Epson PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Προφανώς δεν υπάρχει σημείο επικοινωνίας με κάποιον που δεν καταλαβαίνει βασικά πράγματα.

Ετσι μπραβο, αρχισε τις προσβολες και τους χαρακτηρισμούς, μηπως και επιβληθείς στην κουβεντα.
Παγια η τακτικη σου.
 
Απάντηση: Re: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

"Εγώ το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι ο Epson είναι πολύ καλός αλλά δεν ένιωσα ότι είναι καλύτερος από τον 700αρι που έχω σπίτι μου. Μπορεί να είναι αλλά δεν το ένιωσα, οπότε για μένα δεν συντρέχει λόγος αναβάθμισης".
Φίλε νεκταρ χτύπησες ακριβώς κέντρο. Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα. Κάποιοι δηλαδή, όχι βεβαίως όλοι, μόλις αισθανθούν ή ανησυχήσουν ότι ένας προβολέας είναι καλύτερος από αυτόν που έχουν και για τον οποίο έχουν δαπανήσει πριν από λίγο καιρό αρκετές χιλιάδες ευρώ, αισθάνονται την ανάγκη να τον αναβαθμίσουν με τον νέο "βασιλιά". Αυτό είναι πολύ ψυχοφθόρο, πιεστικό και για να αποφευχθεί θολώνει η κρίση και αρχίζει η μεροληψία. Παιδιά ο laser ήταν καλύτερος από τον jvc και δεν έφταιγε το fury road γι' αυτό ούτε το fi. Το πόσο καλύτερος και αν αποτελεί αιτία αναβάθμισης είναι κάτι που το κρίνει ο καθένας με βάση την τρέλα του και το πουγκί του (κυρίως το πρώτο).

Αλλάζεις τα λόγια μου. Σύμφωνα με τα δικά μου μάτια δεν ήταν καλύτερος ο Epson. Άφησα όμως ανοιχτό το ενδεχόμενο να είναι αλλά αυτό για να αποδειχθεί θα πρέπει να γίνει μια σοβαρή σύγκριση.
Πραγματικά απορώ πως βγάλατε το αντίθετο συμπέρασμα όσοι το βγάλατε χωρίς να τους έχετε δίπλα δίπλα. Γιατί η πρώτη εντύπωση λόγο χώρου και ιντσών είναι ότι ο Epson παίζει χειρότερα απο τον JVC.
Αυτά περί θολής κρίσης κλπ τα προσπερνάω.
 
Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Σωτήρη, από τα λίγα που έχω καταλάβει αυτά τα χρόνια είναι ότι ο καθένας σχηματίζει στο κεφάλι του μια εικόνα...περί εικόνας. Δύσκολα αλλάζει την γνώμη του. Κάτι τέτοιο δεν είναι κακό. Καθένας μας έχει τις προτιμήσεις του. Δεν χρειάζεται για κανέναν λόγο να ''αγριεύει'' η κουβέντα. Ούτε ο Τάκης θα πείσει εμένα, ούτε εγώ εκείνον, ούτε εσύ εμάς τους δύο. So, relax and enjoy the ride!!:smile:

Στην τελική, δεν υπάρχει τίποτα νέο που να μην έχουμε ξαναπλακωθεί στο παρελθόν!!:flipout:

Ναι, αλλα ετσι παυει το αντικειμενικο και παμε στο υποκειμενικο.
Δεν παιζει να πεισω κανεναν, ποσο μαλιστα το Τακη.
Η κουβεντα γινεται γιατι διαβαζουν και αλλοι και καταλαβαινουν
 
Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Ναι, αλλα ετσι παυει το αντικειμενικο και παμε στο υποκειμενικο.
Δεν παιζει να πεισω κανεναν, ποσο μαλιστα το Τακη.
Η κουβεντα γινεται γιατι διαβαζουν και αλλοι και καταλαβαινουν

Αν μείνουμε στο αντιμενικό Σωτήρη, δεν χρειάζεται να μανουριάζουμε. Βλέπουμε τις μετρήσεις και τα γραφήματα και λέμε ο χ παίζει καλύτερα από τον ψ. Απλά τα πράγματα. Από 'κει και πέρα, μπαίνει ο υποκειμενικός παράγοντας διότι όπως έγραφα και σε άλλο νήμα, άλλο το κοκκινάκι του DLP άλλο το κοκκινάκι των τρίτσιπων και ας είναι και τα δύο στην αναφορά. Άλλο skin tone κάνουν οι DLP, άλλο οι τρίτσιποι πανελάκηδες και ας μετράνε ολόιδιο RGB και gamma.
 
Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Εχεις δικιο.
Αναφερομουν σε συγκεκριμένα πραγματα, όπως το on off και η ευκρινεια πχ.
Εδώ μολις μαθαμε ότι μπορει να είναι πιο ευκρινές το παραθυρο των windows σε dlp, αλλα δεν φαινεται το ιδιο στις ταινιες.
Ας πιστευει ότι θελει ο καθενας, αλλα να προσπαθουμε να δουμε και το σωστο
 
Re: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Όταν μπαίνει μπροστά το "έδωσα τόσα λεφτά για το τάδε μηχάνημα, πρέπει να είναι το καλύτερο σε όλα, είναι το καλύτερο σε όλα" συζήτηση δεν γίνεται.
 
Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Δεν σε εννόησα...please elaborate.

Εννοώ πως οι ταινίες Bluray που βλέπουμε, συνήθως δεν έχουν αντίστοιχα υψηλή αναλυτικότητα με ένα πχ. pattern διότι πολύ πληροφορία έχει χαθεί στο mastering/post possessing. Αν ψάξεις θα βρεις σχετικές συζητήσεις στο Avsforum και αρθρογραφία.
Οποτε τώρα που έχουμε υλικό mastered και encoded σε native 4K, πιθανολογώ πως το υλικό θα έχει πολύ περισσότερη λεπτομέρεια, ακόμα και αν γινει downscaled σε 1080p.
Αυτό το είχαμε δει αντιστοίχως και όταν είχαμε πρωτοπαιξει υλικό 1080p σε προβολείς 720p, που η βελτίωση στην εικόνα ήταν προφανής.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ετσι μπραβο, αρχισε τις προσβολες και τους χαρακτηρισμούς, μηπως και επιβληθείς στην κουβεντα.
Παγια η τακτικη σου.

Προφανώς έχεις κάποιο προσωπικό πρόβλημα μαζι μου, εξού και ο εριστικός και προσβλητικός τρόπος που μου γραφεις από το πρώτο κιόλας post.
Δεν θα δώσω συνεχεία για να μην χαλάσει το thread.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Εχεις δικιο.
Αναφερομουν σε συγκεκριμένα πραγματα, όπως το on off και η ευκρινεια πχ.
Εδώ μολις μαθαμε ότι μπορει να είναι πιο ευκρινές το παραθυρο των windows σε dlp, αλλα δεν φαινεται το ιδιο στις ταινιες.
Ας πιστευει ότι θελει ο καθενας, αλλα να προσπαθουμε να δουμε και το σωστο

Διάβασε τι έγραψα πιο πάνω και ελπίζω να καταλάβεις. Αν όχι, εδώ πάλι είμαστε.
 
Απάντηση: Re: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Όταν μπαίνει μπροστά το "έδωσα τόσα λεφτά για το τάδε μηχάνημα, πρέπει να είναι το καλύτερο σε όλα, είναι το καλύτερο σε όλα" συζήτηση δεν γίνεται.

Βέβαια υπάρχει και η παροιμία που λέει όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.
 
Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Προφανώς έχεις κάποιο προσωπικό πρόβλημα μαζι μου, εξού και ο εριστικός και προσβλητικός τρόπος που μου γραφεις από το πρώτο κιόλας post.

Αποφευγω να ξεκιναω κουβεντα σε post σου, επειδή θεωρω ότι δεν εισαι καλος συνομιλητης.
Απλα εκανες εσυ πρωτα quote σε δικο μου post επρεπε να απαντησω.
Πιστεψε με δεν εχω σκοπο να ξεκινησω κουβεντα μαζι σου. Δεν το θελω, πραγματικα.
 
Re: Απάντηση: Re: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Βέβαια υπάρχει και η παροιμία που λέει όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.

Κουτοπόνηρη παροιμία όμως.

Εγω έδωσα Χ ευρώ για να πάρω 16πύρηνο Intel Xeon e7 επειδή κάνω av authoring & encoding, να προτείνω σε έναν gamer να πάρει τον ίδιο επειδή "είναι καλύτερος, έχει περισσότερους πυρήνες, άρα θα είναι καλύτερος και στο gaming από τον Φ,Χ,Ψ επεξεργαστή με λιγότερους πυρήνες" ?

Ειδικά στην συγκεκριμένη περίπτωση... ναι... τα 7k του JVC είναι τίποτα μπροστά σε κάτι 20++ k μεγάλων Barco, Sim2, Christie, κλπ...

