Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Eπειδή είχα τις προάλλες ανάλογη εμπειρία με επιστροφή προιόντος, η διαδικασία είναι η εξής.
Αγοράζεις, κρατάς την απόδειξη και την συσκευασία σε όσο γίνεται καλύτερη κατάσταση (προφανώς φθορές συσκευασίας θα υπάρχουν αλλά μιλάμε για λογική κατάσταση), κι αν το μετανοιώσεις γιατί στραβοξύπνησες το επιστρέφεις στο lidl εντός 10 ημερών στην αρχική του συσκευασία και σου δίνουν τα χρήματα πίσω χωρίς να σε ρωτήσουν πως και γιατί (όχι πιστωτικό, όχι συμψηφισμός κλπ. - καλό αυτό). Είχα πάρει κάτι αξίας 40 Ε και το επέστρεψα έτσι, γιατί είχε βλάβη. Ξεκίνησα να πω το ποίημά μου για να δικαιολογήσω την επιστροφή, αλλά η κοπέλα με σταμάτησε "δεν χρειάζεται να μου εξηγήσετε κύριε, είναι επιστροφή, θα πάρετε τα χρήματά σας πίσω ή αν θέλετε να σας δώσουμε άλλο σφραγισμένο"... Την κουρτίνα 1 της είπα. :)
Αν κάτι είναι κάποιας μεγαλύτερης αξίας, κάποιος απο το προσωπικό θα του κάνει μια πρόχειρη επιθεώρηση μήπως ξέχασες να επιστρέψεις κάποιο συνοδευτικό κομμάτι κλπ.
Αν έχουν περάσει οι 10 μέρες, σου δίνουν το τηλ. του προμηθευτή (το γράφει μέσα και η εγγύηση). Τον παίρνεις τηλ. και σου ζητάνε να περιγράψεις το πρόβλημα και κρατάνε κάποια προσωπικά στοιχεία σου όπως διεύθυνση κλπ. Στην περίπτωσή μου, εντος 2 εβδομάδων αφού κράτησαν τα στοιχεία μου, μου ήρθε ταχ.φάκελλος απο το lidl (όχι απο τον προμηθευτή) που με ειδοποιούσε οτι με το προιόν + την απόδειξη + αυτό το γράμμα, να πάω σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα lidl να πάρω τα χρήματά μου. Οταν πήγα, νόμισα οτι το δίνω μαζί με τα πράγματα που ψώνισα, αλλά η κοπέλλα στο ταμείο, πήρε το επιστρεφόμενο, έλεγξε το γράμμα που μου έστειλαν, μου έδωσε τα χρήματα στο χέρι, και μετά άρχισε να χτυπάει τα ψώνια μου... Αψογοι.

Κάτι μου λέει οτι όλοι οι προμηθευτές ανήκουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο στην αλυσίδα του Lidl...

Έτσι είναι, το τα περισσότερα προϊοντα του Lidl είναι από δικές του εταιρείες.

Εγώ όμως ήξερα για 30 μέρες και όχι 10 σε ότι αφορά την άμεση επιστροφή χρημάτων.
Άλλαξε κάτι?
 
Τώρα με έβαλες σε σκέψεις. Εγώ το πήγα πίσω σαν χαλασμένο, (στην 2η απο τις 2 περιπτώσεις που περιγράφω πιο πάνω) σίγουρα μετά τον μήνα (βασιζόμενος στην εγγύηση) και έχω την εντύπωση οτι μου είπαν 10. Ισως δεν άκουσα καλά ή σκεφτόμουν άλλα. Εφυγα με την ιδεα ότι ειναι 10. Τώρα που έκανα ένα πρόχειρο googling το βλέπω 30... Σε κάθε περίπτωση όταν ξαναπάω, θα ρωτήσω κι εγώ για να το σιγουρέψω.
 
Θυμοσαστε που ειχαμε κανει μια συζητηση για το κομπρεσερακι (αυτο που εβγαλε οχι τωρα κοντα αλλα τον Ιανουαριο) απο το λιντλ που ζοριστηκε απο καποια πιεση και επανω και χαλασε ο διακοπτης;
Η διαδικασια που εχω ακολουθησει μετα απο συνεννοηση με το σερβις, ειναι να τους στειλω ενα φακελο με την πρωτοτυπη αποδειξη, και ενα χαρτι με την διευθυνση μου, για να μου στειλουν χωρις χρεωση ενα καινουργιο. Αυτη ειναι η διαδικασια που ακολουθουν σε προιοντα που κοστιζουν κατω απο 20 ή 25 ευρω νομιζω. Αναμενω.
Το κομπρεσερακι που εβγαλε πριν απο κανα μηνα το τσεκαρα σε ενα φιλο, φουσκωνει πιο ανετα και δεν ζοριζεται τοσο οσο ζοριζοταν το δικο μου.
 
