Epson: νέοι 3D προβολείς το φθινόπωρο!

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Epson: νέοι 3D προβολείς το φθινόπωρο!

...αυτο με τα bold δεν ισχυει...το ξεχνας...καλυτερα να μην αναφερθω.
Το καλυτερο θα ηταν να ασχοληθεις ποιο βαθια περι πτωσης φωτεινοτητας και αλλαγης χαρακτηριστικων.....και να γραψω δεν θα βγει κατι.

..για τον φιλο σου με τον infocus για κακη σου τυχη....
ειχα το προηγουμενο μοντελο 7205 για μια 7ετια,που ειναι ιδιοι....
....οποτε υπαρχουν αλλαγες σε ολα.....

θα ελεγα οτι.....η συνηθεια μιας εικονας σε ξεγελαει....ειδικα εναν απειρο θεατη....

....νομιζω οτι ηρθε ο καιρος να μπεις ποιο βαθια στα της εικονας.....μετρητικα οργανα καλα κ.λ.π.
μονο ετσι θα δεις την αληθεια.....

Κώστα εάν απο τα λεγόμενα μου έβγαλες το συμπέρασμα ότι είμαι άπειρος τότε :worshippy:

Υ.Π φωτόμετρο(α) έχω και οτιδήποτε υπάρχει στο σπίτι (monitor ,τηλεόραση,προβολέας) έχει μετρηθεί και καλιμπραριστεί.Οτι έχω περιγράψει πιό πάνω το έχω επιβεβαιώσει με μετρήσεις. Απλά δεν ενδιαφέρομαι πλέον...οι μέρες πού σπαταλούσα 5 ώρες στη λάμπα του προβολέα ,4 για μετρήσεις και 1 για αποσμάσματα ταινιών, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Τώρα ξοδεύω 4 για να βλέπω δύο ταινιούλες.

Επίσης ότι είχα να πώ το είπα παραπάνω και όποιος θέλει μπορεί να το διαβάσει και να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.
Επ ουδενί δεν θα μπώ στη διαδικασία να προσπαθήσω να πείσω για τα λεγόμενα μου με διαλόγους και αντιδιαλόγους, διότι δεν αποτελούν άποψη άλλα προσωπική εμπειρία ,πού δέν χωρά καμία αμφισβήτηση γιατί την έχω βιώσει.
 
MILK

( Απο προσωπική εμπειρία και μόνο θα σου πω ότι η "φθορά¨στην εικόνα των LCD που είχα εγώ ξεκινούσε περίπου στις 200 με 300 ώρες.
Μετά τις 1000 δε ήταν άλλος προβολέας . )

( Απλά δεν ενδιαφέρομαι πλέον...οι μέρες πού σπαταλούσα 5 ώρες στη λάμπα του προβολέα ,4 για μετρήσεις και 1 για αποσμάσματα ταινιών, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Τώρα ξοδεύω 4 για να βλέπω δύο ταινιούλες. )

Τα παραπανω γραφωμενα σου ειναι ολο το ζουμι
Συμφωνο 100% μαζι σου
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Epson: νέοι 3D προβολείς το φθινόπωρο!

