Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Είναι Microdowell 150 και την αγόρασα πριν από 6,5 χρόνια.
Πήρα μπαταρίες μεγαλύτερης χωρητικότητας για να έχω έστω και λίγο μεγαλύτερη αυτονομία αλλά ....

Δεν δοκίμασα να βάλω πάλι τη μονάδα αφενός γιατί είναι ξεβιδωμένα τα καπάκια αφετέρου γιατί δεν ξέρω αν θα δουλέψει χωρίς μπαταρίες.
 
Δοκίμασε να βάλεις πάλι τις παλιές μπαταρίες.
Η έλα από Πειραιά η Νέο Κόσμο να σου δώσω ένα ζευγάρι καινούργιες 9Α που έχω να δοκιμάσεις.
Χρόνια τώρα στα Ups μου στα πλοία βάζω αντί 7αρες 9αρες με στόχο την καλύτερη αυτονομία και δεν είχα πρόβλημα.
Μόνο σε μια "κουλη" περίπτωση όπου το Ups έβγαζε 240 βόλτ όταν έπεφτε το ρεύμα.
 
Τις παλιές δεν τις βάζω αφού η μια έχει πέσει ήδη στα 8V
Δέχομαι την πρότασή σου για δοκιμή 2 άλλων και σου στέλνω πμ με το κινητό μου.
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Τις παλιές δεν τις βάζω αφού η μια έχει πέσει ήδη στα 8V
Δέχομαι την πρότασή σου για δοκιμή 2 άλλων και σου στέλνω πμ με το κινητό μου.

Και να συμπληρωσω,αν βαλεις τις μπαταριες του Κυριακου και ολα ειναι οκ ειναι θεμα μπαταριων,αν ομως και με του Κυριακου τις μπαταριες σου ριχνει την ασφαλεια του πινακα,τοτε εχει προβλημα το ηλεκτρονικο μερος του ups.
Aπλα σου ειπα να βαλεις το ups στην μπριζα χωρις μπαταριες και να το ανοιξεις για να δεις αν εχει προβλημα το ηλεκτρονικο μερος του ups,π.χ αν εχει καποιο προβλημα το κυκλωμα φορτισης η ο μετασχηματιστης ,η το καλωδιο τροφοδοσιας καπου εσωτερικα μπορει να ηταν πατημενο και βραχυκυκλωμενο,να σου εριχνε την ασφαλεια του πινακα και ετσι να εβλεπες αν εχει προβλημα του ups χωρις να χρειαστει να βαλεις καινουργιες μπαταριες για δοκιμη.
 
Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Έγινε Μάκη.
Τις παλιές θα τις έβαζες επάνω να δεις συμπεριφορά του UPS.
Θα σε καλέσω το πρωί από το γραφείο!


Και να συμπληρωσω,αν βαλεις τις μπαταριες του Κυριακου και ολα ειναι οκ ειναι θεμα μπαταριων,αν ομως και με του Κυριακου τις μπαταριες σου ριχνει την ασφαλεια του πινακα,τοτε εχει προβλημα το ηλεκτρονικο μερος του ups.
Aπλα σου ειπα να βαλεις το ups στην μπριζα χωρις μπαταριες και να το ανοιξεις για να δεις αν εχει προβλημα το ηλεκτρονικο μερος του ups,π.χ αν εχει καποιο προβλημα το κυκλωμα φορτισης η ο μετασχηματιστης ,η το καλωδιο τροφοδοσιας καπου εσωτερικα μπορει να ηταν πατημενο και βραχυκυκλωμενο,να σου εριχνε την ασφαλεια του πινακα και ετσι να εβλεπες αν εχει προβλημα του ups χωρις να χρειαστει να βαλεις καινουργιες μπαταριες για δοκιμη.


Ακολούθησα τις συμβουλές σας και να τα αποτελέσματα:
1. Σύνδεσα τη μονάδα χωρίς μπαταρίες, άνοιξα το διακόπτη και ακουγόταν ένας ρελές που ανοιγόκλεινε, προφανώς γιατί έψαχνε για μπαταρίες και δεν τις έβρισκε. Πάντως, δεν έριξε ασφάλεια.
2. Σύνδεσα στη μονάδα τη μια μπαταρία (11.15V), άνοιξα το διακόπτη και η μονάδα λειτούργησε δείχνοντας στην οθόνη την τάση του ρεύματος.
3. Σύνδεσα στη μονάδα την άλλη μπαταρία (8.09V), άνοιξα το διακόπτη και η μονάδα φάνηκε ότι άνοιξε, χωρίς να πέσει ασφάλεια αλλά στην οθόνη δεν φάνηκε η τάση του ρεύματος.

