Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Το κόλπο λειτουργεί ως εξής , έτυχε να μπω στην αποθήκη ενός καταστήματος που είχα αφήσει να μου κρατήσουν ενα συρομενο φαλτσοπριονο και να μιλήσω με τον υπεύθυνο αποθήκης . Στην αποθήκη υπάρχουν μονο τρόφιμα είδη υγιεινής κλπ .
Ολες οι προσφορές της εβδομάδας αποθηκεύονται σε έναν μικρό χώρο απο την παραλαβή του καθε καταστήματος εώς την ημέρα προσφοράς . Μόλις έρθει η καινούργια παραλαβη προσφορών μαζεύεται η παλια απο το κατάστημα και στέλνετε πίσω εκτός μικρών εξαιρεσεων (όπως καποια εργαλια) που λόγο όγκου ποσότητας και βάρους παραμένουν στα ράφια του καθε καταστήματος για κάποιο διάστημα . Μετα απο ενα χρονικό διάστημα μαζεύονται και αυτα για να επιστραφούν . Το καθε κατάστημα δεν εχει στοκ απο παλαιές προσφορές , ολα επιστρέφουν στις κεντρικές αποθήκες και απο εκει ανακυκλώνονται σε νεα ημερομηνια-προσφορα .
Τα σπιραλ Μάκη ήταν για επιστροφή μετα το τέλος της προσφοράς , απλώς δεν είχαν φύγει ακόμα απο το κατάστημα .
Την Δευτέρα , ημερα προσφοράς πάντως είχε στο κατάστημα Περισσου .
 
Ευχαριστώ Ηλία για τις επεξηγήσεις αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένα είδος που τρέχει στην εβδομάδα, από όλα όσα έχει το φυλλάδιο αυτής της εβδομάδας, μπορεί να "αποσυρθεί" στην αποθήκη και όχι τα υπόλοιπα που υπήρχαν στα ράφια των μεμονωμένων.

Α, και κάτι άλλο ακόμη, για το συγκεκριμένο κατάστημα.
Είδα μεγάλες ποσότητες από συσκευασίες των 8 μπουκαλιών μπύρας Perlenbacher Pils του 0,5L σε προσφορά με 4,14 , δηλαδή 0,52 το μπουκάλι (από 0,69 που είναι η συνήθης ΛΤ). Μου έκανε εντύπωση γιατί στο φυλλάδιο δεν υπάρχει αυτή η προσφορά αλλά μια άλλη σε τενεκεδάκι 0,5L με 0,49 (!!!)

Περίεργα πράγματα ...
 
Σήμερα χάλασε η βάση του δραπάνου και συγκεκριμένα στο σημείο που στηρίζει τον μηχανισμό στην σωλήνα για να ανεβοκατεβαίνει και πιο συγκεκριμένα η αλλενόβιδα έφαγε το σπείρωμα της μέσα στο γ....νο παξιμάδι ασφαλείας....και δεν έσφιγγε το στέλεχος στην σωλήνα, ούτε βίδωνε ούτε ξεβίδωνε....απλά γυρνούσε ατέρμονα.....μου στοίχισε 2 ώρες από την ζωή μου....

...αφού έλυσα ότι λυνόταν από την βάση και δοκίμασα με κάποιους τρόπους ανεπιτυχώς να βγάλω την βίδα....στήριξα τον μηχανισμό σε μία μεγάλη μέγγενη ακριβώς δίπλα από το σημείο που είναι το παξιμάδι ασφαλείας (χωνευτό) μέσα στο μηχανισμό, και αρχικά σκέφτηκα να αρχίσω να τρυπάω σιγά σιγά την βίδα μήπως και την φάω λίγο ώστε να βγει από το παξιμάδι....αλλά πριν προχωρήσω στην διαδικασία αυτή (χρονοβόρα, δύσκολη, τρυπάνια να σπάνε κλπ), είπα να δοκιμάσω έναν άλλο τρόπο....

...σφήνωσα ένα χοντρό κατσαβίδι ανάμεσα στα σημεία του μηχανισμού τα οποία η βίδα τα σφίγγει όταν την βιδώνεις και έτσι στερεώνεται ο μηχανισμός στην σωλήνα και το έστριψα λίγο και είδα ότι αφήνει 3-4 χιλιοστά κενό και σκέφτηκα να βάλω ένα πολύ λεπτό δίσκο στον τροχό και να προσπαθήσω να κόψω την βίδα εκεί στο κενό (πολύ δύσκολη και ταυτόχρονα επικίνδυνη διαδικασία, που θέλει χέρια χειρούργου), τελικά....

