η μεγαλη ανοδος των μεταφορικων των κοντεινερ απο κινα τα τελευταια 2 χρονια ηταν η μια αιτια των όποιων ανατιμησεων στη μπουλ και σε αλλους.
ανοδος που πια εχει υποχωρησει με το κοστος των μεταφορικων να επιστρεφει στην προ διετιας κατασταση και συμπαρασυρει προς τα κατω ολες τις τιμες μεταφορικων.
απο εκει και περα για την κατασταση στην ελλαδα το θεμα σχετιζεται με την πολιτικη και τον ελεγχο τιμων (ολοφανερο αλλωστε στην περιπτωση του λιντλ) αλλά τετοια θεματα ειναι απαγορευμενα σε τουτο το τεχνικο φορουμ.
απο την αλλη το καλο ειναι οτι δημιουργηθηκε χωρος για αλλες εταιριες που πριν ησαν αγνωστες οπως πολωνεζικες, ή εταιριες που δεν ειχαν μεγαλη ζητηση οπως skill κλπ , συν οτι η πτωση των μεταφορικων των τελευταιων μηνων καθως και η αλλαγη πολιτικης καποιων, φερνει ακριβες μαρκες σε επιπεδα φτηνων εταιριων οπως δισκοπριονα της μεταμπο, δραπανοκατσαβιδα της μακιτα κλπ , εστω και μεσω προσφορων.
συν οτι πεφτουν οι τιμες στα κινεζικα τυπου δριλλπρο και τοπσακ κλπ
εκεινο το ερμο το ραϊτουλ ταϊπ μακιτα δραπανοκατσαβιδο των 25 ευρω σολο, του εχω φαει τη ψυχη 2 χρονια τωρα και δεν εχει παθει τιποτα. πολυ πιο χρηστικο λογο βαρους απο το αντιστοιχο παρκσαιντ. και πως να παθει οταν στην ουσια ειναι παλιο μακιτα
και οπως ειπα προ ημερων συμφωνοντας με πολλους, ειναι καλυτερα να παρεις ενα μακιτα στα 90 παρα ενα μαυρο παρκσαιντ των 60 , στα 80€
ο καλυτερος τροπος για να κατεβουν οι τιμες ειναι η ελλειψη πωλησεων
και για να συμβει αυτο πρεπει ο κοσμος να ενημερωνεται
ο μεσος ασχετος (που δεν μπαινει σε φορουμ) αγοραστης , ξερει πχ οτι η παρκσαιντ ειναι φτηνη. παει να αγορασει ενα δραπανο το βλεπει ανεβασμενο, σκεφτεται οτι ολα εχουν παρει πανω , οπότε το αποδεχεται ως κατασταση και ψωνιζει χαριζοντας διπλα ή τριπλα κερδη στην λιντλ.
υγ
αν η τοταλ ή η μπουλ κλπ φτασουν σε τιμες την skill τοτε ειναι θεμα χρονου να εχουν την τυχη της παρκσαιντ οπου προσφατα οπου και αν επισκεπτομαι υποκαταστηματα του λιντλ τα εργαλεια ειναι απουλητα