Epson PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

"-Πάλι με γρίφους μιλάς γέροντα". :grandpa:
Τελικά γυρίζει αυτόματα ή δεν γυρίζει;

Ο προβολέας γυρίζει αρκεί η πηγή να μπορεί να το υποστηρίζει κάτι που ο συγκεκριμένος player δεν το έκανε.
 
Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Ο προβολέας γυρίζει αρκεί η πηγή να μπορεί να το υποστηρίζει κάτι που ο συγκεκριμένος player δεν το έκανε.

Α μαλιστα. Το δικο τους πλειερ, το μονο 4κ πλειερ στην Ελλαδα......
 
Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Ο προβολέας γυρίζει αρκεί η πηγή να μπορεί να το υποστηρίζει κάτι που ο συγκεκριμένος player δεν το έκανε.

Μάλιστα... Άρα ο προβολέας δεν είχε γυρίσει σε HDR mode.
Άρα η πληροφορία για το HDR που υπάρχει μέσα στα metadata του αρχείου πρέπει να διαβαστεί και απ´ το player κι όχι μόνο απ´ το προβολικό μέσον.
Αυτά παθαίνεις αν δουλεύεις σχεδόν μόνο με HTPC, νομίζεις οτι όκα τα players δουλεύουν σωστά.:tongue:
 
EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Τάκη σε ποιες αναφερεσαι σαν παρόμοιες; Επίπεδο μαύρου, ansi contrast, φωτεινότητα, κίνηση; Η έλλειψη flickering δεν σου έκανε εντύπωση;



Σου έγραψα παραπάνω : επιπέδο μαυρου, contrast (on/off -ansi). Σε κίνηση στα ίδια επίπεδα, φωτεινότερος (επίσης το έγραψα). Δεν έκατσα πολύ ώρα για να ψάξω για flickering αλλά λόγω laser θα μου έκανε εντύπωση αν είχε.
 
Re: Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις Μπαμπίνο.-bye-

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---


--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

EPSON LS-10000

Λίγα λόγια και από εμένα δεδομένου ότι είχα την ευκαιρία να ρυθμίσω και τους Epson αλλά και τον JVC RS500 και να ζήσω κάποιες ώρες μαζί τους. Μου ξέφυγε ο Sony λόγω περασμένης ώρας (τα παιδιά της Sony την είχαν κοπανήσει).
Η αλήθεια είναι ότι έγινε μεγάλος αγώνας για να μπορέσει ο προβολέας αυτός να είναι στην έκθεση.
Επίσης , εάν δεν κάνω λάθος , είναι η πρώτη φορά που η Epson έχει ένα τόσο μεγάλο περίπτερο.

Νομίζω ότι η παρουσίαση του δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από παρουσιάσεις του εξωτερικού (Διπλή οθόνη 2,35:1, 16:9 ηχητικό σύστημα αξιώσεων, επιλογέας multiroom). Δυστυχώς σε τέτοιες εκθέσεις δεν υπάρχει η δυνατότητα να παρουσιάσεις ένα προϊόν σε τέλειες συνθήκες. Πόσο μάλλον όταν θέλεις να παρουσιάσεις τρία διαφορετικά μοντέλα.
Το κορυφαίο μοντέλο της εταιρείας (LS-10000) το best buy (TW9200) αλλά και ένα νέο φωτεινό με frame interpolation με τιμή κάτω του χιλιάρικου (5350).

