Equalizers-τι έγιναν αυτές οι συσκευές;

Κοιτα φιλε μου η τεχνολογια εχει προχωρησει,το τι εννοεις εσυ και εγω αξιοπρεπες σιγουρα δεν ειναι το ιδιο,αλλα μιας και δεν πετω στα συνεφα θεωρω ενα προσεγμενο συστημα δυο τρια χιλιαρικα και πανω (με μεγαλη δοση μπακαλικης ετσι για να βρουμε κοινο αξονα),δεν χρειαζεται τετοια χαζοσυσκευη να του βαλεις,αν διαφωνεις οκ no prob.

Ενα απο τα προβληματα που υπαρχουν και "λυνει" το εκουαλαιζερ ( οπως ειπωθηκε αρκετες φορες πριν) ειναι της ακοης ,δεν ακουμε το ιδιο σε ολες τις εντασεις αρα κανονικα ειναι απαραιτητο το εκουαλαιζερ .Αν δε βαλεις τον παραγοντα χωρο τα προβληματα μεγαλωνουν αρα και η αναγκη του εκουαλαιζερ .
Παρ ολα αυτα δεν χρησιμοποιω εκουαλαιζερ διοτι δεν ξερω να το χρησιμοποιω σωστα ,ουτε εχω την υπομονη .
 
Κοιτα φιλε μου η τεχνολογια εχει προχωρησει,το τι εννοεις εσυ και εγω αξιοπρεπες σιγουρα δεν ειναι το ιδιο,αλλα μιας και δεν πετω στα συνεφα θεωρω ενα προσεγμενο συστημα δυο τρια χιλιαρικα και πανω (με μεγαλη δοση μπακαλικης ετσι για να βρουμε κοινο αξονα),δεν χρειαζεται τετοια χαζοσυσκευη να του βαλεις,αν διαφωνεις οκ no prob.

Μέρος του συστήματός σου, είναι και ο χώρος. Ακόμα κι αν δεχτούμε ότι όλα τα υπόλοιπα κομμάτια του είναι τέλεια, δεν έχει κανένας τέλειος χώρος. Συνεπώς Eq χρειάζεται για να είσαι πιο κοντά στο ιδανικό (γιατί τέλειο δεν είναι τίποτε).
Τα σημερινά eq, όπως όλα τα τεχνολογικά εργαλεία είναι καλύτερα, συγκεκριμένα απείρως καλύτερα και με απίστευτα μεγάλο αριθμό παραμέτρων.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Πάλι καλά να λες που δεν έχω αξιοπρεπές σύστημα οπότε τα χρειάζομαι ακόμα τα ηχοαπορροφητικά.
Ευτυχώς έχω κάνει πρόβλεψη αν αποκτήσω,θα έχω να κοιτάζω τους πίνακες.:flipout:

Αυτό ακριβώς είναι που πρέπει να γίνεται. Αφού τελειώσουμε με το χώρο μέχρι εκεί που μπορούμε, μετά προχωράμε στην ηλεκτρονική διόρθωση.
 
Εγώ πάντως συμφωνώ με την άποψη ότι ένα σωστό σύστημα παίζει και δεν χρειάζεται τέτοια μηχανήματα του σατανά.. Θα μπορούσα κάπως να το δικαιολογήσω λόγο κακού χώρου, άλλα άμα δεν έχεις το χώρο η δεν μπορείς να τον φτιάξεις έστω στοιχειωδώς τι το θες το σύστημα?
Σε έτσι περίπτωση βαλε equalizer και καρφώσου στο sweet spot, (εκεί που ήταν το μικρόφωνο) γιατί έτσι κι αλλιώς λίγο παραπέρα να πας πάλι πατάτες θα ακούς. :p
 
Εγώ πάντως συμφωνώ με την άποψη ότι ένα σωστό σύστημα παίζει και δεν χρειάζεται τέτοια μηχανήματα του σατανά.. Θα μπορούσα κάπως να το δικαιολογήσω λόγο κακού χώρου, άλλα άμα δεν έχεις το χώρο η δεν μπορείς να τον φτιάξεις έστω στοιχειωδώς τι το θες το σύστημα?
Σε έτσι περίπτωση βαλε equalizer και καρφώσου στο sweet spot, (εκεί που ήταν το μικρόφωνο) γιατί έτσι κι αλλιώς λίγο παραπέρα να πας πάλι πατάτες θα ακούς. :p