όπως ήμουν εκεί στα γόνατα και έριχνα κατάρες στο Lidl και στα παξιμάδια ασφαλείας του, λέω μέσα μου έτσι όπως το έχω στρεσάρει με το κατσαβίδι, να δοκιμάσω να ξεβιδώσω την αλλενόβιδα, μήπως από την μικρή στρέβλωση πιάσει κάπου και γυρίσει λίγο οπότε και θα βγει....βουτάω την καστάνια του lidl με τον αντάπτορα για τις μύτες, αρχικά μισή στροφή βίδωμα και μετά ξεβίδωμα και η βίδα βγήκε....

...πέρασα μία δικιά μου βίδα ίδιο μέγεθος με ένα απλό παξιμάδι έσφιξα τα πάντα, συναρμολόγησα ξανά την βάση δραπάνου την δοκίμασα με το 40ρη ποτυροτρύπανο του lidl για ξύλο σε ένα μασίφ κομμάτι ξύλου, όλα δούλευαν σωστά και μου πέρασαν τα νεύρα.
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Ευχαριστώ Ηλία για τις επεξηγήσεις αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένα είδος που τρέχει στην εβδομάδα, από όλα όσα έχει το φυλλάδιο αυτής της εβδομάδας, μπορεί να "αποσυρθεί" στην αποθήκη και όχι τα υπόλοιπα που υπήρχαν στα ράφια των μεμονωμένων.

Α, και κάτι άλλο ακόμη, για το συγκεκριμένο κατάστημα.
Είδα μεγάλες ποσότητες από συσκευασίες των 8 μπουκαλιών μπύρας Perlenbacher Pils του 0,5L σε προσφορά με 4,14 , δηλαδή 0,52 το μπουκάλι (από 0,69 που είναι η συνήθης ΛΤ). Μου έκανε εντύπωση γιατί στο φυλλάδιο δεν υπάρχει αυτή η προσφορά αλλά μια άλλη σε τενεκεδάκι 0,5L με 0,49 (!!!)

Περίεργα πράγματα ...


Γτ το κατάστημα έχει πχ 10 θέσεις για τις προσφορές.Οταν ξεκινάει νέος κύκλος ο οποίος έχει 5 κωδικούς αποσύρεις τους 5 που θα επιλέξεις για διαφόρους λόγους απο τις προηγούμενες και βάζεις τους 5 νεους κωδικούς.Αν έχεις τον χώρο τους κρατάς όλους αν όχι αναγκαστικά πρέπει να επιλέξεις και να αποσύρεις κάποια προιόντα.
 
strs καλοσωρισες στο κλαμπ μας, με την κατεστραμενη αλενοβιδα της λιντλοβασης δραπανου. Ειμαστε πολλοι εδω μεσα αν δεις σε προηγουμενα ποστ.

Να σημειωσω εδω για το χαλασμενο κομπρεσερακι που ειχα στειλει την πρωτοτυπη αποδειξη για να μου το αντικαταστησουν στα πλαισια της εγγυησης, μετα απο τηλεφωνικη συνενοηση με το Χιουστον σερβις απο τις 17/11, και αφου μεχρι προχτες με ειχαν γραψει στα "παπακια τους", πηγα να ξαναζητησω το 800..... τηλεφωνο τους που ειχα χασει, για να τους τα ψαλω. Μου εκανε λοιπον εντυπωση που σε κανενα καταστημα (δοκιμασα 3) δε μου εδιναν το τηλεφωνο 800.... του Χιουστον αλλα με παρεπεμπαν στην εξυπηρετηση πελατων.
Επικοινωνησα με την εξηπηρετηση πελατων και μου ζητησαν τον αριθμο υποθεσης, πραγμα που δεν μου ειχε δωσει το Χιουστον. Εψαξε η κοπελα με τηλεφωνα και διευθυνσεις να το βρει, αλλα το Χιουστον δεν το ειχε καταχωρησει. Αυτος εινα ο λογος μου ειπε (οτι το Χιουστον δεν το διαχειριζεται καλα) που πλεον ολες οι περιπτωσεις θα περνανε μονο απο την εξυπηρετηση πελατων.
Καταχωρησε εκ νεου την περιπτωση μου, μου εδωσε αριθμο, και μου ειπε οτι το αργοτερο σε 2 ημερες η κομπερνας (η ποια; ) εεε η ..."καποιο αλλο ονομα εταιριας" (δεν θυμαμαι ποιο).......(η ποια ξανα; ), εεεεε το Χιουστον, οι ιδιοι ειναι ολοι αυτοι (!!!!!!!) θα επικοινωνησει μαζι μου, πραγμα το οποιο δεν εχει γινει ακομα.
Το θεμα ειναι οτι αν και εχω κρατησει την αποδειξη απο το ταχυδρομειο οταν εστειλα την δικη τους πρωτοτυπη αποδειξη πισω (οπως μου ζητησαν), το γραμμα δεν ηταν συστημενο, και πολυ φοβαμαι οτι δεν θα βγαλω ακρη τελικα, αν το Χιουστον (Καναβεραλ, γη του Πυρος, η οπως αλλιως το εχουν βαφτισει) εχει παραπεταξει το γραμμα μου.