Ο LS10000 έπαιζε σε 140 ίντσες 2,35:1 από μια απόσταση 4,7 μέτρων (αντιστοιχεί σε 148 ίντσες 16:9). Αυτό και μόνο τον έκανε να μην μπορεί να ξεδιπλώσει όλες τις αρετές του (μεγάλη απόσταση για αυτές τις ίντσες). Επίσης το δωμάτιο δεν είχε την τέλεια συσκότιση, ιδιαίτερα όταν έπαιζαν και οι τρεις προβολείς ταυτόχρονα, για να μην μιλήσω για τα φώτα στην οροφή και το εκνευριστικό φως από το καθόλα απαραίτητο «exit» στην πόρτα. Την Κυριακή τα πράγματα ήταν καλύτερα δεδομένου ότι είχε μπει ένα είδος παραβάν στην είσοδο και δεν έπαιζαν οι άλλοι δυο προβολείς ταυτόχρονα.
Ο προβολέας αυτός φορά panels παρόμοια με αυτά που φορούν οι JVC. Είναι άλλωστε κοινό μυστικό ότι υπάρχει συνεργασία μεταξύ των δύο αυτών εταιρειών.
Δεν αποτελεί, κατά την άποψη μου, όπως αναφέρει ο Τάκης DLA περασμένης γενιάς σε επιδόσεις. Ο προβολέας αυτός έχει μια ονοματική φωτεινότητα 1600 lumens όταν ο αντίστοιχος περσινός (x700) είχε 1300 lumens και ο νέος 1800 lumens.
Οι συνθήκες όπως είπα και προηγουμένως δεν ήταν οι ιδανικότερες ενώ εάν κάποιος θελήσει να τον αγοράσει τότε επιβάλετε να τον δει σε ένα demo room και κάτω από ιδανικές συνθήκες. Ο χώρος μια έκθεσης δεν αποτέλεσε ποτέ, και ούτε πρόκειται, να αποτελέσει χώρο τελικής επιλογής ενός προϊόντος. Με αυτό το σκεπτικό δεν θα έπρεπε κανείς να διαλέξει τον dlp προβολέα που έπαιζε στον τρίτο όροφο.
Ο προβολέας αυτός είχε ευκρίνεια και οξύτατα αρκετή. Μάλιστα το super resolution το είχα κρατήσει χαμηλά , νομίζω στο 2 (επιλογές1-5 για 1080P) βάσει της σχετικής καρτέλας αναφοράς. Δεν ήθελα να δώσω αυτήν την «wow» εικόνα που προέρχεται από υπερβολικό sharpening. Και το φως του ήταν αρκετό και χρωματικά ήταν ισορροπημένος.

Αλήθεια ποιος θα περίμενε ότι θα υπήρχε αντίπαλος που θα στεκόταν απέναντι και θα κοιτούσε στα ίσα προβολέα της JVC;

Θα συμφωνήσω απόλυτα ότι το Σάββατο που τον είδαμε όλοι μαζί, δεν μπορούσες να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.
Θα κανονίσω να τον μετρήσω ξανά σε ιδανικές συνθήκες και θα τις αναρτήσω.

Συνονόματε ειλικρινά σ' ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση που μας παρείχες, χωρίς μάλιστα να έχεις καμία υποχρέωση προς τούτο. Εγώ με το μάτι του μη ειδικού διέκρινα ότι ο προβολέας ήταν πολύ καλός παντού αλλά εκεί που έδινε ρέστα ήταν στην κίνηση, πραγματικά βελούδινη, αρκετά πιο μπροστά από τους dlp και τους dila προβολείς που έχω δει (και από αυτούς που έχουν περάσει από τα χέρια μου), των οποίων jvc ειδικά νομίζω άλλωστε ότι είναι το αδύνατο σημείο τους. Περιμένουμε και από τα υπόλοιπα μέλη με γνώσεις και εξειδίκευση να μας πουν τις εντυπώσεις τους, αν βεβαίως το επιθυμούν και εφ' όσον επισκεύτηκαν την έκθεση, γιατί βεβαίως είναι κατανοητό ότι μπορεί να υπήρξαν και ανασταλτικοί παράγοντες όπως η απόσταση, η διάθεση, οι επαγγελματικές και προσωπικές υποχρεώσεις κλπ.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Πάντως απ' αυτό που είδα στην έκθεση πιστεύω ότι αν οι laser αποδειχθούν αξιόπιστοι θα σαρώσουν κάθετα και οριζόντια την αγορά των προβολέων, ειδικά από τη στιγμή που το εισαγωγικό ουσιαστικά μοντέλο εμφανίζει τόσα πλεονεκτήματα σε τιμή που δεν τι λες και εντελώς....εξωτική.
 
Re: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

H κινηση ηταν βγαλμενη σαν απο ονειρο !!!!!!!!Το δυνατο του σημειο νομιζω!Αυτο που λεμε σαν ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ κυριολεκτικα!!!!!!!!
Κοιτα να δεις που δεν μπορω να τον ξεχασω.........ο ταπεινος μου 9200 W πολυ καλος αλλα σαν τον 10000 τιποτα διπλα του , δεν μπορει να σταθει!!!!
 
Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

O Epson δούλευε με frame interpolation στο low.
Επειδή, όπως διαβάζω, σε πολλούς έκανε εντύπωση η κίνηση, κι απ´ τους "εχθρούς" του F.I. δεν άκουσα κάποια παράπονα, δεν διάβασα κάτι να τους ενοχλεί, μήπως η Epson διόρθωσε πάρα πολύ τον αλγόρυθμο;
Για πείτε όσοι τον είδατε και κάνετε εμμετό με το F.I. Σας ενόχλησε ή δεν γινόταν καν αντιληπτό;
 
Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Α, έτσι εξηγείται η κίνηση "όνειρο"... Πάντως εγώ που είμαι ευαίσθητος στο FI, δεν το πρόσεξα στον Epson άρα πρέπει να λειτουργεί πολύ διακριτικά (καλό αυτό).
 
Re: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Η κίνησή του μου έκανε και μένα εντύπωση και δεν είχα ιδέα ότι είχε F.I, από ευκρίνεια δεν έμεινα ικανοποιημένος όταν πήγα πιο κοντά περίπου στα 3 μέτρα. Η φυσικότητα των χρωμάτων επίσης μου άρεσε, έχω την εντύπωση ότι ήταν λίγο προς το θερμό τουλάχιστον στον james bond οπότε δεν ξέρω αν έφταιγε το συγκεκριμένο αρχείο, να πω και για το ηχητικό που μου έκανε εντύπωση πως γέμιζε το χώρο, νομίζω με Integra ενισχυτή έπαιζε αν δεν κάνω λάθος τον οποίο τον άκουσα τουλάχιστον σε 3 διαφορετικά περίπτερα, πολύ καλή ηχητική και κινηματογραφική αίσθηση.
 
Re: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Πάντως απ' αυτά που είδα στην έκθεση νομίζω ότι αν κάποιος έχει τα χρήματα και το "ψώνιο" να τα διαθέσει για να αγοράσει τον καλύτερο προβολέα που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην Griehenland και όχι μόνο, οφείλει να τα σπρώξει για τον laser. Ξεχώριζε σαν την μύγα μες στο γάλα και συναγωνιζόταν μεγαθήρια όπως ο χ7000 και ο 520. Ειδικά για τον χ7000 να πω ότι έπαιζε με τα ρυθμιστικά οξύτητας στο κόκκινο, με αποτέλεσμα να υπάρχει τρελός κόκκος στις σκοτεινές σκηνές των ταινιών που έπαιζε (δύο σαχλαμάρες το fury road και αυτή με τον jeff bridges και το video game). Επίσης οι κάτοχοι dila μεταξύ των οποίων και εγώ, καλό είναι να μην είναι οπαδοί και να αναγνωρίζουν την ανωτερότητα όπου την διακρίνουν. Ο laser λοιπόν υπερέχει των dila σε όλους τους τομείς πλην ενός στον οποίο υπολείπεται, αυτό του μαύρου, χωρίς όμως να είναι πολύ πίσω, και πλην ενός άλλου τομέα, αυτού της κίνησης, στον οποίο δεν υπερέχει απλά αλλά είναι συντριπτικά καλύτερος. Οι dlp βεβαίως δεν μπαίνουν καν στη σύγκριση ανήκουν στην κατηγορία φτερού.
 
Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Σε ποιον τομέα υπερτερεί ο Epson έναντι του Jvc 7000? Αφού ο Jvc έχει και καλύτερο μαύρο/contrast, υψηλότερη ονομαστική φωτεινότητα, πλήρες cms για χρωματική ρύθμιση ενώ για την κίνηση μαθαμε πως και ο Epson έπαιζε με FI. Το μόνο πλεονέκτημα που έχει ο Epson ειναι η διάρκεια ζωής της λάμπας και ίσως η μη πτώση φωτεινότητας. Άντε να βάλω και την παντελη έλλειψη flickering αλλά ως εκεί. Αυτά τουλάχιστον συμπεραίνω εγώ βάσει αυτών που είδα στην έκθεση και αυτών που διαβάζω στα reviews.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Τώρα τις ανοησίες περί οπαδών τις αντιπαρέρχομαι εκτός και αν στοχευαν σε κάποιον άλλο, αν και δεν είδα κανένα εδώ μέσα να γράφει οπαδικά...
 
Re: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Οι dlp βεβαίως δεν μπαίνουν καν στη σύγκριση ανήκουν στην κατηγορία φτερού.