Πέρα από τις περισσότερες θέσεις μέτρησης και σε περισσότερες του ενός άξονα, το sweet spot λες ότι δεν υπάρχει άνευ eq;
 
Πέρα από τις περισσότερες θέσεις μέτρησης και σε περισσότερες του ενός άξονα, το sweet spot λες ότι δεν υπάρχει άνευ eq;

Δεν είπα έτσι. Εγώ είπα καρφώσου στο sweet spot, αλλιώς φόρα ακουστικά.
 
Τα ακουστικά με eq ή χωρίς;

Όλα είναι θέμα γούστου.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Και μιας και αναφέραμε τα ακουστικά, ξέρουμε αν φορώντας τα ακούμε αυτό που λεμέ flat? Κανονικά έπρεπε, γιατί δεν παρεμβάλετε ο παράγοντας χώρος, άλλα ξέρουμε αν πραγματικά έτσι είναι?
 
Ενα καλο συστημα θα παιξει αν ειναι οντως ετσι,ειναι αυτο που λενε η καλη μερα απ το πρωι φαινεται,με καλο χωρο θα παιξει ακομα καλυτερα,
Με eq θα παιξει χειροτερα,μπορει να εντυπωσιασει καποια στγμη αλλα σιγουρα θα χαλαει την αλυσιδα,εκτος βεβαια και αν μιλατε για κανα superντουπερ
μηχανημα με αυτοματες ρυθμισεις χωρου μικροφωνα κλπ τυπου lyngdorf
Τωρα αν καποιος θελει να ακουει βραδυ με εντασεις τρανσιστορακιου και του χρειαζεται loudness,τι να κανουμε ας ακουσει με ακουστικα,
Η ακροαση γινεται παντα σε σχετικα ρεαλιστικες σταθμες για να ακους τα παντα.
Ειναι σαν να βλεπεις ταινια hd σε 40αρα απο τα 6 μετρα,σιγα μην δεις πληροφορια στα ματια σου.
 
Ενα καλο συστημα θα παιξει αν ειναι οντως ετσι,ειναι αυτο που λενε η καλη μερα απ το πρωι φαινεται,με καλο χωρο θα παιξει ακομα καλυτερα,

Κάτσε γιατί εδώ αυτό που λες δείχνει ότι το φανταστικό ιδανικό σύστημα δεν είναι και τόσο ιδανικό, αφού ο χώρος όπως λες θα το κάνει να παίξει καλύτερα. Καταλαβαίνεις φαντάζομαι την αντίθεση σε σχέση με ότι έλεγες έως τώρα. Το Eq λοιπόν θα το πάει ένα ακόμη βήμα πιο κοντά στο ιδανικό.

Με eq θα παιξει χειροτερα,μπορει να εντυπωσιασει καποια στγμη αλλα σιγουρα θα χαλαει την αλυσιδα,εκτος βεβαια και αν μιλατε για κανα superντουπερ
μηχανημα με αυτοματες ρυθμισεις χωρου μικροφωνα κλπ τυπου lyngdorf
Τωρα αν καποιος θελει να ακουει βραδυ με εντασεις τρανσιστορακιου και του χρειαζεται loudness,τι να κανουμε ας ακουσει με ακουστικα,
Η ακροαση γινεται παντα σε σχετικα ρεαλιστικες σταθμες για να ακους τα παντα.
Ειναι σαν να βλεπεις ταινια hd σε 40αρα απο τα 6 μετρα,σιγα μην δεις πληροφορια στα ματια σου.