Συμφωνώ απόλυτα με το σκεπτικό σου. Εγώ δεν θυμάμαι κάν πόσοι LCD έχουν περάσει απο τα χέρια μου ,αρκετοί πάντως. Αναφορικά sony HS50 ,epson TW700 ,Sony AW15 ,panasonic AX100 με τελευταίο τoν epson TW2000.
Απο προσωπική εμπειρία και μόνο θα σου πω ότι η "φθορά¨στην εικόνα των LCD που είχα εγώ ξεκινούσε περίπου στις 200 με 300 ώρες.
Μετά τις 1000 δε ήταν άλλος προβολέας .
Με τον tw2000 το πάλεψα ,πείραζα συνέχεια τις ρυθμίσεις μήπως και πάρω έστω και λίγο απο αυτό που είχα δεί στις πρώτες ώρες λειτουργίας του ,άλλαξα λάμπα στις 700 ώρες ,τον έστειλα στο eπίσημο service για καθαρισμό άλλα βελτίωση καμία.
Ο προβολέας απλά είχε χάσει το μαύρο του ,αύξηση του πέπλου ,μείωση φωτεινότητας και ξεπλυμένα χρώματα .Δηλαδή ότι ακριβώς είχα αντιμετωπίσει και με όλους τους παλιότερους LCD που είχα (σε αυτό το σημείο θα ήθελα να μου πείς και εσύ τις εμπειρίες σου με τους LCD και συγκεκριμένα άν διαπίστωσες αυτές τις αλλαγές που περιγράφω έστω και σε διαφορετικό βαθμό).
Τον epson τον έχω ακόμη παροπλισμένο (τον μεταφέρω σε κανά φίλο ,για το καλοκαίρι στη βεράντα κ.τ.λ) με 1000 κάτι ώρες και εδώ και 2 χρόνια περίπου έχω αγοράσει έναν benq W6000. Εχει γράψει 1670 ώρες και παίζει σχεδόν (με μιά μικρή πτώση φωτεινότητας περίπου 10% ) όπως την πρώτη μέρα που τον έστησα. Να φανταστείς έχω πάνω απο 1000 ώρες να ασχοληθώ με τα ρυθμιστικά του!
Επίσης φίλος μου έχει (ακόμη) έναν infocus screenplay 7210 .Μιλάμε για πολύ παλιό προβολέα ,τον έχει τουλάχιστον μιά 5ετία και τον χρησιμοποιεί σαν τηλεόραση. Εχει γράψει πάνω απο 4500 ώρες και παίζει σαν καινούργιος ,είναι απίστευτο. Φυσικά δεν έχει πάει ποτέ για service-καθάρισμα ,μόνο λάμπα έχει αλλάξει στις 3 και κάτι χιλιάδες ώρες.


Αυτές είναι οι προσωπικές μου εμπειρίες και χαίρομαι να τις μοιράζομαι μαζί σας.
Χμμ βλεπω εχουμε κοινα σημεια στην διαδρομή των προβολεων που αλλάξαμε αφου ειχα τον epson τον 600 αρι ( τον προηγούμενο μοντελο από αυτό που ειχες εσυ) και συμπεφτουμε στο sony τον topaz η όπως αναφέρεις aw15.

Για τον επσον τι να σου πω …
Είναι η αιτία που δεν πρόκειται η τουλαχιστον πολύ δυσκολα θα αγόραζα στο μέλλον όχι προβολεα αλλα ακομα και τασακι με αυτό το ονομα…
Δεν ηταν μονο το δικο μου κομμάτι που μετα από τις 600 ωρες οι ανομοιομορφίες αρχισαν να μου σπανε τα νευρα αλλα ένα γενικότερο κακο που εβλεπα σε φιλους και γνωστους που ειχαν το συγκεκριμένο προβολεα.
Να θυμισω πως το προβολακι βγηκε σε μια περίοδο και σε τετοια τιμη που ξεσήκωσε ακομα και τους πιο ανυποψίαστους στο να περάσουν στην προβολική εικονα.
Με λιγα λογια το εβλεπες σχεδον παντου…
Μετα από λιγο καιρο όμως εβλεπες και τα ιδια βασανα.
Αύξηση της ανομοιομορφίας κακος φακος ( αυτό υπηρχε εξ αρχης που βελτίωσαν στον 700αρι) και απότομη πτωση της λαμπας στις 500- 600 ωρες.
Προσοχη δεν μιλαμε για την πτωση που υφίστανται ολες οι λάμπες αλλα για αποτομη κατρακύλα που εκανε αδύνατη την θεαση. ( συνεπως μια πρωτη κακη επαφη με lcd προβολεα)
Τωρα οσον αφορα τον καθαρισμό που λες για να πω την αμαρτία μου εκεινη την περιοδο δεν ειχα ακουσει τιποτα για καθαρισμό προβολεων και αργοτερα που εμαθα οι φημες και όχι μονο οδήγησαν και συνεχίζουν να οδηγουν μονο σε δυο ονοματα…
Το ένα είναι του Μανωλη που τα αποτελέσματα της δουλειάς του εχουν αναφερθει αρκετες φορες όπως και ενός ακομα συνφορουμητη ( να με συγχωρεί που μου διαφεύγει το ονομα του) που και αυτός από ότι γνωρίζω κανει εξαιρετική δουλεια.
Το τι σου εκανε το service που τον παρέδωσες και κατά ποσο κανει καλη δουλεια δεν μπορω να το ξερω .