Ε ναι... γιατί οι DLP σαφώς δεν αξίζουν καν να ονομαστούν γιατί... έχουν καλύτερο ANSI contrast... φανερά καλύτερο sharpness... πιο smooth κίνηση... πιο ( έστω και λίγο ανάλογα με ποιό μοντέλο συγκρίνεις ) καλό και "φυσικό" χρώμα...

Ναι, δεν έχουν το μαύρο των LCD & D-ILA, αλλά να τους λες "φτερό" μόνο από φανατισμό που λες να μην έχετε μπορείς να το πείς.

Το ότι σε sharpness, κίνηση, φυσικότητα των χρωμάτων και σε ANSI contrast τα ρίχνει στον JVC & Epson των 7.000 ένας BenQ των 1.700 δεν είναι και ότι καλύτερο... τουλάχιστον για την τιμολογιακή πολιτική τους.
Πως έβγαλες ξεκάθαρα συμπεράσματα με αυτές τις αίθουσες, ρυθμίσεις, και υλικό που αναπαρήγαγαν ?
 
Re: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Εγω προσωπικά μετά από κάτι τρελλά ποσά στο παρελθόν ( αρχικά με Vidikron Helios ) δεν δίνω τρελλά λεφτά παρά μόνο αν πρόκειται να πάρω κάτι αντίστοιχα τέλειο.
Δίνοντας 7000 πουλα για ένα προβόλι θέλω να τα έχει όλα... sharpness του κορυφαίου DLP, χρωματική παλέτα Rec. 2020, κίνηση πιο smooth και από τον πιο smooth τωρινό προβολέα, on/off contrast του κορυφαίου D-ILA ή και καλύτερο, τοπ ANSI contrast, αξιοπιστία και δυνατότητα να ανοίγει 120-150" δίχως το παραμικρό θέμα.

Αυτό είναι 7000 για μένα.

Ο RS-500 που έπαιζε στην έκθεση πχ παρέα με την Firehawk θα έλεγα πως είναι τίμια αγορά, σωστή τιμή, στα 3.5-4k.
Στα 7k δεν μπορώ να το πω αυτό ( θα έπρεπε αντίστοιχα να αναγνωρίσουμε ας πούμε σαν "ευκαιρία" ένα SVS PB-13 Ultra με τιμή 5k αντί 2k που έχει τώρα )
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Αυτο με το σαρπνες το λες και το ξαναλες. Ειναι ομως σα να λες οτι ο ενας εχει καλυτερο brightness απο τον αλλο.
 
Re: Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Αυτο με το σαρπνες το λες και το ξαναλες. Ειναι ομως σα να λες οτι ο ενας εχει καλυτερο brightness απο τον αλλο.

Αμφισβητείς ότι ένας μονότσιπος DLP έχει καλύτερη ευκρίνεια από έναν 3LCD ? ( σε αντίστοιχης κατηγορίας τιμής, μην συγκρίνουμε π.χ. entry level DLP με κάκιστο φακό με έναν TW9200 )
 
Re: Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Σε ποιον τομέα υπερτερεί ο Epson έναντι του Jvc 7000? Αφού ο Jvc έχει και καλύτερο μαύρο/contrast, υψηλότερη ονομαστική φωτεινότητα, πλήρες cms για χρωματική ρύθμιση ενώ για την κίνηση μαθαμε πως και ο Epson έπαιζε με FI. Το μόνο πλεονέκτημα που έχει ο Epson ειναι η διάρκεια ζωής της λάμπας και ίσως η μη πτώση φωτεινότητας. Άντε να βάλω και την παντελη έλλειψη flickering αλλά ως εκεί. Αυτά τουλάχιστον συμπεραίνω εγώ βάσει αυτών που είδα στην έκθεση και αυτών που διαβάζω στα reviews.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Τώρα τις ανοησίες περί οπαδών τις αντιπαρέρχομαι εκτός και αν στοχευαν σε κάποιον άλλο, αν και δεν είδα κανένα εδώ μέσα να γράφει οπαδικά...