Η πρωτη μου αναφορα στο θεμα ηταν εδω : http://avclub.gr/forum/showthread.php/117926-%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-Lidl-A%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82?p=1057519806&viewfull=1#post1057519806
 
Μετά από ελαχιςτη χρηςη το ηλεκτρικό καρφωτικο της park side παρεδωςε το πνεύμα
Κάλεσα το σέρβις και παρότι δεν έχω την απόδειξη αγοράς αποδέχτηκαν την επισκευή του
Θα το στείλω ταχυδρομικά, αν μη τι άλλο καλή αντιμετώπιση
 
Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

strs καλοσωρισες στο κλαμπ μας, με την κατεστραμενη αλενοβιδα της λιντλοβασης δραπανου. Ειμαστε πολλοι εδω μεσα αν δεις σε προηγουμενα ποστ.

Να σημειωσω εδω για το χαλασμενο κομπρεσερακι που ειχα στειλει την πρωτοτυπη αποδειξη για να μου το αντικαταστησουν στα πλαισια της εγγυησης, μετα απο τηλεφωνικη συνενοηση με το Χιουστον σερβις απο τις 17/11, και αφου μεχρι προχτες με ειχαν γραψει στα "παπακια τους", πηγα να ξαναζητησω το 800..... τηλεφωνο τους που ειχα χασει, για να τους τα ψαλω. Μου εκανε λοιπον εντυπωση που σε κανενα καταστημα (δοκιμασα 3) δε μου εδιναν το τηλεφωνο 800.... του Χιουστον αλλα με παρεπεμπαν στην εξυπηρετηση πελατων.
Επικοινωνησα με την εξηπηρετηση πελατων και μου ζητησαν τον αριθμο υποθεσης, πραγμα που δεν μου ειχε δωσει το Χιουστον. Εψαξε η κοπελα με τηλεφωνα και διευθυνσεις να το βρει, αλλα το Χιουστον δεν το ειχε καταχωρησει. Αυτος εινα ο λογος μου ειπε (οτι το Χιουστον δεν το διαχειριζεται καλα) που πλεον ολες οι περιπτωσεις θα περνανε μονο απο την εξυπηρετηση πελατων.
Καταχωρησε εκ νεου την περιπτωση μου, μου εδωσε αριθμο, και μου ειπε οτι το αργοτερο σε 2 ημερες η κομπερνας (η ποια; ) εεε η ..."καποιο αλλο ονομα εταιριας" (δεν θυμαμαι ποιο).......(η ποια ξανα; ), εεεεε το Χιουστον, οι ιδιοι ειναι ολοι αυτοι (!!!!!!!) θα επικοινωνησει μαζι μου, πραγμα το οποιο δεν εχει γινει ακομα.
Το θεμα ειναι οτι αν και εχω κρατησει την αποδειξη απο το ταχυδρομειο οταν εστειλα την δικη τους πρωτοτυπη αποδειξη πισω (οπως μου ζητησαν), το γραμμα δεν ηταν συστημενο, και πολυ φοβαμαι οτι δεν θα βγαλω ακρη τελικα, αν το Χιουστον (Καναβεραλ, γη του Πυρος, η οπως αλλιως το εχουν βαφτισει) εχει παραπεταξει το γραμμα μου.

Η πρωτη μου αναφορα στο θεμα ηταν εδω : http://avclub.gr/forum/showthread.php/117926-%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-Lidl-A%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82?p=1057519806&viewfull=1#post1057519806

χμμμ, κάτι δεν είναι σωστό στην όλη διαδικασία, από ότι γνωρίζω η σωστή διαδικασία είναι να καλείς στο 800.... που είναι τηλέφωνο του lidl και όχι του houston (το houston έχει μόνο σταθερό 210-2790865 στο οποίο πολύ δύσκολα βγάζεις γραμμή), καλείς λοιπόν στο 800...του lidl (είτε στην εξυπηρέτηση πελατών, είτε στο 800...που αναγράφεται στο τέλος του manual και αντιστοιχεί στο τμήμα σέρβις, σε όποιο και να πάρεις το ίδιο είναι), σου ανοίγουν καρτέλα, σου δίνουν αριθμό φακέλου και ανοίγουν ticket στο σύστημα (που έχει πρόσβαση και η houston)...

