ΑποστόληςΠ
AVClub Addicted Member
"Είμαστε ετοιμοι σε επιπεδο υποδομων μητρικης σε μη-τροφιμα, ωστοσο εχουμε συνειδητα επιλεξει να μην «λανσαρουμε» ηλεκτρονικο καταστημα προς το παρον".
https://www.news247.gr/epixeiriseis...i-akomi-sto-delivery-stin-ellada.7672160.html
Δύο σημειώσεις:
1. Η λειτουργία ενός καλού e-shop είναι σοβαρή υπόθεση που προϋποθέτει αρκετό προσωπικό και τεχνική υποδομή να λειτουργούν σε εικοσιτετράωρη βάση καθώς και μία αλυσίδα logistics αποκλειστικά για αυτά. Ακόμα και κολοσσοί του είδους δεν αποφεύγουν τα λάθη και τα προβλήματα. Εταιρείες του μεγέθους των lidl σίγουρα μπορούν να ανταπεξέλθουν αλλά δεν είναι απλή υπόθεση.
2. Επειδή έχω δουλέψει σε υποκατάστημα Γερμανικής πολυεθνικής στην Ελλάδα και είχα πάρε δώσε με αρκετές από αυτές, το δόγμα τους είναι διαφορετικό από άλλων χωρών.
Δεν προχωρούν σε κάποιο βήμα αν δεν είναι σίγουροι και δεν αφήνουν εύκολα «λυτά τα γκέμια» στις κατά τόπους εταιρείες. Η φιλοσοφία τους είναι πολύ συγκεντρωτική. Η μητρική εταιρεία αποφασίζει και οι άλλοι απλά εκτελούν. Αυτό σημαίνει οτι αν οι φρίτς δεν πειστούν οτι πρέπει να ανοίξουν ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα η εδώ εταιρεία δύσκολα θα τους μεταπείσει. Και κακά τα ψέματα, η αγορά μας δεν είναι και μαγαζί γωνία για αυτά τα μεγέθη εταιρειών.
Είδωμεν λοιπόν.
https://www.news247.gr/epixeiriseis...i-akomi-sto-delivery-stin-ellada.7672160.html
Δύο σημειώσεις:
1. Η λειτουργία ενός καλού e-shop είναι σοβαρή υπόθεση που προϋποθέτει αρκετό προσωπικό και τεχνική υποδομή να λειτουργούν σε εικοσιτετράωρη βάση καθώς και μία αλυσίδα logistics αποκλειστικά για αυτά. Ακόμα και κολοσσοί του είδους δεν αποφεύγουν τα λάθη και τα προβλήματα. Εταιρείες του μεγέθους των lidl σίγουρα μπορούν να ανταπεξέλθουν αλλά δεν είναι απλή υπόθεση.
2. Επειδή έχω δουλέψει σε υποκατάστημα Γερμανικής πολυεθνικής στην Ελλάδα και είχα πάρε δώσε με αρκετές από αυτές, το δόγμα τους είναι διαφορετικό από άλλων χωρών.
Δεν προχωρούν σε κάποιο βήμα αν δεν είναι σίγουροι και δεν αφήνουν εύκολα «λυτά τα γκέμια» στις κατά τόπους εταιρείες. Η φιλοσοφία τους είναι πολύ συγκεντρωτική. Η μητρική εταιρεία αποφασίζει και οι άλλοι απλά εκτελούν. Αυτό σημαίνει οτι αν οι φρίτς δεν πειστούν οτι πρέπει να ανοίξουν ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα η εδώ εταιρεία δύσκολα θα τους μεταπείσει. Και κακά τα ψέματα, η αγορά μας δεν είναι και μαγαζί γωνία για αυτά τα μεγέθη εταιρειών.
Είδωμεν λοιπόν.