Για τον τοπαζ μονο καλα εχω να πω αφου για περιπου 1000 ωρες ηταν διαμάντι ανεξάρτητα από την πτωση της φωτεινότητας του…
Το συγκεκριμένο προβολακι το παρακολουθησα στενα σε ότι εχει σχεση με την πορεια της φωτεινότητας της λάμπας του και μαλιστα σε αντιπαράθεση με έναν dlp τοn optoma 80 , ένα κανόνι φωτεινοτητας ακομα καi για τα σημερινά δεδομενα.
Σε αυτό το σημειο και παίρνοντας αφορμη απο αυτό που ανέφερες για τον 6000 δηλαδη οτι έχασε μονο το 10% μετα από 1600 ωρες δεν μπορω να το πιστεψω ειδικα αν λες ότι αυτή την διαφορα την μετρησες.
Το 10% το πιθανοτερο είναι να το εχασες στις πρωτες 100 -200 ωρες οπως συμβαινει σε ολους τους προβολεις .

Το παραπανω δεν στο λεω στην τυχη αφου στην περίπτωση που σου περιγράφω με τον optoma και τον sony σημειώνοντας συχνες μετρήσεις παρατηρήσαμε τις διακυμάνσεις στην πτωση της φωτεινότητας .
Το συμπεράσματα μας τοτε ηταν πως και οι δυο ειχαν σχετικα παρόμοια πτωση τουλαχιστον μεχρι τις πρωτες 500-600 ωρες που το παρακολουθήσαμε με σαφως καλυτερη αντοχη στον οπτομα .
Αυτό βεβαια ειχε να κανει και με το γεγονος ότι ο οπτομα φορουσε 300watt λαμπα σε σύγκριση με τον μικρο topaz που φορουσε λαμπα 165w…
Εδω να επισημάνω και αυτό που ειπες παραπάνω για την φωτεινότητα των δυο τεχνολογιων και ποσο δυσκολη είναι η μεταφορα της φωτεινοτητας στους lcd λογο των περισσότερων αντανακλάσεων.
Θεωρητικά αυτό που λες φαίνεται σωστο αλλα στις περισσοτερες των περιπτώσεων οι lcd χρησιμοποιούν μικρότερες σε watt λαμπες σε σχεση με τους dlp που ξεπερνούν συχνα τα 250w φτάνοντας ακομα και τα 300 watt.
O BenQ που εχεις σημερα φορα λαμπα των 280 waτt σε σύγκριση με τον epson 2000 που ειχες με λαμπα μολις 170 watt.
Θεωρητικά η διαφορα στη λαμπα θα σήμαινε αντίστοιχη διαφορα στο μεγεθος φωτεινότητας μεταξυ των δυο προβολεων αλλα δεν ηταν ετσι.
Ο epson με λιγοτερα watt εδεινε ικανοποιητικότατο φως και ας μην έφτανε στα επίπεδα του 6000

Στην τελική αυτό που θελω να πω είναι πως αν δεν παρακολουθείς τουλαχιστον με ένα φθηνο φωτόμετρο τον προβολεα σου τοτε ποτε δεν μπορεις να εισαι σίγουρος για την πτωση της φωτεινότητας του...
Το καλυτερο θα ηταν να μπορούσαμε να κραταμε αρχειο μετρήσεων για τις αντιθέσεις Ansi και on off αλλά δυστυχώς αυτό είναι κατι που απαιτεί περισσότερες γνώσεις και δεν είναι δουλειά που μπορεί να κανει ο καθένας ( αυτο το λεω και για μενα).