Θυμοσαστε που ειχαμε κανει μια συζητηση για το κομπρεσερακι (αυτο που εβγαλε οχι τωρα κοντα αλλα τον Ιανουαριο) απο το λιντλ που ζοριστηκε απο καποια πιεση και επανω και χαλασε ο διακοπτης;
Η διαδικασια που εχω ακολουθησει μετα απο συνεννοηση με το σερβις, ειναι να τους στειλω ενα φακελο με την πρωτοτυπη αποδειξη, και ενα χαρτι με την διευθυνση μου, για να μου στειλουν χωρις χρεωση ενα καινουργιο. Αυτη ειναι η διαδικασια που ακολουθουν σε προιοντα που κοστιζουν κατω απο 20 ή 25 ευρω νομιζω. Αναμενω.
Το κομπρεσερακι που εβγαλε πριν απο κανα μηνα το τσεκαρα σε ενα φιλο, φουσκωνει πιο ανετα και δεν ζοριζεται τοσο οσο ζοριζοταν το δικο μου.

Αυτό το είχαν κάνει και σε φίλο για ένα πιστόλι θερμού αέρα.

Δεν ξέρω όμως πως πιστοποιούν ότι δεν τους πουλάς παπά για να πάρεις ένα νέο εργαλείο στα χέρια σου....
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Τώρα με έβαλες σε σκέψεις. Εγώ το πήγα πίσω σαν χαλασμένο, (στην 2η απο τις 2 περιπτώσεις που περιγράφω πιο πάνω) σίγουρα μετά τον μήνα (βασιζόμενος στην εγγύηση) και έχω την εντύπωση οτι μου είπαν 10. Ισως δεν άκουσα καλά ή σκεφτόμουν άλλα. Εφυγα με την ιδεα ότι ειναι 10. Τώρα που έκανα ένα πρόχειρο googling το βλέπω 30... Σε κάθε περίπτωση όταν ξαναπάω, θα ρωτήσω κι εγώ για να το σιγουρέψω.

30 ειναι σίγουρα.

Οσον αφορά την απόδειξη δεν τους κάνει η φωτοτυπία; Πρέπει να τους ταχυδρομήσεις την προτότυπη;
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

30 ειναι σίγουρα.

Οσον αφορά την απόδειξη δεν τους κάνει η φωτοτυπία; Πρέπει να τους ταχυδρομήσεις την προτότυπη;

Εγώ όποτε χρειάστηκε με φωτοτυπία πήγα και δεν υπήρχε πρόβλημα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

30 ειναι σίγουρα.

Οσον αφορά την απόδειξη δεν τους κάνει η φωτοτυπία; Πρέπει να τους ταχυδρομήσεις την προτότυπη;
αυτό με εξυπηρετεί πολύ...διότι έχω καμιά 20ρια αποδείξεις του lidl ....άσπρες και κενές από την πολυκαιρία...ενώ για αυτές τις αποδείξεις δεν είχα φροντίσει να βγάλω φωτοτυπία....
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

αυτό με εξυπηρετεί πολύ...διότι έχω καμιά 20ρια αποδείξεις του lidl ....άσπρες και κενές από την πολυκαιρία...ενώ για αυτές τις αποδείξεις δεν είχα φροντίσει να βγάλω φωτοτυπία....

Παντα φωτοτυπία...
Φταιει βεβαια και η ποιοτητα χαρτιου...
Αποδειξη απο ιαπωνια θερμικο χαρτι του 2002, παραμενει τελεια
Αποδειξη απο λιντλ θερμικο χαρτι του 2014, σβυνει
ιδιες συνθηκες αποθηκευσης....
 
μιλώντας πάντως για ανταλλακτικά και σέρβις, να σας πω και γω την εμπειρία μου από επώνυμα: Δράπανο Bosch 550RET (πράσινο), χαλάει ο διακόπτης της σκανδάλης "μόνος του", δηλαδή σιγά σιγά με τα χρόνια άρχισε να πέφτει η απόδοση του δραπάνου και αργεί πολύ να πάρει στροφές. Τηλ στο σέρβις, λυπούμαστε αλλά δεν υπάρχει το ανταλλακτικό πουθενά, έπαψε να βγαίνει. Και να το βρούμε κάπου κοστίζει περισσότερο από το να πάρετε νέο δράπανο. Να ρωτήσω εγώ εδώ, τί ακριβώς πληρώνω στο επώνυμο προϊόν αν δεν υπάρχουν τα ανταλλακτικά σε βάθος χρόνου σε λογική τιμή ώστε να με συμφέρει η επισκευή; Αν είναι έτσι, παίρνω non-μάρκα σε χαμηλή τιμή και τα αντιμετωπίζω ως αναλώσιμα...