Συμπερασματικά, φαίνεται ότι το κύκλωμα της μονάδας λειτουργεί σωστά και το πρόβλημα εντοπίζεται στις μπαταρίες.
 
Μια σειρα καλων καθαριστικων φερνει την επομενη Δευτερα το Lidl.
http://www.lidl-hellas.gr/el/oi-prosfores-mas.htm?id=925

Απο αυτα εχω δοκιμασει αρκετα με πολυ καλα αποτελεσματα!
Ειδικα το καθαριστικο αλυσιδας ειναι ιδανικο στην απομακρυσνση δυσκολης βρωμιας απο επιφανειες!
Εγω το χρησιμοποιω κατα κορον στις πατουρες των ζαντων μου στην μοτοσυκλετα οι οποιες ειναι βουρτσισμενο αλουμινιο και λέρωνωνται με λαδια αλυσιδας.

Επισης το καθαριστικο χεριων κανει εξαιρετικη δουλεια!
 
Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Ακολούθησα τις συμβουλές σας και να τα αποτελέσματα:
1. Σύνδεσα τη μονάδα χωρίς μπαταρίες, άνοιξα το διακόπτη και ακουγόταν ένας ρελές που ανοιγόκλεινε, προφανώς γιατί έψαχνε για μπαταρίες και δεν τις έβρισκε. Πάντως, δεν έριξε ασφάλεια.
2. Σύνδεσα στη μονάδα τη μια μπαταρία (11.15V), άνοιξα το διακόπτη και η μονάδα λειτούργησε δείχνοντας στην οθόνη την τάση του ρεύματος.
3. Σύνδεσα στη μονάδα την άλλη μπαταρία (8.09V), άνοιξα το διακόπτη και η μονάδα φάνηκε ότι άνοιξε, χωρίς να πέσει ασφάλεια αλλά στην οθόνη δεν φάνηκε η τάση του ρεύματος.

Συμπερασματικά, φαίνεται ότι το κύκλωμα της μονάδας λειτουργεί σωστά και το πρόβλημα εντοπίζεται στις μπαταρίες.


Συνέχεια της περιπέτειας, για ενημέρωση.

Μετά από συμβουλή του Κυριάκου, επικοινώνησα με την Cosmodata, περιέγραψα στην υπάλληλο το ιστορικό και ζήτησα να λυθεί το θέμα. Μετά από συνεννόηση με άλλους, επανήλθε λέγοντας ότι στις μπαταρίες ισχύει 6μηνη εγγύηση (!!!) και, επομένως, δεν έχει ευθύνη το κατάστημα.

Επειδή είχα ψάξει προηγουμένως το θέμα, είχα βρει και απόφαση αγοράς, από δημόσια υπηρεσία, των ίδιων μπαταριών με 1 χρόνο εγγύηση, της απάντησα ότι γνωρίζω ότι έχει ετήσια εγγύηση, με ρώτησε που το διάβασα, επέμεινα σ' αυτό, συνεννοήθηκε πάλι και τελικά μου είπε να πάω στα κεντρικά στο Περιστέρι με τις μπαταρίες και τις αποδείξεις (τις έχω φυσικά), να τις ελέγξουν οι τεχνικοί και .. να δούμε τι θα γίνει !!!
 
Εγω θα παρω τα παρακατω για δοκιμη και ΑΝ δεν ειναι καλα θα πανε για αμεση επιστροφη...
δυναμοκλειδο
http://www.lidl-hellas.gr/el/autokinito.htm?action=showDetail&id=40106
Κομπρεσσερακι
http://www.lidl-hellas.gr/el/autokinito.htm?action=showDetail&id=40105

Ειχα παρει το κομπρεσερακι την προηγουμενη φορα, για να αντικαταστησω ενα παλιο, που δουλευε μεν, αλλα ειχε σπασει το κελυφος, χαλασει το μανομετρο και μου ξεκολαγε την κοληση απο τον διακοπτη που ειχα βαλει δε.
Πιο πολυ ηθελα να δω αν θα αντεξει ο διακοπτης του και αν ειναι πιο δυνατο και "ησυχο" απο το παλιο μου (αγορα το 96).
Ξεκινησα να φουσκωσω πισω λαστιχο με αρχικη πιεση 22 και στοχο τα 42. Απο τα 30 και πανω αρχισε να ζοριζεται, στα 34 μετραγες "τις πιστονιες", στα 36 σχεδον τα ειχε "φτυσει", και στα 38 σταματησε.
Ο διακοπτης φυσικα ζεσταθηκε τοσο πολυ, που ελιωσε εσωτερικα, και κολησε στο ανοιχτο.
Περιμενα να το ξαναφερει για να το αντικαταστησω και να το χρησιμοποιω για κανα στρωμα, μπαλα, ποδηλατο.
Θα ψαξω να βρω ενα διακοπτη με βιδες (παλια καλα πραγματα) που να αντεχει και σε αμπερ, για να συμαζεψω το παλιο πιστο μου κομπρεσερακι.
 
