lazarefa
AVClub Addicted Member
- 18 October 2007
- 1,531
Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ φίλε Κυριάκο, αλλά (χωρίς παρεξήγηση) για 5 ευρώ έκπτωση δεν νομίζω ότι αξίζει η όλη φασαρία.
Επειδή σήμερα κατέβασα την εφαρμογή, η αίσθησή μου είναι ότι η συγκεκριμένη έκπτωση εμφανίζεται σε πελάτες που την έχουν χρησιμοποιήσει κάποιο καιρό, αφού η ίδια η εταιρεία αναφέρει ότι "όσο περισσότερο ψωνίζεις, τόσο κερδίζεις".
Και για να μου φύγει η περιέργεια, μόλις επικοινώνησα τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών της Lidl όπου τους ρώτησα γιατί δεν μου εμφανίζεται η συγκεκριμένη προσφορά της Lidl Plus. Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι τα non food κουπόνια, είναι όλα προσωποποιημένα, το οποίο σημαίνει ότι εμφανίζονται κατά περίπτωση στον κάθε πελάτη που έχει ενεργοποιήσει την εφαρμογή, ανάλογα τις μέχρι τότε αγοραστικές του συνήθειες. Πχ κάποιος που συνηθίζει να αγοράζει εργαλειοειδή (όπως εμείς δηλ.) κι έχει ήδη ενεργή την εφαρμογή, εφόσον κατά την έναρξη χρήσης της έχει επιλέξει να εμφανίζονται προσωποποιημένες προτάσεις αγορών (και προφανώς έχει δώσει και τη σχετική συγκατάθεση κατά την έναρξη χρήσης της εφαρμογής), σε αυτόν θα εμφανίζονται κατά καιρούς προσφορές σαν την εν λόγω...
Οπότε έτσι εξηγείται τελικά ότι δεν εμφανίζονται σε όλους, οι non food προσφορές με την εφαρμογή Lidl Plus (τουλάχιστον εκείνες που δεν επισημαίνονται στο φυλλάδιο). Δεν έχει να κάνει με το κατάστημα που θα επιλέξει κανείς στην εφαρμογή.
Επειδή σήμερα κατέβασα την εφαρμογή, η αίσθησή μου είναι ότι η συγκεκριμένη έκπτωση εμφανίζεται σε πελάτες που την έχουν χρησιμοποιήσει κάποιο καιρό, αφού η ίδια η εταιρεία αναφέρει ότι "όσο περισσότερο ψωνίζεις, τόσο κερδίζεις".
Και για να μου φύγει η περιέργεια, μόλις επικοινώνησα τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών της Lidl όπου τους ρώτησα γιατί δεν μου εμφανίζεται η συγκεκριμένη προσφορά της Lidl Plus. Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι τα non food κουπόνια, είναι όλα προσωποποιημένα, το οποίο σημαίνει ότι εμφανίζονται κατά περίπτωση στον κάθε πελάτη που έχει ενεργοποιήσει την εφαρμογή, ανάλογα τις μέχρι τότε αγοραστικές του συνήθειες. Πχ κάποιος που συνηθίζει να αγοράζει εργαλειοειδή (όπως εμείς δηλ.) κι έχει ήδη ενεργή την εφαρμογή, εφόσον κατά την έναρξη χρήσης της έχει επιλέξει να εμφανίζονται προσωποποιημένες προτάσεις αγορών (και προφανώς έχει δώσει και τη σχετική συγκατάθεση κατά την έναρξη χρήσης της εφαρμογής), σε αυτόν θα εμφανίζονται κατά καιρούς προσφορές σαν την εν λόγω...
Οπότε έτσι εξηγείται τελικά ότι δεν εμφανίζονται σε όλους, οι non food προσφορές με την εφαρμογή Lidl Plus (τουλάχιστον εκείνες που δεν επισημαίνονται στο φυλλάδιο). Δεν έχει να κάνει με το κατάστημα που θα επιλέξει κανείς στην εφαρμογή.