Α και κατι ακομη ….
Από ολους τους προβολεις που ειχες μεχρι σημερα ο 6000 είναι ο καλύτερος ανεξάρτητα που είναι dlp…
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Epson: νέοι 3D προβολείς το φ

Κώστα εάν απο τα λεγόμενα μου έβγαλες το συμπέρασμα ότι είμαι άπειρος τότε :worshippy:

Υ.Π φωτόμετρο(α) έχω και οτιδήποτε υπάρχει στο σπίτι (monitor ,τηλεόραση,προβολέας) έχει μετρηθεί και καλιμπραριστεί.Οτι έχω περιγράψει πιό πάνω το έχω επιβεβαιώσει με μετρήσεις. Απλά δεν ενδιαφέρομαι πλέον...οι μέρες πού σπαταλούσα 5 ώρες στη λάμπα του προβολέα ,4 για μετρήσεις και 1 για αποσμάσματα ταινιών, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Τώρα ξοδεύω 4 για να βλέπω δύο ταινιούλες.

Μου θυμιζεις καποιον ......τεσπα...

σορυ....δεν ειχα καμια προθεση να νομιζεις οτι σε θεωρω απειρο.....

η συνηθεια απεικονισης εικονας .....και μαλιστα η καθημερινη,φερνει αποτελεσματα σαν αυτα που αναφερεις....δλδ πτωση φωτεινοτητας 10% μετα απο 1600+ ωρες κ.λ.π.
 
Ανδρέα κατ'αρχήν πολύ χορταστικό το ποστ σου. Κατά δεύτερο με βρίσκει σύμφωνο σχεδόν σε όλα.
Ο topaz ήταν όντως ο καλύτερος LCD 720P που έχει περάσει απο τα χέρια μου.
Ο δικός μου 700άρης έπαθε ότι ο δικός σου 600άρης άλλα λίγο νωρίτερα ,στις 300 ώρες .Το θέμα είναι ότι εγώ είχα και δεύτερη λάμπα (πακέτο με την αγορά του προβολέα) την οποία και άλλαξα χωρίς όμως να κερδίσω την φωτεινότητα και πάνω απο όλα την εικόνα που είχε ο 700άρης καινούργιος. Απο σύγκλιση καλύτερα να μην αναφερθώ. Φυσικά ορκίστηκα ότι epson ούτε εκτυπωτή ξανά. Ελα που διαβάζοντας ανελλιπώς AVSforum (θριαμβευτικά σχόλια για τον epson) παρασύρθηκα και "κατρακύλισα" πάλι σε epson.
Ιδια συμπεριφορά ακριβώς με τον 700άρη (σε διαφορετικές ώρες λάμπας) και φυσικά όλα τα επακόλουθα (αγορά λάμπας ,καθαρισμός ,calibration μήπως και...).

Στον benq, για να είμαι και εντελώς ειλικρινής με τους αναγνώστες του forum ,για το 10% πτώση που περιέγραψα σε προηγούμενο post μου ,δεν είναι νούμερο πού βγήκε απο μέτρηση φωτόμετρου μιάς και έχω καιρό να ασχοληθώ με το "επάγγελμα" για τους λόγους που εξήγησα νωρίτερα (αν και ο ίδιος ο προβολέας μου φωνάζει - μακριά απο το φωτόμετρο,δεν το χρειάζομαι)
Οταν όμως ένας προβολέας δεν σε απασχολεί σε τίποτα και δεν διακρίνεις κάτι που να σε χαλάει στην εικόνα εις το πέρας των ωρών της λάμπας ,απλά απολαμβάνεις ταινίες ,τότε υποσυνείδητα γνωρίζεις ότι όλα βαίνουν καλώς με την λάμπα και γενικά την λειτουργία του προβολέα. Δεν διακρίνεις ούτε πτώση στη φωτεινότητα ούτε αλλαγές στις υπόλοιπες παραμέτρους της εικόνας.
Οσο θυμάμαι τις ώρες που έχω καταναλώσει με τον TW2000 σε pause στη μέση της ταινίας προσπαθώντας να τον ρυθμίσω για να μπορέσω πολύ απλά να δώ τη σκηνή ,νιώθω κάπως.
Απο αυτό με γλίτωσε ο DLP ,παρόλο πού η "ψεύτικη" εικόνα του για να είμαι ειλικρινής ,δεν με ικανοποιεί όσο οι LCD που είχα (αυτό βέβαια είναι θέμα προσωπικού γούστου).
Πλέον κρατάω μικρό καλάθι ,και στηρίζομαι περισσότερο στις εμπειρίες μου παρά στά διαφημιστικά τρίκ των εταιριών (Θριαμβευτικά reviews ,σχόλια σε forum ,κ.τ.λ).