Last edited by a moderator:
Κυριε "απο πανω", το κολτ εχει καδενα στον χρονισμο του κινητηρα (κινηση εκκεντροφορου/ρων αξονα/ων), ενω οι προλαλησαντες μιλανε για μεταδοση κινησης στον τροχο.
Οι αξονες ειναι καλοι για γερμανικες "φρεζες" και "τρακτερ".........(emoticon που γελαει) και οχι για μοτο.....!!!!!!!!!


Ειχα παρει το κομπρεσερακι την προηγουμενη φορα, για να αντικαταστησω ενα παλιο, που δουλευε μεν, αλλα ειχε σπασει το κελυφος, χαλασει το μανομετρο και μου ξεκολαγε την κοληση απο τον διακοπτη που ειχα βαλει δε.
Πιο πολυ ηθελα να δω αν θα αντεξει ο διακοπτης του και αν ειναι πιο δυνατο και "ησυχο" απο το παλιο μου (αγορα το 96).
Ξεκινησα να φουσκωσω πισω λαστιχο με αρχικη πιεση 22 και στοχο τα 42. Απο τα 30 και πανω αρχισε να ζοριζεται, στα 34 μετραγες "τις πιστονιες", στα 36 σχεδον τα ειχε "φτυσει", και στα 38 σταματησε.
Ο διακοπτης φυσικα ζεσταθηκε τοσο πολυ, που ελιωσε εσωτερικα, και κολησε στο ανοιχτο.
Περιμενα να το ξαναφερει για να το αντικαταστησω και να το χρησιμοποιω για κανα στρωμα, μπαλα, ποδηλατο.
Θα ψαξω να βρω ενα διακοπτη με βιδες (παλια καλα πραγματα) που να αντεχει και σε αμπερ, για να συμαζεψω το παλιο πιστο μου κομπρεσερακι.


Πολύ περίεργο αυτό που σου συνέβη. Δεν το πας πίσω για αλλαγή με ένα καινούριο?
 
Καθολου περιεργο, ισα - ισα αναμενομενο. Τα 145 psi max δεν τα πιανουν ουτε στον υπνο τους. Αυτο μεσα εχει ενα μοτερ που με ενα μειωτηρα στροφων δινει κινηση σε ενα εμβολο που με την κινηση του παραγει τον αερα. Απο καποια πιεση και επανω, το μοτερ ζοριζεται-φρεναρει, με αποτελεσμα να ανεβαινουν τα αμπερ που ζηταει, με αποτελεσμα οι διακοπτες και τα καλωδια να φτανουν τα ορια τους και να ζεσταινονται πολυ. Θελει πιο καλο και δυνατο μοτερ.
Στα 30-32 που φουσκωνουν τα αυτοκινητα θα το κανει εστω και με αρκετη καθυστερηση, στα 42 ομως που φουσκωνει η μοτο δεεεεεεεν.
Εχω δουλεψει τετοιο κομπρεσερακι γνησιο mercedes και εχω παθει την πλακα μου.

Και ενα παλιο τρυκ "μηχανοβιο". Φτιαχναμε ανταπτορα που στη μια πλευρα βιδωνε στη μπουζοτρυπα και στην αλλη ειχε βαλβιδα για φουσκωμα. Οποτε αν χρειαζοταν φουσκωμα βγαζαμε ενα μπουζι και με κλειστο γκαζι χρησιμοποιουσαμε τον κυλινδρο ως κομπρεσερ.
 
Στη μεση του πουθενα το εχω κανει και με xlr250 με κλειστη την βενζινη και βγαλμενη την ντιζα του αποσυμπιεστη, αφου αλλαξα σαμπρελα με λεβιεδες επιτοπου, και ανακαλυψα οτι δεν ειχα παρει αμπουλες αεροβολου μαζι (τοτε δεν υπηρχαν ελλαδα τα κιτ με αμπουλες φουσκωματος). Ακομα θυμαμαι τις μανιβελιες!!!