Είναι προφανές ότι έχεις μπερδέψει το eq με το loudness/bass boost κλπ.
Μερικά ερωτήματα ακόμη. Ποια αλυσίδα χαλάει το eq; Θα παίξει χειρότερα για ποιο λόγο με το eq; Αυτό είναι κάποια αλήθεια που δεχόμαστε εξ' αποκαλύψεως;
Δεν κατάλαβα το παράδειγμα με την τηλεόραση. Αν θες ρίχ' του λίγο elaboration για να γίνει πιο κατανοητό.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Και μιας και αναφέραμε τα ακουστικά, ξέρουμε αν φορώντας τα ακούμε αυτό που λεμέ flat? Κανονικά έπρεπε, γιατί δεν παρεμβάλετε ο παράγοντας χώρος, άλλα ξέρουμε αν πραγματικά έτσι είναι?

Όλα τα ακουστικά ακούγονται το ίδιο; Προφανώς δεν είναι flat. Το σχόλιό μου είχε να κάνει με το sweet spot και την επεξεργασία που παρέχεται σε κάποιες περιπτώσεις. Όπως στην περίπτωση των AV.
 
Κάτσε γιατί εδώ αυτό που λες δείχνει ότι το φανταστικό ιδανικό σύστημα δεν είναι και τόσο ιδανικό, αφού ο χώρος όπως λες θα το κάνει να παίξει καλύτερα. Καταλαβαίνεις φαντάζομαι την αντίθεση σε σχέση με ότι έλεγες έως τώρα. Το Eq λοιπόν θα το πάει ένα ακόμη βήμα πιο κοντά στο ιδανικό.



Είναι προφανές ότι έχεις μπερδέψει το eq με το loudness/bass boost κλπ.
Μερικά ερωτήματα ακόμη. Ποια αλυσίδα χαλάει το eq; Θα παίξει χειρότερα για ποιο λόγο με το eq; Αυτό είναι κάποια αλήθεια που δεχόμαστε εξ' αποκαλύψεως;
Δεν κατάλαβα το παράδειγμα με την τηλεόραση. Αν θες ρίχ' του λίγο elaboration για να γίνει πιο κατανοητό.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Όλα τα ακουστικά ακούγονται το ίδιο; Προφανώς δεν είναι flat. Το σχόλιό μου είχε να κάνει με το sweet spot και την επεξεργασία που παρέχεται σε κάποιες περιπτώσεις. Όπως στην περίπτωση των AV.
Οκ παρε eq,οποιος με καταλαβε εχει καλως δεν μπορω καθε προταση να την κανω πενηνταρακια
 
Και για να παίξουμε και άλλο με τις παρομοιώσεις, το flat είναι σαν μια ωραία γυναίκα νεαρή 23 το πολύ, με τέλια επιδερμίδα αναλογίες δίχως ίχνος τρίχας από φυσικού της το διακρίνεις πολύ εύκολα από τα 4 μετρά έχει όλα τα καλά του θεού και όσα άλλα θέλετε, άλλα, έχει ένα πολύ μεγάλο ελάττωμα. Είναι πολύ μα πάρα πολύ ΚΡΥΟΚΩΛΗ

Τόσο κρυόκωλη που δεν μπορείτε να λειτουργήσετε ούτε σωματικά άλλα ούτε και ψυχολογικά..

Kαι στο τέλος τι κάνετε?

Θα την απατήσετε:grinning-smiley-043

Και θα την παρατήσετε.. :flipout:
 
Last edited:
Εάν το flat είναι κρυόκωλο, τότε αυτό είναι χαρακτήρας και δεν είναι flat. Το θέμα είναι να σου δίνει και το κρυόκωλο και το ζεστόκωλο και το μετριόκωλο χωρίς να προστίθεται ή να αφαιρείται κάτι σε αυτό.

Και μόνο η ιδέα ότι με τα μηχανήματα θα προσθέσουμε χαρακτήρα, είναι εκτός λογικής της πιστότητας.
 
Για εμένα το φλατ είναι καλό μεν αλλά μόνο σε λίγες ηχογραφήσεις (που μάλλον δεν είναι φλατ). Συνήθως ένα house curve σύμφωνα με την Β&Κ είναι αρεστό σε μεγαλύτερη γκάμα ηχογραφήσεων.
 
Ας μη ξεχνατε οτι οι Ηχοι στη Ζωη μας ΔΕΝ ειναι Φλατ !!!!!!

Οταν ακους μια Ζωντανη ορχηστρα χωρις μικροφωνα και Ηχεια ακους και το Μπασο και τα πιατινια του Ντραμς να κανουν τσσσσιισσσιιςςςς ...........