Τέλος χαίρομαι πολύ που διάβασα τις εμπειρίες σου στο ταξίδι της βιντεοπροβολής γιατί να είσαι σίγουρος, μόνο κερδίζεις διαβάζοντας απόψεις και εμπειρίες.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Epson: νέοι 3D προβολείς

Μου θυμιζεις καποιον ......τεσπα...

σορυ....δεν ειχα καμια προθεση να νομιζεις οτι σε θεωρω απειρο.....

η συνηθεια απεικονισης εικονας .....και μαλιστα η καθημερινη,φερνει αποτελεσματα σαν αυτα που αναφερεις....δλδ πτωση φωτεινοτητας 10% μετα απο 1600+ ωρες κ.λ.π.

τον che guevara??-bye-
 
Απάντηση: Re: Epson: νέοι 3D προβολείς το φθινόπωρο!

Ανδρέα κατ'αρχήν πολύ χορταστικό το ποστ σου. Κατά δεύτερο με βρίσκει σύμφωνο σχεδόν σε όλα.
Ο topaz ήταν όντως ο καλύτερος LCD 720P που έχει περάσει απο τα χέρια μου.
Ο δικός μου 700άρης έπαθε ότι ο δικός σου 600άρης άλλα λίγο νωρίτερα ,στις 300 ώρες .Το θέμα είναι ότι εγώ είχα και δεύτερη λάμπα (πακέτο με την αγορά του προβολέα) την οποία και άλλαξα χωρίς όμως να κερδίσω την φωτεινότητα και πάνω απο όλα την εικόνα που είχε ο 700άρης καινούργιος. Απο σύγκλιση καλύτερα να μην αναφερθώ. Φυσικά ορκίστηκα ότι epson ούτε εκτυπωτή ξανά. Ελα που διαβάζοντας ανελλιπώς AVSforum (θριαμβευτικά σχόλια για τον epson) παρασύρθηκα και "κατρακύλισα" πάλι σε epson.
Ιδια συμπεριφορά ακριβώς με τον 700άρη (σε διαφορετικές ώρες λάμπας) και φυσικά όλα τα επακόλουθα (αγορά λάμπας ,καθαρισμός ,calibration μήπως και...).
Γενικότερα οι προβολείς τις espon δεν ειναι για πολλα χιλιομετρα...
Και ο χιλιαρης προηγούμενο μοντελο απο αυτον που ειχες τα ιδια χαλια και χειρότερα ηταν.
Απο την αλλη στις 1000 ωρες ξεχασα να αναφερω για τον τοπαζ πως και εγω εκανα δοκιμη με νεα λαμπα αλλα το κερδος της φωτεινότητας ηταν μολις 15% πραγμα που δεν ηταν σωστό αφου μετα της χίλιες ωρες λειτουργίας η φωτεινότητα ειχε πέσει περιπου 50% απο την ημέρα που η λαμπα ηταν στην πρωτη της νιοτη .
Εδω ειναι που χρειάζεται ο προβολεας καθάρισμα και μετα τοποθέτηση νεας λάμπας και όπως αναφερα στην αρχη όταν ο χωρος σου δεν βοηθα τοτε πρεπει να το εχεις εξ αρχης στο νου ότι κάποια στιγμη πας για καθαρισμό. .
 
Α.... Γεια σου...
Εχω απο πρωτο χερι πληροφοριες για τη δουλεια που εκανε στο sony τον 60αρι και σε εναν παλιο benq.