Δεύτερο παράδειγμα, σε laptop Sony χαλάει η μπαταρία του 1 βδομάδα μετά τη λήξη της εγγύησης (ενός χρόνου). Παίρνω μπαταρία μαϊμού από ebay (κόστος 30, τιμή original 100). Κρατάει και η μαϊμού 1 χρόνο. Δεύτερη, επίσης ebay, κρατά 1 χρόνο! Τρίτη από ebay μετά τα 2 χρόνια αρχίζει και πέφτει η διάρκειά της και πλέον στα σχεδόν 4 χρόνια κρατάει περίπου τη μισή διάρκεια.

Τί συμπέρασμα βγάζουμε; Αξίζουν πάντα τα original? Πολλές φορές είναι λοταρία...
 
Η μάνα μου έχει πλυντήριο / ψυγείο / κουζίνα / σίδερο κλπ εδώ και 40 χρόνια και δεν έχουν πάθει τίποτα.
Εγώ έχω αλλάξει όλες τις συσκευές του σπιτιού και συνεχώς βγαίνουν προβλήματα και η μάνα μου γελάει με νόημα

Τυχαίο? Εγώ πιστεύω ότι είναι σκόπιμο
 
μιλώντας πάντως για ανταλλακτικά και σέρβις, να σας πω και γω την εμπειρία μου από επώνυμα: Δράπανο Bosch 550RET (πράσινο), χαλάει ο διακόπτης της σκανδάλης "μόνος του", δηλαδή σιγά σιγά με τα χρόνια άρχισε να πέφτει η απόδοση του δραπάνου και αργεί πολύ να πάρει στροφές. Τηλ στο σέρβις, λυπούμαστε αλλά δεν υπάρχει το ανταλλακτικό πουθενά, έπαψε να βγαίνει. Και να το βρούμε κάπου κοστίζει περισσότερο από το να πάρετε νέο δράπανο. Να ρωτήσω εγώ εδώ, τί ακριβώς πληρώνω στο επώνυμο προϊόν αν δεν υπάρχουν τα ανταλλακτικά σε βάθος χρόνου σε λογική τιμή ώστε να με συμφέρει η επισκευή; Αν είναι έτσι, παίρνω non-μάρκα σε χαμηλή τιμή και τα αντιμετωπίζω ως αναλώσιμα...

Αυτό τι το έκανες τελικά, το πέταξες? Ρωτάω γιατί ανεξάρτητα από το αν υπάρχουν ανταλλακτικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, σίγουρα κάπου θα υπάρχει κάποιος κωδικός που να ταιριάζει. Έτσι είχα φτιάξει δράπανο AEG (δεκαετίας 1980) με το ίδιο πρόβλημα, 20 χρόνια μετά την παραγωγή του, όπου βέβαια το ανέλαβε μάστορας παλιός που τα είχε μεράκι. Νομίζω έχω γράψει και εδώ την ιστορία...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Παντα φωτοτυπία...
Φταιει βεβαια και η ποιοτητα χαρτιου...
Αποδειξη απο ιαπωνια θερμικο χαρτι του 2002, παραμενει τελεια
Αποδειξη απο λιντλ θερμικο χαρτι του 2014, σβυνει
ιδιες συνθηκες αποθηκευσης....

Καποιος μας λεει εμμεσα πλην σαφως οτι επισκεφτηκε την Ιαπωνια τις καλες εποχες:idea:

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Η μάνα μου έχει πλυντήριο / ψυγείο / κουζίνα / σίδερο κλπ εδώ και 40 χρόνια και δεν έχουν πάθει τίποτα.
Εγώ έχω αλλάξει όλες τις συσκευές του σπιτιού και συνεχώς βγαίνουν προβλήματα και η μάνα μου γελάει με νόημα

Τυχαίο? Εγώ πιστεύω ότι είναι σκόπιμο

Ειναι ευρεως γνωστο οτι πλεον ολα φτιαχνονται με ημερομηνια ληξεως. Ολα εχουν κατασκευαστει ετσι ωστε να αντεξουν συγκεριμενη "ποσοτητα" χρησης. Παλια ηταν διαφορετικα, δεν ειχαν καιντι δυνατοτητα να υπολογιζουν την αντοχη στο χρονο καθως και τη χρηση οποτε, σε γενικες γραμμες, τα φτιαχναν στιβαρα συνηθως για να μην τους μεινουν στο χερι. Πλεον τς φτιαχνουν φτηνα, "ελαφρια" και με ορισμενη αντοχη υπολογισμενοι απο την εμπειρια, τεστ και τους συγχρονους υπολογιστες. Τωρα για τα ανταλλακτικα, μιλας για πρασινο και αν ειναι και δεκαπενταετιας, δυσκολο να βρεις διακοπτη, οχι ομως ακατορθωτο. Απλα πιστευω στο συγκεκριμενο σερβις να μην ειχαν η να μην ηθελαν να το φτιαξουν.
 