Το θέμα είναι όχι πόσο κάνει, αλλά πόσο τιμά τα λεφτά που ζητά και πόσο διαφορά έχει από τον Φ,Χ,Ψ.

Όταν ο ένας κάνει 2k και ο άλλος 7k, θα πρέπει ο μεγάλος να είναι ξεκάθαρα καλύτερος παντού και όχι μόνο σε 1-2 κατηγορίες από τις 7-8 που μπορείς να αξιολογήσεις την επίδοση ενός προϊόντος ( προβολέα εν τη προκειμένη ).
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Όταν ο ένας κάνει 2k και ο άλλος 7k, θα πρέπει ο μεγάλος να είναι ξεκάθαρα καλύτερος παντού και όχι μόνο σε 1-2 κατηγορίες από τις 7-8 που μπορείς να αξιολογήσεις την επίδοση ενός προϊόντος ( προβολέα εν τη προκειμένη ).

Ποιος προβολέας των 2Κ συγκρίνεται με τον JVC των 7Κ?

Εγώ αντίθετα βλέπω ένα Epson που είναι χειρότερος σε φως, σε μαύρο, δεν υποστηρίζει 12bit, HDR, 18Gbps και Αμερική μπορεί να κοστίζει και λιγότερο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Κουτοπόνηρη παροιμία όμως.

Εγω έδωσα Χ ευρώ για να πάρω 16πύρηνο Intel Xeon e7 επειδή κάνω av authoring & encoding, να προτείνω σε έναν gamer να πάρει τον ίδιο επειδή "είναι καλύτερος, έχει περισσότερους πυρήνες, άρα θα είναι καλύτερος και στο gaming από τον Φ,Χ,Ψ επεξεργαστή με λιγότερους πυρήνες" ?

Ειδικά στην συγκεκριμένη περίπτωση... ναι... τα 7k του JVC είναι τίποτα μπροστά σε κάτι 20++ k μεγάλων Barco, Sim2, Christie, κλπ...

Το θέμα είναι όχι πόσο κάνει, αλλά πόσο τιμά τα λεφτά που ζητά και πόσο διαφορά έχει από τον Φ,Χ,Ψ.

Όταν ο ένας κάνει 2k και ο άλλος 7k, θα πρέπει ο μεγάλος να είναι ξεκάθαρα καλύτερος παντού και όχι μόνο σε 1-2 κατηγορίες από τις 7-8 που μπορείς να αξιολογήσεις την επίδοση ενός προϊόντος ( προβολέα εν τη προκειμένη ).

Πολύ γενικά αυτά που λες. Στην εικόνα είναι πολλοί οι παράγοντες που συμβάλλουν στο τελικό αποτέλεσμα και δεν χρειάζεται ένας προβολέας να είναι σε όλα τα σημεία καλύτερος για να φέρει αυτό το αποτέλεσμα. Αρκεί να είναι στα περισσότερα ή στα σημαντικότερα.
Στους υπολογιστές είναι μετρημένα κουκιά. Επεξεργαστής, κάρτα γραφικών και έφυγες.
Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας ο έπσον είναι της ίδιας κατηγορίας χρημάτων με τον JVC. Οπότε τι συζητάμε τώρα? Ότι με 2000 μπορούμε να πάρουμε παραπλήσια εικόνα?
Δεν είναι λίγο εκτός θέματος?
Εγώ αυτό που έγραψα το έγραψα γιατί θεωρείς ότι επειδή κάποιος έχει δώσει πολλά λεφτά να πάρει προβολέα προσπαθεί να τον υπερασπιστεί.
Σε πληροφορώ λοιπόν ότι αυτός που έδωσε τα πολλά λεφτά το πιθανότερο είναι να μπορεί να τα ξαναδώσει.
 
Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

...άλλο το κοκκινάκι του DLP άλλο το κοκκινάκι των τρίτσιπων και ας είναι και τα δύο στην αναφορά. Άλλο skin tone κάνουν οι DLP, άλλο οι τρίτσιποι πανελάκηδες και ας μετράνε ολόιδιο RGB και gamma.