...απο κει και πέρα το θέμα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες....για παράδειγμα σε μένα με πήρε το lidl μετά από 4 ημέρες για να μάθει τι γίνεται με το ζήτημα, με σύνδεσε με το houston άμεσα χωρίς αναμονή κλπ, μίλησα με το houston, μου είπαν σε 7 ημέρες θα μου πούνε τι συμβαίνει με το εργαλείο, και χάθηκαν για 15 ημέρες, αναγκάστηκα και έστειλα email (επίσημο έγγραφο) στο Lidl και ως εκ θαύματος μέσα σε λίγες ώρες με πήραν τηλέφωνο στο κινητό, διαμεσολάβησαν με το houston για να δούνε τι συμβαίνει και αργούν, με πήραν ξανά πίσω για να μου πούνε πως το θέμα μου διευθετήθηκε και μετά από λίγο με πήραν και από το houston για να μου πούνε το ίδιο και εάν ήθελα να μου στο στείλουν ταχυδρομικά ή να πάω από εκεί να το παραλάβω άμεσα.

το συμπέρασμα που αποκόμισα από την διαδικασία εγγύησης/ σέρβις των εργαλείων lidl είναι πως είναι απείρως καλύτερα να μιλάς με το Lidl και όχι με το houston.
 
Re: Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Καλησπερα,
μηπως αξιζει νεο νημα:;
-επισκευες και ρυθμισεις εργαλειων απο λιντλ. (αντιγραφη εκει ολων των πληροφοριων που εχουμε μοιρασμενες...)
-σερβις εργαλειων-λιντλ

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

και σχετικα με διαθεσιμοτητες, υπαρχει

-λιντλ μεταμορφωσεως
σκουπα υγρων στερεων-εργαλεια αερα, κομπερσσορας

-λιντλ νεας ιωνιας
σκουπα σταχτης, σκουπα υγρων στερεων, ματσακωνια, κομπρεσσορας, μυτες (μπιτς) των 11 ευρω προς αποφυγην...
 
Re: Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Σχετικα με τα σπιραλ και ειδη μπανιου λιντλ...επι της ευκαιριας των παρατηρησεων του μακη....
τα ειδη μπανιου σε τηλεφωνα ντους και σπιραλ ειναι σε πτωτικη ποιοτητα τα 2 τελευταια χρονια για περιπου ιδιες τιμες. Το προσφατο σπιραλ της Δ., δεν νομιζω οτι αξιζε τα 2 ευρα του κατ εμε....
 
Στο service,εχω παει τρεις φορες για να αγορασω ανταλλακτικα και η αντιμετωπιση ηταν καλη.
Ειναι ομως παρα πολυ μικρος ο χωρος και για να μπει τριτος πελατης,επρεπε να βγει καποιος απ τους δυο προηγουμενους....
 
Re: Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

χμμμ, κάτι δεν είναι σωστό στην όλη διαδικασία, από ότι γνωρίζω η σωστή διαδικασία είναι να καλείς στο 800.... που είναι τηλέφωνο του lidl και όχι του houston (το houston έχει μόνο σταθερό 210-2790865 στο οποίο πολύ δύσκολα βγάζεις γραμμή), καλείς λοιπόν στο 800...του lidl (είτε στην εξυπηρέτηση πελατών, είτε στο 800...που αναγράφεται στο τέλος του manual και αντιστοιχεί στο τμήμα σέρβις, σε όποιο και να πάρεις το ίδιο είναι), σου ανοίγουν καρτέλα, σου δίνουν αριθμό φακέλου και ανοίγουν ticket στο σύστημα (που έχει πρόσβαση και η houston)...