μιλώντας πάντως για ανταλλακτικά και σέρβις, να σας πω και γω την εμπειρία μου από επώνυμα: Δράπανο Bosch 550RET (πράσινο), χαλάει ο διακόπτης της σκανδάλης "μόνος του", δηλαδή σιγά σιγά με τα χρόνια άρχισε να πέφτει η απόδοση του δραπάνου και αργεί πολύ να πάρει στροφές. Τηλ στο σέρβις, λυπούμαστε αλλά δεν υπάρχει το ανταλλακτικό πουθενά, έπαψε να βγαίνει. Και να το βρούμε κάπου κοστίζει περισσότερο από το να πάρετε νέο δράπανο. Να ρωτήσω εγώ εδώ, τί ακριβώς πληρώνω στο επώνυμο προϊόν αν δεν υπάρχουν τα ανταλλακτικά σε βάθος χρόνου σε λογική τιμή ώστε να με συμφέρει η επισκευή; Αν είναι έτσι, παίρνω non-μάρκα σε χαμηλή τιμή και τα αντιμετωπίζω ως αναλώσιμα...




Δεύτερο παράδειγμα, σε laptop Sony χαλάει η μπαταρία του 1 βδομάδα μετά τη λήξη της εγγύησης (ενός χρόνου). Παίρνω μπαταρία μαϊμού από ebay (κόστος 30, τιμή original 100). Κρατάει και η μαϊμού 1 χρόνο. Δεύτερη, επίσης ebay, κρατά 1 χρόνο! Τρίτη από ebay μετά τα 2 χρόνια αρχίζει και πέφτει η διάρκειά της και πλέον στα σχεδόν 4 χρόνια κρατάει περίπου τη μισή διάρκεια.

Τί συμπέρασμα βγάζουμε; Αξίζουν πάντα τα original? Πολλές φορές είναι λοταρία...

κοιτα επειδη τα πραματα με τις εταιρεις που κατασκευαζουν δεν ειναι οπως ηταν παλια δηλαδη σκοπος τον εταιρειων ειναι η επισκευες να ειναι ασυμφορες αρα να πρεπει πας για αγορα καινουριου μην το ψαχνεις δεν υπαρχει η αξιοπιστια της εταιρειας οπως παλια
 
Όσοι έχετε το radial φαλστοπρίονο μπορείτε να μου πείτε αν την ώρα που αφήνετε τον διακόπτη και γυρνάει ο δίσκος, κάνει κάποιον θόρυβο. Ο Κυριάκος (enduras1) το είδε και όπως λέει "κάνει σαν να επιβραδύνει 230αρης γωνιακός".
Προτάσεις - εμπειρίες;
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Η πλάκα είναι σήμερα ένας μήνας, να το πάω πίσω...; 30 ημέρες.

εφυγες για το κατάστημα θα πρότεινα.. Εκτός κι αν θέλεις να το στείλεις service να σου δώσουν ενα καινουργιο . Αλλά δεν ξέρω κατα πόσο ειναι ξεκάθαρη η βλάβη . Μην μπλέξεις δηλαδή εαν τα κοιτάνε..
 
Η μάνα μου έχει πλυντήριο / ψυγείο / κουζίνα / σίδερο κλπ εδώ και 40 χρόνια και δεν έχουν πάθει τίποτα.
Εγώ έχω αλλάξει όλες τις συσκευές του σπιτιού και συνεχώς βγαίνουν προβλήματα και η μάνα μου γελάει με νόημα

Τυχαίο? Εγώ πιστεύω ότι είναι σκόπιμο

Και εσύ αν δεν τις χρησιμοποιούσες, δεν θα χάλαγαν.
(αποκλείεται να υπάρχει κουζίνα σε χρήση, και σε 40 χρόνια δεν έχει τρυπήσει ο φούρνος. Και η μάνα μου είχε μια κουζίνα elco τέλη του 70, και δεν έβγαλε ούτε 10 χρόνια. Και μαγείρευε και σε πετρογκαζ...)