Διαφωνώ κάργα μαζί σου αλλά, όπως είπες, αυτά είναι υποκειμενικά πράγματα. -bye-

Διαφωνώ και με τις συζητήςεις και απόψεις που διαβάζω περί ευκρίνειας, μάλλον αναφέρεστε σε μηχανάκια άλλων εποχών, γιατι αν μου πεί κάποιος οτι έχει κάποιο θέμα με την ευκρίνεια των σημερινών τρίτσιπων τότε τι να πώ, βλέπουμε άλλα πράγματα.
Εγώ, στην αρχή του νήματος που τοποθετήθηκα περιληπτικά, είπα πως αν έφευγα απ´ την έκθεση με ένα μηχανάκι παραμάσχαλα μάλλον θα ήταν ο Laser για δύο πράγματα, τα οποία όμως και τα δύο ελέγχονται, θέλουνε ψάξιμο με λίγα λόγια.
Πρώτον η διάρκεια της πηγής φωτός, θεωρητικά είναι το μεγάλο όπλο αλλά θα έχει όντως διάρκεια ή θα δούμε ξανά τα καραγκιοζηλίκια των Led; Ο χρόνος θα δείξει.
Δεύτερον η χρωματική απόδοση που μου φάνηκε πάρα πολύ καλή. Για να είμαι όμως απόλυτος θα ήθελα πάρα πολύ να τον δω δίπλα-δίπλα με έναν ρυθμισμένο 500-άρη. Μόνο έτσι θα μπορώ να μιλάω με σιγουριά.
Το θέμα τις κίνησης δεν το συζητάω καν, αν το setup είναι σωστό τότε και η κίνηση θα είναι σωστή. Δεν ξέρω από που προκύπτει οτι οι D-ILA δεν έχουν καλή κίνηση ενώ οι DLP έχουν, αυτό είναι αστικός μύθος, απο πουθενά δεν προκύπτει. Αυτό έχει να κάνει με το μηχάνημα όχι με την τεχνολογία. Όποιος έχει δεί κίνηση σε Infocus 83 (DLP) θα καταλάβει τι εννοώ.
 
Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

αλλα λεει η γιαγια μου,αλλα ακουν τ'αυτια μου.
Αυτο ειναι το συμπερασμα της συζητησης,οπως επισης,οτι εσεις που δωσατε πολλα λεφτα για προβολεα ειστε κοροιδα,αλλα για να μη φανει,προσπαθειτε να βρειτε δικαιολογιες.
Αλλα γραφει ο ενας,αλλα απανταει ο αλλος συμφωνωντας μ'αυτα που δεν ειχε γραψει ο πρωτος!
Καλα παει δεν λεω,συνεχιστε.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective La

Πολύ γενικά αυτά που λες. Στην εικόνα είναι πολλοί οι παράγοντες που συμβάλλουν στο τελικό αποτέλεσμα και δεν χρειάζεται ένας προβολέας να είναι σε όλα τα σημεία καλύτερος για να φέρει αυτό το αποτέλεσμα. Αρκεί να είναι στα περισσότερα ή στα σημαντικότερα.
Στους υπολογιστές είναι μετρημένα κουκιά. Επεξεργαστής, κάρτα γραφικών και έφυγες.
Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας ο έπσον είναι της ίδιας κατηγορίας χρημάτων με τον JVC. Οπότε τι συζητάμε τώρα? Ότι με 2000 μπορούμε να πάρουμε παραπλήσια εικόνα?
Δεν είναι λίγο εκτός θέματος?
Εγώ αυτό που έγραψα το έγραψα γιατί θεωρείς ότι επειδή κάποιος έχει δώσει πολλά λεφτά να πάρει προβολέα προσπαθεί να τον υπερασπιστεί.
Σε πληροφορώ λοιπόν ότι αυτός που έδωσε τα πολλά λεφτά το πιθανότερο είναι να μπορεί να τα ξαναδώσει.

Αν δηλαδή με και χωρίς F.I. ο X προβολέας ( Epson θες ? JVC ? BenQ ? InFocus ? Optoma ? Barco ? Christie ? ) έχει π.χ. θέματα στην κίνηση, επειδή ας πούμε έχει τρομερό μαύρο, καλό ANSI contrast, τα χρώματα έρχονται πολύ καλά με calibration, είναι τέλειος ?

Εγω αυτό που λέω είναι ότι είτε DLP είτε D-ILA, είτε LCD κανένας τωρινός προβολέας δεν είναι ξεκάθαρα καλύτερος από τους υπόλοιπους ( ανεξαρτήτως τιμής ).
Σε αντίθεση με άλλους δεν προσπαθώ να πω ούτε ότι οι DLP είναι τέλειοι, ούτε οι LCD, ούτε οι D-ILA ούτε κανείς.

