει, απλα μειωνοταν το φαινομενο, επειδη εδιωχνες το out of focus που οφειλοταν στο φακο.
2) Γενικοτερα στις προβληματικες περιοχες, οσο κι αν κουνουσες το focus ring, κατι ελειπε απο ευκρινεια αλλα δεν σου θυμιζε την ανομοιομορφια του φακου, αλλα κατι αλλο, τεχνητο.
Με ολα αυτα θελω να πω οτι μου περνα απο το μυαλο οτι ισως κατι εχει να κανει με την επεξεργασια εικονας.
Θα μπορουσε αραγε αυτο να συμβαινει σε καποιο μερος τμηματικα στην οθονη, ή απο ελαχιστα στο συνολο της. ?
Μπορει ο συλλογισμος μου να ειναι εντελως λαθος, αλλα μου περασε απο το μυαλο και ειπα να το μοιραστω.
(15 και σημερα :flute![]()
εμενα το epson στην αρχη ειναι λευκο αδυναμο που γινεται κανονικο
μετα μου πρασινιζει η μπλε οθονη τα γραμματα μεχρι να γινουν λευκα
Παιζω σε 106 ιντσες.
Οσον αφορα τη συγκλιση, με το alligment στο off, απο μικρη αποσταση (μισου, ενος μετρου,) βλεπω ελαφρως να ξεμυτιζει το κοκκινο χωρις να αποσπαται απο το πλεγμα ομως.
Με aligment, διορθωνω το κοκκινο, αλλα και με το aligment στο on και στο off, δεξια της οθονης (ακρη) απο πανω εως κατω οταν εχω λευκο φοντο βλεπω το πρασινο. Σε ταινιες, αναλογα το φοντο παρατηρω τη διαφορετικη χρωματικα αλλοιωση.
Εχω ρωτησει και ξαναρωτω.
Κατοχοι του επσον, εχετε παρατηρησει σε λευκο φοντο πρασινη αποχρωση στην ακρη. ?
Αν ειμαι μονο εγω, να τον παω αντιπροσωπεια, αν ομως σε ολα τα κομματια υπαρχει το προβλημα, τι νοημα εχει να τον επιστρεψω. ?
Πιθανοτατα θα το ξανακανει και ενας καινουργιος.
Σκεπτομενος απο την προσωπικη μου εμπειρια με τον 9000, αλλα και απο οσα εχω διαβασει για το προβλημα του blurring στην εικονα, μου περασε απο το μυαλο, οτι ισως δεν ειναι προβλημα lens uniformity εξ'ολοκληρου.
Ναι μεν υπαρχει το τυπικο θεμα focus (κεντρο-γωνιες) και επισης να εχει να κανει και το πόσο χρησιμοποιει καποιος το lens shift, αλλα ζωντας για καποιες ωρες με τον 9000 (και με το προβλημα) ειχα συνεχως την εντυπωση οτι "και κατι αλλο υπαρχει εκει".
Ηταν δηλαδη στο προβληματικο μερος της εικονας, οταν εβλεπες το αναμενομενο out of focus στις γωνιες εξ'αιτιας του φακου, να υπηρχε μια εξτρα επικαλυψη θολουρας, οπου:
1) δεν εφευγε οταν εκανες focus ακριβως εκει, απλα μειωνοταν το φαινομενο, επειδη εδιωχνες το out of focus που οφειλοταν στο φακο.
2) Γενικοτερα στις προβληματικες περιοχες, οσο κι αν κουνουσες το focus ring, κατι ελειπε απο ευκρινεια αλλα δεν σου θυμιζε την ανομοιομορφια του φακου, αλλα κατι αλλο, τεχνητο.
Με ολα αυτα θελω να πω οτι μου περνα απο το μυαλο οτι ισως κατι εχει να κανει με την επεξεργασια εικονας.