...απο κει και πέρα το θέμα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες....για παράδειγμα σε μένα με πήρε το lidl μετά από 4 ημέρες για να μάθει τι γίνεται με το ζήτημα, με σύνδεσε με το houston άμεσα χωρίς αναμονή κλπ, μίλησα με το houston, μου είπαν σε 7 ημέρες θα μου πούνε τι συμβαίνει με το εργαλείο, και χάθηκαν για 15 ημέρες, αναγκάστηκα και έστειλα email (επίσημο έγγραφο) στο Lidl και ως εκ θαύματος μέσα σε λίγες ώρες με πήραν τηλέφωνο στο κινητό, διαμεσολάβησαν με το houston για να δούνε τι συμβαίνει και αργούν, με πήραν ξανά πίσω για να μου πούνε πως το θέμα μου διευθετήθηκε και μετά από λίγο με πήραν και από το houston για να μου πούνε το ίδιο και εάν ήθελα να μου στο στείλουν ταχυδρομικά ή να πάω από εκεί να το παραλάβω άμεσα.

το συμπέρασμα που αποκόμισα από την διαδικασία εγγύησης/ σέρβις των εργαλείων lidl είναι πως είναι απείρως καλύτερα να μιλάς με το Lidl και όχι με το houston.

Και ομως μου εδωσαν τηλεφωνο 800.. που βγηκε απευθειας στο Χιουστον. Μου το εγραψε μια υπαλληλος επανω στην αποδειξη και το γκουγκλαρα μαλιστα, και δεν εμφανιζοταν πουθενα. Γι αυτο μου εκανε εντυπωση που 1 μηνα μετα αρνουνταν την υπαρξη του συγκεκριμενου τηλεφωνου. Και φυσικα ακομα περιμενω....
 
Re: Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Βεβαια ολα αυτα τα χρονια εχω "καταπιει" 1 ψεκαστηρα που εχανε πιεση, 1 κλαδευτηρι που τη δευτερη μερα εσπασε το χερουλι του, 1 στρωμα αερος που εχανε απο την βαλβιδα, την βαση του δραπανου, 2 θερμομετρα εσω-εξω, 1 μετεορολογικο σταθμο, 1 πιστολι που επερνε απορυπαντικο και συνδεοταν με τη βρυση (που δεν δουλεψε ποτε), 1 σταθερο τηλεφωνο (που τα εφτυσε στα 2 χρονια), μια γωνια μαραγκου που δεν ηταν ορθη, και δεν θυμαμαι τι αλλο. Ειπα και εγω μια φορα να δοκιμασω την διαδικασια της εγγυησης με το κομπρεσερακι για να εχω προσωπικη εμπειρια οταν θα το συζητω.
Βεβαια οι αγορες μου απο το συγκεκριμενο καταστημα εχουν μειωθει στο ελαχιστο και γινονται υστερα απο παρα πολυ προσεκτικη ερευνα ποιοτητας και τιμων, πραγμα που με εχει οδηγησει να ανακαλυπτω παρα πολλες ευκαιριες στην τοπικη αγορα, αλλα και να δω την αλλαγη ποιοτητας προς το χειροτερο τα τελευταια χρονια. Ενδεικτικα αναφερω ενα ασημαντο προιον, την δεκαδα με τις σακουλες σκουπιδιων 120 lt. Ξεκινησαν απο το επιπεδο να ειναι χοντρες και ανθεκτικες σαν και αυτες που ειναι για κηπο, και εχουν καταληξει, με το που θα σφιξεις το κορδονι να κοβεται ολος ο λαιμος, και να τρυπανε για πλακα (με τιμη σταθερη), Και πολλα αλλα.
Και οπως λεει ο Χαρυ-κλυνν σε καποιο παλιο του βιντεο : με λενε Βασιλη και επαψα να ειμαι μ.........ς.
 
Οι μύτες των 11 ευρώ γιατι για αποφυγη? Εμενα για 11 ευρω μου φανηκαν ενταξει :-*
 
Πρώτη φορά σήμερα το πρωΐ στα Lidl στην Σύρο που τα πράγματα ήταν πολύ ανθρώπινα και δεν γίνονταν ο χαμός για το σετάκι τα γερμανοπολύγωνα. Εντύπωση μου έκανε.....
 
Πρώτη φορά σήμερα το πρωΐ στα Lidl στην Σύρο που τα πράγματα ήταν πολύ ανθρώπινα και δεν γίνονταν ο χαμός για το σετάκι τα γερμανοπολύγωνα. Εντύπωση μου έκανε.....

Στις 10:30 όμως που πήγα για να πάρω για έναν φίλο δεν υπήρχε ούτε για δείγμα σετάκι από τα γερμανοπολύγωνα, ενώ πιο πριν (... στις 8:15 το πρωΐ) είχε καμιά σαρανταριά κομμάτια πάνω-κάτω.
 
LIDL Ιταλιας !
http://www.lidl.it/it/offerte.htm?id=682

Ελπιζω να ερθει αυτουσιο και δειτε τι περιεχει!
270217_01_f.jpg