Ο τελευταίος ήταν ένας 10ρης Σόνυ, αν θυμάμαι καλά...ο Νίκος τυγχάνει πολύ καλός φίλος.:smile:
 
Ειμαι σε διλλημα...ο προβολεας με full zomm απο τα 4.25 μετρα μου δινει 140 ιντσς σε κ ενεργο καδρο υλικου 2:35:1......νατο κρατησω ετσι η αν ριξω το ζουμ θα βελτιωσω ευκρεινια αλλα θα πεσω σε ιντσες;
 
Ναι, αν πειράξεις το ζουμ χωρίς να αλλάξεις τοποθέτηση στον προβολέα θα μικρύνει το κάδρο σου. 140 ίντσες σε 2,35??? Πολλές δεν είναι?? Έχει τόσο φως ο προβολέας? Είσαι περισσότερο της μεγάλης εικόνας θυσιάζοντας την ποιότητα ή το ανάποδο?
 
Τι να σας πω κύριε Χατζηγεωργίου....πραγαμτικά ουτε κι εγω ξέρω.Η αλήθεια ειναι οτι ναι ειναι τόσο φωτεινός....ισως "φταιει" και ο χωρος που ειναι απόλυτα σκοτεινος επειδη ειναι dedicate room...Πάντως και σε 16:9 και σε 2:35:1 με το zoom ανοιχτό η εικόνα ειναι πληθωρική και δέν χάνει σε ποιοτητα...Εννοείται βεβαια ότι χάνει πραγματικά απλά εμένα δεν φαινεται να με πειράζει οπτικά...Κι όλο αυτό γιατι πρέπει τελικά να αποφασισω αν θα κρατήσω αυτη τη διάσταση των 140 ιντσών ή θα πάω σε 16:9 ή 2:35:1 με μικροτερο zoom....αλλά χώρος για άνοιγμα υπάρχει...Οι μετρήσεις παντως βαση projectrorcentral ειχαν απόκλιση...Δέν ξερω τι λέει η εμπειρία του καθενός ή επίσημα η EPSON για την ποιοτητα εικονας σε full zoom γι αυτο θα με ενδιέφερε εκτός της εμπιστοσυνης στα ιδια μου τα ματια να μου πειτε την άποψη σας.
 
Απάντηση: Re: Epson: νέοι 3D προβολείς το φθινόπωρο!

Τι να σας πω κύριε Χατζηγεωργίου....πραγαμτικά ουτε κι εγω ξέρω.Η αλήθεια ειναι οτι ναι ειναι τόσο φωτεινός....ισως "φταιει" και ο χωρος που ειναι απόλυτα σκοτεινος επειδη ειναι dedicate room...Πάντως και σε 16:9 και σε 2:35:1 με το zoom ανοιχτό η εικόνα ειναι πληθωρική και δέν χάνει σε ποιοτητα...Εννοείται βεβαια ότι χάνει πραγματικά απλά εμένα δεν φαινεται να με πειράζει οπτικά...Κι όλο αυτό γιατι πρέπει τελικά να αποφασισω αν θα κρατήσω αυτη τη διάσταση των 140 ιντσών ή θα πάω σε 16:9 ή 2:35:1 με μικροτερο zoom....αλλά χώρος για άνοιγμα υπάρχει...Οι μετρήσεις παντως βαση projectrorcentral ειχαν απόκλιση...Δέν ξερω τι λέει η εμπειρία του καθενός ή επίσημα η EPSON για την ποιοτητα εικονας σε full zoom γι αυτο θα με ενδιέφερε εκτός της εμπιστοσυνης στα ιδια μου τα ματια να μου πειτε την άποψη σας.


Με μπερδέψατε λιγουλάκι....

Θέλετε να βάλετε οθόνη διάστασης πλευρών 16:9 ή 2,35:1??

Ο προβολέας είναι εγγενούς ανάλυσης 1920χ1080, δηλαδή, 16:9. Αν πάρετε πανί 16:9 στις ταινίες με στενότερο κάδρο θα έχετε μαύρες μπάρες πάνω-κάτω. Αν πάτε σε 2,35 οθόνη θα χρειάζεται κάθε φορά να ανοίγετε το ζουμ του προβολέα ώστε να καλύψει όλη την οθόνη σε ταινίες 2,35. Σε ταινίες 1,78:1 θα έχετε μαύρες μπάρες δεξιά και αριστερά.