Θα μπορουσε αραγε αυτο να συμβαινει σε καποιο μερος τμηματικα στην οθονη, ή απο ελαχιστα στο συνολο της. ?
Μπορει ο συλλογισμος μου να ειναι εντελως λαθος, αλλα μου περασε απο το μυαλο και ειπα να το μοιραστω.
(15 και σημερα :flute![]()
εχω γραψει 17 ωρες και τρωγομαι τωρα με την ανομοιομορφια του πανελ..αριστερα κοκινιζει και δεξια πρασινιζει..ο προβολεας αναποδα τοποθετημενος ταβανι.οχι εντονα βεβαια εχει μια ελαφρεια χροια που μονο σε ολολευκο πλανο το πιανει λιγο το ματι σου..χτες εβλεπα californication και διεκρινα στους υποτιτλους οτι στην αριστερα γραμματα ηταν λιγο πιο θερμα ενω δεξια πιο ψυχρα.δεν κανει μπαμ πρεπει να επικεντρωθεις για να το παρατηρησεις.
φυσικα σε ταινιες δεν το καταλαβαινεις...αν παραμεινει ετσι ειναι οκ.αλλα το θεμα ειναι μην χειροτερευσει..
και επειδη βλεπω οτι εχω προβλημα και εγω(ενα κοκο σκονης με το που τον πηρα-θεμα κακης εστιασης του φακου,οχι τοσο καλη ανομοιομορφια) και warewolf(κακη εστιαση-κακη ανομοιομορφια) και ο cptbill(κακη εστιαση)
και περιμενω να δω και την συμπεριφορα του 9000 του φιλου μου davidcash.
αν αναλογιστουμε την μεγαλη μειωση της τιμης σε σχεση με το εξωτερικο,και τα προβληματα που εχουμε ηδη σε 3 προβολεις το μυαλο μου παει οτι η epson,μας στελνει κομματια β' διαλογης.και ποσα κομματια εχουν πουληθει σε ανθρωπους δεν σκαμπαζουν απο ανομοιομορφια-συγκλιση κλπ και θα τους φαινονται απιστευτοι..
νταξει δεν λεω και στο avsforum εχουμε διαβασει για κακα κομματια στο εξωτερικο αλλα τουλαχιστον εκει υπαρχει στοκ και τους αλλαζουν αμεσως.εδω το θεωρω απαραδεκτο να μην εχει η epson 5-8 κομματια καβατζα ετοιμα για αλλαγη..
και ειναι κριμα που βλεπω αυτα τα πραγματα,γιατι το μηχανακι παιζει εξαιρετικα και ειναι σχετικα φθηνο γιαυτο που προσφερει.
Η λύση είναι απλή: επιστροφή και αίτηση για αντικατάσταση. Για το Β διαλογής ή αν είναι επιστροφές, στην Ελλάδα είμαστε οπότε όλα παίζουν. Ειδικά αυτή την περίοδο. Η Ελλάδα λόγω μη προστασίας του καταναλωτή και μη καταναλωτικής συνείδησης ήταν πάντα προορισμός των επιστροφών από σοβαρές βορειοευρωπαικές χώρες. Εμένα μου έκανε εντύπωση το αυτοκόλλητο του φακού που έλειπε. Να ήταν η περίπτωση και να μην μπήκε από το εργοστάσιο ενώ περιλαμβάνει ξεχωριστό χαρτί για να το βγάλεις? Ισως να είναι τυχαίο ίσως όχι. Πάντως εγώ τον πήγα στο service και περιμένω απάντηση.
ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!! Αυτό που το ξέρετε ? Έχετε στοιχεία? Δηλαδή τόσα χρόνια στο Ελλάντα μας στέλνουν μηχανάκια Β' διαλογής ? Σε ποιές βορειοευρωπαϊκές χώρες αναφέρεστε?
ΟΤΙ ΝΑ' ΝΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!
Sdrolito δεν χρειαζεται να φωναζεις και να γινεσαι αγενης.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.