Φίλε Τάκη, απ' όλα αυτά που είπες το ρεζουμέ είναι ότι στο μόνο σημείο που υπερέχει ο 7000 έναντι του laser είναι το μαύρο και εκεί όχι σε ευδιάκριτα μεγάλο βαθμό, τουλάχιστον σύμφωνα με την δική μου οπτική. Κατά τ' άλλα στη φωτεινότητα η υπεροχή του laser είναι αβυσσαλέα, με δεδομενο ότι και οι δυό ξεκινούν σχεδόν από την ίδια αφετηρία (είναι αρκετά φωτεινοί) αλλά ο laser, σύμφωνα με αυτά που επαγγέλεται και υπόσχεται ως τεχνολογία, δεν θα έχει πτώση φωτεινότητας τουλάχιστον σε σύντομο χρονικό διάστημα, ας πούμε στις 500 ώρες. Στα χρώματα νομίζω ότι ο laser ήταν τουλάχιστον ισάξιος με τον 7000 ίσως κατά τι καλύτερος κατά την προσωπική μου εκτίμηση. Στην ευκρίνεια για μένα ήταν επίσης λίγο καλύτερος ο laser, μην ξεχναμε ότι φώτιζε μια οθόνη 2.35:1 140 ιντσών με τα ρυθμιστικά οξύτητας φειδωλά ρυθμισμένα, όπως μας είπε ο Καστρούνης, ενώ ο 7000 φώτιζε μια 120 άρα με τα ρυθμιστικά στην τσίτα. Και ερχόμαστε στην κίνηση. Οι dila και ο 7000 που είδα, είτε στο low fi είτε στο high fi είτε χωρίς fi έχουν προβλήματα, αν ο laser είχε τέτοια απίστευτα καλή κίνηση, χωρίς καθόλου flickering και όχι μόνο, όπως πολύ σωστά παρατηρείς και οπως όλοι διαπιστώσαμε, αυτό αποτελεί τεράστιο πλεονέκτημα γι' αυτόν, αδιάφορο αν έπαιζε στο low fi είτε στο hi είτε χωρίς fi. Τώρα όσον αφορά την αναφορά μου για τις οπαδικές παροπίδες που οι περισσότεροι από εμάς έχουμε όταν υπερασπιζόμαστε τον αγαπημένο μας προβολέα ή τεχνολογία, αν εσύ θεωρείς ότι δεν διακατέχεσαι από αυτό το συναίσθημα ασφαλώς και δεν σε αφορά αυτή η ανόητη θεώρηση των πραγμάτων.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ε ναι... γιατί οι DLP σαφώς δεν αξίζουν καν να ονομαστούν γιατί... έχουν καλύτερο ANSI contrast... φανερά καλύτερο sharpness... πιο smooth κίνηση... πιο ( έστω και λίγο ανάλογα με ποιό μοντέλο συγκρίνεις ) καλό και "φυσικό" χρώμα...

Ναι, δεν έχουν το μαύρο των LCD & D-ILA, αλλά να τους λες "φτερό" μόνο από φανατισμό που λες να μην έχετε μπορείς να το πείς.

Το ότι σε sharpness, κίνηση, φυσικότητα των χρωμάτων και σε ANSI contrast τα ρίχνει στον JVC & Epson των 7.000 ένας BenQ των 1.700 δεν είναι και ότι καλύτερο... τουλάχιστον για την τιμολογιακή πολιτική τους.
Πως έβγαλες ξεκάθαρα συμπεράσματα με αυτές τις αίθουσες, ρυθμίσεις, και υλικό που αναπαρήγαγαν ?

Φίλε βασίλη προσπαθώ να μην έχω οπαδισμό στους προβολείς. Εγώ είμαι κάτοχος dila και μάλιστα ευχαριστημένος, πλην όμως όπως βλέπεις λέω ότι ο laser που είδα ήταν καλύτερος από τον χ7000. Επίσης εννοείτε ότι αν δεν θες να δαπανήσεις πάνω από 1.000 ευρώ για προβολέα, οι dlp είναι μια χαρά λύση. Πάντως σε sharpnes, κίνηση, χρώματα και εν γένει κοντράστ που λαμβάνεις από την εικόνα κανένας dlp των 1700 ευρώ δεν τα ρίχνει όχι στον laser και στον dila που είδα αλλά ούτε καν στον χ35 των 2.500 ευρώ που έχω, και αυτό το συμπέρασμα το έβγαλα κυρίως στην δική μου αίθουσα και όχι στις αίθουσες της έκθεσης.
 