οποιος λεει οτι ΔΕΝ πρεπει να τα ακους ετσι και να τα ακους ολα Φλατ μαλον εχει Εμονες η ... Υπερευαισθησια στα Αυτια !
 
Τι σχέση έχει πάλι αυτό με το flat; Ίσα ίσα που δεν μιλάμε για επέμβαση όταν λέμε flat. Για να το φέρουμε όπως ακούγεται στην πραγματικότητα λέμε.

Τις ζωντανές και νεκρές ορχήστρες δεν τις σχολιάζω καν... .
 
Νομίζω ο Ευάγγελος δεν λέει ακριβώς αυτό. Πράγματι ζωντανά πολλές φορές θα ακούσεις τσσσσσςςς-τσσσσσςςς και μπουμ-μπουμ για διάφορους λόγους.
Εκτός και αν έχεις δικό σου χώρο ειδικά διαμορφωμένο με μια βέλτιστη θέση ακρόασης με ηχολήπτη Ι.Χ. και εκεί μετά από πολλά sound check παίζουν οι μπάντες μόνο για εσένα...

Αυτά προφανώς δεν γίνονται και επίσης μόνο που τα έγραψα κουράστικα αφού για εμένα ξεφεύγουν αρκετά από τη μαγεία της μουσικής και ακουμπάν μόνο τα "πεζά" τα του ήχου σαν φυσική.

Στον πραγματικό κόσμο, όταν κάποιος ηχογραφεί προσπαθεί να το ισοσταθμίσει-ωραιοποιήσει για "αισθητικούς" και τεχνικούς λόγους, ή απλά γιατί έτσι είναι η άποψη του δημιουργού, παραγωγού ή όποιου άλλου. Έτσι νομίζω υπάρχει η διαφορά μεταξύ λαιβ και ηχογράφησης και δεν έχει να κάνει αυτό με το φλατ-ξεφλατ...
 
Όταν ρυθμιστεί φλατ ένα σύστημα σημαίνει ότι θα έχει φλατ απόκριση σε γεννήτρια συχνοτήτων. Όχι στη μουσική. Στη μουσική θα έχει τα βουνά και τα λαγκάδια που αποφάσισε ο τεχνικός ήχου. Δηλαδή το σύστημα δε θα έχει την εγγενή τάση να πετάει +6db πάντα στα 50hz ας πούμε, να σουρθει μετά ηχογράφηση στην οποία να έχει προσθέσει άλλα 4db ο ηχολήπτης και καταλήξει να ακούει ο άλλος το κομμάτι με +10.
 
Απάντηση: Re: Equalizers-τι έγιναν αυτές οι συσκευές;

Κριμα δεν ειναι να το πεταξω τωρα που κοντευει να παρει συνταξη (κι αυτο!);
Eq Ken.JPG
 
Εγώ σαν παιδί της δεκαετίας του 80 θέλω πάντα μια ελαφριά ρύθμιση V, λίγο πιο πολλά πρίμα και λίγο πιο πολλά μπάσα σε ότι είδος μουσικής και αν ακούω. Έτσι και το equalizer και στο σύστημα και σε όλους τους υπολογιστές μου έχει μια τέτοια ρύθμιση.

Τώρα για εγκαταστάσεις σε επαγγελματικούς χώρους, αν δεν διαθέσουν τα χρήματα για εγκαταστάσεις με μετρήσεις, ένα απλό equalizer, είναι σωτήριο στα χέρια κάποιου που ξέρει από ήχο. Παιχνίδι γίνεται μόνο στις χαμηλές συχνότητες, βρίσκεις ποιές περιοχές συχνοτήτων στα χαμηλά μπουμάρουν ή κωδωνίζουν ανάλογα με τα ηχεία και τον χώρο και χαμηλώνεις την ένταση σε αυτές τις συχνότητες. Γουστάρω τρελά να βλέπω φτηνές εγκαταστάσεις να έχουν αξιοπρεπέστατο ήχο, και γελάω και εκνευρίζομαι να βλέπω ηχεία χιλιάδων ευρώ να ακούγουνται σαν τενεκέδες.