Τώρα, για τα περί φωτεινότητας, ο καθένας έχει τις δικές του προτιμήσεις και επιλογές. Standards υπάρχουν, αλλά, πολλές φορές παραμερίζονται ή θυσιάζονται από τις προσωπικές επιλογές. Π.χ. ας λάβουμε σαν δεδομένο κάτι αυτονόητο....ότι ο προβολέας δεν παίζει ίδια (μπακαλίστικη έκφραση, αλλά, ευκόλως κατανοητή) στις 100 και τις 140 ίντσες. Εδώ μπαίνει το προσωπικό κριτήριο. Άλλος θα περιοριστεί στις 100 λαμβάνοντας πιο πολύ φως και πιο κομπακτ εικόνα και άλλος θα προτιμήσει τις πολλές ίντσες θυσιάζοντας ένα μέρος από τα δυο παραπάνω.

Προσωπικά και μόνο προσωπικά, δεν θα ξεπερνούσα τις 115-120 ίντσες, σκεπτόμενος και την πτώση της φωτεινότητας, φθορά των πάνελς κ.λ.π.

Καλοθέατος σε ό,τι και αν αποφασίσετε!!-bye-
 
Ας γίνω λιγο πιο ξεκαθαρος λοιπον

1)Οθονη δεν εχω προς το παρον και προβάλω προς το παρον στον τοιχο.

2)Θελω να φτιαξω μονος μου οθονη(εχω ολα τα υλικα)

3)Το διλλημα ειναι με το λογο διαστασεων του ενεργου καδρου...δηλαδη να φτιαξω καδρο με λογο 2 35 1 ή με 16:9?(αναεξαρτητα αν θα ριξω τις ιντσες απο το zoom για να κερδισω σε ποιοτητα και φωτεινοτητα...αν και το λεω ξανα...μου φαινεται ηδη και στις 140 ιντσες πολύ φωτεινος...
 
Τις πολλές ίντΖες ουδείς εμίσησε

Size does matter

κλπ κλπ

Από την αλλη παλι, τις προαλλες που ετυχε στο δικό μου setup (JVC 3D, 110'', ~3.5m καναπες από οθόνη, χωρος ''σχεδον'' deticated) να κάτσω ~0,5m μακρύτερα, η (ηδη κορυφαία) εικόνα βελτιώθηκε σημαντικά....

:p
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Epson: νέοι 3D προβολείς το φθινόπωρο!

3)Το διλλημα ειναι με το λογο διαστασεων του ενεργου καδρου...δηλαδη να φτιαξω καδρο με λογο 2 35 1 ή με 16:9?

Το θέμα με το κάδρο το έχουμε ξανασυζητήσει (δυστυχώς, δεν θυμάμαι το νήμα). Αν, πάντως, περιορίζεστε αυστηρά στην προβολή ταινιών και δη blockbusters ή, εν πάση περιπτώσει, ταινιών που ''αγαπούν'' το στενόμακρο κάδρο, δεν είναι κακή ιδέα μια οθόνη 2,35. Το ''αυστηρά'' το λέω όχι επειδή αν υπάρχει καμμιά μπαλίτσα ή η ταινία έχει 16:9 κάδρο δεν θα μπορείτε να παρακολουθήσετε, αλλά, γιατί με το στενόμακρο κάδρο θα χάνετε περισσότερες ίντσες σε μη ανάλογο υλικό σε σχέση με μια 16:9 οθόνη.

Αν η ταινιοθήκη σας είναι γεμάτη από 2,35 υλικό, γιατί όχι?


Ευτυχώς, δεν γυρίζονται και πολλά Dark Knight!!!-bye-
 
Συνοπτικα για να μην ξεφυγουμε απο το θεμα.Εσπασα και εγω αρκετα ρο κεφαλι μου για το τι φορματ θα ειναι το πανι.
Προσωπικη μου γνωμη η αγορα πανιου 2.35 ειναι extreme.Εχεις δυο επιλογες
1 παιρνεις 16/9 πανι και οποτε βλεπεις 2.35/1 απλα το μαζευεις ( το κακο ειναι οτι θα βλεπεις λιγο ποιο ψηλα)

2 παιρνεις multiformat οθωνη και κανεις οτι θελεις ( το κακο ειναι οτι ειναι λιγο ακριβες)