Re: Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Φίλε βασίλη προσπαθώ να μην έχω οπαδισμό στους προβολείς. Εγώ είμαι κάτοχος dila και μάλιστα ευχαριστημένος, πλην όμως όπως βλέπεις λέω ότι ο laser που είδα ήταν καλύτερος από τον χ7000. Επίσης εννοείτε ότι αν δεν θες να δαπανήσεις πάνω από 1.000 ευρώ για προβολέα, οι dlp είναι μια χαρά λύση. Πάντως σε sharpnes, κίνηση, χρώματα και εν γένει κοντράστ που λαμβάνεις από την εικόνα κανένας dlp των 1700 ευρώ δεν τα ρίχνει όχι στον laser και στον dila που είδα αλλά ούτε καν στον χ35 των 2.500 ευρώ που έχω, και αυτό το συμπέρασμα το έβγαλα κυρίως στην δική μου αίθουσα και όχι στις αίθουσες της έκθεσης.

Εδώ θα διαφωνήσω.

Σε κίνηση κατ' αρχάς ένας W7500 π.χ. με το FI @ Low είναι φανερά καλύτερος του D-ILA ( συμπεριλαμβ. και του RS-500 που ήταν στην έκθεση ).
Αντίστοιχα και σε ANSI contrast ( ANSI λέμε, όχι on/off ) προηγείται.

Δεν έχω "φανατισμό" με κάποια τεχνολογία, έχω περάσει και σε LCD, και ψήνουνε πολύ και οι D-ILA με το μαύρο τους, όπως επίσης και το μέλλον που πιστεύω ο συνδυασμός Laser πηγής με X,Y,Z panel θα είναι ο "κυρίαρχος".
Όλα έχουνε τα θετικά τους και τα αρνητικά τους.
Οι DLP έχουνε το rainbow effect και το μετριότατο μαύρο. Έχουνε όμως και το πολύ φως για πάρα πολλές ίντσες ( που π.χ. στις 150" ο TW-9200 δεν είναι στα καλά του, πόσο μάλλον όταν περάσουνε και 300 ώρες στην λάμπα ).
Οι LCD έχουνε το θέμα με την σύγκλιση των panel. Έχουνε καλύτερο μαύρο από τους DLP, υπολοίπονται των D-ILA σε μαύρο και πάλι σαφώς.
Οι D-ILA έχουνε θέμα με την κίνηση. Έχουνε όμως καλύτερο μαύρο από τις άλλες 2 τεχνολογίες, και "οπτικά" τουλάχιστον στο μάτι μου φαίνονται πιο ευκρινείς από τους Epson LCD ( για τον laser δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα με τέτοια αίθουσα ).

Τι θα ήθελα ?
Ένα μιξ των παραπάνω.
DLP με μαύρο D-ILA, δίχως rainbow effect, με την smooth κίνηση του W7500, με on/off contrast D-ILA, με ANSI contrast βελτιωμένο σε σχέση με του καλύτερου DLP σε ANSI contrast, χρώματα με πλήρη κάλυψη του Rec. 2020 και να έρχεται σχεδόν just σε 25-50-75-100 saturation, διάρκεια ζωής στην "λάμπα" σαν τις υπολογιζόμενες των laser, επαρκή φωτεινότητα για να ανοίγεις και 150" κάδρο δίχως να έχεις θέματα φωτεινότητας, κλπ.

υ.γ. ο x35 που έχεις είναι ο πιο συμφέρον D-ILA ever ( από άποψη απόδοσης/τιμής ).
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Αμφισβητείς ότι ένας μονότσιπος DLP έχει καλύτερη ευκρίνεια από έναν 3LCD ? ( σε αντίστοιχης κατηγορίας τιμής, μην συγκρίνουμε π.χ. entry level DLP με κάκιστο φακό με έναν TW9200 )

Ναι το αμφισβητω. Αυτο που λες ισχυει μονο οταν υπαρχει θεμα συγκλισης των πανελ στο τριτσιπο. Θεμα φακου μπορει να υπαρχει και στους μεν και στους δε.

Αλλα για να μην ξεχασουμε και τα ελληνικα μας, γραφεις για σαρπνες, οχι για ευκρινεια. Το γνωριζεις οτι ειναι διαφορετικο το ενα απο το αλλο, ετσι?

Οποτε αν θελεις, απαντησε για το σαρπνες που λες και ξαναλες, και την ευκρινεια τη συζηταμε χωρια.