Αν είναι ξεκάθαρα σε όλα καλύτερος ο JVC RS-600 να πάρουμε 3 κορυφαίους ανά κατηγορία και να τους βάλουμε με μηχανήματα ακριβείας να μετρήσουμε τα πάντα όλα στο καθένα να αποδειχθεί και στην πράξη και όχι στο μπλα μπλα.
 
Re: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Πίστεψέ με οφείλονται στους dila, τα βλέπω συχνά στον χώρο μου...:operator:

Δεν είναι θέμα πίστης, η συγκεκριμένη ταινία έχει πρόβλημα, τουλάχιστον στην έκδοση BluRay της (μιας και δεν έτυχε να την δω στον κινηματογράφο, για να γνωρίζω αν υπήρχε και εκεί θέμα) και τα ίδια σπασίματα θα τα δεις σε όποια συσκευή προβολής κι αν την αναπαράγεις.

Από εκεί και πέρα, χωρίς να γνωρίζω το δικό σου setup, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος ως προς τί ακριβώς αντιμετωπίζεις. Στους X55, X700 και RS500 πάντως, δεν διαπίστωσα κάποιο θέμα με την κίνηση...
 
Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Διαφωνώ και με τις συζητήςεις και απόψεις που διαβάζω περί ευκρίνειας, μάλλον αναφέρεστε σε μηχανάκια άλλων εποχών, γιατι αν μου πεί κάποιος οτι έχει κάποιο θέμα με την ευκρίνεια των σημερινών τρίτσιπων τότε τι να πώ, βλέπουμε άλλα πράγματα.

Αφορουσε συγκεκριμένα την ευκρίνεια του HD1 με τους τοτε dlp.
Και δεν συγκρινουμε τα μηχανάκια του τοτε με το σημερα
Ανεφερες ότι με νεες τεχνολογιες εισαι συγκρατημένος και καλα κανεις.
Το υιοθετησαν μαλιστα κι αλλοι αυτο
Και εφερα για παράδειγμα οταν ειχε βγει όμως ο HD1 δεν ηταν συγκρατημένος κανεις, παρολο που το μηχανακι μονο το on off επαιζε καλα, για μενα παντα
 
Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Και εφερα για παράδειγμα οταν ειχε βγει όμως ο HD1 δεν ηταν συγκρατημένος κανεις, παρολο που το μηχανακι μονο το on off επαιζε καλα, για μενα παντα

Ο καθένας το βλέπει απο διαφορετική οπτική γωνία, άλλοι μισογεμάτο κι άλλοι μισοάδειο.
Εγω πχ για τον HD1 λέω οτι μόνο χρωματικά δεν ήταν σωστός. Και ναί, το ON-OFF του, την ώρα που οι DLP δεν μπορούςαν να κάνουν βήμα μπροστά, ήταν επανάσταση.
Για κάποιον που θεωρεί πάρα πολύ σημαντική παράμετρο μιας σωστής κινηματογραφικής εικόνας το μαύρο, αυτός ήταν ο πρωτοπόρος, πως να το κάνουμε. Μετά ακολούθησε η SONY κι αργότερα η EPSON αλλά αυτός που έσυρε το χορό ήταν ο HD1.
Λες οτι δεν ήταν συγκρατημένος κανείς τότε.
Γιατί να είναι; Είχαμε καμιά καινούρια τεχνολογία κι έπρεπε να δούμε πως θα συμπεριφερθεί;
Οι D-ILA δεν ήταν καινούρια ιστορία, χρόνια πριν, γύρω στο 2004 αν θυμάμαι καλά, σε μια έκθεση του ΗΧΟΥ είχαμε δεί να παίζει, σε μια τεράστια οθόνη το U571, ένας JVC τεχνολογίας D-ILA, κι αν εξαιρέσεις το μαύρο που ήταν ανοιχτό γκρί, εγώ είχα πάθει πλάκα.
Μάλιστα είχα γραψει, για όποιον θέλει να ανατρέξει στο Avforum, οτι άν αυτοί οι προβολείς αποκτήσουν μαύρο The game is over.
Δεν καταλαβαίνω λοιπόν για ποιό λόγο θα έπρεπε με τον HD1 να είμαστε συγκρατημένοι. Όλα γνωστά ήταν.
 
Last edited:
Απάντηση: EPSON PowerLite Pro Cinema LS10000 3LCD Reflective Laser

Εννοώ πως οι ταινίες Bluray που βλέπουμε, συνήθως δεν έχουν αντίστοιχα υψηλή αναλυτικότητα με ένα πχ. pattern διότι πολύ πληροφορία έχει χαθεί στο mastering/post possessing. Αν ψάξεις θα βρεις σχετικές συζητήσεις στο Avsforum και αρθρογραφία.
Οποτε τώρα που έχουμε υλικό mastered και encoded σε native 4K, πιθανολογώ πως το υλικό θα έχει πολύ περισσότερη λεπτομέρεια, ακόμα και αν γινει downscaled σε 1080p.
Αυτό το είχαμε δει αντιστοίχως και όταν είχαμε πρωτοπαιξει υλικό 1080p σε προβολείς 720p, που η βελτίωση στην εικόνα ήταν προφανής.

Όλα καλά (και γνωστά) αυτά Τάκη, ωστόσο, το υλικό που έπαιζαν και αναπαρήγαγαν οι δύο προβολείς ήταν το ίδιο (κακό, καλό..αυτό που ήταν). Επομένως, δεν μπορούμε να στεκόμαστε στο υλικό όταν τα προβολικά παίρνουν το ίδιο σήμα για να συγκρίνουμε την ευκρίνεια 2 προβολέων.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Διαφωνώ κάργα μαζί σου αλλά, όπως είπες, αυτά είναι υποκειμενικά πράγματα. -bye-

Να διαφωνήσεις Μπάμπη μου!! Φέρε μου όμως και έναν προβολέα που μπορεί φυσικά χρωματικά να κάτσει δίπλα στους Planar-Infocus (ιδίως στο skin tone) και μετά διαφωνούμε όσο θες!!
:D

Θυμάσαι όταν πήγαμε παρέα κοντά στην οθόνη τι σου είπα για τον 10000 βλέποντας το κλιπάκι του Μουλέν Ρουζ?:smile:

Διαφωνώ και με τις συζητήςεις και απόψεις που διαβάζω περί ευκρίνειας, μάλλον αναφέρεστε σε μηχανάκια άλλων εποχών, γιατι αν μου πεί κάποιος οτι έχει κάποιο θέμα με την ευκρίνεια των σημερινών τρίτσιπων τότε τι να πώ, βλέπουμε άλλα πράγματα.
Εγώ, στην αρχή του νήματος που τοποθετήθηκα περιληπτικά, είπα πως αν έφευγα απ´ την έκθεση με ένα μηχανάκι παραμάσχαλα μάλλον θα ήταν ο Laser για δύο πράγματα, τα οποία όμως και τα δύο ελέγχονται, θέλουνε ψάξιμο με λίγα λόγια.
Πρώτον η διάρκεια της πηγής φωτός, θεωρητικά είναι το μεγάλο όπλο αλλά θα έχει όντως διάρκεια ή θα δούμε ξανά τα καραγκιοζηλίκια των Led; Ο χρόνος θα δείξει.
Δεύτερον η χρωματική απόδοση που μου φάνηκε πάρα πολύ καλή. Για να είμαι όμως απόλυτος θα ήθελα πάρα πολύ να τον δω δίπλα-δίπλα με έναν ρυθμισμένο 500-άρη. Μόνο έτσι θα μπορώ να μιλάω με σιγουριά.
Το θέμα τις κίνησης δεν το συζητάω καν, αν το setup είναι σωστό τότε και η κίνηση θα είναι σωστή. Δεν ξέρω από που προκύπτει οτι οι D-ILA δεν έχουν καλή κίνηση ενώ οι DLP έχουν, αυτό είναι αστικός μύθος, απο πουθενά δεν προκύπτει. Αυτό έχει να κάνει με το μηχάνημα όχι με την τεχνολογία. Όποιος έχει δεί κίνηση σε Infocus 83 (DLP) θα καταλάβει τι εννοώ.


Δεν νομίζω ότι επικετρωθήκαμε γενικά στο θέμα ευκρίνεια, ούτε είπε κανείς ότι η εικόνα των τρίτσιπων είναι θολή (έχω δει και τρίτσιπο με καλύτερη ευκρίνεια από μονότσιπο DLP...σαφώς και προφανώς φόραγε καλύτερο φακό). Απλά, έπεσε το θέμα στην σύγκριση πάλι. Δεν φαντάζομαι ότι υπάρχει άνθρωπος που δεν μπορεί να δει ταινία στον JVC ή στον Epson τον 9200. (για τον 9000 κρατάω μια πισινή!!:D)

Όντως, οι Ινφόκους είχαν άθλια κίνηση!!